-
KIA SPORTAGE 4x4 2008
Στα 90km/h πατώντας το γκαζι τρέμει ολο το σκαφος(πολυ) μεχρι τα 100-110 km/h , μετα ολα καλα. Αν εχεις σταθερα το γκαζι πατημετο ολα καλα.
Αλλαξα λαστιχα- ημιαξονια- δισκο πλατο- τα ιδια. Εβγαλα τον κεντρικο τα ιδια!!!!!!
ευχαριστω εκ των προτερων! -
KIA SPORTAGE 4x4 2008
Στα 90km/h πατώντας το γκαζι τρέμει ολο το σκαφος(πολυ) μεχρι τα 100-110 km/h , μετα ολα καλα. Αν εχεις σταθερα το γκαζι πατημετο ολα καλα.
Αλλαξα λαστιχα- ημιαξονια- δισκο πλατο- τα ιδια. Εβγαλα τον κεντρικο τα ιδια!!!!!!
ευχαριστω εκ των προτερων! -
KIA SPORTAGE 4x4 2008
Στα 90km/h πατώντας το γκαζι τρέμει ολο το σκαφος(πολυ) μεχρι τα 100-110 km/h , μετα ολα καλα. Αν εχεις σταθερα το γκαζι πατημετο ολα καλα.
Αλλαξα λαστιχα- ημιαξονια- δισκο πλατο- τα ιδια. Εβγαλα τον κεντρικο τα ιδια!!!!!!
ευχαριστω εκ των προτερων! -
Bάση κινητήρα;
-
Ειχα παρομοιο προβλημα και ηταν το χειροφρενο !! Επρεπε να εχει 5-6 κλικ και ειχε 3.
Αν σταματας και μυριζει λαστιχο, αυτο ειναι. -
Οι βασεις ειναι καλες ... τις εχω ελεγξει...
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Ειχα παρομοιο προβλημα και ηταν το χειροφρενο !! Επρεπε να εχει 5-6 κλικ και ειχε 3.
Αν σταματας και μυριζει λαστιχο, αυτο ειναι.οχι φιλε μου δεν μυριζει τιποτα ...! ευχαριστω παντως
-
Δοκίμασε να ανεβάσεις πάνω από τα 120 και μετά βάλε νεκρα και άσε την ταχύτητα να πέσει. Αν έχει τρέμουλο και στο κατέβασμα είναι τροχοί/ελαστικά.
-
Ο χρήστης nobody έγραψε:
Οι βασεις ειναι καλες ... τις εχω ελεγξει...Οι ζάντες έχουν δαχτυλίδια στο κέντρο τους;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Οι βασεις ειναι καλες ... τις εχω ελεγξει...
Οι ζάντες έχουν δαχτυλίδια στο κέντρο τους;
εχουν ναι
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δοκίμασε να ανεβάσεις πάνω από τα 120 και μετά βάλε νεκρα και άσε την ταχύτητα να πέσει. Αν έχει τρέμουλο και στο κατέβασμα είναι τροχοί/ελαστικά.εχω αλλαγμενα ελαστικα ! και το τρεμουλο γινεται μονο οταν παταω γκαζι!
-
Οι εσωτερικές αρθρώσεις των ημιαξονίων μπορεί να έχουν πρόβλημα (όχι στους τροχούς, οι άλλες).
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Οι εσωτερικές αρθρώσεις των ημιαξονίων μπορεί να έχουν πρόβλημα (όχι στους τροχούς, οι άλλες).ουτε αυτο ειναι το το ελεγξα κι αυτο...
-
Τρέμει στην συγκεκριμένη ταχύτητα ή στις συγκεκριμένες στροφές; Μπορεί να έχει θέμα το μοτέρ και να τρέμει στις 2500 ΣΑΛ για παράδειγμα όταν πατάς γκάζι. Το κάνει με όλες τις ταχύτητες στο κιβώτιο;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τρέμει στην συγκεκριμένη ταχύτητα ή στις συγκεκριμένες στροφές; Μπορεί να έχει θέμα το μοτέρ και να τρέμει στις 2500 ΣΑΛ για παράδειγμα όταν πατάς γκάζι. Το κάνει με όλες τις ταχύτητες στο κιβώτιο;τρεμει στιν συγκεκριμενη ταχύτητα 90-110 και μετα τα 110 σταματαει μονο του! καμια σχεσει οι στροφες...
-
Ο χρήστης nobody έγραψε:
Τρέμει στην συγκεκριμένη ταχύτητα ή στις συγκεκριμένες στροφές; Μπορεί να έχει θέμα το μοτέρ και να τρέμει στις 2500 ΣΑΛ για παράδειγμα όταν πατάς γκάζι. Το κάνει με όλες τις ταχύτητες στο κιβώτιο;
τρεμει στιν συγκεκριμενη ταχύτητα 90-110 και μετα τα 110 σταματαει μονο του! καμια σχεσει οι στροφες...
Ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου έχεις κάνει;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τρέμει στην συγκεκριμένη ταχύτητα ή στις συγκεκριμένες στροφές; Μπορεί να έχει θέμα το μοτέρ και να τρέμει στις 2500 ΣΑΛ για παράδειγμα όταν πατάς γκάζι. Το κάνει με όλες τις ταχύτητες στο κιβώτιο;
τρεμει στιν συγκεκριμενη ταχύτητα 90-110 και μετα τα 110 σταματαει μονο του! καμια σχεσει οι στροφες...
Ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου έχεις κάνει;
Ναι και αυθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση...
-
εχεις βγαλει τις εσωτερικες κουπες των ημιαξονιων? κολλαει καποιο ρουλεμαν του σταυρου? εχει δοντι το συρταρι που κινειται ο σταυρος? συνηθως αυτο το αυτοκινητο εκει εχει προβλημα μεγαλο.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
εχεις βγαλει τις εσωτερικες κουπες των ημιαξονιων? κολλαει καποιο ρουλεμαν του σταυρου? εχει δοντι το συρταρι που κινειται ο σταυρος? συνηθως αυτο το αυτοκινητο εκει εχει προβλημα μεγαλο.Όλα ειναι οκ... πραγματικά δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το προβλημα!
-
Ο χρήστης nobody έγραψε:
εχεις βγαλει τις εσωτερικες κουπες των ημιαξονιων? κολλαει καποιο ρουλεμαν του σταυρου? εχει δοντι το συρταρι που κινειται ο σταυρος? συνηθως αυτο το αυτοκινητο εκει εχει προβλημα μεγαλο.
Όλα ειναι οκ... πραγματικά δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το προβλημα!
φτιαξε 2 ροδελες παχους 8mm να μπαινουν στον εξωτερικο μπιλιοφορο, θα τις βαλεις απο την εσωτερικη μερια του εξωτερικου μπιλιοφορου, με αυτον τον τροπο το ημιαξονιο θα μπει 8mm προς τα μεσα και θα αλλαξει η θεση που δουλευουν οι εσωτερικοι σταυροι αν το προβλημα σου λυθει θα ξερεις τι φταιει.
προσοχη αυτη η διαδικασια ειναι μονο για διαγνωστικη χρηση και δεν μπορει να ειναι μια μονιμη λυση γιατι θα εχεις προβλημα και με τους αισθητηρες του ABS και με το σφιξιμο του ρουλεμαν του τροχου.
τρεμουλο ολου του σκαφους μετα τα 90 km/h βοηθεια!!!