-
Yoko C drive 2 έχει βάλει κανείς, για να γράψει εντυπώσεις...;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Yoko C drive 2 έχει βάλει κανείς, για να γράψει εντυπώσεις...;Εχει βαλει ο κολλητος μου αλλα δε το εχω οδηγησει το αμαξι...
Το μονο σιγουρο που ξερω ειναι οτι κανουν πολυ θορυβο... Πιστευω υπαρχουν πολυ καλυτερες επιλογες σε αυτη την κατηγορια. -
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Τελικά ικανός αντικαταστάστης του Pilot Exalto 2 ποιό λάστιχο είναι ;
Κατα την γνωμη μου στα 205/55/16 τα Primacy 3
Το Primacy σίγουρα δεν είναι αντικαταστάτης του PE2, πόσο μάλλον ικανός κιόλας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το Pilot Sport 3, αλλά παραείναι χλιαρό.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Τελικά ικανός αντικαταστάστης του Pilot Exalto 2 ποιό λάστιχο είναι ;
Κατα την γνωμη μου στα 205/55/16 τα Primacy 3
Το Primacy σίγουρα δεν είναι αντικαταστάτης του PE2, πόσο μάλλον ικανός κιόλας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το Pilot Sport 3, αλλά παραείναι χλιαρό.
Ενω το ΡΕ2 ηταν hardcore ελαστικο...
Λοιπον να το ξαναπουμε αλλη μια φορα... Οι περισσοτερες εταιριες κανανε το προσιτο sport μοντελο τους, πιο touring και πιο μαλακο/φιλικο...
Το Conti Sport Contact 5 και το Pilot Sport 3, ειναι οι ικανοι και ξεκαθαροι αντικαταστατες των Sport Contact 3 και Pilot Exalto 2, απλα εχουν ελαφρως αλλαγμενη φιλοσοφια.
Παρ'ολα αυτα σε πολλες διαστασεις συνεχιζουν να παραγονται αυτα τα ελαστικα, για οποιον θεωρει οτι ειναι καλυτερο ενα ελαστικο 7 χρονων απο ενα αντιστοιχο 2 χρονων. -
Το Pilot Exalto 2 παραγεται μονο σε καμια 10αρια διαστασεις που δεν καλυπτει το PS3 (τουλαχιστον για την ωρα, δεν ξερω προφανως στο μελλον).
To SportC3 δεν ξερω.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Το Pilot Exalto 2 παραγεται μονο σε καμια 10αρια διαστασεις που δεν καλυπτει το PS3 (τουλαχιστον για την ωρα, δεν ξερω προφανως στο μελλον).To SportC3 δεν ξερω.
Ναι
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Τελικά ικανός αντικαταστάστης του Pilot Exalto 2 ποιό λάστιχο είναι ;
Κατα την γνωμη μου στα 205/55/16 τα Primacy 3
Το Primacy σίγουρα δεν είναι αντικαταστάτης του PE2, πόσο μάλλον ικανός κιόλας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το Pilot Sport 3, αλλά παραείναι χλιαρό.
Ενω το ΡΕ2 ηταν hardcore ελαστικο...
Λοιπον να το ξαναπουμε αλλη μια φορα... Οι περισσοτερες εταιριες κανανε το προσιτο sport μοντελο τους, πιο touring και πιο μαλακο/φιλικο...
Το Conti Sport Contact 5 και το Pilot Sport 3, ειναι οι ικανοι και ξεκαθαροι αντικαταστατες των Sport Contact 3 και Pilot Exalto 2, απλα εχουν ελαφρως αλλαγμενη φιλοσοφια.
Παρ'ολα αυτα σε πολλες διαστασεις συνεχιζουν να παραγονται αυτα τα ελαστικα, για οποιον θεωρει οτι ειναι καλυτερο ενα ελαστικο 7 χρονων απο ενα αντιστοιχο 2 χρονων.Μπάμπη έμπλεξες.
-
Διαλέγετε λάστιχα με διπλά λίνα στα μάγουλα, έχουμε στην Ελλάδα κοφτερά πεζοδρόμια και φυτευτούς λάκκους!.
Μην κυνηγάτε της διαφημιζόμενες φίρμες ντε και καλά. Ο πρώτος πελάτης των εργοστασίων είναι η αντιπολίτευση απανταχού!. Έτσι μαθαίνουν πρώτοι τα πλεονεκτήματα, και άμα δεν δεσμεύονται με διεθνείς πατέντες τα αντιγράφουν τον άλλο μήνα, όπως πχ η Κορέα!.
Τώρα εάν θέλετε το super - ντούπερ ελαστικό….. η τσέπη σας ανήκει!. Μα τα μεταξωτά βρακιά είναι για τους επιδέξιους κόκους.
Α. -
κυριοι , μεταξυ των ελαστικων kleber viarex - barum brillantis - bfgoodrich σε διασταση 155/70/13 για οικογενειακη-προσεκτικη οδηγηση σε micra k11 1000cc κ ολα στην ιδια τιμη 160 euro η τετραδα ποιο θα προτιμουσατε ??
