-
το προβλημα που αντιμετωπιζω με το accent ειναι οτι εδω και ενα χρονο
τρεμει το τιμονι μετα τα 100 χλμ. εκανα πολλες ζυγοσταθμισεις χωρις
αποτελεσμα, αλλαξα μπροστινα αμορτισερ κατοπιν υποδειξεως μηχανικου
και προσφατα αλλαξα ελαστικα αλλα το προβλημα παραμενει. το αυτοκινη-
το δεν εχει τρακαρει ποτε, ειναι μοντελο 96 και εχει κανει 106.000 χλμ.
γνωριζει καποιος να με πληροφορησει που μπορει να οφειλεται αυτο
το προβλημα -
το προβλημα που αντιμετωπιζω με το accent ειναι οτι εδω και ενα χρονο
τρεμει το τιμονι μετα τα 100 χλμ. εκανα πολλες ζυγοσταθμισεις χωρις
αποτελεσμα, αλλαξα μπροστινα αμορτισερ κατοπιν υποδειξεως μηχανικου
και προσφατα αλλαξα ελαστικα αλλα το προβλημα παραμενει. το αυτοκινη-
το δεν εχει τρακαρει ποτε, ειναι μοντελο 96 και εχει κανει 106.000 χλμ.
γνωριζει καποιος να με πληροφορησει που μπορει να οφειλεται αυτο
το προβλημα -
το προβλημα που αντιμετωπιζω με το accent ειναι οτι εδω και ενα χρονο
τρεμει το τιμονι μετα τα 100 χλμ. εκανα πολλες ζυγοσταθμισεις χωρις
αποτελεσμα, αλλαξα μπροστινα αμορτισερ κατοπιν υποδειξεως μηχανικου
και προσφατα αλλαξα ελαστικα αλλα το προβλημα παραμενει. το αυτοκινη-
το δεν εχει τρακαρει ποτε, ειναι μοντελο 96 και εχει κανει 106.000 χλμ.
γνωριζει καποιος να με πληροφορησει που μπορει να οφειλεται αυτο
το προβλημα -
Δισκόπλακες στραβές (μήπως αισθάνεσαι τρέμουλο στο πεντάλ του φρένου όταν φρενάρεις ;;)
Ημιαξόνια στραβάΜπορείς να κάνεις και ζυγοστάθμιση 'επι αυτοκινήτου' , δηλ. μπαίνει ο τροχός σε μηχάνημα χωρίς να βγει από το αυτοκίνητο. Ετσι ζυγοσταθμίζονται και τα υπόλοιπα περιστρεφόμενα μέρη.
-
Μήπως έχεις στραβές ζάντες?
-
δεν υπαρχει τρεμουλο στο πενταλ του φρενου.
ζυγοσταθμιση επι του αυτοκινητου εχει ηδη γινει χωρις αποτελεσμα.
στα διαφορα βουλκανιζατερ μου εχουν πει οτι οι ζαντες δεν εχουν
προβλημα.
το τρεμουλο ειναι πολυ πιο εντονο οταν το τιμονι ειναι γυρισμενο δεξια η
αριστερα απο οτι οταν ειναι στην εθεια, αν αυτο λεει κατι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες, οποιαδηποτε ενημερωση ειναι χρησιμη. -
Ο χρήστης akaliptos369 έγραψε:
δεν υπαρχει τρεμουλο στο πενταλ του φρενου.
ζυγοσταθμιση επι του αυτοκινητου εχει ηδη γινει χωρις αποτελεσμα.
στα διαφορα βουλκανιζατερ μου εχουν πει οτι οι ζαντες δεν εχουν
προβλημα.
το τρεμουλο ειναι πολυ πιο εντονο οταν το τιμονι ειναι γυρισμενο δεξια η
αριστερα απο οτι οταν ειναι στην εθεια, αν αυτο λεει κατι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες, οποιαδηποτε ενημερωση ειναι χρησιμη.Τοτε πρεπει να ελεγθουν ρουλεμαν τροχων, ημιαξονια και διαφορικο.
-
To πρόβλημα αυτό το είχα αντιμετωπίσει και εγώ στο cinquecento που έχω και τελικά ήταν κρεμαγιέρα. Για ρίξε μια ματιά και εκεί μήπως και έχει μπόσικα.
-
Που μένεις,μήπως σε στείλω κάπου να σε βοηθήσουν;
-
Μηπως ειναι φαγωμενο καποιο ελαστικο ή μηπως εχει χασει αερα;
-
Μενω στο Μαρουσι.
Το προβλημα σιγουρα δεν προερχεται απο τα ελαστικα, γιατι και ζυγοσταθμισεις εχουν γινει και ο αερας ελεγχεται συχνα και αλλαγη ελαστικων εχει γινει.
τρεμουλο τιμονιου στο accent