Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι ΝΕΟΥ AUDI A4 1.8T Quattro
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Περι ΝΕΟΥ AUDI A4 1.8T Quattro
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    65
    1375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο κινητήρας 1,8 της VAG έχει πλέον φτάσει στην κορυφή της εξέλιξής του και μόνο καλά λόγια θα ακούσεις από χρήστες. (αν κοι οι μηχναικοί έχουν μιλήσει για μέτρια σχεδίαση που δυσκολέυει τις βελτιώσεις κλπ κλπ) Επίσης υπάρχουν πολλά καλούδια και εύκολη ενδυνάμωση. Η κατανάλωση ποτέ δεν ήταν το φόρτε του οπότε σε βαρύ αυτοκίνητο με βαρύ πόδι μην περιμένεις κανένα έλεος!
      Ο πατέρας του charmak66 το έχει πάρει πριν λίγες μέρες (νέο A4 1,8 turbo quattro). Το ΠΣΚ θα το οδηγήσει κι ο ίδιος οπότε από εβδομάδα περιμένω να μας πει τις εντυπώσεις του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        markvag last edited by

        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
        αν κοι οι μηχναικοί έχουν μιλήσει για μέτρια σχεδίαση που δυσκολέυει τις βελτιώσεις κλπ κλπ

        Σκέψου και να υπήρχε σχεδίαση που να βοηθούσε τις βελτιώσεις... Δεν θα κυκλοφορούσε 1,8Τ απείραχτο ούτε στα ΚΑΠΗ...

        Πάντως, η θέση του κινητήρα των AUDI παραείναι μπροστά (καμία σχέση με τις BMW, που τον τοποθετούν όσο πιο πίσω γίνεται, κάνοντας αντίστοιχες παραχωρήσεις σε χώρους), εξ' ου και το πιο πάνω σχόλιό μου... Βέβαια, δεν νομίζω κανείς να έχει πρόβλημα με το στρίψιμο του quattro...

        Το αμάξι είναι πιστεύω από τα καλύτερα που κυκλοφορούν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Ο χρήστης vaglan έγραψε:

          Ευχαριστω πολυ για τισ απαντησεις σας παιδια. Θελω να ρωτησω και κατι αλλο. Ο κινητηρασ ο οποιος ειναι ο 1.8Τ ειναι αξιοπιστος η θα μας βγαλει τιποτα ποβληματα με τον καιρο? Επισης εχει πολυ μεγαλη καταναλωση η κανονικα? Και μια τελευταια απορεια μου. Το αυτοκινητο λεει οτι εχει ESP 8.0. Αυτο τι σημαινει? Τι διαφορα εχει δηλαδη με τα αλλα ESP?

          Ο κινητήρας αυτός έχει εφοδιάσει όλο το γκρουπ vag και είναι διαμάντι. Προσωπική μου άποψη είναι ότι πολλά μοντέλα οφείλουν την εμπορική τους επιτυχία στην ύπαρξη αυτού του κινητήρα. Άφθονη ροπή σε όλες τις στροφές. Εύκολο σκάλισμα για παραπάνω δύναμη με λίγα σχετικά χρήματα. Κατανάλωση έχει λίγο αυξημένη αν το πιέζεις, που θα το πιέζεις. Έτσι είναι τα άλογα. Νομίζω 12-13 λίτρα/100χλμ θα τα βλέπεις. Στιγμιαία σε επιτάχυνση έχω δει και 20 λίτρα/100χλμ. Ο κινητήρας δεν νομίζω να σου βγάλει κάτι. Για το ESP δεν ξέρω τίποτα, μάλλον θα είναι η τελευταία πιο εξελιγμένη έκδοση

          Επιβεβαιώνω ως πάλιουρας με 1.8Τ και απέιρακτος..... 120,000 χλμ και συνεχίζουμε.... λάδια κάθε 7,500 χλμ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sarandavgas last edited by

