-
Δεν νομίζω ότι γίνεται αυτό που λες... Νομίζω ότι στο Golf 5 υπάρχουν μόνο μεταλικές καδένες και όχι ιμάντες. Επιπλέον δεν θα δοκίμαζα μια τετοια 'λύση', ακόμα και αν ήταν εφικτή....
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Δεν νομίζω ότι γίνεται αυτό που λες... Νομίζω ότι στο Golf 5 υπάρχουν μόνο μεταλικές καδένες και όχι ιμάντες.
δηλ το A/C οδηγειται απο καδενα κι οχι ιμαντα? Περιεργο μου φαινεται αλλα οκ... δε το ξερω το μοτερ..
Επιπλέον δεν θα δοκίμαζα μια τετοια 'λύση', ακόμα και αν ήταν εφικτή....
Σεβαστό προφανως...
Αν και αυτη η λυση δουλευει πανω απο 7 χρονια τωρα... -
Καποιες φορες ειναι το περασμα του ιμαντα τετοιο που χωρις την τροχαλια (πχ του κομπρεσερ) να μην μπορει να δεχτει μικροτερο ιμαντα για να δουλεψει χωρις αυτον!
-
Εδω κι αν ειναι αυτος για ιμαντα τον βλεπω...
http://weixingauto.en.alibaba.com/produ ... ont_5.html
Τελος παντων.... Δικο σου αυτοκινητο δικα σου λεφτα δικη σου αποφαση
-
τελικά άλλαξα κομπρεσορα+ψυγείο ac στο ίμπιζα. Το ψυγείο δεν ειχε κολληθεί πριν κανά τετραμηνο γιατί είχε διαρροή κ δεν άνοιγε να καθαριστεί αλλαχθεί το φίλτρο του.
Ο μάστορας στο γέρακα μου είπε πως όντως ο θόρυβος που άκουγα πριν σπασει ήταν ο κομπρέσορας κ πως αν το πήγαινα σε αυτόν θα τον επισκεύαζε. Στη σεατ που πήγαινα όμως με γραφαν όταν τους έλεγα για το θόρυβο
Τέλος πάντων, το συνολικό κόστος (+αλλαγή φίλτρου καμπίνας+ απολύμανση) ήταν μόνο 370 ευρώ από 600 που θα πλήρωνα στη Σεατ!
Το κυριότερο όμως είναι οτι κ Μανώλης εκτός από φθηνός είναι πολύ καλός μάστορας κ φιλικός στο να σου εξηγήσει τα πάντα. Εγώ εκεί θα πηγαίνω για προβλήματα- συντήρηση των ac των αυτοκινήτων μας, ενώ αν ήταν πιο κοντά στο σπίτι μου μάλλον θα πήγαινα εκεί γενικά, αφού το συνεργείο που έχει δεν είναι μόνο για ac αλλά γενικό -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Εδω κι αν ειναι αυτος για ιμαντα τον βλεπω...
http://weixingauto.en.alibaba.com/produ ... ont_5.html
Τελος παντων.... Δικο σου αυτοκινητο δικα σου λεφτα δικη σου αποφαση
οντως ο κομπρεσορας ac παντα κινουνταν και θα κινειται απο ιμαντα
το ρουλεμαν βρισκεται σε αυτη τη μαυρη τροχαλια
σε αντιστοιχο φορουμ καποιος το ανοιξε για να το επισκευασει επειδη ειχε θορυβο απο το ρουλεμαν http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52565 -
- κάτι άλλο για την περίπτωση μου
ο μάστορας στο γέρακα μου είπε πως δεν βρήκε καθολου λάδι. Του απαντησα πως το κύκλωμα είχε σπασει κ είχε φύγει όλο το φρεον, αλλά αυτός μου είπε πως λάδι θα έπρεπε να υπαρχει μεσα. Ισχύεια αυτό? γιατί αν είναι έτσι, στη σεατ μου είχαν κάνει πλήρωση μόνο με φρεον κ καθόλου λάδι
- κάτι άλλο για την περίπτωση μου
-
Ναι ισχυει.Σε καθε συντηρηση πρεπει να ελεγχουν και το λαδι.Δε στελνεις και κανενα pm με τα στοιχεια του μαστορα?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
- κάτι άλλο για την περίπτωση μου
ο μάστορας στο γέρακα μου είπε πως δεν βρήκε καθολου λάδι. Του απαντησα πως το κύκλωμα είχε σπασει κ είχε φύγει όλο το φρεον, αλλά αυτός μου είπε πως λάδι θα έπρεπε να υπαρχει μεσα. Ισχύεια αυτό? γιατί αν είναι έτσι, στη σεατ μου είχαν κάνει πλήρωση μόνο με φρεον κ καθόλου λάδι
Εξαρτάται που είχε τρυπήσει το ψυγείο,αν ήταν χαμηλά θα έτρεξε έξω το λάδι.Στο δικό μου που είχε τρυπήσει στην μέση είχε μείνει λάδι μέσα.
- κάτι άλλο για την περίπτωση μου
-
το ψυγείο είχε τρυπήσει ψηλά πριν κάποιους μήνες κ κολλήθηκε (αφού πρώτα είχαν αλλαχθεί κάποιοι σωλήνες-αδικα προφανώς). Κ τελικά έσπασε ο κομπρέσορας, οπότε δεν ξέρω καν αν όντως ο μάστορας στο γέρακα έπρεπε να βρει λάδι ή όχι μέσα. Τέλος πάντων.
Με την ανοχή (? ) των mods βάζω το λινκ για το συνεργείο στο γέρακα μια κ όντως έμεινα 100% ευχαριστημένος από τον άνθρωπο κ στο οικονομικό (370 από 600 που μου ζήταγε η σεατ για την ίδια δουλειά, με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά) αλλά κ στη δουλειά-συμπεριφορά του
http://www.vrisko.gr/details/a230036f6445ci3_7ccc16_aa5_dc172 -
Παιδια τελικα το a/c ειναι λαχειο.
Σε ενα 407 που εχω ,εχω αλλαξει συμπιεστη 3 φορες και ο θορυβος παραμενει.
Οταν σταματησα να ασχολουμαι (και φυσικα συνηθησα τον θορυβο) ολα καλα.
Εχει τωρα 4 χρονια που δουλευει μια χαρα.
Μου ειπαν οτι μπορει να το αλλαξω και να κανει ακριβως τα ιδια.
Τα 3 πρωτα φυσικα δεν τα πληρωσα γιατι ηταν μεσα στην εγγυηση.
Λαβε λοιπον υποψην σου οτι μπορει να σταματησει ο θορυβος προσωρινα,αλλα σε λιγο να εχεις τα ιδια.
Τα ευρα ομως θα τα εχεις πληρωσει.
. -
Έχω ένα Golf V 1.4 TSI με διζωνικό κλιματισμό (Climatronic)
Έχω την αίσθηση ότι στα πρώτα δυο χρόνια του, δεν είχα παρατηρήσει την παρακάτω συμπεριφορά, αλλά μπορεί να κάνω λάθος, απλά να μην έδινα σημασία.
Γενικά, μου φαίνεται ότι μεταβάλλεται ο ήχος του κομπρέσσορα καθώς ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα.
Έτσι π.χ. όταν αφήσω το γκάζι καθώς πέφτουν οι στροφές ακούω (με μια υστέρηση περίπου 1 δευτερολέπτου) να πέφτουν και οι στροφές του κομπρέσσορα του A/C.
Αντίστοιχα όταν επιταχύνω από χαμηλές στροφές ακούω τον κομπρέσσορα του A/C να αυξάνει στροφές.Ερώτηση α: η συμπεριφορά αυτή (αυξομείωση στροφών) είναι φυσιολογική; (νομίζω ναι)
Ερώτηση β: είναι φυσιολογικό να είναι ακουστικά αντιληπτή;
Δεν είναι κάτι το ενοχλητικό απλά έχω την εντύπωση ότι στην αρχή του βίου του αυτοκινήτου δεν ήταν τόσο αντιληπτός...Η περίπτωσή μου είναι ίδια με αυτή του φίλου που άνοιξε το thread..μάλλον έχω κι εγώ θέμα με τα ρουλεμάν.
Δουλέυει ΟΚ προς το παρόν, αλλά θα το ψάξω σε πρώτη ευκαιρία... -
Αυτο εχει παρουσιαστει και στο ΜΙΝΙ & στη 520i που ελεγα παραπανω.Δεν ειναι φυσιλογικο γιατι το κομπρεσσορα δεν πρεπει να τον ακους και επισης δε το εκανε απο παντα.
-
Σε αυτοκίνητο με clima, όπου το κουμπί ηλεκτρικά (???) ρυμίζει τις φτερωτές για την κατεύθυνση αέρα, (πάνω-κάτω, πάνω/κάτω, στο παρμπρίζ, κλπ) έχει κανα 2μηνο που κάνει το εξής:
Οταν εχεις αφήσει το ΙΧ ακίνητο για πάνω απο 4-5 ώρες, 1-2- 22 μέρες, με το που βάζεις μπρός κινητήρα αρχίζει και κάνει έντονα το χαρακτηριστικό θόρυβο που κάνουν οι φτερωτές όταν με το αντίστοιχο κουμπί τους αλλάζεις θέση, χωρίς βέβαια εσύ να έχεις δώσει εντολή απο το κουμπί . Άλλωστε και το clima είναι σβηστό, ούτε αέρας έχει ζητηθεί να κυκλοφορήσει και ούτε κυκλοφορεί. Αλλά τα flaps, .... παίζουν μόνα τους.
Αυτό γίνεται για 30-40 δευτερόλεπτα, σαν να θέλει να 'φορτώσει' κάποια αντλία και μόλις 'ισοροπήσει ', όλα είναι ΟΚ.
Εχω δοκιμάσει το διάστημα που κάνει τον θόρυβο να εναλλάξω τις θέσεις κατεύθυνσης με το κουμπί και δουλεύει, αλλά αυτόματα συνεχίζουν οι φτερωτές να 'εναλλάσουν θέσεις' μόνες τους, μέχρι όπως ανέφερα να ... 'ισορροπήσουν', σε 40 δεύτερα max. Απο κεί και μετά κάνεις με τον αέρα ότι και όποτε θέλεις, χωρίς πρόβλημα.Αν τώρα , κινηθείς για 10-20 λεπτά, σβήσεις κινητήρα και μετά απο 1-2 ώρες ξανακινηθείς, το φαινόμενο της 'φόρτωσης' δεν παρατηρείται. Δίνει την εντύπωση ότι είναι ακόμα 'φορτωμένο' το σύστημα ρύθμισης κατεύθυνσης και δουλεύει χωρίς θόρυβο στην αρχή, αλλά και στη συνέχεια απροβλημάτιστα.
Πως σκ@τ@ δουλεύουν αυτά τα πράγματα σε clima και με τι (ηλεκτρο/αερο -) μηχανισμό, σε σχέση με τα απλά συστήματα με το κουμπί στο ταμπλώ που γυρνάει μηχανικά τη ντίζα για την κατεύθυνση του αέρα???
Δεκτές μόνο σίγουρες απαντήσεις για τα συστήματα κίνησης flaps σε clima!!!
-
Ηλεκτρικό μοτεράκι με πλαστικά γρανάζια/πλαστικά μοχλικά.
-
Merci, αλλά θα ησύχαζα αν μου έλεγες ότι χρησιμοποιεί και 'αέρα'.
Γιατί τότε παίζει μόνο του και σταματάει μετά ρε γμτ???
Θα το καταλάβαινα να μη λειτουργεί γιατί κάηκε, να κακολειτουργεί συχνά γιατί έσπασαν τα γραναζάκια και άλλοτε πιάνουν - άλλοτε όχι, κλπ, αλλά έτσι και μόνο όπως το περιγράφω....
Τέσπα, τον πόνο μου γράφω αλλά μπάς και μάθω για να μην τυχόν μου προταθεί απο τα μαστόρια εγχείρηση και όχι φάρμακο (στις τιμές προφανώς αναφέρομαι)!!! -
Πολύ πιθανό με το παρατεταμένο σβήσιμο τα flaps να γυρνάνε σε κάποια προκαθορισμένη θέση. Στο πρώτο άναμα της μέρας, επιστρέφουν στην θέση που έχεις επιλέξει από τα χειριστήρια. Κάτι παρόμοιο κάνει και στο δικό μου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πολύ πιθανό με το παρατεταμένο σβήσιμο τα flaps να γυρνάνε σε κάποια προκαθορισμένη θέση.Και αυτό το έχω τσεκάρει: όπου και να αφήσω ρυθμισμένη την κατεύθυνση (σε διαφορετική θέση κάθε φορά ), πάλι στην επόμενη εκκίνηση θα κάνει 2-3 'κύκλους' εναλλαγής, μέχρι να .. συνέλθει!
Προς το παρόν θα μείνει έτσι, στο επόμενο service θα δούμε.... -
Μήπως κάνει self-check για να ελέγξει ακραίες θέσεις τότε; Άγνωσται αι βουλαί των ηλεκτρικών.
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Σε αυτοκίνητο με clima, όπου το κουμπί ηλεκτρικά (???) ρυμίζει τις φτερωτές για την κατεύθυνση αέρα, (πάνω-κάτω, πάνω/κάτω, στο παρμπρίζ, κλπ) έχει κανα 2μηνο που κάνει το εξής:
Οταν εχεις αφήσει το ΙΧ ακίνητο για πάνω απο 4-5 ώρες, 1-2- 22 μέρες, με το που βάζεις μπρός κινητήρα αρχίζει και κάνει έντονα το χαρακτηριστικό θόρυβο που κάνουν οι φτερωτές όταν με το αντίστοιχο κουμπί τους αλλάζεις θέση, χωρίς βέβαια εσύ να έχεις δώσει εντολή απο το κουμπί . Άλλωστε και το clima είναι σβηστό, ούτε αέρας έχει ζητηθεί να κυκλοφορήσει και ούτε κυκλοφορεί. Αλλά τα flaps, .... παίζουν μόνα τους.
Αυτό γίνεται για 30-40 δευτερόλεπτα, σαν να θέλει να 'φορτώσει' κάποια αντλία και μόλις 'ισοροπήσει ', όλα είναι ΟΚ.
Εχω δοκιμάσει το διάστημα που κάνει τον θόρυβο να εναλλάξω τις θέσεις κατεύθυνσης με το κουμπί και δουλεύει, αλλά αυτόματα συνεχίζουν οι φτερωτές να 'εναλλάσουν θέσεις' μόνες τους, μέχρι όπως ανέφερα να ... 'ισορροπήσουν', σε 40 δεύτερα max. Απο κεί και μετά κάνεις με τον αέρα ότι και όποτε θέλεις, χωρίς πρόβλημα.Αν τώρα , κινηθείς για 10-20 λεπτά, σβήσεις κινητήρα και μετά απο 1-2 ώρες ξανακινηθείς, το φαινόμενο της 'φόρτωσης' δεν παρατηρείται. Δίνει την εντύπωση ότι είναι ακόμα 'φορτωμένο' το σύστημα ρύθμισης κατεύθυνσης και δουλεύει χωρίς θόρυβο στην αρχή, αλλά και στη συνέχεια απροβλημάτιστα.
Πως σκ@τ@ δουλεύουν αυτά τα πράγματα σε clima και με τι (ηλεκτρο/αερο -) μηχανισμό, σε σχέση με τα απλά συστήματα με το κουμπί στο ταμπλώ που γυρνάει μηχανικά τη ντίζα για την κατεύθυνση του αέρα???
Δεκτές μόνο σίγουρες απαντήσεις για τα συστήματα κίνησης flaps σε clima!!!
Το εκανε απο την αρχη αυτο ή ξεκινησε το τελευταιο διμηνο?Δε καταλαβα καλα.
Αν ξεκινησε τελευταια ,μαλλον κατι δεν παει καλα ...
Εχεις αλλαξει τελευταια κατι στις ρυθμισεις?
Θόρυβος από τον κλιματισμό