-
Τα Yoko Blue Earth, που έχει βάλει κι ο Μιράγκε πρέπει να 'ναι καλά σ' αυτή τη διάσταση, μαζί και τα Pirelli Cinturato P1...
-
Παίδες
τα bridge Τ001 τί λένε ;
Θέλουν ζέσταμα, κάνουν θόρυβο κλπ ; -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
γενικα εχεις δικιο...........αλλα εγω ακομη απορω γιατι μου βαλανε 215/50/17 και ΟΧΙ 225/45/17 οπου τουλαχιστων στα επωνυμα ελαστικα η διαφορα στην τιμη ειναι πανω απο 200ευρω
αν εχω κερδος στην καταναλωση,λεμε αν,αυτη εξαφανιζεται,υπερκαλυπτεται στην επομενη αλλαγη ελαστικων......
Σίγουρα θα έχεις κέρδος στην κατανάλωση. Άλλο να σκαρφαλώνει στον αέρα με 215 και δυσκολότερα άρα δαπανηρότερα με 225!.
Α. -
Eνταξει τωρα μιλαμε για ενα μεταλλικο τοιχο 2 μετρων σε πλατος που κοπαναει τον αερα με τοσα χλμ/ωρα, ο 1 παραπανω ποντος των ελαστικων μας μαρανε? Εχεις κερδος στην καταναλωση λογω μικροτερης επιφανειας τριβης με το δρομο, με τα 215, αλλα μιλαμε για τελειως αμελητεα νουμερα. Αν μαθεις να οδηγεις το αυτοκινητο σου οικονομικα θα γλιτωνεις λιτρα ολοκληρα, απο τα ελαστικα αντε να κερδισεις 100 γραμμαρια βενζινη σε ενα ταξιδι.
-
Λοιπόν τώρα που γυρίζει.
Pzero Nero ή Sportcontant 5; -
Το δεύτερο.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
γενικα εχεις δικιο...........αλλα εγω ακομη απορω γιατι μου βαλανε 215/50/17 και ΟΧΙ 225/45/17Γιατί είσαι μορφόπαιδο ρε συ Γιώργη......πως αλλιώς θα ξεχωρίσεις;.....
-
Dunlop SportMaxx RT ή Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 σε 225/45/17 ? Σημειωτέον δεν έχουν διαφορά στην τιμή. Ακούω προτάσεις.
-
Έτσι όπως σε βλέπω,μάλλον το δεύτερο θα σου 'κάτσει' καλύτερα.......
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Dunlop SportMaxx RT ή Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 σε 225/45/17 ? Σημειωτέον δεν έχουν διαφορά στην τιμή. Ακούω προτάσεις.Aν θες ησυχο λαστιχο το 1ο.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
γενικα εχεις δικιο...........αλλα εγω ακομη απορω γιατι μου βαλανε 215/50/17 και ΟΧΙ 225/45/17
Γιατί είσαι μορφόπαιδο ρε συ Γιώργη......πως αλλιώς θα ξεχωρίσεις;.....
ναι,δεν το ειχα σκεφτει αυτο!!!!!
αλλα επειδη βαρεθηκα να ξεχωριζω......θα παω με το λαο 225/45/17 και οπως ειπε και ο Ορεστης,με τα ml βενζινης θα ασχολουμαστε;;; -
Καλησπερα σε ολους στο φορουμ μπηκαν σημερα στο αμαξι του πατερα μου σε Fiat Bravo 1.200 κυβικων σε διασταση 185/60/14 τα Dunlop Sport Blue Response με τιμη 230 ευρω με ζυγοσταθμιση και ευθυγραμμιση και φυσικα την εγγυηση της Dunlop για 1 χρονο ή 20.000 χλμ. Τα λαστιχα ηταν ολοκαινουργια με ημερομηνια παραγωγης 31/13 ητοι την πρωτη βδομαδα του Αυγουστου πρωτες εντυπωσεις σε λιγες μερες θα σας πω. Ρωτησα για να βαλω και στο δικο μου τα Dunlop SportMaxx RT ή Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 σε 225/45/17 και μου ειπαν 550 ευρω η οποια μου φανηκε λιγο τσιμπημενη υπολογιζα γυρω στα 500 ευρω. Αληθεια για τα Goodyear Efficient Grip Performance εχει βαλει κανεις να πει εντυπωσεις?
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Ρωτησα για να βαλω και στο δικο μου τα Dunlop SportMaxx RT ή Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 σε 225/45/17 και μου ειπαν 550 ευρω η οποια μου φανηκε λιγο τσιμπημενη υπολογιζα γυρω στα 500 ευρω. Αληθεια για τα Goodyear Efficient Grip Performance εχει βαλει κανεις να πει εντυπωσεις?Εεεε για το 225/45/17 ενδιαφερεσαι?
Γιατι τα 2 που προανεφερες δεν εχουν και πολυ σχεση με τα Efficient Grip Performance. -
Ναι για τα 225/45/17 γιατι δεν βγαινουν σε τετοια διασταση?
-
Εμείς στο brava βάλαμε τη περασμένη βδομάδα τα fulda carat progresso σε 175/65/14 με δείκτη ταχύτητας H στη θέση των bridgestone b250 που ήταν από την αρχή απαράδεκτα. To αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε για τα καλά, είχα ξεχάσει πως μπορούσε να πάει τόσο ήσυχα και παράλληλα τόσο άνετα σε στροφές. Η τιμή τους 180 ευρώ. Μέχρι στιγμής, μετά απο 800 χλμ, φαίνονται εξαιρετικά.
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Ναι για τα 225/45/17 γιατι δεν βγαινουν σε τετοια διασταση?Bγαινουν. Το θεμα ειναι τι ζητας εσυ απο ενα ελαστικο. Tα Εfficient Grip Performance ειναι ενα μαλακο ελαστικο για touring, ενω τα αλλα 2 που αναφερεις ειναι max performance.
Αν θες ενα ηρεμο ελαστικο που δε θα σε προδωσει πουθενα, αλλα ο προσανατολισμος του ειναι ταξιδιαρικος υπαρχουν καποιες επιλογες, κι αν θες ενα σπορ ελαστικο που θα βεντουζωνει στις στροφες με οσα αρνητικα κουβαλαει αυτο υπαρχουν καποιες αλλες επιλογες.
Πες μας σε τι ποσοστο θες ανεση ή σπορ να σου πουμε την γνωμη μας.
Ολα αυτα ετσι κι αλλιως ειναι κορυφαια ελαστικα.
-
Το αυτοκινητο ειναι μεν τουρμπο οχι τρελα αλογα ομως 120 προσανατολιζομενο για σπορ οδηγηση αλλα εγω δεν το πιεζω τωρα θα μου πεις γιατι πηρες τουρμπο. Το πηρα για την ροπη να εχω ανεση οταν κανω μια προσπεραση και να ανεβαινω πιο ανετα σε βουνο. Κινουμαι παντως κυριως Πολη αλλα βγαινω και αρκετα συχνα στην Εθνικη Οδο εκει κινουμαι συνηθως 120-140 και που και που 160 για ξεμπουκωμα. Η πωλητρια και αυτη μου προτεινε τα max performance και ειδικα το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 .Οσον αφορα τα αρνητικα του σπορ ελαστικου στις στροφες τι εννοεις?
-
Γιατί δε κοιτάς κάτι πιο φτηνό αφού δε θέλεις να κάνεις ταρζανιές? Ιδια χρήση με εσένα κάνω και εγω, τούρμπο έχω με 120 άλογα αλλά 600 ευρώ για λάστιχα δεν έδινα. Εβαλα τα barum bravuris 2 με 340 σε 205/50/17 και για τη δουλειά που τα θέλω είναι μια χαρά. Με τα ρέστα βάλαμε στο brava τα fulda που έγραψα παραπάνω!
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Το αυτοκινητο ειναι μεν τουρμπο οχι τρελα αλογα ομως 120 προσανατολιζομενο για σπορ οδηγηση αλλα εγω δεν το πιεζω τωρα θα μου πεις γιατι πηρες τουρμπο. Το πηρα για την ροπη να εχω ανεση οταν κανω μια προσπεραση και να ανεβαινω πιο ανετα σε βουνο. Κινουμαι παντως κυριως Πολη αλλα βγαινω και αρκετα συχνα στην Εθνικη Οδο εκει κινουμαι συνηθως 120-140 και που και που 160 για ξεμπουκωμα. Η πωλητρια και αυτη μου προτεινε τα max performance και ειδικα το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 .Οσον αφορα τα αρνητικα του σπορ ελαστικου στις στροφες τι εννοεις?Εννοω οτι τα σπορ ελαστικα ειναι πιο σκληρα σα σκελετος, χανεις απο ανεση και ποιοτητα κυλισης, και οικονομια στο καυσιμο επισης... Μπορει να θελουν περισσοτερο ζεσταμα και σε διαδρομες εντος πολεων να μη λειτουργουν σωστα.
Ετσι οπως μου τα περιγραφεις μ' ενα touring λαστιχο θα σαι μια χαρα, μη σου πω καλυτερα απο κατι πιο σπορ.
-
Προχθές έβαλα κι εγώ τα Dunlop SportMaxx RT στο Type R (FN2) επηρεασμένος κι από όσα έχουν αναφερθεί στο παρόν τοπικό. Χάρη στον HighFidelity που είχε ήδη κάνει έρευνα αγοράς τον Ιούνη (;) στη διάστασή μου (225-40/18) , αποφάσισα να πάω κατευθείαν στον Φωκά (€550). Μπαίνοντας στο site του για να βρω την ακριβή διεύθυνση στη Δυρραχίου, συνειδητοποίησα ότι έχει ανοίξει νέο υποκατάστημα στον Άλιμο (πριν 2 εβδομάδες όπως έμαθα αργότερα), μόλις 1-2χλμ από το σπίτι μου Οπότε έχετε το υπ' όψιν σας οι Νότιοι!
Εντυπώσεις από τα ελαστικά δεν έχω ακόμα... Το μόνο που έχω να πω είναι ότι κακώς περίμενα μέχρι τα 50kkm για να αλλάξω τα Bridgestone Potenza RE050A. Είχαν ξεραθεί αρκετά κι έλειπαν και 2-3 κομματάκια Παρόλα αυτά, βέβαια, δεν είχα αντιμετωπίσει θέμα με υπερβολική εμπλοκή του ABS.
Εντυπώσεις από το κατάστημα αρκετά θετικές. Χρησιμοποίησαν ροπόκλειδο για το τελικό σφίξιμο των μπουλονιών. Ζυγοστάθμιση μέχρι να μηδενίσουν εντελώς οι δείκτες (έχω δει μέτρηση 00-05 να την αφήνουν σε άλλο κατάστημα παλαιότερα). Έκανα και μια ευθυγράμμιση, μιας κι υπήρχε μια μικρή απόκλιση (ή σύγκλιση ) μπροστά. Μόνο 'παρατράγουδο' ότι βρήκα χθες βράδυ το ένα ελαστικό ξεφούσκωτο. Έστειλα άμεσα email για να ρωτήσω διαθεσιμότητα σε περίπτωση που είχε πρόβλημα κι 08:20 σήμερα μού τηλεφώνησαν. Τους επισκέφθηκα λίγο αργότερα κι αποδείχθηκε ότι δεν είχε εφαρμόσει καλά το ελαστικό στη ζάντα κι έχανε τον αέρα (έχει ένα μικρό θεματάκι η εν λόγω ζάντα μού ανέφεραν).
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]