-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;
Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;
Μια χρονια πιστεύω αντέχει.
Μήπως να βάλω και λίγο αστάρι;;;
Καλά πόσο βάρος μπορεί να έχει το αστάρι??
1 κιλό? -
Για όλη την καρότσα μάλλον είναι παραπάνω.
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Για όλη την καρότσα μάλλον είναι παραπάνω.Ε εντάξει…άντε 2 κιλά…
Φόρεσε λιγότερα ρούχα!Δεν σε κοιροιδεύω απλά νομίζω ότι για 2 κιλά είναι κρίμα μετά από λίγο καιρό να φτιάχνεις σκουριές.
-
Μάλλον το βλέπω για ψηφοφορία.
Σατινέ (μεταξύ ματ και gloss) ή gloss για τις ζάντες????
Μιλάμε για το http://www.ami8.com
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Για όλη την καρότσα μάλλον είναι παραπάνω.
Ε εντάξει…άντε 2 κιλά…
Φόρεσε λιγότερα ρούχα!Δεν σε κοιροιδεύω απλά νομίζω ότι για 2 κιλά είναι κρίμα μετά από λίγο καιρό να φτιάχνεις σκουριές.
Αν όντως είναι για 2-3 κιλά, σίγουρα δεν αξίζει.
ΥΓ. Υπ' όψιν, είναι για Citroen.
ΥΓ1. Καλύτερα σατινέ τις ζάντες. -
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Για όλη την καρότσα μάλλον είναι παραπάνω.
Ε εντάξει…άντε 2 κιλά…
Φόρεσε λιγότερα ρούχα!Δεν σε κοιροιδεύω απλά νομίζω ότι για 2 κιλά είναι κρίμα μετά από λίγο καιρό να φτιάχνεις σκουριές.
Αν όντως είναι για 2-3 κιλά, σίγουρα δεν αξίζει.
ΥΓ. Υπ' όψιν, είναι για Citroen.
ΥΓ1. Καλύτερα σατινέ τις ζάντες.Κάπου εκεί θα είναι
Αφού για εξωτερικό βάψιμο με διαλυτικό και σκληρυντή να βγαίνει 6 κιλά??? (αν θυμάμαι καλά)
Τώρα για το σατινέ δεν ξέρω…σκέφτομαι ότι ΟΛΑ τα καινούργια αυτοκίνητα είναι σατινέ αλλά τα παλιά σχεδόν πάντα θα τα δεις πιο γυαλιστερά αφού είχαν μια τάση για εντυπωσιασμό (αρκετά νίκελ μέρη κλπ…) -
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;
Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;
Μια χρονια πιστεύω αντέχει.
Μήπως να βάλω και λίγο αστάρι;;;
OXI
-
Έτσι Χρήστο, no mercy!!!
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;
Το χρώμα θα ξεφλουδίσει αμέσως, ούτε μέρα δε θα κρατήσει. Μπορείς όμως για οικονομική λύση να του ρίξεις μόνο ένα UV resistant αστάρι.
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Υπάρχουν κάποιες γκάμες που δίνουν βερνίκι το οποίο ουσιαστικά είναι ματ και δε γυαλίζει καθόλου, αλλά δε βλέπω πρόβλημα στο να γυαλίζει λιγάκι η ζάντα. Δεν είναι δα και νικελ
Πήγα στο μαγαζί με τα χρώματα και μου είπε ότι προτείνει βερνίκι όχι τελείως γυαλιστερό αλλά κάτι ενδιάμεσο ματ-γυαλιστερό.
Μου είπε ότι συνήθως δεν δίνουν γυαλιστερό για ζάντες..
Πήρα το ενδιάμεσο (σατινέ όπως μου είπε) και τελικά καλό φαίνεται.
Απλά δεν είναι όπως ένα πλυμένο αυτοκίνητο αλλά λίγο πιο ματ.Καταλαβαίνεται λοιπόν πόσο δύσκολη κατάσταση περνάω.
Τι λέτε?
Υπάρχουν κάποιες γκάμες που δίνουν βερνίκι το οποίο ουσιαστικά είναι ματ και δε γυαλίζει καθόλου, αλλά δε βλέπω πρόβλημα στο να γυαλίζει λιγάκι η ζάντα. Δεν είναι δα και νικελ
Προσοχή στο καλό καθάρισμα της επιφάνειας. 2 πλύσιματα με ζεστό νερό και σαπούνι και αγόρασε και ένα από τα καθαριστικά (wax & grease remover) που δίνουν στα χρωματοπωλεία. Καλό θα ήταν να περάσεις και ένα surfacer πρώτα ώστε να κάτσει καλά το χρώμα. Αυτά.
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;
Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;
Το χρώμα θα ξεφλουδίσει αμέσως, ούτε μέρα δε θα κρατήσει. Μπορείς όμως για οικονομική λύση να του ρίξεις μόνο ένα UV resistant αστάρι.
Εάν είναι έτσι, τότε αστάρωμα απαραιτήτως.
-
Κάποιος π****ης με χαράκωσε!
Ευτυχώς η χαρακιά ήταν μικρή και αβαθής αλλά η πρόθεση είναι που τον κάνει πούστη!!!!Την καθάρισα και έμεινε μόνο ένα χιλιοστό στο οποίο έχει φύγει εντελώς η βαφή. Είναι και στο πίσω δεξί φτερό, κοντά στις ρόδες.
Λέτε να σκουριάσει?
Τι να κάνω? -
Αν έχει φτάσει στη λαμαρίνα, έχεις μερικούς μήνες περιθώριο μέχρι ν'αρχίσει να σκουριάζει. Πάρε ένα κουτάκι χρώμα στην απόχρωση του αυτοκινήτου (καλύτερα να στο φτιάξει εξειδικευμένο κατάστημα) και με πολύ λεπτό πινελάκι σχεδίου γέμισε τη γρατζουνιά χωρίς να απλώσεις το χρώμα γύρω-γύρω. Η γρατζουνιά θα φαίνεται λίγο, αλλά σκουριά δεν θα δεις.
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;
Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;
Το χρώμα θα ξεφλουδίσει αμέσως, ούτε μέρα δε θα κρατήσει. Μπορείς όμως για οικονομική λύση να του ρίξεις μόνο ένα UV resistant αστάρι.
Δεν νομίζω bit μία αγωνιστικη χρονιά αντέχει μια χαρά.
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ),** μπορούμε μετά την αμμοβολή**, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;
Πέτρο μην κανεις αμμοβολή, η άμμος δεν φεύγει με τίποτα μετα, έχω δει αγωνιστικο που χρονια μετα τον αγωνα εμφανίζεται άμμος μέσα στο αυτοκίνητο.
Paint remover για το χρώμα και καμινέτο για τις αρμόκολλες. -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Πέτρο μην κανεις αμμοβολή, η άμμος δεν φεύγει με τίποτα μετα, έχω δει αγωνιστικο που χρονια μετα τον αγωνα εμφανίζεται άμμος μέσα στο αυτοκίνητο.
Paint remover για το χρώμα και καμινέτο για τις αρμόκολλες.Ok, όταν έρθει η ώρα πρέπει να τα πούμε και από κοντά!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν έχει φτάσει στη λαμαρίνα, έχεις μερικούς μήνες περιθώριο μέχρι ν'αρχίσει να σκουριάζει. Πάρε ένα κουτάκι χρώμα στην απόχρωση του αυτοκινήτου (καλύτερα να στο φτιάξει εξειδικευμένο κατάστημα) και με πολύ λεπτό πινελάκι σχεδίου γέμισε τη γρατζουνιά χωρίς να απλώσεις το χρώμα γύρω-γύρω. Η γρατζουνιά θα φαίνεται λίγο, αλλά σκουριά δεν θα δεις.Να πάω στην αντιπροσωπεία δηλ ε? Έχω βαρεθεί να τους βλέπω!!
Θα πάω στην άλλη VW Θεσ/νίκης, στον Μανδύλα
-
Όχι, είναι ακριβοί. Με λιγότερα από 20 ευρώ σου φτιάχνει ειδικευμένο κατάστημα την απόχρωσή σου από τον κωδικό του χρώματος του μοντέλου. Στη Θεσσαλονίκη δεν ξέρω που θα βρεις, θα υπάρχουν πάντως. Ρώτα σε κανένα φαναρτζή, θα ξέρει.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;
Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;
Το χρώμα θα ξεφλουδίσει αμέσως, ούτε μέρα δε θα κρατήσει. Μπορείς όμως για οικονομική λύση να του ρίξεις μόνο ένα UV resistant αστάρι.
Δεν νομίζω bit μία αγωνιστικη χρονιά αντέχει μια χαρά.
Το έχεις δοκιμάσει; Εγώ ξέρω άλλες πολύ απλούστερες περιπτώσεις που ξεφλουδίζουν τα χρώματα. Όχι κάτι τόσο τραγικό όσο το να περάσεις την λαμαρίνα απευθείας με χρώμα.
Επίσης το χρώμα δεν είναι waterproof, δηλαδή περνάει υγρασία μέσω αυτού στο υπόστρωμα, σε αυτή την περίπτωση δλδ στο μέταλλο, με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Τουλάχιστον ένα πέρασμα με εποξικό αστάρι για μένα είναι μονόδρομος. -
Ο χρήστης bit έγραψε:
Το έχεις δοκιμάσει; Εγώ ξέρω άλλες πολύ απλούστερες περιπτώσεις που ξεφλουδίζουν τα χρώματα. Όχι κάτι τόσο τραγικό όσο το να περάσεις την λαμαρίνα απευθείας με χρώμα.
Επίσης το χρώμα δεν είναι waterproof, δηλαδή περνάει υγρασία μέσω αυτού στο υπόστρωμα, σε αυτή την περίπτωση δλδ στο μέταλλο, με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Τουλάχιστον ένα πέρασμα με εποξικό αστάρι για μένα είναι μονόδρομος.Βεβαίως το έχω δοκιμάσει αλλα μιλάω για αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιηθεί μονο για αγώνες. Ακομα και το 1 κιλο που αναφέρθηκε μετράει
Γενικά περί βαφής αυτοκινήτου !