-
Ετσι οπως λες θα επρεπε ολοι οσοι ρυμουλκουν τα τερατα φουσκωτα στο δρομο εστω και τα πανω απο 6 μετρα να εχουν δωσει εξετασεις για το Ε... μαλλον αυτο δεν συμβαινει βεβαια... απλα τα τραβανε με καποιο 4Χ4 μεγαλου βαρους... Εγω το ιδιο φουσκωτο το τραβαγα με την Λαντσια Πρισμα 1.6 (1150 κιλα αδεια) μετα με την Καππα 1450 κιλα και τωρα με το Juke νομιζω 1350 ... το υπουργειο ειχα δωσει αδεια κανονικα για ολες τις περιπτωσεις...
-
Δεν με καταλαβες: ετσι οπως το καταλαβαινω εγω, πολυ απλα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να ελκεις οτιδηποτε ζυγιζει πανω απο 750κ, με οχημα ή αδεια της κατηγοριας Β (ειτε +Ε ή χωρις). Για +750κ ΠΡΕΠΕΙ να εχεις φορτηγο κ την αντιστοιχη αδεια...
Ξαναλεω, αυτα προεκυψαν απο ερευνα με αφορμη ερωτηση καποιου στο fouskoto4all περι του θεματος, κ θυμαμαι πολυ καλα να ειμαστε ολοι πολυ σιγουροι για αυτο το συμπερασμα...
-
Καταλαβα τι λες, ομως το υπουργειο μεταφορων-συγκοινωνιων, που σου ταιριαζει οχημα και ρουμουλκουμενο και εχοντας ολα τα μηχανολογικα στοιχεια των 2 οχηματων σου επιτρεπει την κυκλοφορεια τους με την αδεια που σου δινει... ασχετα με το διπλωμα σου... αυτη ειναι η αληθεια = πραγματικοτητα.. αν ο ΚΟΚ τα μπλεκει δεν το γνωριζω πανω απο 20+ χρονια ετσι δινουν τις αδειες ρυμουλκουμενου απο το υπουργειο... εγω εχω κανει τις ενεργειες και τη γραφειοκρατεια, δεν εχω παει σε καποιον να μου τα κανει...
Τους πας ενα χαρτι απο τον κατασκευαστη αυτοκινητου για ποσο ειναι το μαξιμουμ βαρος ελξης και ετσι αν το τραιλερ ειναι μικρωτερο βαρος το δεχονται αν δε εχει και δικα του φρενα το τραιλερ παει και πιο ψηλα η δυνατοτητα ρυμουλκησις σε βαρος..
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Καταλαβα τι λες, ομως το υπουργειο μεταφορων-συγκοινωνιων, που σου ταιριαζει οχημα και ρουμουλκουμενο και εχοντας ολα τα μηχανολογικα στοιχεια των 2 οχηματων σου επιτρεπει την κυκλοφορεια τους με την αδεια που σου δινει... ασχετα με το διπλωμα σου... αυτη ειναι η αληθεια = πραγματικοτητα.. αν ο ΚΟΚ τα μπλεκει δεν το γνωριζω πανω απο 20+ χρονια ετσι δινουν τις αδειες ρυμουλκουμενου απο το υπουργειο... εγω εχω κανει τις ενεργειες και τη γραφειοκρατεια, δεν εχω παει σε καποιον να μου τα κανει...γνωριζεις πολυ καλα οτι το υπουργειο βγαζει αδειες στο ονομα (= καθιστα ιδιοκτήτη οχηματος) ατομα που δεν εχουν καν αδεια οδηγησης...Τεσπα εγω τα ειπα επειδη το ειχα ψαξει λιγο το θεμα, με αφορμη την παραπανω ερωτηση για τη μπαγκαζιερα.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Κατ' αρχην να τονισω οτι θελω να το κανω νομιμα, ο διαολος εχει πολλά ποδαρια και αυτη την εποχη δεν με παιρνει να ρισκάρω να 'σκονταψω' σε καποιο απο αυτα...το ξερω οτι πρεπει να ασφαλιστει ( κι αυτο επεισεις ειναι ενα θεμα, αν υπαρχει ασφαλεια πχ για ενα μηνα )
Απλά ελεγα μπας γλυτωσω το νταβατζιλικι του μεταφορεα μια και η αποσταση ειναι καμποση - 60 χλμ.
Αλλα ετσι οπως τα λετε μαλλον αδιεξοδο...
Για να μην εχεις θεματα δεν ειναι πιο ασφαλες να ανταλλαξεις αυτοκινητα με το φιλο σου -αν βεβαια την εχει δηλωμενη- για τη μια μερα που θα γινει το δρομολογιο??
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Κατ' αρχην να τονισω οτι θελω να το κανω νομιμα, ο διαολος εχει πολλά ποδαρια και αυτη την εποχη δεν με παιρνει να ρισκάρω να 'σκονταψω' σε καποιο απο αυτα...
το ξερω οτι πρεπει να ασφαλιστει ( κι αυτο επεισεις ειναι ενα θεμα, αν υπαρχει ασφαλεια πχ για ενα μηνα )
Απλά ελεγα μπας γλυτωσω το νταβατζιλικι του μεταφορεα μια και η αποσταση ειναι καμποση - 60 χλμ.
Αλλα ετσι οπως τα λετε μαλλον αδιεξοδο...
Για να μην εχεις θεματα δεν ειναι πιο ασφαλες να ανταλλαξεις αυτοκινητα με το φιλο σου -αν βεβαια την εχει δηλωμενη- για τη μια μερα που θα γινει το δρομολογιο??
Ωπ! Καλη ιδεα δε το ειχα σκεφτει.
Ναι την εχει δηλωμενη -
-
Δεν είμαι σίγουρος αν γράφω στο σωστό θέμα. Όλες οι απόψεις/ γνώμες θα είναι χρήσιμες.
Πέρυσι, σε ένα rent a car ήρθαν μέσω ταχυδρομίου 2 κλήσεις 'ραντάρ' για... πρόπερσι. Μετά από ψάξιμο ανακαλύπτουν ότι οι παραβάσεις αυτές έγιναν όχι από πελάτες αλλά από το προσωπικό της εταιρίας. Επειδή δεν μπορούν να είναι 100% σίγουροι ποιος οδηγούσε τα αυτοκίνητα, η εταιρία είχε την πρόθεση να πληρώσει αυτές τις κλήσεις. Όμως όταν πήγε ο υπεύθυνος να τις πληρώσει του είπαν ότι πρέπει να πει ποιος οδηγούσε τα αυτοκίνητα ώστε να δοθούν οι ανάλογες ποινές βαθμοί κλπ.
Τους είπαν ότι δεν μπορούν να ξέρουν ποιος οδηγούσε αλλά θέλουν να πληρώσουν αλλά τελικά οι κλήσεις δεν πληρώθηκαν. Πριν λίγες μέρες ήρθαν άλλες 3 κλήσεις. Πάλι, μετά από ψάξιμο, ανακαλύπτουν ότι πρόκειται για μεταφορές αυτοκινήτων από το προσωπικό της, οπότε και πάλι δεν μπορεί κανείς να πει με σιγουριά ποιοι οδηγούσαν. Το παιχνίδι όμως χοντραίνει. Στην επιστολή που στάλθηκε στην εταιρία γράφει ότι εάν δεν γνωστοποιηθούν οι οδηγοί των οχημάτων, όλες οι κλήσεις θα χρεωθούν στον ιδιοκτήτη της εταιρίας. Κάτι τέτοιο θα έχει σαν αποτέλεσμα πολύ απλά να χάσει ο άνθρωπος το δίπλωμά του.Ξαναλέω, ότι είναι αδύνατο να πούμε ποιος/ ποιοι οδηγούσαν τα αυτοκίνητα όταν έγιναν οι παραβάσεις. Κατά τη διάρκεια μιας μέρας γίνονται δεκάδες μεταφορές αυτοκινήτων από ένα μέρος σε ένα άλλο. Δεν το λέω σαν δικαιολογία, είναι η πραγματικότητα.
Ξαναλέω επίσης ότι η εταιρία θέλει να πληρώσει τις κλήσεις αλλά δεν δέχονται αν δεν τους πάνε συγκεκριμένα διπλώματα.Είναι ακόμα γεγονός ότι ακόμα και αν βρεθούν ποιοι οδηγούσαν τα αυτοκίνητα υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να χάσουν τα διπλώματά τους για μερικές μέρες έως ακόμα και 1 ή 2 μήνες. Αυτό το λέω γιατί δεν είναι απλή λύση να πάρουμε 5 τυχαία διπλώματα από τους εργαζόμενους της εταιρίας και να πάμε να πληρώσουμε τις κλήσεις.
-
Ο χρήστης KOK έγραψε:
2. Εάν η βεβαίωση της παράβασης γίνει μόνο με βάση τον αριθμό κυκλοφορί-
ας του οχήματος, τότε η σχετική έκθεση επιδίδεται με δημόσιο έγγραφο στον φε-
ρόμενο ως ιδιοκτήτη αυτού και, σε περίπτωση συνιδιοκτησίας, σε έναν από τους
συνιδιοκτήτες. Στην περίπτωση που ο αναφερόμενος στο προηγούμενο εδάφιο
ιδιοκτήτης ισχυριστεί ότι δεν ήταν αυτός ο παραβάτης-οδηγός, για τη συγκεκρι-
μένη παράβαση, υποχρεούται εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) ημερών
από την ημερομηνία επίδοσης της πιο πάνω έκθεσης να υποβάλει υπεύθυνη δή-
λωση του ν. 1599/86 στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής κατοικίας του ή στην
Υπηρεσία όργανο της οποίας βεβαίωσε την παράβαση, στην οποία να δηλώνει
ότι δεν είναι αυτός ο παραβάτης-οδηγός, καθώς και το ονοματεπώνυμο και τη
διεύθυνση κατοικίας του συγκεκριμένου οδηγού, στον οποίο είχε παραχωρήσει
τη χρήση του οχήματος. Τα παραπάνω ισχύουν και σε περιπτώσεις όπου τα οχή-
ματα είναι μισθωμένα είτε από εταιρίες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων, είτε από
εταιρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing).
Σε περίπτωση που δεν υποβάλει την παραπάνω δήλωση στην καθοριζόμενη
προθεσμία, παραβάτης λογίζεται ο ιδιοκτήτης του οχήματος. Επί συνιδιοκτητών
όπου το ποσοστό συνιδιοκτησίας είναι 50%, παραβάτης λογίζεται αυτός, το όνο-
μα του οποίου αναγράφεται πρώτο στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, εκτός
αν ο έτερος συνιδιοκτήτης με υπεύθυνη δήλωσή του αποδεχθεί ότι διέπραξε αυ-
τός την παράβαση. Επί συνιδιοκτητών με διαφορετικό ποσοστό ιδιοκτησίας ο
καθένας, παραβάτης λογίζεται αυτός που έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτησί-
ας του οχήματος ή επί εταιριών ο νόμιμος εκπρόσωπός της.Οπως στα ειπαν ειναι, μοναδικη λυση ειναι η δικαστικη οδος (διοικητικο δικαστηριο). Ή να βρειτε ενα 'αχρειαστο' διπλωμα και να του χρεωσετε ολες τις ποινες.
Γενικα ο νομος ειναι γτπ. Πες οτι εγω ο ιδιοκτητης λεω οτι οδηγος ηταν ο ταδε, κ ο ταδε (που οντως ηταν ο οδηγος) το παιζει τρελιτσα κ λεει 'εγω δεν οδηγουσα'. Πες οτι ο ιδιοκτητης δεν εχει καν διπλωμα (αφου ως γνωστο στην Ελλαδα μπορεις να αγορασεις+κατεχεις οχημα χωρις να εχεις διπλωμα για την οδηγηση του). Πες αλλα 1002 φυσιολογικοτατα πραγματα, οπως αυτο που περιγραφεις εσυ...
-
Όντως ΓΤΠΚ.
Ρώτα καλύτερα έναν δικηγόροΣενάριο:
κάνει ο ιδιοκτήτης δήλωση ότι **πιθανολογεί **(λόγο χρόνου κλπ) ότι οδηγούσε ο Α. Στην συνέχεια το ταχυκίνητο κράτος στέλνει κλήση στον Α μετά από αρκετό καιρό. Ο Α κάνει ένσταση και ισχυρίζεται ότι δεν οδηγούσε και δικάζετε μετά από κάποια χρόνια.
Απορίες
Μετά από πόσο καιρό παραγράφετε το αδίκημα;
Αν το δικαστήριο δεχτεί τον ισχυρισμό του Α ότι δεν οδηγούσε σύμφωνα με τον νόμο που έβαλε ο Kacey Ο ιδιοκτήτης υπέβαλε δήλωση άρα δεν μπορεί να του καταλογιστεί η κλήση ούτε στον ιδιοκτήτη ούτε στον υποτιθέμενο οδηγό.Πάντως τρελό μπλέξιμο για μια κλήση
-
Ως γνωστον ενα αυτοκινητο δε 'περπαταει' μονο του. Καποιος το οδηγει κι αυτος εκανε την παραβαση.
Ειναι λογικό, τελικά να ειναι υπευθυνος ο 'υπευθυνος συμφωνα με το νομο' απο την στιγμη που δε μπορει να βγαλει ακρη ποιος οδηγει ποτε τα αυτοκινητα της εταιρείας του.
Δηλ. οποιος ναναι παει και παραδιδει τα αυτοκινητα στους πελατες??
Στο χαρτι παραδοσης δεν υπαρχει η υπογραφη του οτι το παρεδοσε και τι ωρα?Συγνωμη που το λεω αλλα προβλημα δεν ειναι ο νομος....
-
Kαμμια γιαγια, παππους, μπαμπας, μαμα που να μην οδηγαει αλλα να εχει διπλωμα;
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ως γνωστον ενα αυτοκινητο δε 'περπαταει' μονο του. Καποιος το οδηγει κι αυτος εκανε την παραβαση.
Ειναι λογικό, τελικά να ειναι υπευθυνος ο 'υπευθυνος συμφωνα με το νομο' απο την στιγμη που δε μπορει να βγαλει ακρη ποιος οδηγει ποτε τα αυτοκινητα της εταιρείας του.
Δηλ. οποιος ναναι παει και παραδιδει τα αυτοκινητα στους πελατες??
Στο χαρτι παραδοσης δεν υπαρχει η υπογραφη του οτι το παρεδοσε και τι ωρα?Συγνωμη που το λεω αλλα προβλημα δεν ειναι ο νομος....
Άλλο είναι ποιός υπάλληλος το νοίκιασε στον πελάτη πχ στο Ηράκλειο και άλλο ποιός υπάλληλος το πήρε από τα Χανιά για να το πάει στο Ηράκλειο και ειδικά πριν 1,2,3 ή και περισσότερα χρόνια!!!
-
κατ' αρχην να πω οτι δεν ειχα κανενα 'υφος' αν φανηκε κατι τετοιο.
Απλά επειδη στην εταιρεια εχουμε 4 νοικιαρικα που τα περνουμε 25 νοματεοι καταλαβαινεις τι γινεται.
Γι αυτο κι εχουμε 'γραφειο κινησεως' που γραφει - και κραταει σε ενα εξελ ποιος πηρε ποιο και ποτε...οποτε το πιο ευκολο να βρεις ακρη....
ομοιως μια εταιρεια ενοικιασεως θα επρεπε να κραταει ποιος παραδιδει - κινει τι...
παντως σιγουρα δεν ειναι 'δουλεια του κρατους' να κατσει να βγαλει ακρη...
γι αυτο και θεωρω οτι ο 'νομος' ειναι σωστος.... δεν ειναι δουλεια του να κατσει να βγαλει ακρη στα 'ενδο-οικογενειακα' την καθε επιχειρησης -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
κατ' αρχην να πω οτι δεν ειχα κανενα 'υφος' αν φανηκε κατι τετοιο.
Απλά επειδη στην εταιρεια εχουμε 4 νοικιαρικα που τα περνουμε 25 νοματεοι καταλαβαινεις τι γινεται.
Γι αυτο κι εχουμε 'γραφειο κινησεως' που γραφει - και κραταει σε ενα εξελ ποιος πηρε ποιο και ποτε...οποτε το πιο ευκολο να βρεις ακρη....
ομοιως μια εταιρεια ενοικιασεως θα επρεπε να κραταει ποιος παραδιδει - κινει τι...
παντως σιγουρα δεν ειναι 'δουλεια του κρατους' να κατσει να βγαλει ακρη...
γι αυτο και θεωρω οτι ο 'νομος' ειναι σωστος.... δεν ειναι δουλεια του να κατσει να βγαλει ακρη στα 'ενδο-οικογενειακα' την καθε επιχειρησηςΔεν λέω ότι έχεις 'ύφος' φίλε μου. Στα 4 αμάξια είναι εύκολο να έχεις ένα μπούσουλα. Στα 400, 500, 600, 1000 είναι εύκολο? Και στο κάτω κάτω εμείς θέλουμε να πληρώσουμε δεν κάνουμε τους Κινέζους.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ως γνωστον ενα αυτοκινητο δε 'περπαταει' μονο του. Καποιος το οδηγει κι αυτος εκανε την παραβαση.
Ειναι λογικό, τελικά να ειναι υπευθυνος ο 'υπευθυνος συμφωνα με το νομο' απο την στιγμη που δε μπορει να βγαλει ακρη ποιος οδηγει ποτε τα αυτοκινητα της εταιρείας του.
Δηλ. οποιος ναναι παει και παραδιδει τα αυτοκινητα στους πελατες??
Στο χαρτι παραδοσης δεν υπαρχει η υπογραφη του οτι το παρεδοσε και τι ωρα?Συγνωμη που το λεω αλλα προβλημα δεν ειναι ο νομος....
Οχι, δεν ειναι ο νομος το προβλημα...Οταν ο ιδιοκτητης δεν εχει διπλωμα, τι κανεις? Οταν ο ιδιοκτητης/κατα το νομο υπευθυνος κλπ γνωριζει ποιος οδηγουσε, το λεει, αλλα εκεινος που οδηγουσε το αρνειται τοτε τι κανεις? Οταν ο ιδιοκτητης πολυ απλα δεν μπορει να θυμαται ποιος οδηγουσε το πχ οικογενειακο αυτοκινητο (που οδηγουν 4 μελη της οικογενειας) αλλα μπορει να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ οτι δεν γινεται να οδηγουσε εκεινος, τοτε τι κανεις?
Μπα, δεν εχει προβλημα ο νομος...
-
Ηello guys,once again χρειάζομαι την βοήθεια σας μιας και δεν μπορώ να βρω πουθενά κάποια απάντηση, και ο καθένας λέει ότι θέλει.
H ερώτηση μου είναι η εξής. Ανώνυμη εταιρεία έχει 2 αυτοκίνητα και απασχολέι 5 υπαλλήλους + διευθύνοντα σύμβουλο. Τα αυτοκίνητα αυτά ποιος μπορεί να τα οδηγεί? Μόνο οι 5 υπάλληλοι τις εταιρείας και ο διευθύνοντας σύμβουλος ή και πρόσωπα με πρώτου βαθμού συγγένεια σε άμεσα εξαρτώμενο πρόσωπο από την εταιρεία αρκεί να υπάρχει η συγκατάθεση του διευθύνοντα συμβούλου? -
ΑΣπό την στιγμή που είναι εταιρικά αυτοκίνητα μόνο οι της εταιρείας υπάλληλοι και αυτό μόνο αν είναι δηλωμένοι είτε σαν οδηγοί είτε σαν 'ιδιοκτήτες' οχήματος αν πρόκειται για leasing. Αν δε είναι και επαγγελματικού τύπου , τότε μόνο δηλωμένοι υπάλληλοι σαν οδηγοί και μόνο ώρες λειτουργίας της εταιρείας.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
ΑΣπό την στιγμή που είναι εταιρικά αυτοκίνητα μόνο οι της εταιρείας υπάλληλοι και αυτό μόνο αν είναι δηλωμένοι είτε σαν οδηγοί είτε σαν 'ιδιοκτήτες' οχήματος αν πρόκειται για leasing. Αν δε είναι και επαγγελματικού τύπου , τότε μόνο δηλωμένοι υπάλληλοι σαν οδηγοί και μόνο ώρες λειτουργίας της εταιρείας.thanks greek! Αν και με έχουν σταματήσει δύο φορές για έλεγχο ενώ οδηγούσαν ένα απο τα δύο εταιρικά ποτέ δεν μου είπαν ότι χριεάζονται λίστα με τους υπαλλήλους της εταιρείας. Μάλιστα θα πάρω τηλέφωνο και την ασφαλιστική που πήρε 600 ευρώ παραπάνω απο την απλή ασφάλεια για να με ασφαλίσει στα δύο εταιρικά (λόγω του επασφάλιστρου) που εντέλει δεν μπορώ να οδηγώ. Πάντως μου κάνει εντύπωση μιας και δεν ζήτησαν καμία λίστα με υπαλλήλους τώρα που κοιτάω τα ασφαλιστήρια αλλά ανθρώπους οι οποίοι θα χρησιμοποιουν το αυτοκίνητο εξαιρουμένων αντρόγυνων
-
Για στοιχεία συνήθως θα χρειαστεί είτε αν ειναι ΣΔΟΕ για ελεγχο ή σε περίπτωδη ατυχήματος. Όσο για το αυξημένο επασφάλιστρο , θυμάμαι ότι στην προηγούμενη εταιρεία , έπρεπε να δηλώσουμε οδηγό και ώρες απασχόλησης που αφορούσαν ειδικους όρους όπως πχ μερική κλοπή κλπ κλπ. Πχ Σ/Κ ή μετά τις 22.00 δεν κάλυπταν μερική κλοπή γιατί στην ουσία ο πωλητής δεν είχε λόγο να το χρησιμοποιεί.....
Νομικές ερωτήσεις