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
κυριοι , μεταξυ των ελαστικων kleber viarex - barum brillantis - bfgoodrich σε διασταση 155/70/13 για οικογενειακη-προσεκτικη οδηγηση σε micra k11 1000cc κ ολα στην ιδια τιμη 160 euro η τετραδα ποιο θα προτιμουσατε ??
kleber viarex
A. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Yoko C drive 2 έχει βάλει κανείς, για να γράψει εντυπώσεις...;Τι θες να μάθεις;
-
Έχουν πολύ καλή βαθμολογία κατά ADAC (σε στεγνό είναι ισοδύναμα των PremiumContact 5, ενώ στο βρεγμένο, σε άνεση/θόρυβο και κατανάλωση καλύτερα ! ), εκτός της τραγικής φθοράς (εντάξει, ίσως είναι καλύτερα σε ελληνικό 'οδόστρωμα'...). Τι δείκτη φθοράς έχουν αλήθεια;
Τα σκέφτομαι για αλλαγή των EfficientGrip, όταν τα πετάξω από το Focus (και πάω από την ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ 215/55/16 στην 205/55 !! ). -
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
κυριοι , μεταξυ των ελαστικων kleber viarex - barum brillantis - bfgoodrich σε διασταση 155/70/13 για οικογενειακη-προσεκτικη οδηγηση σε micra k11 1000cc κ ολα στην ιδια τιμη 160 euro η τετραδα ποιο θα προτιμουσατε ??HANKOOK K715 OPTIMO με 170ευρω.........πολυ ανωτερο απο αυτα που αναφερεις σε ολα με ελαχιστη οικονομικη διαφορα!
-
Efficient Grip? Inefficient Slip έπρεπε να τα λένε!
Τα Yoko έχουν πολύ καλό κράτημα στο στεγνό, ειδικά όταν ζεσταθούν. Επίσης είναι προοδευτικότατα και δεν θα σε ξαφνιάσουν με απότομο 'χάσιμο'. Όταν είναι κρύα μπορεί να έχουν μερικά χαζογλυστρίματα σε δρόμους-σαπούνι αλλά τίποτα τρομερό καθώς πάντα γίνεται 'γλυκά'. Καλά είναι και στο βρεγμένο. Προσωπικά θα ήθελα να είχαν λίγο πιο σκληρά πλαϊνά καθώς μαγουλιάζουν ελάχιστα υπό πίεση. Λύνεται με 2-3 PSI πιο υψηλή πίεση από όσο προτείνει ο κατασκευαστής και αυτό βελτιώνει και την πληροφόρηση στο τιμόνι. Όσο για την φθορά, στην Ελλάδα απλά δεν φθείρονται, εκτός αν πηγαίνεις συνέχεια με την ταυτότητα στο στόμα σε δρόμους με τραχιά άσφαλτο. Αλλά που να βρεις τραχιά άσφαλτο; Είναι πολύ πιο ανθεκτικά από τα PC για παράδειγμα. Στην πίστα τα PC είχαν βγάλει λινά και τα Yoko είχαν ακόμα πέλμα να φανταστείς!
ΥΓ: 205-55 από 215-55 είναι λάθος πάντως.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: 205-55 από 215-55 είναι λάθος πάντως.Γιατί ; Μειώνεται μόνο κατά 1,74% η διάμετρος (11mm), είναι μέσα στις συνιστώμενες διαστάσεις της Ford (δεν ξέρω βέβαια αν είναι για τα Ecoboost ή τα 1.6 με τους 125 ατμοσφαιρικούς) και επιπλέον, μιλάμε για περί τα 200 € κάτω στην 4άδα !
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Efficient Grip? Inefficient Slip έπρεπε να τα λένε!Τα Yoko έχουν πολύ καλό κράτημα στο στεγνό, ειδικά όταν ζεσταθούν. Επίσης είναι προοδευτικότατα και δεν θα σε ξαφνιάσουν με απότομο 'χάσιμο'. Όταν είναι κρύα μπορεί να έχουν μερικά χαζογλυστρίματα σε δρόμους-σαπούνι αλλά τίποτα τρομερό καθώς πάντα γίνεται 'γλυκά'. Καλά είναι και στο βρεγμένο. Προσωπικά θα ήθελα να είχαν λίγο πιο σκληρά πλαϊνά καθώς μαγουλιάζουν ελάχιστα υπό πίεση. Λύνεται με 2-3 PSI πιο υψηλή πίεση από όσο προτείνει ο κατασκευαστής και αυτό βελτιώνει και την πληροφόρηση στο τιμόνι. Όσο για την φθορά, στην Ελλάδα απλά δεν φθείρονται, εκτός αν πηγαίνεις συνέχεια με την ταυτότητα στο στόμα σε δρόμους με τραχιά άσφαλτο. Αλλά που να βρεις τραχιά άσφαλτο; Είναι πολύ πιο ανθεκτικά από τα PC για παράδειγμα. Στην πίστα τα PC είχαν βγάλει λινά και τα Yoko είχαν ακόμα πέλμα να φανταστείς!
ΥΓ: 205-55 από 215-55 είναι λάθος πάντως.
