-
Ποτέ δε θυμάμαι παπά να ζητάει να πει ο νονός απ' έξω το πιστεύω - μάλλον πέσατε σε πολύ hard core τύπο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εμένα μου άρεσαν τα θρησκευτικά και πάντα τα διάβαζα και έγραφα καλά σε αυτάπαρόλα αυτά η θεολόγα μου ειδικά στο λύκειο δε με πήγαινε καθόλου γιατί στα διαγωνίσματα έγραφα και τη προσωπική μου άποψη
Και καλά έκανες και την έγραφες!. Στο μάθημα των θρησκευτικών ο καθηγητής πρέπει να είναι και κατηχητής. Πράγμα δύσκολο, διότι ορισμένα επιχειρήματα δεν γράφονται στα κιτάπια της θεολογικής σχόλης!. Χρειάζεται ευρύτητα πνεύματος, ηρεμία και υπομονή.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Στο μάθημα των θρησκευτικών ο καθηγητής πρέπει να είναι και κατηχητής. Πράγμα δύσκολο, διότι ορισμένα επιχειρήματα δεν γράφονται στα κιτάπια της θεολογικής σχόλης!. Χρειάζεται ευρύτητα πνεύματος, ηρεμία και υπομονή.
Α.Does not compute
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εκείνο το τραγικό που έπρεπε να μάθουμε το Πιστεύω παπαγαλία στο Γυμνάσιο δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Γράψαμε και διαγώνισμα στα Θρησκευτικά με μόνο θέμα αυτό! Φυσικά αντέγραψα... σιγά μην μάθαινα τέτοιες παπαριές, άθεος άνθρωπος. Δυστυχώς σε εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχε δυνατότητα εξαιρέσεως από το μάθημα της κατήχησης των μουλάδων.
Και τι δεν μαθαίνατε παπαγαλία?.
Ποιοι είναι η μουλάδες?. Μουλάς = ?.
Α. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στο μάθημα των θρησκευτικών ο καθηγητής πρέπει να είναι και κατηχητής. Πράγμα δύσκολο, διότι ορισμένα επιχειρήματα δεν γράφονται στα κιτάπια της θεολογικής σχόλης!. Χρειάζεται ευρύτητα πνεύματος, ηρεμία και υπομονή.
Α.Does not compute
μιας και δεν compute μονο αυτο,δεν μου εξηγεις και το παρακατω?
Όπως και ο γράφων το ‘πιστεύω’, πίστευε ότι πίστευε πριν 2000 χρόνια, και ο γράφων στην ενότητα (εγώ), πιστεύω ότι πιστεύω, που σε καμία περίπτωση δεν συζητείτε μέσα στην ενότητα!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στο μάθημα των θρησκευτικών ο καθηγητής πρέπει να είναι και κατηχητής. Πράγμα δύσκολο, διότι ορισμένα επιχειρήματα δεν γράφονται στα κιτάπια της θεολογικής σχόλης!. Χρειάζεται ευρύτητα πνεύματος, ηρεμία και υπομονή.
Α.Does not compute
Τι δεν υπολογίζει Βασίλη?.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
εμένα μου άρεσαν τα θρησκευτικά και πάντα τα διάβαζα και έγραφα καλά σε αυτά
παρόλα αυτά η θεολόγα μου ειδικά στο λύκειο δε με πήγαινε καθόλου γιατί στα διαγωνίσματα έγραφα και τη προσωπική μου άποψη
Και καλά έκανες και την έγραφες!. Στο μάθημα των θρησκευτικών ο καθηγητής πρέπει να είναι και κατηχητής. Πράγμα δύσκολο, διότι ορισμένα επιχειρήματα δεν γράφονται στα κιτάπια της θεολογικής σχόλης!. Χρειάζεται ευρύτητα πνεύματος, ηρεμία και υπομονή.
Α.Φυσικά και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι κατηχητής. Σε όλα τα μαθήματα υπάρχει ένας 'μπούσουλας' από τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και δεν πρέπει να ξεφεύγουν από εκεί. Αλλο στα πλαίσια της καταργησης της παπαγαλίας να δίνει δικαίωμα προσωπικής κρισης στον μαθητή (και όχι στον καθηγητή) και άλλο να κατηχεί ...
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όταν γράφουμε ο φίλος 21, μα και εγώ, ότι κάποια ριζώνουν!!!!!!!!!!!!!.........
Τελικά ‘γιαλαντζή’ άθεος είσαι!. Κάλοοοοοοοοοοοοοοοο είσαι και ο πρώτος.Το γεγονός Α (απομνημόνευση) συνέβηκε όταν ήμουν αρκετά μικρός ωστε να μην έχω την απαραίτητη κριτική ικανότητα και απλά δέχτηκα κάτι που μου επιβλήθηκε τη στιγμή που γεννήθηκα από τους γονείς μου. Το ότι αφού ενηλικιώθηκα και είχα αρκετά ερεθίσματα ώστε να αναθεωρήσω το παραπάνω δεν αναιρεί αυτόματα το γεγονός Α. Απλά θυμάμαι ένα μάτσο λέξεις, όπως ξέρω απ'εξω και αρκετά τραγούδια από Διάφανα Κρίνα, Τρύπες και άλλους αστέρες της ελληνικής Ροκ, σημαίνει κάτι αυτό;
Αν μου ζητήσουν να βαφτίσω παιδί, θα το κάνω μετά χαράς, αλλά για να τηρήσω το έθιμο, όχι γιατί ενδιαφέρομαι για τη μεταθανάτια σωτηρία του. Ούτε θα το τραβολογώ να το 'κοινωνήσω' από κει και πέρα μαζί με τις θείτσες και τις γιαγιάδες, ούτε τίποτα άλλα τέτοια
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
εμένα μου άρεσαν τα θρησκευτικά και πάντα τα διάβαζα και έγραφα καλά σε αυτά
παρόλα αυτά η θεολόγα μου ειδικά στο λύκειο δε με πήγαινε καθόλου γιατί στα διαγωνίσματα έγραφα και τη προσωπική μου άποψη
Και καλά έκανες και την έγραφες!. Στο μάθημα των θρησκευτικών ο καθηγητής πρέπει να είναι και κατηχητής. Πράγμα δύσκολο, διότι ορισμένα επιχειρήματα δεν γράφονται στα κιτάπια της θεολογικής σχόλης!. Χρειάζεται ευρύτητα πνεύματος, ηρεμία και υπομονή.
Α.η δική μου ήταν hardcore κατηχήτρια και τα είχε βάλει με τις αμβλώσεις και το νίτσε
η σύζυγος αυτού
πιστεύω ότι ο μόνος λόγος που δε με είχε ταράξει στις αποβολές (γιατί ήταν και διευθύντρια του λυκείου) , ήταν επειδή ήμαστε από κοντινά χωριά
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Όπως και ο γράφων το ‘πιστεύω’, πίστευε ότι πίστευε πριν 2000 χρόνια, και ο γράφων στην ενότητα (εγώ), πιστεύω ότι πιστεύω, που σε καμία περίπτωση δεν συζητείτε μέσα στην ενότητα!
-
-
που το βρηκες?
-
Επεσε φασινα στον σκληρο σημερα, οθτε που θυμαμαι απο που το χα κατεβασει.
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Όταν γράφουμε ο φίλος 21, μα και εγώ, ότι κάποια ριζώνουν!!!!!!!!!!!!!.........
Τελικά ‘γιαλαντζή’ άθεος είσαι!. Κάλοοοοοοοοοοοοοοοο είσαι και ο πρώτος.Το γεγονός Α (απομνημόνευση) συνέβηκε όταν ήμουν αρκετά μικρός ωστε να μην έχω την απαραίτητη κριτική ικανότητα και απλά δέχτηκα κάτι που μου επιβλήθηκε τη στιγμή που γεννήθηκα από τους γονείς μου. Το ότι αφού ενηλικιώθηκα και είχα αρκετά ερεθίσματα ώστε να αναθεωρήσω το παραπάνω δεν αναιρεί αυτόματα το γεγονός Α. Απλά θυμάμαι ένα μάτσο λέξεις, όπως ξέρω απ'εξω και αρκετά τραγούδια από Διάφανα Κρίνα, Τρύπες και άλλους αστέρες της ελληνικής Ροκ, σημαίνει κάτι αυτό;
Αν μου ζητήσουν να βαφτίσω παιδί, θα το κάνω μετά χαράς, αλλά για να τηρήσω το έθιμο, όχι γιατί ενδιαφέρομαι για τη μεταθανάτια σωτηρία του. Ούτε θα το τραβολογώ να το 'κοινωνήσω' από κει και πέρα μαζί με τις θείτσες και τις γιαγιάδες, ούτε τίποτα άλλα τέτοια
Αν μου ζητήσουν να βαφτίσω παιδί, θα το κάνω μετά χαράς,
το παραπάνω δεν αναιρεί αυτόματα το γεγονός Α.+
A. -
Τα θρησκευτικά, δεν είναι μαθηματικά φυσική χημεία. Έτσι και ο διδάσκον το μάθημα αυτό θα πρέπει να είναι κάτι ιδιαίτερο. Σίγουρα ο όρος θεούσα, δεν επιτρέπεται στον συγκεκριμένο καθηγητικό κλάδο. Μα τα θρησκευτικά εμπεριέχουν και την ηθική, και αυτή είναι ρευστή, δεν απογράφετε.
Όταν ένας δάσκαλος διαπιστώσει την παραβατικότητα ενός γονιού,(πχ κλέφτης) και μέσα από την συμπεριφορά του μαθητή, δεν πρέπει να έχει την ικανότητα, να ανατρέψει την ποριά της σκέψεις του μαθητή?.η ορθή διαπαιδαγώγηση του όποιου μαθητή, δεν είναι καθήκον και όχι μόνον επάγγελμα του διδάσκοντα?. Δεν πρέπει να είναι ηθικοπλάστης?.
Αλλιώς πάμε στο κατά μάνα κατά κύρη, κατά γιο και νοικοκύρη…..
Α. -
...αν είναι αυτά τα θρησκευτικά που η Ρεπούση θέλει να καταργηθούν, συμφωνώ μαζί της.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τα θρησκευτικά, δεν είναι μαθηματικά φυσική χημεία. Έτσι και ο διδάσκον το μάθημα αυτό θα πρέπει να είναι κάτι ιδιαίτερο. Σίγουρα ο όρος θεούσα, δεν επιτρέπεται στον συγκεκριμένο καθηγητικό κλάδο. Μα τα θρησκευτικά εμπεριέχουν και την ηθική, και αυτή είναι ρευστή, δεν απογράφετε.
Όταν ένας δάσκαλος διαπιστώσει την παραβατικότητα ενός γονιού,(πχ κλέφτης) και μέσα από την συμπεριφορά του μαθητή, δεν πρέπει να έχει την ικανότητα, να ανατρέψει την ποριά της σκέψεις του μαθητή?.η ορθή διαπαιδαγώγηση του όποιου μαθητή, δεν είναι καθήκον και όχι μόνον επάγγελμα του διδάσκοντα?. Δεν πρέπει να είναι ηθικοπλάστης?.
Αλλιώς πάμε στο κατά μάνα κατά κύρη, κατά γιο και νοικοκύρη…..
Α.Θρησκευτικά = Xριστιανική θρησκεία;
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Αν μου ζητήσουν να βαφτίσω παιδί, θα το κάνω μετά χαράς, αλλά για να τηρήσω το έθιμο, όχι γιατί ενδιαφέρομαι για τη μεταθανάτια σωτηρία του. Ούτε θα το τραβολογώ να το 'κοινωνήσω' από κει και πέρα μαζί με τις θείτσες και τις γιαγιάδες, ούτε τίποτα άλλα τέτοιαΑκριβώς!
Οι κουμπαριές και οι βαφτίσεις είναι πάρα πολύ ωραία πράγματα - προσωπικά το βλέπω ότι παίρνεις κάποιους αδερφικούς φίλους από τον κύκλο των 'φίλων' και τους κάνεις συγγενείς.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θρησκευτικά = Xριστιανική θρησκεία;
τι δεν καταλαβαινεις....?
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Οι κουμπαριές και οι βαφτίσεις είναι πάρα πολύ ωραία πράγματα - προσωπικά το βλέπω ότι παίρνεις κάποιους αδερφικούς φίλους από τον κύκλο των 'φίλων' και τους κάνεις συγγενείς.
...και τους χάνεις από φίλους...
Περί εκκλησίας [#3]