Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2013 - Magyar Nagydíj (Hungaroring)
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2013 - Magyar Nagydíj (Hungaroring)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 7 / 7
    Formula 1
    39
    132
    732
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silberpfeil last edited by

      Εδώ που βρίσκομαι έχει πάρα πολύ ζέστη για να τα ξανά λέω. Απλά όταν η Mercedes έγραφε ιστορία στους αγώνες και έσπαγε τα ρεκόρ κάθε είδους, ο McLaren δεν είχε τελειώσει το λύκειο. Η Mercedes είναι ένας κολοσσός μπροστά στο Woking και κάθε άλλο παρά χειρότερο μέλλον δε φαίνεται να έχει. Καλές βουτιές!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        silberpfeil last edited by

        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
        Κατά έναν περίεργο λόγο στη Ferrari ενώ βλέπουν ότι κάποιοι δεν, αποφασιστικές αποφάσεις για την αντικατάστασή τους δε λένε να πάρουν.

        Είναι γνωστό ποιοι δεν?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ripper last edited by

          Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
          Εδώ που βρίσκομαι έχει πάρα πολύ ζέστη για να τα ξανά λέω. Απλά όταν η Mercedes έγραφε ιστορία στους αγώνες και έσπαγε τα ρεκόρ κάθε είδους, ο McLaren δεν είχε τελειώσει το λύκειο. Η Mercedes είναι ένας κολοσσός μπροστά στο Woking και κάθε άλλο παρά χειρότερο μέλλον δε φαίνεται να έχει. Καλές βουτιές!

          Κάνεις συνεχώς το ίδιο λάθος. Δεν μιλάμε για αυτοκίνηση γενικότερα και την αναμφισβήτητη ιστορία της Mercedes.
          Μιλάμε για F1 αποκλειστικά και έχει χειρότερο μέλλον γιατί στην πρώτη στραβή τα μεγάλα κεφάλια θα πάρουν την απόφαση αποχώρησης εν μία νυκτί.
          Η Mercedes είναι αυτοκινητοβιομηχανία, η McLaren ομάδα της F1, είναι πολύ απλό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Ο χρήστης ripper έγραψε:
            και έχει χειρότερο μέλλον γιατί στην πρώτη στραβή τα μεγάλα κεφάλια θα πάρουν την απόφαση αποχώρησης εν μία νυκτί. .

            Οπως κι εκανε και το '55 ( αν θυμαμαι καλα) αν και για διαφορετικους λογους

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              silberpfeil last edited by

              Ο χρήστης ripper έγραψε:

              Εδώ που βρίσκομαι έχει πάρα πολύ ζέστη για να τα ξανά λέω. Απλά όταν η Mercedes έγραφε ιστορία στους αγώνες και έσπαγε τα ρεκόρ κάθε είδους, ο McLaren δεν είχε τελειώσει το λύκειο. Η Mercedes είναι ένας κολοσσός μπροστά στο Woking και κάθε άλλο παρά χειρότερο μέλλον δε φαίνεται να έχει. Καλές βουτιές!

              Κάνεις συνεχώς το ίδιο λάθος. Δεν μιλάμε για αυτοκίνηση γενικότερα και την αναμφισβήτητη ιστορία της Mercedes.
              Μιλάμε για F1 αποκλειστικά και έχει χειρότερο μέλλον γιατί στην πρώτη στραβή τα μεγάλα κεφάλια θα πάρουν την απόφαση αποχώρησης εν μία νυκτί.
              Η Mercedes είναι αυτοκινητοβιομηχανία, η McLaren ομάδα της F1, είναι πολύ απλό.

              Μιλάω γενικά για την ιστορία στα Motorsports, και μάλιστα εδώ μιλάμε και για τον πρόγονο της F1, χώρια τα δύο χρόνια ('54 & '55). Με αυτή τη λογική και η Williams έχει μέλλον. Συμφωνώ πως η MB είναι αυτοκίνητοβιομηχανία και χαίρομαι που είναι κάτι παραπάνω από την F1 και κάτι που απευθύνετε και σε εμένα. Στο θέμα της διάρκεια τώρα η Merc θα φύγει και καλά θα κάνει μόλις δει ότι δε τη συμφέρει και αυτό δεν εξαρτάται μόνο από τις επιδόσεις τις αγωνιστικής ομάδας. Το θέμα όμως προέκυψε λόγο της φυγής του Lewis, ο οποίος όχι δε καταστράφηκε όχι δε βλέπει τις νίκες, τα βάθρα, τους βαθμούς με τα κυαλια αλλά αυτή τη στιγμή δείχνει και διεκδικητής του τίτλου. Επιπλέον εδώ τα μεγάλα κεφάλια έχουν δαπανήσει και εγώ δε ξέρω τι τέσσερα χρόνια τώρα οπότε η MB μάλλον θα αγωνίζεται στην F1για αρκετά χρόνια ακόμη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                silberpfeil last edited by

                Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

                και έχει χειρότερο μέλλον γιατί στην πρώτη στραβή τα μεγάλα κεφάλια θα πάρουν την απόφαση αποχώρησης εν μία νυκτί. .

                Οπως κι εκανε και το '55 ( αν θυμαμαι καλα) αν και για διαφορετικους λογους

                Σωστά θυμάσαι, τότε ο λόγος ήταν ο θάνατος του Piere Leveghe στο Man αλλά πάντα ουσιαστικά πίσω από αυτές τις αποφάσεις υπάρχουν εμπορικά ή και οικονομικά κίνητρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  ampalos last edited by

                  Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
                  Σωστά θυμάσαι, τότε ο λόγος ήταν ο θάνατος του Piere Leveghe στο Man

                  Και μερικών δεκάδων θεατών...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fokion_sportage last edited by

                    http://en.wikipedia.org/wiki/1955_Le_Mans_disaster

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      speedy-gio last edited by

                      οταν στην στουτγκαρδη ανακοινωθηκαν τα ποσα των συμβολεων ΣΟΥΜΙ-ΡΟΣΠΕΡΓΚ και κοστος εξελιξης συμετοχης και ολα αυτα...οι εργατες ξεσηκωθηκαν 4 μερες η παραγωγη ειχε βγαλει ουτε τα μισα των μισων απο τροφοδοσιες ρομποτ και αλλα...12 μερες πριν ειχαν ανακοινωσει απολυσεις και μειωσεις.Στις 4 μερες γινοταν χαμος και τελικα πηρε ολα τις περικοπες που ειχε ανακοινωσει...συν οτι πολλοι γερμανοι εργατες ειναι εναντιον της συμετοχης στην Φ1!
                      εν ολιγοις οι εργατες στην Μ.Β εχουν λογο...

                      εγγυροτατη πηγη αυτο!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        silberpfeil last edited by

                        Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
                        οταν στην στουτγκαρδη ανακοινωθηκαν τα ποσα των συμβολεων ΣΟΥΜΙ-ΡΟΣΠΕΡΓΚ και κοστος εξελιξης συμετοχης και ολα αυτα...οι εργατες ξεσηκωθηκαν 4 μερες η παραγωγη ειχε βγαλει ουτε τα μισα των μισων απο τροφοδοσιες ρομποτ και αλλα...12 μερες πριν ειχαν ανακοινωσει απολυσεις και μειωσεις.Στις 4 μερες γινοταν χαμος και τελικα πηρε ολα τις περικοπες που ειχε ανακοινωσει...συν οτι πολλοι γερμανοι εργατες ειναι εναντιον της συμετοχης στην Φ1!
                        εν ολιγοις οι εργατες στην Μ.Β εχουν λογο...

                        εγγυροτατη πηγη αυτο!!!

                        Αλήθεια?
                        Κοίτα, οι υπάλληλοι στο UK δεν έχουν όχι λόγο αλλά πολύ πιθανό το διοικητικό συμβούλιο της MB να μη ξέρει ούτε το όνομα του 'νέου' Paddy Lowe! Το ότι η υποτιθέμενη απεργία δεν είχε αποτέλεσμα, δεν έχει καμία σχέση με την δυναμική του Brackley αλλά με τα χρήματα που η MB πιστεύει ότι θα της προσφέρει η συμμετοχή της στην F1. Το Brackley δεν επηρεάζει σίγουρα της αποφάσεις της Στουτγκάρδης, ακόμη και το Brixworth θα αποτελούσε ισχυρότερο μοχλό πίεσης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greo last edited by

                          ripper θα διαφωνήσω. Η σημερινή Μερκ είναι η συνέχεια της ομάδας του θείου Κεν. Η μαμα Μερκ απλά έβαψε τα μονοθέσια στο μη χρώμα της και εκανε και κάποιες μεταγραφές βεβαίως

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ripper last edited by

                            Σαν ομάδα με διαφορετίκο όνομα μπορεί να επιβιώσει, αλλά σαν Mercedes κάποια στιγμή θα αποχωρήσει όπως όλες οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτό δεν γίνεται πάντα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greo last edited by

                              Aν και έχω την εντύπωση ότι η Φερράρι και το γκρούπο είναι αυτοκινητοβιομηχανίες, πλην αυτής της περίπτωσης ναι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 4
                              • 5
                              • 6
                              • 7
                              • 7 / 7
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr