-
Παιδιά. Καλησπέρα εχω ενα Ι30 1.4 diesel λευκο κ επειδη το εχω κανει μερικές
αλλαγες μαυρη οροφη μαυροι καθρέφτες μου τα χαλαει η ζαντα
που ειναι 195/65/15..σκςφτομαι για 205/55/16 που φορα η πλουσια έκδοση
αλλα ο λαστιχας που παω μου εδειξε μια ωραια 17αρα που ειχε ο
ίδιοςσε πολυ καλη τιμή. Μηπως να παω σε 205/50/17?
Τι λετε οσον αφορα επιδοσεις κατανάλωσή για χρηματα δε ε νοιάζει κ τοσο.
Περίμενω απόψεις. Το αυτοκινητο εχει 90 αλογα TD με 22.4 κιλα ροπή
με ενδιαφερει η διάφορα σε καταναλωση επιδόσεις απο 205/55/16 σε 205/50/17 -
Παιδιά. Καλησπέρα εχω ενα Ι30 1.4 diesel λευκο κ επειδη το εχω κανει μερικές
αλλαγες μαυρη οροφη μαυροι καθρέφτες μου τα χαλαει η ζαντα
που ειναι 195/65/15..σκςφτομαι για 205/55/16 που φορα η πλουσια έκδοση
αλλα ο λαστιχας που παω μου εδειξε μια ωραια 17αρα που ειχε ο
ίδιοςσε πολυ καλη τιμή. Μηπως να παω σε 205/50/17?
Τι λετε οσον αφορα επιδοσεις κατανάλωσή για χρηματα δε ε νοιάζει κ τοσο.
Περίμενω απόψεις. Το αυτοκινητο εχει 90 αλογα TD με 22.4 κιλα ροπή
με ενδιαφερει η διάφορα σε καταναλωση επιδόσεις απο 205/55/16 σε 205/50/17 -
Παιδιά. Καλησπέρα εχω ενα Ι30 1.4 diesel λευκο κ επειδη το εχω κανει μερικές
αλλαγες μαυρη οροφη μαυροι καθρέφτες μου τα χαλαει η ζαντα
που ειναι 195/65/15..σκςφτομαι για 205/55/16 που φορα η πλουσια έκδοση
αλλα ο λαστιχας που παω μου εδειξε μια ωραια 17αρα που ειχε ο
ίδιοςσε πολυ καλη τιμή. Μηπως να παω σε 205/50/17?
Τι λετε οσον αφορα επιδοσεις κατανάλωσή για χρηματα δε ε νοιάζει κ τοσο.
Περίμενω απόψεις. Το αυτοκινητο εχει 90 αλογα TD με 22.4 κιλα ροπή
με ενδιαφερει η διάφορα σε καταναλωση επιδόσεις απο 205/55/16 σε 205/50/17 -
θα κοπαναει στο δρομο (αν ενδιαφερεσαι για ανεση) δεν εχεισ και κανα σπορ μοντελλακι.
Τα λαστιχα ειναι πιο ακριβα τα 17αρια...πολυ ομως
Το οφσετ ειναι το ιδιο?..μαλλον οχι, οποτε φροντισε να μην βρισκεις σε θολους.
Εν γενει θα βαρυνει ΚΑΙ το συστημα διευθυνσης λογω βαρους ζαντας.
Θα το χαμηλωσεισ κιολας? Θα το σκληρυνεισ κιολας?...Θα καταπονεις το αμαξωμα.
Θα βλεπεισ καπακι ΕΥΔΑΠ και θα σφιγγεσαι (χερια-μεση-πωπος)Σε αυτο το αμαξι δεν θα πειραζα τιποτα. Εαν ομως κανεις κατι, μην πεταξεις τισ παληες, θα τισ χρειαστεις συντομα.
Την εχω πατησει...εδωσα ενα σκασμο λεφτα και γυρισα στα μαμα νουμερα..(σχεδον)
-
Τοσο μεγαλη διαφορα?
