-
To SIV μας στην Καλαμάτα όπως το είδαν από κάτω (και όχι μόνο!). Υπερπαραγωγή έκανε ο Αιμίλιος!
-
Και το πολύ όμορφο βιντεάκι από το SIV της Oxygen paragliding που έγινε μια βδομάδα πριν από το δικό μας, επίσης στην Καλαμάτα.
Το εφεδρικό στο τέλος ήταν προγραμματισμένο, είναι σημαντική εμπειρία για ένα πιλότο.
-
Ωραία πτησούλα χτες για εμένα. 2ωρο+ στον αέρα, κορυφή και top landing για τελείωμα (και μάλιστα με δεύτερη προσπάθεια).
http://www.sky.gr/leonardo/flight/36686Σήμερα δυστυχώς είχαμε 2 περιστατικά που μας λαχτάρισαν. Στο πρώτο, ένας πιλότος κλείδωσε σε βαθύ σπιράλ και κατάφερε να το βγάλει μόλις την τελευταία στιγμή ουσιαστικά γλύφοντας το έδαφος, ενώ στο δεύτερο άλλος πιλότος έφαγε μπροστινό κλείσιμο και γραβάτα μετά από κακή έξοδο από σπιράλ που οδήγησε σε καινούργιο ανεξέλεγκτο σπιράλ. Τράβηξε εφεδρικό, αλλά η κατάληξη ήταν σπασμένο πόδι και χέρι (πάλι καλά θα πει κανείς, αλλά ακόμα και έτσι... )
-
Σήμερα ήταν μέρα που πετούσαν και τα πεύκα, υπήρχε όμως λόγος. Είχαμε καταιγιδούλα στα δυτικά που σε κάποια στιγμή άρχισε να δουλεύει με καλή άνοδο παντού. Κοντά στο βουνό, μακριά από το βουνό, όπου και να έστριβες ανέβαζε, οπότε την κάναμε όλοι με ελαφρά πηδηματάκια για προσγείωση.
-
-
-
εινα δυο τρεις που πετανε, συνηθως εχει το απογευμα
-
Δείχνει πολύ καλά για δυναμικό και είναι λογικό αν το σκεφτείς. Σχεδόν κάθετο το βουνό, ο αέρας της κοιλάδας πάει και χτυπάει πάνω του και ανεβαίνει προς τα πάνω. Αν μείνεις κοντά στο βουνό, θα σε ανεβάσει.
-
Γιατί τα σπιράλ είναι από τις πιο επικίνδυνες μανούβρες:
Once in a nose-down spiral dive extremely high rates of descent – 14 to 27 m/s (approximately 30 to 60 mph straight down) may be reached, along with forces of 3g to 4g and airspeeds of up to 100km/h. Clearly any pilot inadvertently entering a nose-down spiral will find all of the above extremely disorientating. Whereas in most situations a low aspect ratio wing (EN A, B, LTF (DHV) 1, 1 / 2 ) will ‘self-recover’ if the pilot lets up on the controls, this is not the case in a nose-down spiral. Reaching and activating an Emergency Parachute may also be difficult whilst subject to high ‘g’ forces.
http://www.bhpa.co.uk/pdf/safety_notice ... 112008.pdf
Και
Many of the gliders, especially with low aspect ratio (DHV 1-1-2) are „spirally unstable”! It means if you release the brake in a fast Deep Spiral (let’s say over 14 m/s) it accelerates more, instead of exit from the spiral, and it doesn’t recover for itself if the pilot doesn’t do anything! It’s called „Nose Down” or „Over The Nose” Spiral. If it happens, pull down the outer brake really hard (perhaps with both hands!), or pump both brakes symmetrically as hard as you can, to get out the glider from the stable position.
The absolutely biggest danger of the Deep Spiral is if you can’t lead it out and you approach to the ground at very high speed (possibly with more than 70 km/h!). IN THIS CASE, IF YOU’RE CLOSER THAN 300 METERS TO THE GROUND, IMMEDIATELY THROW YOUR RESERVE, OTHERWISE YOU WILL PROBABLY DIE, EVEN IF YOU CRASH INTO WATER!!! In a Nose Down Spiral the pilot has to stand up against high G-Forces (possibly over 4 G!) and because of the permanent loading, the blood goes out from the head and it can induce loosing the vision and furthermore black-out, what’s also definitely equal with death
-
http://www.liveleak.com/view?i=159_1372863987
ενα ωραιο incident με hang glider.... την ακουσε για τα καλα...
-
Ποιος ξέρει τι χαζομάρα έκανε και δεν μπορούσε να απελευθερωθεί από το βίντσι.
Εκπαίδευση για βαθύ σπιράλ με... διπλό ( ) και διπλά φρένα:
Το πρώτο ήταν φλώρικο, αλλά στα επόμενα τα χώνει.
Ποτέ δεν θα πάψει να με εκπλήσσει η απίστευτη δύναμη και ενέργεια που αναπτύσσεται από το πανί μέσα σε ελάχιστο χρόνο.
Ο ήχος που ακούτε όταν αρχίσει η βύθιση είναι ακριβώς αυτό που ακούμε στον αέρα... πριν βουλώσουν τα αυτιά μας! -
Και λίγο speedflying για να γουστάρουμε.
Είπαμε να πετάμε κοντά στα βράχια, αλλά αυτός το #@$hσε
-
Χτες είχαμε και 2 BASE jump από tandem στον Κιθαιρώνα. Πολύ εντυπωσιακό!
-
Προς το τέλος του βίντεο ήθελα να βάλω τα κλάματα
Πόσο απίστευτο, αδιανόητα όμορφο είναι να πετάς!!! -
-
Πολύ όμορφη μερούλα χτες. Εύκολη άνοδος, με αρκετή ψύχρα πάνω από τα 1300 μέτρα και top landing, γενικά ένα πολύ συμπαθητικό τριγωνάκι: http://www.sky.gr/leonardo/flight/37704
Το κερασάκι στην τούρτα όμως ήταν ότι η δικιά μου έβαλε την πρώτη της πτήση και ενθουσιάστηκε!
-
-
Προχτές μπήκε αξιοπρεπής πτησούλα, μετά από πολύ καιρό με δυνατούς βοριάδες που δεν μας άφηναν να πετάξουμε:
http://www.sky.gr/leonardo/flight/38157Χαζεύοντας την πτήση μετά στο google earth, μου έκανε εντύπωση πόσο πολύ με ξέσερνε το θερμικό προς το βουνό
-
-
https://www.google.gr/webhp?hl=en&tab=i ... d=0CBIQ1S4
216η επέτειος της πρώτης πτήσης με αλεξίπτωτο!
Αλεξίπτωτο πλαγιάς (parapente)