Δία,efficient slip.........(double negative )...+1000 για τα GYnotAW!!! πρέπει να δείς τα πλαινά του...σαν τα Michelin ένα πράγμα!!!!
-
Τα Αdrenalin σε 195/50/r15 τοποθετηθηκαν πριν 2 μερες στο Swift μου.
Treadwear 220, made in Thailand κατασκευασμενα την 22η βδομαδα του τρεχοντος. Παραγγελια απο Γερμανια, γιατι αν περιμενα να ελθουν στη Μπανανια...
Επιγραμματικα οι πρωτες εντυπωσεις εχουν να κανουν με την πολυ πιο στιβαρη κατασκευη του ελαστικου αυτου σε σχεση με τα προκατοχα εξαλτο2. Το προφιλ τους ειναι πραγματικο μπετον με τα βιας πιεζεται με το χερι, οντας αρκετα παχυτερο. Η γομα του πελματος κρινοντας απο το treadwear πρεπει - θεωρητικα- να ειναι αρκετα μαλακη, εντουτοις και παλι μου φαινεται, ψιλαφιστικα παντα, πιο σκληρη των εξαλτο2.
Οδηγικα τωρα με μονο 200χλμ στο οδομετρο τους ειναι πολυ νωρις για να διατυπωσω σαφη κριτικη. Αυτο που εχω αντιληφθει με τις πιεσεις που εχω δωσει εμπρος- πισω αντιστοιχα να ειναι 34-32, εχει να κανει με το γεγονος οτι πλεον το αυτοκινητο εχει μια και μοναδικη αναρτηση για να αποσβαινει κραδασμους και κλισεις. Πιο πριν με τα σαφεστατα μαλακοτερα Μισλεν αισθανομουν πρωτα τη λειτουργια των αμορτισερ κι επειτα μια δευτερη αποσβεση με μορφη ασαφειας ομως απο το ιδιο το ελαστικο. Βεβαια η προσφυση ηταν υπερανω πασης κριτικης, ομως καποιες φορες εψαχνα το κατι παραπανω.
Ε αυτο εχει πεθανει τωρα, διοτι απλα εχουμε να κανουμε με ενα πολιτικο ελαστικο, σωστο ντουβαρι.
Η αισθηση και το βαρος του τιμονιου ειναι ανωτερη σε σχεση με πριν, αλλα και παλι ειναι πολυ νωρις.Θα δειξει ο χρονος και ο δρομος.
-
Nice review και ωραία επιλογή πιέσεων.
+1 για την αλλαγή σε 205/55/16
Όντως slippy το παλιό efficient grip. То νέο αντίθετα απ'τα καλύτερα touring αυτή τη στιγμή αλλά το μαλάκωσαν αρκετά (όπως σχεδόν όλα τα νέα μοντέλα γαρ). -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γιατί ; Μειώνεται μόνο κατά 1,74% η διάμετροςΧμ... νόμιζα πως μειώνονταν περισσότερο. Go ahead then.
Δία,efficient slip.........(double negative
Φίλε μου ένα slip μπορεί να είναι efficient και άρα θετικό. Για παράδειγμα, στην F1 λένε πως η ιδανική εκκίνηση είναι με 11% σπινάρισμα. Αυτό είναι efficient slip. Τα GoodYear είναι inefficient slip!
Τα Αdrenalin σε 195/50/r15 τοποθετηθηκαν πριν 2 μερες στο Swift μου.
-
Παράξενη συσχέτιση F1 που στα 100κμ τα πετάνε, με ΙΧ φτωχημένων χειριστών, ΙΧ και επαγγελματιών!!!!!......
195 με 175 έχουν μια ίντσα διαφορά στο μπόι, 25,4 χιλιοστά. Δεν είναι κραυγαλέα διαφορά!.
/65/ 55/ είναι μια ίντσα διαφορά στο μπόι 25,4 χιλιοστά. Δεν είναι κραυγαλέα διαφορα!.
Τώρα δεν μιλάμε για αγωνιστικά, που ψιψιρίζουμε και την μαϊμού!.
Το 195/60/15, είναι ίδιο σε ύψος με το 175/70/ 15, απλά είναι στενότερο. Ο κατασκευαστής γράφει σαφώς, της διαστάσεις που πρέπει να διαλέξουμε. Τα άλλα είναι εκ του περισσού!!!..... διορθώσεις από συνάδελφο και μόνον αποδέχομαι…….
Μα διαβάστε την προηγούμενη παράθεση μου, και μετά αποφασίστε για το τι θέλετε!!!.... δεν προτείνω μάρκες, οι ίδιες προμήθειες δίνονται!!!!!......
Υπάρχουν θυγατρικές ανατολικοευρωπαϊκές μάρκες, που δεν είναι κακές μα σας αφήνουν και χρήματα να πάτε βόλτα…….
Όπως υπάρχουν και θυγατρικές ιαπωνικών εργοστασίων στην Κορέα, που είναι καλές!.
Εγώ ενημερώνω δεν επιβάλω……. Αλά μην σκέπτεστε παιδικά…… ωριμάστε!.
Α.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]