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
θα κοπαναει στο δρομο (αν ενδιαφερεσαι για ανεση) δεν εχεισ και κανα σπορ μοντελλακι.
Τα λαστιχα ειναι πιο ακριβα τα 17αρια...πολυ ομως
Το οφσετ ειναι το ιδιο?..μαλλον οχι, οποτε φροντισε να μην βρισκεις σε θολους.
Εν γενει θα βαρυνει ΚΑΙ το συστημα διευθυνσης λογω βαρους ζαντας.
Θα το χαμηλωσεισ κιολας? Θα το σκληρυνεισ κιολας?...Θα καταπονεις το αμαξωμα.
Θα βλεπεισ καπακι ΕΥΔΑΠ και θα σφιγγεσαι (χερια-μεση-πωπος)Σε αυτο το αμαξι δεν θα πειραζα τιποτα. Εαν ομως κανεις κατι, μην πεταξεις τισ παληες, θα τισ χρειαστεις συντομα.
Την εχω πατησει...εδωσα ενα σκασμο λεφτα και γυρισα στα μαμα νουμερα..(σχεδον)
Τί ανάρτηση και σε τί αμάξι;
-
Σε ενα Ι30 diesel 1.4
-
Λογικά kyb. Την 17άρα την θεωρώ υπερβολή με την έννοια ότι θα κόψει το αμάξι. Δεν έχεις και την τρελή ιπποδύναμη. Κάπου στο αμάξι λέει για τις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής. Προτιμότερο να βάλεις την πιο φαρδιά πρόταση που θα είναι λογικά 205-55-16
Στάλθηκε από το ST25i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Τα 205/50/17 που σκέφτεσαι είναι πανάκριβα λάστιχα. Σε επώνυμα θα πας πάνω από 500, σε μη επώνυμα κάπως σώζεται η κατάσταση.
-
Το 205/50/17 με το 205/55/16 περα απο το οικονομικο εχουν τοσο μεγαλη διαφορα
σε ανεση επιδοσεις κατσναλωση? -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
θα κοπαναει στο δρομο (αν ενδιαφερεσαι για ανεση) δεν εχεισ και κανα σπορ μοντελλακι.
Τα λαστιχα ειναι πιο ακριβα τα 17αρια...πολυ ομως
Το οφσετ ειναι το ιδιο?..μαλλον οχι, οποτε φροντισε να μην βρισκεις σε θολους.
Εν γενει θα βαρυνει ΚΑΙ το συστημα διευθυνσης λογω βαρους ζαντας.
Θα το χαμηλωσεισ κιολας? Θα το σκληρυνεισ κιολας?...Θα καταπονεις το αμαξωμα.
Θα βλεπεισ καπακι ΕΥΔΑΠ και θα σφιγγεσαι (χερια-μεση-πωπος)Σε αυτο το αμαξι δεν θα πειραζα τιποτα. Εαν ομως κανεις κατι, μην πεταξεις τισ παληες, θα τισ χρειαστεις συντομα.
Την εχω πατησει...εδωσα ενα σκασμο λεφτα και γυρισα στα μαμα νουμερα..(σχεδον)
Τί ανάρτηση και σε τί αμάξι;
οταν ειχα παρει FIAT BARCHETTA περυσι μεταχ ειχε λαστιχα 205 45 17 και για να τα χωρεσει ο μαγκας το ειχε χαμηλωσει -3 εκατοστα, ειχε βγαλει θολους και λογω οφσετ και προφιλ και ηταν πετρα. Εστριβε ομως το ατιμο..ειχε πειραξει και την ευθυγραμιση. Α-Λ-Λ-Ααααα Κοπαναγε ασυστολα, ετριζαν τα παντα και ακομη και σε ραμπα συνεργειου ευρισκα...πεζοδρομια δεν το συζητω. Επεφτα σε λακουβιτσα στην Κηφησιας και ΝΤΑΝΚΓ ξερο ηταν ο κανονας...μονο με ελιγμους πηγαινα το οποιο ηταν και επικινδυνο για μενα, τους πισω, τους πλαι και τους απεναντι. Ειχε ελατηρια χαμηπωματος και ΚΟΝΙ σκληρα κοκκινα νομιζω-αν θυμαμαι. Η εξατμιση απο κατω ηταν κατσαρη προφανως (την αλλαξα)
Με τη βοηθεια του κ. Αντωνη απο εδω μεσα, βαλαμε καινουργια καινουργια αναρτηση ΚΟΝΙ κοντα στη μαμα προδιαγραφη καινουργια ελατηρια ενδεικνυομενης σκληροτητασ και απο τις 17αρες κατεβηκα σε 195-60-15 (μαμα επρεπε 185-55-15) γιατι αυτα βρηκα σε μεταχ αλλα καλα. Επισης επικευη τοπ μαουντσ (απο τον μηχανικο ανωτερω) διοτι την ειχαν ακουσει λογω αναρτησης. Λογω κοπανηματος εχασα και τον μπροστινο προφυλακτηρα και αναγκαστηκα να βαλω θολους.
Aπο την αναρτηση, που αλλαξα πρωτα, ειδα μια βελτιωση στην ανεση αλλα το προβλημα λυθηκε κατα 80% με το που εβαλα τα 15-αρια...φανταζομαι οτι αν εβαζα μαμα διασταση λαστιχο (που δεν βρηκα μεταχ) η ανεση δεν θα αλλαζε πολυ (55 απο 60) αλλα θα κερδιζα κατι τις σε τιμονι.
Ολο το πακεττακι χοντρικα 'αναρτηση-ζ/λαστιχα μτχ-θολοι-προφυλακτηρας-εξατμιση πηγε περι τα 2500 ευρω'....για να κανω τι?..να παω-γυρισω στα μαμα νουμερα....οσο εχει μεταχειρισμενο μαμα περιπου.
Το αυτικινητο δεν ηταν οδηγησιμο σε κανονικες συνθηκεσ και ασφαλτο ελληνικη...τωρα σωθηκα.
Το γουσταρα σε στροφες (διονυσο-πεντελη-Ν.μακρη-μαραθωνα) αλλα στην καθημερινοτητα μου εβγαζε το λαδι.
Τωρα, φανταζομαι, ενας ανθρωπος με ι30 ντηζελ ενδιαφερεται για οικονομια και πρακτικοτητα για αυτο τα λεω μην ξοδευτει και απογοητευτει. Το καλυτερο ειναι να βρει ενα αμαξι σαν το δικο του με τετοιο σεταρισμα που ζηταει, να το οδηγησει λιγο ζωηρα στα 'κατσαρα' και να βγαλει συμπερασμα η ακομα καλυτερα να βαλει μεταχ σετακι δοκιμαστικα στο δικο του και αν του κανει, να αγορασει οτι θελει ειτε μεταχ ειτε καινουργια. Μια σκατζα 4 ελαστικων σε βουλκανιζατερ εχει 10 ευρω (χωρις ζυγια-ευθυγραμιση), μονο για την δοκιμη ανεσης.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
σε 195-60-15 (μαμα επρεπε 185-55-15)195/55-15 είναι η μαμά διάσταση.
-
Βρε παιδακι μου θα βαλεις σε i30 diesel 17αρα ζαντα???
Για ποιο λογο???
Εισαι τυχερος που εχεις 205/55/16 μια απο τις διαστασεις που ειναι τζαμπα εντελως και προσφερουν μια χαρα ανεση και επιδοσεις...
Αλλοι παρακαλανε να εχουν αυτη τη διασταση και εσυ θα φυγεις??? -
Το 205/50/17 με το 205/55/16 περα απο το οικονομικο εχουν τοσο μεγαλη διαφορα
σε ανεση επιδοσεις κατσναλωση? -
Ο χρήστης arist2 έγραψε:
Το 205/50/17 με το 205/55/16 περα απο το οικονομικο εχουν τοσο μεγαλη διαφορα
σε ανεση επιδοσεις κατσναλωση?Αισθητη.
-
Ο χρήστης arist2 έγραψε:
Παιδιά. Καλησπέρα εχω ενα Ι30 1.4 diesel λευκο κ επειδη το εχω κανει μερικές
αλλαγες μαυρη οροφη μαυροι καθρέφτες μου τα χαλαει η ζαντα
που ειναι 195/65/15..σκςφτομαι για 205/55/16 που φορα η πλουσια έκδοση
αλλα ο λαστιχας που παω μου εδειξε μια ωραια 17αρα που ειχε ο
ίδιοςσε πολυ καλη τιμή. Μηπως να παω σε 205/50/17?
Τι λετε οσον αφορα επιδοσεις κατανάλωσή για χρηματα δε ε νοιάζει κ τοσο.
Περίμενω απόψεις. Το αυτοκινητο εχει 90 αλογα TD με 22.4 κιλα ροπή
με ενδιαφερει η διάφορα σε καταναλωση επιδόσεις απο 205/55/16 σε 205/50/17Για να βρισκεις τετοια αντισταση εδω μεσα, οπως καταλαβαινεις υπαρχει λογος.
Αφου δε σε ενδιαφερουν τα χρηματα και η καταναλωση γιατι δεν επαιρνες τη βενζινη να ερχοταν και πιο φτηνα.
Στην τελικη υπαρχουν τυποι που μπορουν να βάψουν τις ζαντες αν το χρωμα ειναι το προβλημα.Απο την αλλη δικα σου ειναι τα χρηματα, βαλε και σποιλερ αεροτομες κλπ και μπουκα
-
Πέτα και μια σιδερώστρα πίσω....και να φωνάζεις:έχω ροπή...είναι diesel!!!
-
Βρε αδερφέ,θα κάνεις το αμάξι να σέρνεται.Κράτησε τον τροχό(ελαστικό+ζάντα) στη διάσταση που είναι.Το εργοστάσιο που στο έδωσε έτσι κάτι παραπάνω ήξερε..
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Βρε αδερφέ,θα κάνεις το αμάξι να σέρνεται.Κράτησε τον τροχό(ελαστικό+ζάντα) στη διάσταση που είναι.Το εργοστάσιο που στο έδωσε έτσι κάτι παραπάνω ήξερε..Συμφωνώ με το να μην ξεφεύγουμε με τις επιλογές του εργοστασίου αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι, δεν είναι μία η επιλογή αλλά πολλές. Ανάλογα με την έκδοση κι εξοπλισμό μπορεί να μπαίνουν διαφορετικές ζάντες. Μερικές φορές μπορεί να συνδυάζονται και με διαφορετικές αντιστρεπτικές, αμορτισέρ, ελατήρια σε σπορ εκδόσεις. Σε κάθε περίπτωση κάνεις συμβιβασμούς, κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Εννοείται ότι αν κυκλοφορείς σε καρόδρομους θα μείνεις με τις 15άρες ενώ αν κάνεις μόνο ταξίδια σε καλή εθνική (πχ Ιταλίας κλπ) δε θα έχεις πρόβλημα με τις 17άρες. Σε κάποιες χώρες (πρώην ανατολικές με καρόδρομους) μπορεί να υπάρχουν και εκδόσεις με αυξημένο ύψος από το έδαφος.
Γενικά μένοντας μέσα στις διάφορες επιλογές του εργοστασίου και κρίνοντας χωρίς πάθος αλλά με λογική θεωρώ πιθανό οι 16άρες να είναι η πιο σωστή επιλογή. Και το κάτιτις πιο σπορ και όμορφο αλλά χωρίς να γίνεται ενοχλητικό ή ακριβό. -
Πάρε ζαντολάστιχα μεταχείρω,βάλτα πάνω,κάνε τις βόλτες σου...και κάνε ταμείο!!!Με 300 ευρώ το πολύ.......άν και εφόσον!!
205/55/16 ή 205/50/17