Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 529
    • 530
    • 531
    • 532
    • 533
    • 939
    • 940
    • 531 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    139005
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestis-d last edited by

      Ο χρήστης mesastou έγραψε:
      Τα μαμά λάστιχα έχουν δείκτη 94 ενώ τα υποψήφια ασφαλτινα παραπάνω
      99 τα efficientgrip

      95 ή 99 τα bluerespone

      ... άρα θεωρώ πως καλύπτομαι ...

      βλέπω πως βγαίνουν και άλλα όπως c-drive, conti PC 2 & 5 ...

      Kαλυπτεσαι, απλα επειδη τα περισσοτερα που αναφερεις εχουν μαλακο σκελετο σα λαστιχα, θα νιωθεις λιγο σα να πατας πανω σε ζελε με 215/60... Εγω προσωπικα θα εβαζα κατι λιγο πιο σκληρο σαν τα Cinturato P7 ή τα Bridgestone T001 που βγαινουν και αυτα στη διασταση σου. Αλλα ισως ειναι θεμα γουστου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ggab last edited by

        Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

        Σημασία έχει το βάρος του αυτοκινήτου. Ένα SUV 1500 κιλών χρειάζεται ίδιο δείκτη φορτίου με ένα σεντάν 1500 κιλών.

        Θεωρητικα λιγο παραπανω γιατι κατα το φρεναρισμα γονατιζει περισσοτερο αρα γινεται μεγαλυτερη μετατοπιση βαρους, αλλα τελος παντων ναι... Φραγκοδιφραγκα.
        Στις διαστασεις που ειναι τα SUV τετοιοι δεικτες φορτιου υπαρχουν ετσι κι αλλιως... Ο φιλος με τα 235/55/17 εχει δεικτη 99 και 103.

        Αφού έχουν και τα 2 βάρος ίδιο 1500κ.......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          touring-the-m3-1-6 last edited by

          Το ίδιο βάρος το έχουν....τον ίδιο όγκο όμως;....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orestis-d last edited by

            Ο χρήστης GGAB έγραψε:

            Σημασία έχει το βάρος του αυτοκινήτου. Ένα SUV 1500 κιλών χρειάζεται ίδιο δείκτη φορτίου με ένα σεντάν 1500 κιλών.

            Θεωρητικα λιγο παραπανω γιατι κατα το φρεναρισμα γονατιζει περισσοτερο αρα γινεται μεγαλυτερη μετατοπιση βαρους, αλλα τελος παντων ναι... Φραγκοδιφραγκα.
            Στις διαστασεις που ειναι τα SUV τετοιοι δεικτες φορτιου υπαρχουν ετσι κι αλλιως... Ο φιλος με τα 235/55/17 εχει δεικτη 99 και 103.

            Αφού έχουν και τα 2 βάρος ίδιο 1500κ.......

            Ναι και το ενα εχει διαδρομη αναρτησης Χ για ασφαλτο ενω το αλλο εχει διαδρομη αναρτησης Χ+50% για off road...
            Και γενικα πολυ αβολο κεντρο βαρους που με το παραμικρο μετατοπιζεται δεξια αριστερα, μπρος πισω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              προς διυλιση παει η κουβεντα.......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                Το ίδιο βάρος το έχουν....τον ίδιο όγκο όμως;....

                Ουτε αυτο παιζει ρολο. Το μεγιστο μεικτο βάρος μετραει και η κατανομη του.

                Sent from my Neo V using Tapatalk.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kotetsi last edited by

                  Τα P6 Cinturato μου, με 41000km σε δυόμισι χρόνια, άρχισαν να δείχνουν σημάδια κώπωσης.
                  Σκέφτομαι να βάλω τα ίδια (ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις) αλλά είδα ότι τα Premium Contact 5 έχουν δείκτη Α στο βρεγμένο.
                  Με ζητούμενη ΜΟΝΟ την κορυφαία συμπεριφορά σε βρεγμένο και στεγνό (δε με ενδιαφέρει τιμή, θόρυβος, χιλιόμετρα που θα βγάλει κλπ συναφή), αξίζουν τα Continental στην πράξη ή να μείνω στα Cinturato;
                  Θυμίζω διάσταση: 185/60-14 82Η

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestis-d last edited by

                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                    προς διυλιση παει η κουβεντα.......

                    Συμφωνω οποτε ας τα αφησουμε αυτα να τα κοιταζουν οι κατασκευαστες, εμεις απλα ελαστικα κρινουμε.

                    Τα P6 Cinturato μου, με 41000km σε δυόμισι χρόνια, άρχισαν να δείχνουν σημάδια κώπωσης.
                    Σκέφτομαι να βάλω τα ίδια (ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις) αλλά είδα ότι τα Premium Contact 5 έχουν δείκτη Α στο βρεγμένο.
                    Με ζητούμενη ΜΟΝΟ την κορυφαία συμπεριφορά σε βρεγμένο και στεγνό (δε με ενδιαφέρει τιμή, θόρυβος, χιλιόμετρα που θα βγάλει κλπ συναφή), αξίζουν τα Continental στην πράξη ή να μείνω στα Cinturato;
                    Θυμίζω διάσταση: 185/60-14 82Η

                    Ρε τα cinturato που φορας ειναι απο τα πιο αθλια λαστιχα της Pirelli τα τελευταια χρονια... Εγω θα σου ελεγα να πας σε κατι αλλο, ο,τι κι αν ειναι αυτο, σιγουρα καλυτερο απο τα δικα σου θα ναι!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kotetsi last edited by

                      Ρε Ορέστη, γι' αυτό λέω ΠΡΑΚΤΙΚΑ.
                      Το Cinturato στο Τέμπρα έκατσε ΠΟΛΥ καλύτερα από το PE2 που φορούσα πριν, τα οποία βγήκαν άχρηστα σε 25000km (και με αλλαγή εμπρός πίσω στα 13000km), χαζοσπίνιαραν, γλίστραγαν και το αυτοκίνητο δεν ήταν καθόλου προβλέψιμο.
                      Δε θα σκεφτόμουν καν να αλλάξω μάρκα μέχρι που είδα τη βαθμολογία του PC5. Έπειτα μην ξεχνάς ότι το μόνο στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας που έχω στο αυτοκίνητο είναι τα λάστιχα: ούτε ρεπρίζ έχω, ούτε συστήματα ασφαλείας, ούτε πλαίσιο του 21ου αιώνα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestis-d last edited by

                        Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                        Ρε Ορέστη, γι' αυτό λέω ΠΡΑΚΤΙΚΑ.
                        Το Cinturato στο Τέμπρα έκατσε ΠΟΛΥ καλύτερα από το PE2 που φορούσα πριν, τα οποία βγήκαν άχρηστα σε 25000km (και με αλλαγή εμπρός πίσω στα 13000km), χαζοσπίνιαραν, γλίστραγαν και το αυτοκίνητο δεν ήταν καθόλου προβλέψιμο.
                        Δε θα σκεφτόμουν καν να αλλάξω μάρκα μέχρι που είδα τη βαθμολογία του PC5. Έπειτα μην ξεχνάς ότι το μόνο στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας που έχω στο αυτοκίνητο είναι τα λάστιχα: ούτε ρεπρίζ έχω, ούτε συστήματα ασφαλείας, ούτε πλαίσιο του 21ου αιώνα.

                        Τα ΡΕ2 απλα δεν εκατσαν στο αμαξι, αλλωστε δε νομιζω να ταιριαζαν εξ αρχης...
                        Αρα θελουμε κατι σε μαλακο... Τα PC5 ειναι μαλακα σιγουρα... Αν δε σε ενδιαφερει η φθορα που δε βγαζει και ματια, τοτε ειναι πολυ καλη επιλογη.

                        Στο ιδιο στυλ ειναι και τα Goodyear Efficient Grip Performance τα οποια βγαζουν ματια σε ολα τα τεστ, κι εχουν επισης Α στο βρεγμενο φρεναρισμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xeno last edited by

                          για touring χρήση τα PC5 είναι πολύ καλά και σε βρεγμένο και σε στεγνό, με καλό φρένο επίσης. Τα φοράω μερικούς μήνες στην 190Ε και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Για χιλιομετρική απόδοση ... θα δείξει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                            Ρε Ορέστη, γι' αυτό λέω ΠΡΑΚΤΙΚΑ.
                            Το Cinturato στο Τέμπρα έκατσε ΠΟΛΥ καλύτερα από το PE2 που φορούσα πριν, τα οποία βγήκαν άχρηστα σε 25000km (και με αλλαγή εμπρός πίσω στα 13000km), χαζοσπίνιαραν, γλίστραγαν και το αυτοκίνητο δεν ήταν καθόλου προβλέψιμο.
                            Δε θα σκεφτόμουν καν να αλλάξω μάρκα μέχρι που είδα τη βαθμολογία του PC5. Έπειτα μην ξεχνάς ότι το μόνο στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας που έχω στο αυτοκίνητο είναι τα λάστιχα: ούτε ρεπρίζ έχω, ούτε συστήματα ασφαλείας, ούτε πλαίσιο του 21ου αιώνα.

                            Τα ΡΕ2 απλα δεν εκατσαν στο αμαξι, αλλωστε δε νομιζω να ταιριαζαν εξ αρχης...
                            Αρα θελουμε κατι σε μαλακο... Τα PC5 ειναι μαλακα σιγουρα... Αν δε σε ενδιαφερει η φθορα που δε βγαζει και ματια, τοτε ειναι πολυ καλη επιλογη.

                            Στο ιδιο στυλ ειναι και τα Goodyear Efficient Grip Performance τα οποια βγαζουν ματια σε ολα τα τεστ, κι εχουν επισης Α στο βρεγμενο φρεναρισμα.

                            Δεν βγαινουν τα περφορμανς σ' αυτη τη διασταση αλλα τα κομπακτ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              orestis-d last edited by

                              Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                              Ρε Ορέστη, γι' αυτό λέω ΠΡΑΚΤΙΚΑ.
                              Το Cinturato στο Τέμπρα έκατσε ΠΟΛΥ καλύτερα από το PE2 που φορούσα πριν, τα οποία βγήκαν άχρηστα σε 25000km (και με αλλαγή εμπρός πίσω στα 13000km), χαζοσπίνιαραν, γλίστραγαν και το αυτοκίνητο δεν ήταν καθόλου προβλέψιμο.
                              Δε θα σκεφτόμουν καν να αλλάξω μάρκα μέχρι που είδα τη βαθμολογία του PC5. Έπειτα μην ξεχνάς ότι το μόνο στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας που έχω στο αυτοκίνητο είναι τα λάστιχα: ούτε ρεπρίζ έχω, ούτε συστήματα ασφαλείας, ούτε πλαίσιο του 21ου αιώνα.

                              Τα ΡΕ2 απλα δεν εκατσαν στο αμαξι, αλλωστε δε νομιζω να ταιριαζαν εξ αρχης...
                              Αρα θελουμε κατι σε μαλακο... Τα PC5 ειναι μαλακα σιγουρα... Αν δε σε ενδιαφερει η φθορα που δε βγαζει και ματια, τοτε ειναι πολυ καλη επιλογη.

                              Στο ιδιο στυλ ειναι και τα Goodyear Efficient Grip Performance τα οποια βγαζουν ματια σε ολα τα τεστ, κι εχουν επισης Α στο βρεγμενο φρεναρισμα.

                              Δεν βγαινουν τα περφορμανς σ' αυτη τη διασταση αλλα τα κομπακτ

                              http://www.tyres-pneus-online.co.uk/car ... ,H,FP.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Ναι ναι στην Ελλαδα δεν έρχονται όμως.Φέρνουν τα Efficient grip compact

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orestis-d last edited by

                                  Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                  Ναι ναι στην Ελλαδα δεν έρχονται όμως.Φέρνουν τα Efficient grip compact

                                  Γκρρρρ Ηλιθιοι!!! ΖΩΑ!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                                    Ρε Ορέστη, γι' αυτό λέω ΠΡΑΚΤΙΚΑ.
                                    Το Cinturato στο Τέμπρα έκατσε ΠΟΛΥ καλύτερα από το PE2 που φορούσα πριν, τα οποία βγήκαν άχρηστα σε 25000km (και με αλλαγή εμπρός πίσω στα 13000km), χαζοσπίνιαραν, γλίστραγαν και το αυτοκίνητο δεν ήταν καθόλου προβλέψιμο.
                                    Δε θα σκεφτόμουν καν να αλλάξω μάρκα μέχρι που είδα τη βαθμολογία του PC5. Έπειτα μην ξεχνάς ότι το μόνο στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας που έχω στο αυτοκίνητο είναι τα λάστιχα: ούτε ρεπρίζ έχω, ούτε συστήματα ασφαλείας, ούτε πλαίσιο του 21ου αιώνα.

                                    [μπακάλης Mode on] Να ρε εδώ έχει πολλά απ' αυτά που θες.Μπορείς να διαλέξεις όποιο θες [μπακαλης mode off]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestis-d last edited by

                                      Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                                      [μπακάλης Mode on] Να ρε εδώ έχει πολλά απ' αυτά που θες.Μπορείς να διαλέξεις όποιο θες [μπακαλης mode off]

                                      Kαλα τα λες... αντε απο κει ουτε μια αναζητηση δε ξερουν να κανουν οι ανθρωποι τη σημερον ημερα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                                        Ρε Ορέστη, γι' αυτό λέω ΠΡΑΚΤΙΚΑ.
                                        Το Cinturato στο Τέμπρα έκατσε ΠΟΛΥ καλύτερα από το PE2 που φορούσα πριν, τα οποία βγήκαν άχρηστα σε 25000km (και με αλλαγή εμπρός πίσω στα 13000km), χαζοσπίνιαραν, γλίστραγαν και το αυτοκίνητο δεν ήταν καθόλου προβλέψιμο.
                                        Δε θα σκεφτόμουν καν να αλλάξω μάρκα μέχρι που είδα τη βαθμολογία του PC5. Έπειτα μην ξεχνάς ότι το μόνο στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας που έχω στο αυτοκίνητο είναι τα λάστιχα: ούτε ρεπρίζ έχω, ούτε συστήματα ασφαλείας, ούτε πλαίσιο του 21ου αιώνα.

                                        Kαι ποιος τα βαθμολογησε;;;;δεν πιστεύω τίποτε Γερμανικός φορέας; ;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          touring-the-m3-1-6 last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Ουτε αυτο παιζει ρολο. Το μεγιστο μεικτο βάρος μετραει και η κατανομη του.

                                          .....ναι.....και το ένα να πιάνει 4-4.5 μέτρα στο δρόμο επί 1.45 ύψος και το άλλο 5 μέτρα επί 1.8 ύψος!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:

                                            Ουτε αυτο παιζει ρολο. Το μεγιστο μεικτο βάρος μετραει και η κατανομη του.

                                            .....ναι.....και το ένα να πιάνει 4-4.5 μέτρα στο δρόμο επί 1.45 ύψος και το άλλο 5 μέτρα επί 1.8 ύψος!!!!

                                            Παντελώς αδιάφορο για τα λάστιχα.

                                            ΥΓ: 5μετρα SUV είναι ελάχιστα. Τα περισσότερα έχουν μήκος επιβατικού.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 529
                                            • 530
                                            • 531
                                            • 532
                                            • 533
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 531 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr