Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιααα.... να κλάψουμε λίγο ομαδικώς...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γιααα.... να κλάψουμε λίγο ομαδικώς...
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 18
    • 19
    • 7 / 19
    Περί αυτοκίνησης
    58
    368
    669
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Το πλέον απαράδεκτο είναι με την ΕΥΔΑΠ που δεν αφήνει κανένα να πειράξει τα φρεάτιά της και ολοκαίνουριοι δρόμοι έχουν βαθουλώματα από την ημέρα παράδοσής τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Ή εξογκώματα... Πραγματικά, θα πρέπει να τους βάλει κάποιος χέρι και ΓΡΗΓΟΡΑ. Και να πέσει κράξιμο γερό.

        Όχι, ΔΕΝ δέχομαι ότι 'αυτή είναι η πραγματικότητα - live with it'. Πληρώνω φόρους σα μαλάκας και απαιτώ οι μάγκες που πληρώνω να κάνουν σωστά τη δουλειά τους!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gskarmou last edited by

          Åñãá Öõóéêïý áåñéïõ Ý÷åôå Þ ü÷é áêüìá ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trelos last edited by

            Íáé êáé ìåôÜ ôçí ÅÕÄÁÐ èá óêÜóåé ìïýñç êáé ç ÄÅÇ êáé èá ã.....åé üëá

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Στα Χανιά όχι ακόμα. Στη Λάρισα έχουν γίνει υποδομες, αλλά δεν είδα αξιοσημείωτα προβλήματα στο οδόστρωμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gskarmou last edited by

                ÊáëëéèÝá êáé ôá ÷áñáêþìáôá êáëÜ êñáôïýí ôï áöÞíù ìðëÝ ôï âñßóêù êáöÝ êáé èõìÜìáé êáé ôï Ôæßðéíãê óôá ÷ùñÜöéá

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  madman77 last edited by

                  Αληθεια αυτος που ασφαλτοστρωνει το δρομο δεν εχει κ την υποχρεωση να φερνει και τα φρεατια στην ευθεια???
                  Αν αυτο ειναι υποχρεωση της ΕΥΔΑΠ τοτε αντε βγαλε ακρη...
                  Βουλιαγμενης που στρωθηκε και θεωρητικα φτιαχτηκαν παλι λαθος ειναι...

                  Περι Αρτσι>>> Εδω μυριζει στρουμφ ή συγκοινωνιολογος...
                  Γαυγιζε μονος σου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    madman77 last edited by

                    Double post -deleted-

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kacey last edited by

                      2-3 πραγματακια απο μενα που τα ορια (της σημανσης) τα εχω γραμμενα, αφιερωμενο σε αυτους που τα κοιτανε τυφλα και τα θεωρουν, μαζι με την εξοντωτικη εφαρμογη τους*, πανακεια για τα τροχαια:

                      α) ποτε μα ποτε αυτα τα 'μετρα' δεν εφαρμοζονται εκει που πρεπει. Ποσες φορες εχετε δει ρανταρ στις στροφες της Αιγειρας και ποσες στις ευθειες (με διαχωριστικο διαζωμα) του Αιγιου και του Ξυλοκαστρου? Ασε που αυτοι που ξερουν, ποτε δεν τρωνε κλησεις εκει αλλα απλα σκοτωνουν/σκοτωνονται πιο κατω ή πιο πριν.

                      β) Δεν ειναι η 'υπερβολικη' (οπως οριζεται με την διαφορα του τι λεει το κοντερ και του τι λεει η πινακιδα) ταχυτητα αιτιο ατυχηματων, αλλα η ακαταλληλη ταχυτητα. Τωρα το τι θεωρει ακαταλληλη ταχυτητα το κρατος, νομιζω ειναι αυτη που θα του δωσει τα πιο πολλα εσοδα απο κλησεις...

                      Αληθεια, δεν νομιζετε οτι το 'μετρο' του να τριπλασιαζονται τα προστιμα μετα απο δεκα μερες αφαιρει απο τον 'κατηγορουμενο' το συνταγματικο δικαιωμα της υπερασπισης της αθωοτητας του (και ενδεχομενης αθωωσης του) σε δικαστηριο? Αμα εγω φαω ενα εξωπραγματικο προστιμο των 300 ευρω (επειδη πηγαινα με 161 σε ΑΔΕΙΟ κομματι της εθνικης με καινουριο αυτοκινητο) που μετα απο 10 μερες θα γινει 900, θα το σκεφτω να παω στο δικαστηριο να υποστηριξω την αθωοτητα μου, η το ξεχναμε παντελως αυτο το σεναριο? Για να μην πουμε το 3003=900 και αμα πας δικαστηριο - η στην περιπτωση που πας δικαστηριο θες δεν θες και τρως υποχρεωτικα τις προσαυξησεις και τα εξοδα - +92%+εξοδα ισον 1800...Αληθεια, ποια νομιζετε οτι θα ειναι η πρωτη τραπεζα που θα βγαλει ΚΛΗΣΟΔΑΝΕΙΟ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bagus last edited by

                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                        Ακόμη πιο αποτελεσματική δέσμη μέτρων:

                        25.000.000 κάμερες σε όλο το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο

                        Μείωση των ορίων στα 20 χ.α.ω. στις εθνικές οδούς, 15 στο επαρχιακό δίκτυο

                        Απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων μετά τη δύση του Ηλίου (πλην των οχημάτων των κρατικών Σωμάτων Διασφάλισης της Ησυχίας, Τάξεως και Ασφαλείας)

                        Υποχρεωτικά μπροστά από κάθε αυτοκίνητο θα προπορεύεται έφιππος με κόκκινη σημαία και ροκάνα για να προειδοποιεί για τον επερχόμενο κίνδυνο

                        Παραβίαση του ορίου ταχύτητος συνεπάγεται αυτόματη ακινητοποίηση του οχήματος μέσω ειδικού ηλεκτρονικού συστήματος, κλείδωμα του παραβάτη εντός του οχήματος μέχρι να συλληφθεί και εκτοπισμός του στη Μακρόνησο, συνοδευόμενος από δήμευση της περιουσίας του

                        Ξεχασες ρε Scull να προσθεσεις τα 20 Ζεπελλιν που θα ανεβοκατεβαινουν στην εθνικη για να πιανουν οσους γλυτωνουν απο τις καμερες........

                        Στραβα αρμενιζουμε μου φαινεται.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          maxmara last edited by

                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                          Εδώ στο ρεύμα προς Αθήνα στη Μαλακάσα και όλοι πάνε με 150 και η κίνηση είναι πυκνή...

                            Τώρα το είδα       
                          

                          Εάν εννοείς ΠΣΚ με 'κίνηση πυκνή', θα με δείς εμένα στην μεσαία λωρίδα με 125χ.α.ω. Μάλλον είμαι φλώρος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros19 last edited by

                            Τι να πουμε τωρα, το ατομο το εχει χασει εντελως πλεον...
                            Εδω προτεινει 160 οριο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bagus last edited by

                              Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                              Τι να πουμε τωρα, το ατομο το εχει χασει εντελως πλεον...
                              Εδω προτεινει 160 οριο...

                              Σου φαινεται εξωπραγματικο ε?

                              Οκ για χαρη της συζητησης λοιπον να το δεκτω.Ειναι πολλα τα 160.
                              Τα 140 ομως?

                              υγ:Παντοτε αναφερομαι σε ιδανικες συνθηκες που τις εχουμε περιγραψει σε προηγουμενα ποστ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ililias last edited by

                                Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                                Οκ για χαρη της συζητησης λοιπον να το δεκτω.Ειναι πολλα τα 160.

                                Για χάρη της συζήτησης; Ξέρεις πολλούς από τους χρήστες των Ελληνικών δρόμων που να μπορούν να αντιδράσουν σε κάτι ξαφνικό με τέτοιες ταχύτητες; Το 90%, απλά θα πέσει πάνω στα φρένα, κλείνοντας ταυτόχρονα τα μάτια!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bagus last edited by

                                  Δεν διαβασες καλα το ποστ μου η ισως να μην το εθεσα κ εγω καλα(βλεπε για χαρη της συζητησης)
                                  Αναφερομαι σε ιδανικες συνθηκες οπως τις ειχαμε περιγραψει στις προηγουμενες σελιδες δηλαδη 3 λωριδες+ΛΕΑ,ευθεια,διαχωριστικο,μικρη κινηση κτλ κτλ.

                                  Σου φαινονται πολλα τα 160???

                                  Αν θυμασαι σε ενα τοπικ αρκετα παλαιοτερα που περιγραφαμε ολοι την του αμαξιου μας σε ταξιδια δεν ηταν λιγοτερη απο 140-150 χλμ......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ililias last edited by

                                    Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                                    Δεν διαβασες καλα το ποστ μου η ισως να μην το εθεσα κ εγω καλα(βλεπε για χαρη της συζητησης)

                                    Έτσι.
                                    Κατά τα άλλα συμφωνούμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      maxmara last edited by

                                      Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                                      Δεν διαβασες καλα το ποστ μου η ισως να μην το εθεσα κ εγω καλα(βλεπε για χαρη της συζητησης)
                                      Αναφερομαι σε ιδανικες συνθηκες οπως τις ειχαμε περιγραψει στις προηγουμενες σελιδες δηλαδη 3 λωριδες+ΛΕΑ,ευθεια,διαχωριστικο,μικρη κινηση κτλ κτλ.

                                      Σου φαινονται πολλα τα 160???

                                      Αν θυμασαι σε ενα τοπικ αρκετα παλαιοτερα που περιγραφαμε ολοι την του αμαξιου μας σε ταξιδια δεν ηταν λιγοτερη απο 140-150 χλμ......

                                      Βρε παιδιά , αυτή η συζήτηση έχει γίνει λάστιχο πλέον! Τα όρια δεν είναι το θέμα, η αστυνόμευση είναι όμως!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bagus last edited by

                                        Το 'για χαρη της συζητησης' πηγαινε στο αν ειναι πολλα τα 160 η οχι....

                                        Φιλε Max αυτο λεμε ολοι.

                                        Να υπαρχει αστυνομευση,αλλα προς θεου ΟΧΙ με τον φοροεισπρακτικο τροπο που γινεται τωρα,αλλα με προληπτικο/προστατευτικο και πολλα ορια παιζουν μεγαλο ρολο σε αυτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rethimno01 last edited by

                                          Ο χρήστης akis akis έγραψε:
                                          Στο όχημα μετέφερε μικρό παιδί ηλικίας 6-7 χρονών το οποίο καθόταν στο πισω κάθισμα σηκωμενο όρθιο ανάμεσα στα δυο μπροστινα και μιλούσε με τον οδηγό (όταν το είδα μου κόπηκαν τα πόδια γιατί φαντάζεστε τι θα γινόταν αν τον χτυπούσα έστω και λίγο απο πίσω...)

                                          The Rocket-Kid. Θα εκτινασσόταν το παιδί και θα πέρναγε από το παρμπρίζ.

                                          Παρακαλώ να μην ακούσω μπούρδες του στυλ πήγαινες με πολλά παραπανω απ τον Κ.Ο.Κ. Ο δρόμος είναι αδειος με ευθεία 5 χλμ και δεν υπαρχει χωριο κοντά,ήταν βράδυ αρα έβλεπα τα φώτα των αντίθετα ερχόμενων αυτοκινήτων,δεν έχει εξόδους απο χωράφια, έχω καινούργιο άρα καλοσυντηρημένος όχημα κ.τ.λ.

                                          Άμα δεν μπορείς να τρέξεις σε τέτοιο δρόμο τότε....άει σιχτίρ

                                          Συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ ποιός θα εφταιγε αν χτυπούσαμε.Ποιός θα έπαιρνε κλήση αν πριν 10 λεπτά περσνούσαμε απο κάμερα;
                                          Συμφωνα με την κοινη λογική ποιος είναι πιο επικινδυνος οδηγός (ή μαλλον ποιός είναι επικίνδυνος οδηγός,χωρίς το πιο)

                                          Εάν συνέβαινε το μοιραίο τότε θα ήσουνα εσύ το ΚΤΗΝΟΣ και ο σπασοκλαμπάνιας τον οποίο ανέφερες ο αναξιοπάθής οδηγός. Δεν θα σε έσωζε τίποτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ililias last edited by

                                            Κατά τη γνώμη μου, τα όρια σε κάθε περίπτωση τίθενται λαμβάνοντας υπ' όψιν τις ικανότητες του μέσου οδηγού και όχι των καλύτερων. 'Ναί, κύριε τροχομπάτσε, τρέχω με 200 με όριο 120 αλλά είμαι καλός οδηγός και ο δρόμος είναι καλός και άδειος' - παίζει; Και ποιός θα κρίνει τον καλό οδηγό; Για την αθλιότητα στη σήμανση των Ελληνικών δρόμων είναι περιττό να ξανασυμφωνήσω.
                                            Για την αστυνόμευση, θα μπορούσα να συμφωνήσω σε οποιοδήποτε μέτρο, βλέποντάς το σαν μια προσπάθεια για τη μείωση των ατυχημάτων. Θα μου αρκούσε:

                                            1. Το μέτρο να είχε συζητηθεί ευρύτατα και να είχε προταθεί από ομάδα εργασίας απαρτιζόμενη από συγκοινωνιολόγους και τροχαίους, μέχρι δημοσιογράφους του ειδικού τύπου, εκπαιδευτές και οδηγούς αγώνων.
                                            2. Το μέτρο να ίσχυε το ίδιο για όλους.
                                              Ζούμε στην εποχή της κάμερας. Την αποδεχθήκαμε μετά βαΐων και κλάδων στα 'ριάλιτι'. Στην Αγγλία έχουν κάμερες που σε παρακολουθούν ακόμα και μέσα στα ταξί και τα ΜΜΜ, για την ασφάλειά σου!!!!!!!!! Κι εμείς κρατάμε πάντα πάνω μας τα κινητά μας τηλέφωνα, εν δυνάμει συσκευές εντοπισμού και παρακολούθησής μας.
                                              Επίσης, ζούμε στην εποχή της αγραμματοσύνης. Δεν είναι καθόλου τυχαίο, για να δεχθούμε όλα αυτά που μας επιβάλλουν έπρεπε κατ' αρχάς να είμαστε αγράμματοι.
                                              Περαστικά μας.
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 7 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr