-
Χαιρετώ την παρέα των ''αγροτών''....
Ετοιμάζομαι για εσωτερική μετανάστευση (απο κολαση Αθηνας σε πολη Πελλοπονησου) και λογω της δουλειας μου (μαγαζι με αγροτικα εφοδια) αλλα και κατοχος καμποσων δεντρων ελιας αποφασισα να παρω εναν αγροτη και θελω την βοηθεια-συμβουλη σας.
O πατερας μου ειναι κατοχος ενος Νissan King Cab 1.6 βενζίνης και πριν απ'αυτο ενα Datsun του 1980...Δουλεια:Σοβατζής...Τιγκα φορτωμενα και αποδεδειγμενα σκυλια.Οποτε παμε σε Ιαπωνα καρφι.Προσανατολιζομαι σε καποιο απο τα τρια :
1.Nissan Navara 2.5 D22 (103 ή 133 αλογα)....
2.Τoyota Hilux
3.Mitsubishi L200.
Ξερουμε κατι απο καταναλωση και για τα τρια??Τι πρεπει να προσεξω γιατι απο diesel και πιο μεγαλα οχηματα ειμαι λιγο ασχετος??
Θα ηθελα να ξερετε να ή αν εχεις καποιος ιδία εμπειρια σε καποιο απ'αυτα??
Ειμαι ακομα στο διλλημα διπλοκαμπινο ή 1/2 καμπινα. -
Χαιρετώ την παρέα των ''αγροτών''....
Ετοιμάζομαι για εσωτερική μετανάστευση (απο κολαση Αθηνας σε πολη Πελλοπονησου) και λογω της δουλειας μου (μαγαζι με αγροτικα εφοδια) αλλα και κατοχος καμποσων δεντρων ελιας αποφασισα να παρω εναν αγροτη και θελω την βοηθεια-συμβουλη σας.
O πατερας μου ειναι κατοχος ενος Νissan King Cab 1.6 βενζίνης και πριν απ'αυτο ενα Datsun του 1980...Δουλεια:Σοβατζής...Τιγκα φορτωμενα και αποδεδειγμενα σκυλια.Οποτε παμε σε Ιαπωνα καρφι.Προσανατολιζομαι σε καποιο απο τα τρια :
1.Nissan Navara 2.5 D22 (103 ή 133 αλογα)....
2.Τoyota Hilux
3.Mitsubishi L200.
Ξερουμε κατι απο καταναλωση και για τα τρια??Τι πρεπει να προσεξω γιατι απο diesel και πιο μεγαλα οχηματα ειμαι λιγο ασχετος??
Θα ηθελα να ξερετε να ή αν εχεις καποιος ιδία εμπειρια σε καποιο απ'αυτα??
Ειμαι ακομα στο διλλημα διπλοκαμπινο ή 1/2 καμπινα. -
Χαιρετώ την παρέα των ''αγροτών''....
Ετοιμάζομαι για εσωτερική μετανάστευση (απο κολαση Αθηνας σε πολη Πελλοπονησου) και λογω της δουλειας μου (μαγαζι με αγροτικα εφοδια) αλλα και κατοχος καμποσων δεντρων ελιας αποφασισα να παρω εναν αγροτη και θελω την βοηθεια-συμβουλη σας.
O πατερας μου ειναι κατοχος ενος Νissan King Cab 1.6 βενζίνης και πριν απ'αυτο ενα Datsun του 1980...Δουλεια:Σοβατζής...Τιγκα φορτωμενα και αποδεδειγμενα σκυλια.Οποτε παμε σε Ιαπωνα καρφι.Προσανατολιζομαι σε καποιο απο τα τρια :
1.Nissan Navara 2.5 D22 (103 ή 133 αλογα)....
2.Τoyota Hilux
3.Mitsubishi L200.
Ξερουμε κατι απο καταναλωση και για τα τρια??Τι πρεπει να προσεξω γιατι απο diesel και πιο μεγαλα οχηματα ειμαι λιγο ασχετος??
Θα ηθελα να ξερετε να ή αν εχεις καποιος ιδία εμπειρια σε καποιο απ'αυτα??
Ειμαι ακομα στο διλλημα διπλοκαμπινο ή 1/2 καμπινα. -
1/2 καμπινα, σου αφηνει πιο πολυ χωρο στην καροτσα....
αν ειναι να μεταφερεις κοσμο, που να θελουν καποια ανεση, συχνα, τοτε 2 καμπινο -
Μαγαζί με αγροτικά εφόδια?
Κάμποσες ελιές?Ξέχνα τη διπλή καμπίνα, το τετράπορτο δηλαδή. Κι αν υπάρχουν κι άλλα αυτοκίνητα να βολεύεστε, πάρε μονοκάμπινο!!!! Αν το θες ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, και τα 3 μια χαρά είναι!!!
-
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.
Tελικα θα κοιταξω να ειναι με μιαμιση καμπινα.
Ξερετε κατι για καταναλωσεις σε αυτα τα μοντελα? -
mazda b2600 4x4 99 γυρω στα 12 λιτρα /100 χλμ μεικτα...σε εκτος δρομου 14 σιγουρα
-
Αν το θες για να κουβαλάς συστηματικά μην περιμένεις κάτω απο 9-10. Αν είναι και το δεξί σου ποδαράκι 'βαρύ' ανεβαίνει η ταρίφα!!!
-
Αν μπορείς πάρε το hilux αλλιώς το L200 που είναι το καλύτερο 4χ4 από όλα.Μακριά από NISSAN.ΜΑΚΡΙΑ.Να το γράψω και έτσι? Μ-Α-Κ-Ρ-Ι-Α...εκτός και αν θέλεις να χτυπάς το κεφάλι σου.έχω το navara D22 133PS 1/2 καμπίνα και δεν μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος.Η 1,5 καμπίνα σου δίνει την άνεση να βάζεις πράγματα στις πίσω θέσεις.Πίσω δεν χωράνε άτομα ή χωράνε πολύ στριμωχτά και φυσικά απαγορεύεται να τα μεταφέρεις!!!Αν η δουλειά σου είναι να φορτώνεις τότε το μονοκάμπινο είναι μονόδρομος.Αν δεν φορτώνεις πολλά και θέλεις να βάζεις άτομα πίσω τότε πάρε το διπλοκάμπινο.
-
H αληθεια ειναι οτι ιντερνετικα το ψαξει αρκετα.
Φιλε Pointer,oντως δεν εχω διαβασει και τα καλυτερα για τα Νavara,ειδικοτερα για αυτα απο 2002-2005.
Εχουν προβλημα και τα παλαιοτερα που ειναι στα 103 αλογα ή μονο τα 133αρια?Το budget μου ειναι γυρω στα 10.000 εκτος και αν καποιος,μάλλον μαντρας δεχθει ανταλλαγη με BMW 318i.
Tα Ηilux κρατανε ψηλα την τιμη τους,τα Navara μαλλον αποκλειονται οποτε μαλλον θα παω για Mitsu L200.
Yπαρχουν καποια σημεια συγκεκριμενα που πρεπει να τσεκαρω για τυχον σημαντικες φθορες σε μεταχειρισμενο αυτοκινητο τυπου pick-up?υ.γ - Ευχαριστω ολα τα παιδια για τις απαντησεις
-
πολλοί λένε ότι μόνο τα navara με τα 133 είχα πρόβλημα.Εγώ δεν εμπιστεύομαι κανένα..Τα hilux έχουν όντως υψηλές τιμές..Δεν ξέρω πολλά να σου πω.. κοίτα για σκουριές από κάτω και τον ήχο της μηχανής,δηλαδή πόσο καλά δουλεύει.Άνοιξε το καπό για να δεις αν τοιχόν τρέχουν πουθενά λάδια και άλλα διάφορα.Το καλύτερο βέβαια είναι να το πας σε δικό μηχανικό για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Αν τυχόν βρεις αυτοκίνητο που να έχει κάνει όλα τα σέρβις στην ώρα του και χωρίς τίποτα κρυφο,σε συνδιασμό με την ύπαρξη βιβλίου σέρβις τότε έχεις μεγάλες πιθανότητες να είσαι οκ.
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
πολλοί λένε ότι μόνο τα navara με τα 133 είχα πρόβλημα.Εγώ δεν εμπιστεύομαι κανένα...Αυτά ναι είχανε κάποιο προβλημα , αλλά όχι και όλα τα νισσαν , ειναι σκυλια τα ντατσουν
-
Τα mazda γιατι τα αποκλειεις;
-
Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
Τα mazda γιατι τα αποκλειεις;πανακριβα ανταλλακτικα
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Τα mazda γιατι τα αποκλειεις;
πανακριβα ανταλλακτικα
πανάκριβα ανταλλακτικά αλλά με τι συχνότητα θα τα χρειαστείς??Τι κάνω ένα αυτοκίνητο που έχει πχ. ανταλλακτικά με 1Ε και τα αλλάζω κάθε μέρα σε αντίθεση με ένα που έχει 200Ε και τα αλλάζω κάθε 10 χρόνια ???Από λίγους φίλου που ρώτησα(κάτοχοι mazda) δεν είχαν ποτέ πρόβλημα!σκυλιά λένε!επίσης ο παππούς μου έχει ένα mazda πάνω από 10-15 χρόνια και είναι σαν καινούργιο!!!
-
Aυτα που βλέπω να κυκλοφορούν εδώ είναι τα ισούζου, νισσαν, τογιότα !!!! Αν πάρει ενα απο αυτά θα κυκλοφορεί απροβλημάτιστα!!!!!!!!
-
Το καινούργιο isuzu βρίσκεται πλέον σε άλλο πλανήτη!Δυστυχώς θέλει $$$.....Τα τογιότα τα συμπαθώ πολύ,από τα παλιά μοντέλα μέχρι τα καινούργια.Η επιλογή είναι ξεκάθαρα θέμα του φίλου μας.
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Το καινούργιο isuzu βρίσκεται πλέον σε άλλο πλανήτη!Δυστυχώς θέλει $$$.....Τα τογιότα τα συμπαθώ πολύ,από τα παλιά μοντέλα μέχρι τα καινούργια.Η επιλογή είναι ξεκάθαρα θέμα του φίλου μας.Single Cab
(Μονοκάπινο)
ISUZU DMAX
ΜΟΝΟΚΑΜΠΙΝΟ 4X2 ε AC
17.190
ΜΟΝΟΚΑΜΠΙΝΟ 4X4 ε AC
20.890
Νέο
ΜΟΝΟΚΑΜΠΙΝΟ 4Χ2 Σασί
17.450
Νέο
ΜΟΝΟΚΑΜΠΙΝΟ – 4Χ2
17.950
Νέο
ΜΟΝΟΚΑΜΠΙΝΟ 4Χ2 ΜΕ A/C
19.450
Νέο
ΜΟΝΟΚΑΜΠΙΝΟ – 4Χ4 ΜΕ A/C
22.850
Extended Cab
(ιάιση καπίνα)
ISUZU DMAX
3.0 Lt 4X4 – LS2 AUTO
24.890
Νέο
EXTENDED – 4X2
22.950
Νέο
EXTENDED – 4X4
25.950
Νέο
EXTENDED – 4X4 – LS1
27.950
Νέο
EXTENDED – 4X4 – LS1 AUTO
29.950
Double Cab
(4πορτο)
ISUZU DMAX
3.0 Lt 4X4 LS2
24.990
3.0 Lt 4X4 – LS2 AUTO
26.570
Νέο
ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ – 4Χ4
26.950
Νέο
ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ – 4Χ4 – LS1
29.900
Νέο
ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ – 4Χ4 – LS2
31.900
Νέο
ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ – 4Χ4 – LS1 AUTO
32.490
Νέο
ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ – 4Χ4 – LS2 AUTO
33.490Φθηνα είναι μπρος στα άλλα!!!!!!!!! Για τ0 χαι λουξ ο μπατζανακης έδωσε 35.000
-
Τα Mazda δεν τα αποκλειω απλα ειναι το λιγοτερο διαδεδομενα και αυτο καπως με φρεναρει.
Βεβαια απ'τη αλλη πατερας φιλου που ειναι αγροτης εχει Μazda καμια εικοσαετια και ειναι σκυλος.
Για Isuzu και λοιπα τετρακινητα νεας φουρνιας δεν το συζηταω καν καθως τα λεφτα ειναι πολλα.
Αν βρω καποιο Ηilux στο μπατζετ μου και καλυπτει τα χαρακτηριστικα οσον αφορα την κατασταση του δεν θα το σκεφτω και πολυ... -
Ο χρήστης Mr.Bobby έγραψε:
Τα Mazda δεν τα αποκλειω απλα ειναι το λιγοτερο διαδεδομενα και αυτο καπως με φρεναρει.
Βεβαια απ'τη αλλη πατερας φιλου που ειναι αγροτης εχει Μazda καμια εικοσαετια και ειναι σκυλος.
Για Isuzu και λοιπα τετρακινητα νεας φουρνιας δεν το συζηταω καν καθως τα λεφτα ειναι πολλα.
Αν βρω καποιο Ηilux στο μπατζετ μου και καλυπτει τα χαρακτηριστικα οσον αφορα την κατασταση του δεν θα το σκεφτω και πολυ...αυτό σε προτείνω να το ξανασκεφτείς!όταν σε όλη την αγορά ,εγχώρια και μη, κυκλοφορούν με υψηλές τιμές τότε όταν βρεις κάποιο με χαμηλή τιμή σημαίνει πως έχει κάτι κρυφό!εκτός και αν πέσεις σε κανένα ιδιώτη που να το δίνει χαμηλά για διάφορους λόγους πχ γεράματα.
Αγορά μεταχειρισμένου αγροτικού 4Χ4