            Αυτο με το ESP που εχω ρωτησει παραπανω μηπως εχει κανεις ιδεα ποια η διαφορα? Απο την αντιπροσωπεια μας ειπαν να αλλαξουμε λαδια στις 15000 χλμ. Πρεπει να το τηρησουμε αυτο η πρεπει να τα αλλαξουμε πιο νωρις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              φαντάζομαι για το ESP στο new edition μην νομίζεις ότι θα κάνει κάτι τρελό ίσως να επεμβαίνει πιο γρήγορα....... Το αυτοκίνητο έχει πάρα πολύ ψηλά όρια πρόσφυσης και για τους ανήσυχους καταντά βαρετό......
              Πολύ σταθερό στην βροχή καλό στο χιόνι... προσοχή όχι ξεψαρώματα γιατί αν το χάσεις θα γίνει γιατί έχεις πολλά χλμ πράγμα όχι σπάνιο
              Θέλει προσοχή γιατί μαζεύεις πολλά χλμ για πλάκα και είσαι πανεύκολα πάνω από τα όρια των δρόμων (κίνδυνος να γίνεις καλός πελάτης της τροχαίας)
              Τώρα για τα λάδια ενώ μέχρι το 2000 έλεγαν service κάθε 7,500 χλμ μετά το 2000 άλαξε και πήγε στα 15,000 χλμ, χωρίς να ξέρω γιατί...
              Το αποτέλεσμα μερικοί που τα σκίζουν πάρα πολύ στα 13,000 χλμ να ανάβει η ένδειξη για λάδακι γιατί τους τσιμπάει φαίνεται.....
              Κατά τα άλλα το αφηνεις να ζεσταθεί και αν τουρμπιάζεις πολύ, πριν σβήσεις μικρή αναμονή για να κρυώσουν λίγο τα λάδια πριν σβήσεις.... Τέλος μην το σκίζεις με πολύ ζέστη το καλοκαίρι....

              Quattraκι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sarandavgas last edited by

                Ο χρήστης cpp έγραψε:
                Κατά τα άλλα το αφηνεις να ζεσταθεί και αν τουρμπιάζεις πολύ, πριν σβήσεις μικρή αναμονή για να κρυώσουν λίγο τα λάδια πριν σβήσεις.... Τέλος μην το σκίζεις με πολύ ζέστη το καλοκαίρι....

                Αυτο ομολογω οτι δεν το ειχα ξανακουσει οτι πρεπει να το αφηνεις για λιγο πριν το σβησεις (οταν το εχεις σκισει) για το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Το εχω ακουσει βεβαια για αλλα αυτοκινητα τα οποια ομως εχουν 'custom made' τουρμπινα και πρεπει να περιμενεις να πεσει η πιεση πριν το σβησεις. Γιατι δεν πρεπει να το σκιζεις με πολυ ζεστη το καλοκαιρι? Ποιος ο λογος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:

                  Κατά τα άλλα το αφηνεις να ζεσταθεί και αν τουρμπιάζεις πολύ, πριν σβήσεις μικρή αναμονή για να κρυώσουν λίγο τα λάδια πριν σβήσεις.... Τέλος μην το σκίζεις με πολύ ζέστη το καλοκαίρι....

                  Αυτο ομολογω οτι δεν το ειχα ξανακουσει οτι πρεπει να το αφηνεις για λιγο πριν το σβησεις (οταν το εχεις σκισει) για το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Το εχω ακουσει βεβαια για αλλα αυτοκινητα τα οποια ομως εχουν 'custom made' τουρμπινα και πρεπει να περιμενεις να πεσει η πιεση πριν το σβησεις. Γιατι δεν πρεπει να το σκιζεις με πολυ ζεστη το καλοκαιρι? Ποιος ο λογος?

                  Χωρίς να είμαι μηχανικός τουρμπίνα σημαίνει και υψηλες θερμοκρασίες eίτε custom είτε εργοστασιακή δεν θα ήταν καλύτερα να την σβήσεις με χαμηλότερη θερμοκρασία λαδιού..... μην λιώσει και τίποτα
                  Όταν η τουρμπίνα βάζει αέρα τον θέλει κρύο και σε χαμηλό υψόμετρο νομίζω..... Το καλοκαίρι με την ζέστη θα δεις ότι πέφτει η αντηληπτά η απόδοση αν εσύ θέλεις να πηγαίνεις το ίδο γρήγορα την βάζεις σε υπερωρίες.......... όχι και το καλύτερο!!!!΄Δεν είναι κατί το τραγικό νομίζω να περιμένεις λίγα λεπτά μετά από σκισιμο ή το καλύτερο κάνε τα τελευταία πέντε χλμ με 2000 στροφές

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sarandavgas last edited by

                    ΟΚ κατανοητο αυτο που λες αλλα δεν το ειχα ξανακουσει. Απο πλευρας βενζινης τωρα. Υποχρεωτικα super αμολυβδη η μπορει να χρησιμοποιηθει και η απλη χωρις κανενα προβλημα? (πειρακια κτλ κτλ)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      O 1.8T πάει με όλες.... με 100άρα πηγαίνει αντιληπτά καλύτερα......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        Ο χρήστης markvag έγραψε:

                        Δηλαδη σε κλειστες στροφες δεν ανταποκρινεται τοσο καλα και ας ειναι και Quattro? Sorry που ρωταω συνεχεια αλλα οπως ειπα τωρα τελευταια το πηρε ο πατερας μου και θελω να ξερω τα μειον του.

                        Απλώς δεν βολεύεται λόγω φιλοσοφίας στησίματος. Δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Είναι πιο 'ταξιδιάρικο'. Άντε καλοτάξιδο.

                        Συν το ότι έχει το κλασσικό (ας το πούμε) μειονέκτημα των Audi ότι ο κινητήρας είναι κατά μήκος και πολύ μπροστά = πολύ βάρος, πολύ μπροστά = υποστροφή... Ψύλοι στ' άχυρα βέβαια...

                        [list:2lbqi5h6]ετσι ελεγαν και οι ιταλες μηχανικαρες το 80 και μαζευαν καστανα στα πεταλα [/list:u:2lbqi5h6]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpp last edited by

                          Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                          Δηλαδη σε κλειστες στροφες δεν ανταποκρινεται τοσο καλα και ας ειναι και Quattro? Sorry που ρωταω συνεχεια αλλα οπως ειπα τωρα τελευταια το πηρε ο πατερας μου και θελω να ξερω τα μειον του.

                          Απλώς δεν βολεύεται λόγω φιλοσοφίας στησίματος. Δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Είναι πιο 'ταξιδιάρικο'. Άντε καλοτάξιδο.

                          Συν το ότι έχει το κλασσικό (ας το πούμε) μειονέκτημα των Audi ότι ο κινητήρας είναι κατά μήκος και πολύ μπροστά = πολύ βάρος, πολύ μπροστά = υποστροφή... Ψύλοι στ' άχυρα βέβαια...

                          [list:2328ez22]ετσι ελεγαν και οι ιταλες μηχανικαρες το 80 και μαζευαν καστανα στα πεταλα [/list:u:2328ez22]

                          νομίζω ότι Α4 σε quattro έχει πολύ καλή κατανομή βάρους...... Το avant μάλιστα είναι ακόμα καλύτερο και νομίζω ότι έχει 52/48 κατανομή βάρους μπρός/ πίσω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maxmara last edited by

                            Ο χρήστης cpp έγραψε:

                            νομίζω ότι Α4 σε quattro έχει πολύ καλή κατανομή βάρους...... Το avant μάλιστα είναι ακόμα καλύτερο και νομίζω ότι έχει 52/48 κατανομή βάρους μπρός/ πίσω

                            Αυτά τα ακούω βερεσέ. Βάζεις την πεθερά στο πίσω κάθισμα και επαναφέρεις την κατανομή βάρους στο ιδανικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                              νομίζω ότι Α4 σε quattro έχει πολύ καλή κατανομή βάρους...... Το avant μάλιστα είναι ακόμα καλύτερο και νομίζω ότι έχει 52/48 κατανομή βάρους μπρός/ πίσω

                              Αυτά τα ακούω βερεσέ. Βάζεις την πεθερά στο πίσω κάθισμα και επαναφέρεις την κατανομή βάρους στο ιδανικό.

                              Η πεθερά χρειάζεται S4 Avant για να τις φύγουν οι μασέλες....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sfrag last edited by

                                Αν θελεις, επειδη ειμαι κατοχος ενος A4 TQ 190+35=225 ps με 40000 χλμ μετα απο 18 μηνες, θα σου πω για το αυτοκινητο.
                                Το καινουργιο ελαχιστες ουσιαστικες αλλαγες εχει στο στησιμο -εκτος απο τον κινητηρα εχει μιλαμε για τον ΤFSi - .

                                Σε ανοικτο δρομο μπορει να οδηγηθει με πολυ μεγαλες ταχυτητεες σε σχέση με τα υπολοιπα αυτοκινητα και κυρια σε κλειστες ή ανοικτες καμπες θα σε ενθουσιασει... οποτε χρειαζεται και αρκετη προσοχη στην αρχη γιατι την ταχυτητα σου την καταλαβαινεις μονο σε σχεση με αλλους.... απο φασαρία για να καταλαβεις απο 160 εως 230 χλμ εχεις περιπου τον ιδιο θορυβο μεσα στην καμπινα και η αισθηση του αυτοκινητου ειναι ιδια. Φρενα αψογα εγω με 16 ριδες τροχους δεν βτρισκω την αναρτηση ιδιαιτερα σφικτη...

                                Τελικη στο κοντερ 260 μπορεις να τα δεις γρηγορα και ευκολα (αυτα που γραφω ισχυουν και για τους 190 ιππους) ... στροφες Υλικης αν γνωρισεις το αυτοκινητο περνας με 180 μιλωντας με το διπλανο σου αν εισαι μονος ..... εξαρταται

                                Πχ, Αθηνα - Θεσσαλονικη 3 και 30 ατσαλάκωτος - που ειναι και το πιο σημαντικο- (αν ξερεις που τη στηνουν).
                                Για να προλαβουμε και καποιους που θα πουν οτι το ταδε οχημα - οδηγος παει πιο γρηγορα (Φτερουγες και λοιπα πτηνά)....οταν ο τελευταιος βγαινει απο μεσα θελει 3 ωρες για να επανέλθει το μυικο-νευρικο συστημα

                                Σε στενες - κλειστες στροφες θα δεις οτι εχει στησιμο περισσοτερο προστοκινητο, κατι το οποιο σε συνδυασμο με το μεγεθος του και τη μεγαλη ροπη θελει λιγο προσοχη.
                                Σε γενικες γραμμες δεν θα σου ελεγα οτι ειναι φορτε του παντα σε ευθεια αναλογια με το πως παει σε ολες τις αλλες συνθηκες.

                                Καταναλωση οπως το πας ...μεχρι 4000 περιπου 160 χλμ στην εθνικη περιπου 10 λτ/100χλμ απο κει και πανω 5000 στροφες περιπου 200 χλμ. 13λτ/100 χλμ τερμα γκαζι βλεπεις και 35 λτ /100 χλμ. Εντος πολης με σχετικα ελαφρυ ποδι 10-12 λτ/ 100χλμ. Βενζινη εγω βαζω παντα 100 οκτανιων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  maxmara last edited by

                                  Ο χρήστης sfrag έγραψε:
                                  Αν θελεις, επειδη ειμαι κατοχος ενος A4 TQ 190+35=225 ps με 40000 χλμ μετα απο 18 μηνες, θα σου πω για το αυτοκινητο.
                                  Το καινουργιο ελαχιστες ουσιαστικες αλλαγες εχει στο στησιμο -εκτος απο τον κινητηρα εχει μιλαμε για τον ΤFSi - .

                                  Μεγάλε , το Α4 163HP 2005 Avant πόσο διαφορετικό το βλέπεις?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sfrag last edited by

                                    να το παρεις το κοριτσι με τις ευλογιες μου...... το avant και μενα μου αρεσε περισσοτερο αλλα βλεπεις κολλαγε η συμβια .... και με 1500 ευρω (mtm) 210 ιπποι, 32 kg ροπη και εισαι κυριος δεν χρειαζεται παραπανω... μην ειμαστε και πλεονεκτες....

                                    α και κατι αλλο αλλη η τετρακινηση με torsen και αλλη με haldex στο πρωτο εισαι τετακινητος συνεχως και μεταβαλεις την εμπλοκη στο δευτερο εισαι δικινητος και αναλογως 'προσοντων' μπορει να γινεις τετρακινητος Τorsen δεν μπορει να τοποθετηθει σε αυτοκινητα με εγκαρσιους κινητηρες αποτι ξερω....

                                    Α κανε και μια μικτη ασφαλεια γιατι αν συμβει κατι πουλας το σπιτι σου για επισκευη....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      delinho last edited by

                                      Καλο

                                      Το προηγούμενο (2003) Α4 1.8Τ quattro το έχει ένας φίλος μου και είναι πολύ-πολύ ευχαριστημένος. Φανταστικό αυτοκίνητο, απόλυτα ταξιδιάρικο! Ε, και αν δεν παίρνει πολύ εύκολα τις φουρκέτες ανεβαίνοντας σε κάποιο χιονοδρομικό, δεν πολυπειράζει. Η άνεση που νιώθεις στο ταξίδι σε κάνει να τις ξεχνάς κάτι τέτοιες λεπτομέρειες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        asimov last edited by

                                        Εγω το Passat 1.8T που οδηγω συχνα το βρισκω πολυ καλο... ποσο μαλλον το αντιστοιχο Audi με 15 αλογακια παραπανω και τετρακινηση. Και μετα καθεσαι και σκεφτεσαι πως η ιδια εταιρεια βγαζει τα Golf 1.4 και 1.6 κι αναρωτιεσαι τι πινουν....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          delinho last edited by

                                          Τι πίνουν αυτοί που τα κάνουν ή αυτοί που τα παίρνουν;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sarandavgas last edited by

                                            Ο χρήστης sfrag έγραψε:
                                            Αν θελεις, επειδη ειμαι κατοχος ενος A4 TQ 190+35=225 ps με 40000 χλμ μετα απο 18 μηνες, θα σου πω για το αυτοκινητο.
                                            Το καινουργιο ελαχιστες ουσιαστικες αλλαγες εχει στο στησιμο -εκτος απο τον κινητηρα εχει μιλαμε για τον ΤFSi - .

                                            Σε ανοικτο δρομο μπορει να οδηγηθει με πολυ μεγαλες ταχυτητεες σε σχέση με τα υπολοιπα αυτοκινητα και κυρια σε κλειστες ή ανοικτες καμπες θα σε ενθουσιασει... οποτε χρειαζεται και αρκετη προσοχη στην αρχη γιατι την ταχυτητα σου την καταλαβαινεις μονο σε σχεση με αλλους.... απο φασαρία για να καταλαβεις απο 160 εως 230 χλμ εχεις περιπου τον ιδιο θορυβο μεσα στην καμπινα και η αισθηση του αυτοκινητου ειναι ιδια. Φρενα αψογα εγω με 16 ριδες τροχους δεν βτρισκω την αναρτηση ιδιαιτερα σφικτη...

                                            Τελικη στο κοντερ 260 μπορεις να τα δεις γρηγορα και ευκολα (αυτα που γραφω ισχυουν και για τους 190 ιππους) ... στροφες Υλικης αν γνωρισεις το αυτοκινητο περνας με 180 μιλωντας με το διπλανο σου αν εισαι μονος ..... εξαρταται

                                            Πχ, Αθηνα - Θεσσαλονικη 3 και 30 ατσαλάκωτος - που ειναι και το πιο σημαντικο- (αν ξερεις που τη στηνουν).
                                            Για να προλαβουμε και καποιους που θα πουν οτι το ταδε οχημα - οδηγος παει πιο γρηγορα (Φτερουγες και λοιπα πτηνά)....οταν ο τελευταιος βγαινει απο μεσα θελει 3 ωρες για να επανέλθει το μυικο-νευρικο συστημα

                                            Σε στενες - κλειστες στροφες θα δεις οτι εχει στησιμο περισσοτερο προστοκινητο, κατι το οποιο σε συνδυασμο με το μεγεθος του και τη μεγαλη ροπη θελει λιγο προσοχη.
                                            Σε γενικες γραμμες δεν θα σου ελεγα οτι ειναι φορτε του παντα σε ευθεια αναλογια με το πως παει σε ολες τις αλλες συνθηκες.

                                            Καταναλωση οπως το πας ...μεχρι 4000 περιπου 160 χλμ στην εθνικη περιπου 10 λτ/100χλμ απο κει και πανω 5000 στροφες περιπου 200 χλμ. 13λτ/100 χλμ τερμα γκαζι βλεπεις και 35 λτ /100 χλμ. Εντος πολης με σχετικα ελαφρυ ποδι 10-12 λτ/ 100χλμ. Βενζινη εγω βαζω παντα 100 οκτανιων.

                                            Thanks αλλα εχω μια απορεια. Απο οτι εχω διαβασει μεχρι τωρα το καινουργιο Α4 εκτος απο τους κινητηρες εχει βελτιωθει απο οτι λεγεται σημαντικα και η αναρτηση του. Σε σχεση το οτι ειναι και Quattro δεν θα εχει καλυτερο στριξιμο και στησιμο σε σχεση με το προηγουμενο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr