Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γενικά περί βαφής αυτοκινήτου !
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Γενικά περί βαφής αυτοκινήτου !
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 5 / 10
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    183
    7966
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Ο χρήστης BTS έγραψε:

      Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;

      Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;

      Μια χρονια πιστεύω αντέχει.

      Μήπως να βάλω και λίγο αστάρι;;;

      Καλά πόσο βάρος μπορεί να έχει το αστάρι??
      1 κιλό?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bts last edited by

        Για όλη την καρότσα μάλλον είναι παραπάνω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirgus last edited by

          Ο χρήστης BTS έγραψε:
          Για όλη την καρότσα μάλλον είναι παραπάνω.

          Ε εντάξει…άντε 2 κιλά…
          Φόρεσε λιγότερα ρούχα!

          Δεν σε κοιροιδεύω απλά νομίζω ότι για 2 κιλά είναι κρίμα μετά από λίγο καιρό να φτιάχνεις σκουριές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sirgus last edited by

            Μάλλον το βλέπω για ψηφοφορία.

            Σατινέ (μεταξύ ματ και gloss) ή gloss για τις ζάντες????

            Μιλάμε για το http://www.ami8.com

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • B
              bts last edited by

              Ο χρήστης sirgus έγραψε:

              Για όλη την καρότσα μάλλον είναι παραπάνω.

              Ε εντάξει…άντε 2 κιλά…
              Φόρεσε λιγότερα ρούχα!

              Δεν σε κοιροιδεύω απλά νομίζω ότι για 2 κιλά είναι κρίμα μετά από λίγο καιρό να φτιάχνεις σκουριές.

              Αν όντως είναι για 2-3 κιλά, σίγουρα δεν αξίζει.

              ΥΓ. Υπ' όψιν, είναι για Citroen.
              ΥΓ1. Καλύτερα σατινέ τις ζάντες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sirgus last edited by

                Ο χρήστης BTS έγραψε:

                Για όλη την καρότσα μάλλον είναι παραπάνω.

                Ε εντάξει…άντε 2 κιλά…
                Φόρεσε λιγότερα ρούχα!

                Δεν σε κοιροιδεύω απλά νομίζω ότι για 2 κιλά είναι κρίμα μετά από λίγο καιρό να φτιάχνεις σκουριές.

                Αν όντως είναι για 2-3 κιλά, σίγουρα δεν αξίζει.

                ΥΓ. Υπ' όψιν, είναι για Citroen.
                ΥΓ1. Καλύτερα σατινέ τις ζάντες.

                Κάπου εκεί θα είναι
                Αφού για εξωτερικό βάψιμο με διαλυτικό και σκληρυντή να βγαίνει 6 κιλά??? (αν θυμάμαι καλά)
                Τώρα για το σατινέ δεν ξέρω…σκέφτομαι ότι ΟΛΑ τα καινούργια αυτοκίνητα είναι σατινέ αλλά τα παλιά σχεδόν πάντα θα τα δεις πιο γυαλιστερά αφού είχαν μια τάση για εντυπωσιασμό (αρκετά νίκελ μέρη κλπ…)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  obelix last edited by

                  Ο χρήστης BTS έγραψε:

                  Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;

                  Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;

                  Μια χρονια πιστεύω αντέχει.

                  Μήπως να βάλω και λίγο αστάρι;;;

                  OXI

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bts last edited by

                    Έτσι Χρήστο, no mercy!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • B
                      bit last edited by

                      Ο χρήστης BTS έγραψε:
                      Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;

                      Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;

                      Το χρώμα θα ξεφλουδίσει αμέσως, ούτε μέρα δε θα κρατήσει. Μπορείς όμως για οικονομική λύση να του ρίξεις μόνο ένα UV resistant αστάρι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • B
                        bit last edited by

                        Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                        Υπάρχουν κάποιες γκάμες που δίνουν βερνίκι το οποίο ουσιαστικά είναι ματ και δε γυαλίζει καθόλου, αλλά δε βλέπω πρόβλημα στο να γυαλίζει λιγάκι η ζάντα. Δεν είναι δα και νικελ 😉

                        Πήγα στο μαγαζί με τα χρώματα και μου είπε ότι προτείνει βερνίκι όχι τελείως γυαλιστερό αλλά κάτι ενδιάμεσο ματ-γυαλιστερό.
                        Μου είπε ότι συνήθως δεν δίνουν γυαλιστερό για ζάντες..
                        Πήρα το ενδιάμεσο (σατινέ όπως μου είπε) και τελικά καλό φαίνεται.
                        Απλά δεν είναι όπως ένα πλυμένο αυτοκίνητο αλλά λίγο πιο ματ.

                        Καταλαβαίνεται λοιπόν πόσο δύσκολη κατάσταση περνάω.

                        Τι λέτε?

                        Υπάρχουν κάποιες γκάμες που δίνουν βερνίκι το οποίο ουσιαστικά είναι ματ και δε γυαλίζει καθόλου, αλλά δε βλέπω πρόβλημα στο να γυαλίζει λιγάκι η ζάντα. Δεν είναι δα και νικελ 😉

                        Προσοχή στο καλό καθάρισμα της επιφάνειας. 2 πλύσιματα με ζεστό νερό και σαπούνι και αγόρασε και ένα από τα καθαριστικά (wax & grease remover) που δίνουν στα χρωματοπωλεία. Καλό θα ήταν να περάσεις και ένα surfacer πρώτα ώστε να κάτσει καλά το χρώμα. Αυτά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • B
                          bts last edited by

                          Ο χρήστης bit έγραψε:

                          Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;

                          Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;

                          Το χρώμα θα ξεφλουδίσει αμέσως, ούτε μέρα δε θα κρατήσει. Μπορείς όμως για οικονομική λύση να του ρίξεις μόνο ένα UV resistant αστάρι.

                          Εάν είναι έτσι, τότε αστάρωμα απαραιτήτως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            sirbasil last edited by

                            Κάποιος π****ης με χαράκωσε!
                            Ευτυχώς η χαρακιά ήταν μικρή και αβαθής αλλά η πρόθεση είναι που τον κάνει πούστη!!!!

                            Την καθάρισα και έμεινε μόνο ένα χιλιοστό στο οποίο έχει φύγει εντελώς η βαφή. Είναι και στο πίσω δεξί φτερό, κοντά στις ρόδες.
                            Λέτε να σκουριάσει?
                            Τι να κάνω?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              manosk last edited by

                              Αν έχει φτάσει στη λαμαρίνα, έχεις μερικούς μήνες περιθώριο μέχρι ν'αρχίσει να σκουριάζει. Πάρε ένα κουτάκι χρώμα στην απόχρωση του αυτοκινήτου (καλύτερα να στο φτιάξει εξειδικευμένο κατάστημα) και με πολύ λεπτό πινελάκι σχεδίου γέμισε τη γρατζουνιά χωρίς να απλώσεις το χρώμα γύρω-γύρω. Η γρατζουνιά θα φαίνεται λίγο, αλλά σκουριά δεν θα δεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • O
                                obelix last edited by

                                Ο χρήστης bit έγραψε:

                                Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;

                                Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;

                                Το χρώμα θα ξεφλουδίσει αμέσως, ούτε μέρα δε θα κρατήσει. Μπορείς όμως για οικονομική λύση να του ρίξεις μόνο ένα UV resistant αστάρι.

                                Δεν νομίζω bit μία αγωνιστικη χρονιά αντέχει μια χαρά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  obelix last edited by

                                  Ο χρήστης BTS έγραψε:
                                  Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ),** μπορούμε μετά την αμμοβολή**, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;

                                  Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;

                                  Πέτρο μην κανεις αμμοβολή, η άμμος δεν φεύγει με τίποτα μετα, έχω δει αγωνιστικο που χρονια μετα τον αγωνα εμφανίζεται άμμος μέσα στο αυτοκίνητο.
                                  Paint remover για το χρώμα και καμινέτο για τις αρμόκολλες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • B
                                    bts last edited by

                                    Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                                    Πέτρο μην κανεις αμμοβολή, η άμμος δεν φεύγει με τίποτα μετα, έχω δει αγωνιστικο που χρονια μετα τον αγωνα εμφανίζεται άμμος μέσα στο αυτοκίνητο.
                                    Paint remover για το χρώμα και καμινέτο για τις αρμόκολλες.

                                    Ok, όταν έρθει η ώρα πρέπει να τα πούμε και από κοντά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sirbasil last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                      Αν έχει φτάσει στη λαμαρίνα, έχεις μερικούς μήνες περιθώριο μέχρι ν'αρχίσει να σκουριάζει. Πάρε ένα κουτάκι χρώμα στην απόχρωση του αυτοκινήτου (καλύτερα να στο φτιάξει εξειδικευμένο κατάστημα) και με πολύ λεπτό πινελάκι σχεδίου γέμισε τη γρατζουνιά χωρίς να απλώσεις το χρώμα γύρω-γύρω. Η γρατζουνιά θα φαίνεται λίγο, αλλά σκουριά δεν θα δεις.

                                      Να πάω στην αντιπροσωπεία δηλ ε? Έχω βαρεθεί να τους βλέπω!!

                                      Θα πάω στην άλλη VW Θεσ/νίκης, στον Μανδύλα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Όχι, είναι ακριβοί. Με λιγότερα από 20 ευρώ σου φτιάχνει ειδικευμένο κατάστημα την απόχρωσή σου από τον κωδικό του χρώματος του μοντέλου. Στη Θεσσαλονίκη δεν ξέρω που θα βρεις, θα υπάρχουν πάντως. Ρώτα σε κανένα φαναρτζή, θα ξέρει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          bit last edited by

                                          Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                                          Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;

                                          Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;

                                          Το χρώμα θα ξεφλουδίσει αμέσως, ούτε μέρα δε θα κρατήσει. Μπορείς όμως για οικονομική λύση να του ρίξεις μόνο ένα UV resistant αστάρι.

                                          Δεν νομίζω bit μία αγωνιστικη χρονιά αντέχει μια χαρά.

                                          Το έχεις δοκιμάσει; Εγώ ξέρω άλλες πολύ απλούστερες περιπτώσεις που ξεφλουδίζουν τα χρώματα. Όχι κάτι τόσο τραγικό όσο το να περάσεις την λαμαρίνα απευθείας με χρώμα.
                                          Επίσης το χρώμα δεν είναι waterproof, δηλαδή περνάει υγρασία μέσω αυτού στο υπόστρωμα, σε αυτή την περίπτωση δλδ στο μέταλλο, με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Τουλάχιστον ένα πέρασμα με εποξικό αστάρι για μένα είναι μονόδρομος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            obelix last edited by

                                            Ο χρήστης bit έγραψε:

                                            Το έχεις δοκιμάσει; Εγώ ξέρω άλλες πολύ απλούστερες περιπτώσεις που ξεφλουδίζουν τα χρώματα. Όχι κάτι τόσο τραγικό όσο το να περάσεις την λαμαρίνα απευθείας με χρώμα.
                                            Επίσης το χρώμα δεν είναι waterproof, δηλαδή περνάει υγρασία μέσω αυτού στο υπόστρωμα, σε αυτή την περίπτωση δλδ στο μέταλλο, με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Τουλάχιστον ένα πέρασμα με εποξικό αστάρι για μένα είναι μονόδρομος.

                                            Βεβαίως το έχω δοκιμάσει αλλα μιλάω για αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιηθεί μονο για αγώνες. Ακομα και το 1 κιλο που αναφέρθηκε μετράει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 5 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr