-
Εγω το πηρα με υγραεριο, το ειχε βαλει ο πρωτος ιδιοκτητης, βλεπω οτι ειναι Landi (οχι Landirezzo αλλα μαλλον καποια σχεση πρεπει να εχει) με BRC και με πολωνικη δεξαμενη 56 λιτρα. Μεχρι στιγμης ειναι απλα αψογο, πρεπει να ψεκαζει και λιγη βενζινη οταν ειναι σε φορτιο. Απο την Fiat βαζουν Landirezzo οποτε αν ηταν να βαλω απο την αρχη εκει θα κοιταγα πρωτα.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Εγω το πηρα με υγραεριο, το ειχε βαλει ο πρωτος ιδιοκτητης, βλεπω οτι ειναι Landi (οχι Landirezzo αλλα μαλλον καποια σχεση πρεπει να εχει) με BRC και με πολωνικη δεξαμενη 56 λιτρα. Μεχρι στιγμης ειναι απλα αψογο, πρεπει να ψεκαζει και λιγη βενζινη οταν ειναι σε φορτιο. Απο την Fiat βαζουν Landirezzo οποτε αν ηταν να βαλω απο την αρχη εκει θα κοιταγα πρωτα.Από κατανάλωση, πώς είναι Παντελή; Έχει extra κόστη όσον αφορά τη συντήρηση; Έχω την εντύπωση ότι βάσει νόμου κάτι πρέπει να αντικαθίσταται κάθε (νομίζω) 5 χρόνια.
Κι εγώ μάλλον Landirezzo ήθελα να πω και όχι Lovato. Από τη Fiat μου το πρότειναν και μένα και το μόνο που θυμόμουν ήταν ότι άρχισε από Lo ή La!!! -
Επειδη υγραεριο ειχα και στο προηγουμενο (BRC) το μονο που περιοδικα χρειαζεται ειναι αλλαγη φιλτρου (μετα τον πνευμονα) οταν βεβαια ειναι απαραιτητο. Στο προηγουμενο ειχα κανει 45000 χλμ με υγραεριο και δεν ειχα αλλαξει γιατι δεν ειχα κανενα προβλημα στη ροη (αυτο το εβλεπα με τον εγκαταστατη που εκανα τα περιοδικα τσεκ στο συστημα και ειναι προς τιμη του που αντι να μου πλασαρει το φιλτρο μου ελεγε οτι αφου η ροη ειναι αψογη δεν χρειαζεται αλλαγη). Το να το αλλαζεις καθε 15000 χλμ οπως λενε κακο βεβαια δεν του κανει αλλα ειναι και υπερβολικο αν δεν χρειαζεται. Το κοστος του ειναι μικρο ουτως η αλλως. Εκτος απο αυτο τιποτα αλλο. Καθε χρονο ομως και στα 15-20 χιλ χλμ εκανα παντα ετα τσεκ στον εγκαταστατη να δω αν ειναι ολα ενταξει. Απο εκει και περα συνετη οδηγηση, εξαλλου για οικονομια το βαζει καποιος, και ολα μια χαρα. Εφοσον κανεις πανω απο 15000 χλμ τον χρονο συμφερει εφοσον βεβαια προκειται να κρατησεις και το αυτοκινητο και να μην το πουλησεις σε 1-2 χρονια.Αυτο που θεωρητικα πρεπει να αντικαθισταται καθε 10 χρονια ειναι η δεξαμενη, αλλα οι πιθανοτητες ειναι μετα απο 10 χρονια να εχουμε αλλαξει αυτοκινητο.Απο καταναλωση εκτος Αθηνων γυρω στα 6.5-7 ευρω ανα 100 χλμ και Αθηνα (Ν. Ηρακλειο-Κηφισος-Παραλιακη-Καβουρι και πισω καθημερινα) με οτι κινηση συνεπαγεται 7-7.5 ευρω ανα 100 χλμ με τωρινο κοστος υγραεριου 81 λεπτα το λιτρο. Παντα συνετα και χωρις ασκοπα γκαζια.Νομιζω οτι εχω και καποια καταναλωση βενζινης οταν ο κινητηρας ειναι υπο πιεση αλλα δεν εχω καταφερει να το υπολογισω. Μισο λιτρο τα 100 χλμ, ενα λιτρο? Δεν ξερω αλλα σιγουρα καπου εκει. Επειδη ειναι τουρμπο αυτο ειναι απαραιτητο και για την αποδοση αλλα και για προστασια βαλβιδων/εδρων.
-
Παντελή, σε ευχαριστώ. Οι καταναλώσεις που λες είναι πάρα πολύ καλές. Εγώ θα ήμουν ευχαριστημένος και αν μου έλεγες 9,0-9,5 l/100km! Τα 15.000 km το χρόνο δεν τα κάνω (μάλλον στα 2 χρόνια τα κάνω) αλλά αυτό έχει να κάνει και με την ακριβή βενζίνη που όσο να 'ναι με περιορίζει. Ακόμα κι έτσι (25.000km σε 3 χρόνια) νομίζω ότι με συμφέρει, αφού κάνω απόσβεση σε 3 το πολύ χρόνια (με βάση τη δική μου κατανάλωση βενζίνης που είναι γύρω στα 8,1l/100km και τιμή εγκατάστασης 1.200 περίπου ευρώ).
Και πάλι σε ευχαριστώ. -
Προς αποφυγην παρεξηγησεων, λεω καταναλωση σε ευρω, σε λιτρα η αναλογη ειναι 8-9 λιτρα για την πρωτη περιπτωση και 9-10 λιτρα για τη δευτερη. Αν κινεισαι μεσα σε πολη περισσοτερο τοτε υπολογισε 11 και πανω λιτρα. Παντα μιλω για λιτρα υγραεριου.
-
Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
Παντελή, σε ευχαριστώ. Οι καταναλώσεις που λες είναι πάρα πολύ καλές. Εγώ θα ήμουν ευχαριστημένος και αν μου έλεγες 9,0-9,5 l/100km! Τα 15.000 km το χρόνο δεν τα κάνω (μάλλον στα 2 χρόνια τα κάνω) αλλά αυτό έχει να κάνει και με την ακριβή βενζίνη που όσο να 'ναι με περιορίζει. Ακόμα κι έτσι (25.000km σε 3 χρόνια) νομίζω ότι με συμφέρει, αφού κάνω απόσβεση σε 3 το πολύ χρόνια (με βάση τη δική μου κατανάλωση βενζίνης που είναι γύρω στα 8,1l/100km και τιμή εγκατάστασης 1.200 περίπου ευρώ).
Και πάλι σε ευχαριστώ.αν εχεις τα λεφτά βαλτο. Κ εγώ το έβαλα σε ρενω σενικ κ ας κάνω 7-8χλδ χλμ το χρόνο. Κάποια στιγμή θα κάνει αποσβεση αλλά κυρίως δεν θα φοβάσαι να πας στο βενζινάδικο να φουλάρεις
-
φίλε Μάνο το ίδιο ακριβωσ πρόβλημα με το παραφλου στην παραγ 5 εχω και εγω.
-
Καλησπέρα παιδιά. Απο ξεπαρκάρισμα του απο πίσω.... κονόμησα μια γρατζουνιά στον πίσω προφυλακτήρα(γμτ!!). Η γρατζουνιά αποτελείται απο 3 μικρές οριζόντιες γραμμές. Η μια λίγο πιο βαθιά,έχει φύγει ελαφρώς το χρώμα. Οι άλλες 2 ειναι πιο εμφανείς για τον λόγο οτι ειναί άσπρου χρώματος. Αυτό σημαίνει οτι έφυγε το βερνίκι? Αν καταλάβατε την περιγραφή μου κι έχετε αντιμετωπίσει κάτι αντίχτοιχο κι έχετε κάποια ιδέα (αλοιφή,'μαρκαδόρο ή επισκεψη σε καποιον ειδικό?), είναι ευπρόσδεκτη!! Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης Ferrari84 έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά. Απο ξεπαρκάρισμα του απο πίσω.... κονόμησα μια γρατζουνιά στον πίσω προφυλακτήρα(γμτ!!). Η γρατζουνιά αποτελείται απο 3 μικρές οριζόντιες γραμμές. Η μια λίγο πιο βαθιά,έχει φύγει ελαφρώς το χρώμα. Οι άλλες 2 ειναι πιο εμφανείς για τον λόγο οτι ειναί άσπρου χρώματος. Αυτό σημαίνει οτι έφυγε το βερνίκι? Αν καταλάβατε την περιγραφή μου κι έχετε αντιμετωπίσει κάτι αντίχτοιχο κι έχετε κάποια ιδέα (αλοιφή,'μαρκαδόρο ή επισκεψη σε καποιον ειδικό?), είναι ευπρόσδεκτη!! ΕυχαριστώΥπάρχει ειδικό μαρκαδοράκι με το χρώμα του αυτοκινήτου σου (Μανό μου το ονόμασε ο τεχνικός ενός συνεργείου). Κοστίζει γύρω στα 10 ευρώ. Θέλω κάποια στιγμή να το παραγγείλω κι εγώ...
-
Πολυ καλησπέρα σας!!
Το Bravo μου εχει 61κ χλμ και η λειτουργία των αμορτισέρ δεν με καλύπτει πλέον!Γέρνει , είναι ασταθές στην ευθεια , κοπανάει σε ολες τις λακούβες κτλ ,σημάδια οτι τα αμορτισέρ έχουν πει το ποιημα!Βεβαια σε αμορτισερόμετρο μου εβγαλε 84-78!!
Ρώτησα σε διαφορους αμορτισεράδες και διαπίστωσα οτι το αμαξάκι μας είναι λίγο παραμελημένο απο τους εισαγωγείς.Ο μοναδικός κωδικός που υπάρχει για αμορτισέρ αντικατάστασης είναι τα KAYABA EXCEL G μαύρα (αερίου-λαδιού),μετά πάμε σε bilstein κίτρινα και koni χαμηλώματος αλλα και σε τιμές απαγορευτικές άνω του 600αρικου(λογω οτι θα χρειαστουν και ελατήρια) και όλο και καμια βάση η silent block θα μιλήσει στο λύσε-δέσε!Τι ερώτημα λοιπόν είναι, ta kyb που ανέφερα τα έχει χρησιμοποιήσει κάποιος στο αυτοκίνητό του ?αν ναι τι συμπεριφορά έχουν?είναι κούτσουρα,βαρκες κτλ κτλ>καθε γνώμη - εμπειρία ευπροσδεκτη.Επίσης φήμες λένε οτι τα KYB δουλέυουν καλά μόνο σε ιαπωνικά αυτοκίνητα!!Αληθέυει? -
Το τελευταίο είναι άκυρο παντελώς.
-
Μηπως ξερει καποιος αν βαλω αλλη πηγη ηχου (multimedia) εαν καταργουνται οι εργοστασιακοι αισθητηρες παρκαρισματος η αν χρειαζεται να μπει κανενα ανταπτορακι για να δουλεψουν? Κατι τετοιο καταλαβα απο το παιδι που μου κανει τις εγκαταστασεις.Την πηγη την εχω (Kenwood) απο το προηγουμενο αυτοκινητο μου και αν και δεν εχω κανενα προβλημα με την αποδοση του εργοστασιακου που ειναι πολυ καλο και σε αποδοση και σε χροια, θελω να εχω την λειτουργια bluetooth που εχει το Pioneer. Εχει βαλει μηπως κανενας οθονη η μηπως εξωτερικο bluetooth και τι?
-
Ο χρήστης anastasis_k13 έγραψε:
Πολυ καλησπέρα σας!!
Το Bravo μου εχει 61κ χλμ και η λειτουργία των αμορτισέρ δεν με καλύπτει πλέον!Γέρνει , είναι ασταθές στην ευθεια , κοπανάει σε ολες τις λακούβες κτλ ,σημάδια οτι τα αμορτισέρ έχουν πει το ποιημα!Βεβαια σε αμορτισερόμετρο μου εβγαλε 84-78!!
Ρώτησα σε διαφορους αμορτισεράδες και διαπίστωσα οτι το αμαξάκι μας είναι λίγο παραμελημένο απο τους εισαγωγείς.Ο μοναδικός κωδικός που υπάρχει για αμορτισέρ αντικατάστασης είναι τα KAYABA EXCEL G μαύρα (αερίου-λαδιού),μετά πάμε σε bilstein κίτρινα και koni χαμηλώματος αλλα και σε τιμές απαγορευτικές άνω του 600αρικου(λογω οτι θα χρειαστουν και ελατήρια) και όλο και καμια βάση η silent block θα μιλήσει στο λύσε-δέσε!Τι ερώτημα λοιπόν είναι, ta kyb που ανέφερα τα έχει χρησιμοποιήσει κάποιος στο αυτοκίνητό του ?αν ναι τι συμπεριφορά έχουν?είναι κούτσουρα,βαρκες κτλ κτλ>καθε γνώμη - εμπειρία ευπροσδεκτη.Επίσης φήμες λένε οτι τα KYB δουλέυουν καλά μόνο σε ιαπωνικά αυτοκίνητα!!Αληθέυει?Ανασταση, τα original fiat αμορτισερ (4αδα) τα βρισκεις 300 ευρω. Δεν νομιζω να χρειαζεσαι ελατηρια εκτος εαν θελεις αλλη συμπεριφορα. Συνηθως τα πισω αμορτισερ τελειωνουν πριν τα μπροστα σε ολα κοινα προσθιοκινητα και λογω ημιακαμπτου το νοιωθεις περισσοτερο. Αν εισαι σε περιορισμενο budget, αλλαξε τα 2 πισω κατ' ελαχιστο.
http://www.ricambi.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=730&category_id=349&option=com_virtuemart&Itemid=2
http://www.fildisis4parts.gr/index.php?cPath=21_43_387 -
Φίλε xraos σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Την εχω σκεφτεί την λύση και των μαμά αμορτισερ αλλα επειδή το αμάξι το πήρα μτχ δε ξέρω πως ήταν η απόδοση τους στα νιάτα τους αλλα ξέρω οτι τώρα δεν μου αρέσουν καθόλου οπότε τα εχω φοβηθεί λίγο. Η αλλαγή πάντως θα γίνει στην τετράδα γιατι δεν είμαστε για 2 φορές εργατικά! Μερικοί μηχανικοί χρεώνουν εργασία σαν να ήταν καρδιολογοι σε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς!!!
-
Καλησπερα σε ολη την παρεα κι απο μενα, μολις αγορασα ενα t-jet 150hp 2008, και δεν μπορω να βρω πως θα κλεινουν τα παραθυρα αυτοματα μαζι με το κλειδωμα, οταν παταω το κουμπι δεν κλεινουν και επισης οπως διαβασα στο manual πατωντας για 3 δευτερολεπτα το κουμπι μπαινει σε lock mode αλλα παλι δεν κλεινουν, μηπως ξερεις κανει τιποτα???
-
Σε 'μένα, πάντως, κρατώντας πατημένο το κουμπάκι που κλειδώνει, μετά από λίγο ανεβαίνουν. Αντίστοιχα κατεβαίνουν αν κρατήσεις πατημένο το κουμπάκι που ξεκλειδώνει.
-
Ο χρήστης Panos33 έγραψε:
Καλησπερα σε ολη την παρεα κι απο μενα, μολις αγορασα ενα t-jet 150hp 2008, και δεν μπορω να βρω πως θα κλεινουν τα παραθυρα αυτοματα μαζι με το κλειδωμα, οταν παταω το κουμπι δεν κλεινουν και επισης οπως διαβασα στο manual πατωντας για 3 δευτερολεπτα το κουμπι μπαινει σε lock mode αλλα παλι δεν κλεινουν, μηπως ξερεις κανει τιποτα???Αυτόματα (όπως σε άλλα αυτοκίνητα) δεν ανεβαίνουν. Μόνο αυτό που λέει ο Κωστής γίνεται. Σε 3 δεύτερα και στο ανέβασμα και στο κατέβασμα και όλα μαζί.
Αντε να δούμε λίγη κίνηση στο τοπικό γιατι το έχουμε παραμελήσει....
Σας χρωστάω και ένα review απο τα Pirelli. ϊσως μετά απο κανα δυό γρήγορες βόλτες ακόμα να έχω κάτι...
Ακόμα δεν έχω αποκρυσταλλώσει άποψη.... σίγουρα πάντως δεν είναι αυτό που περίμενα....
-
Πατάς-κλειδώνει. Σηκώνεις δάκτυλο και πατάς πάλι παρατεταμένα.Αν δεν ανέβουν να κλείσουν κάτι γίνεται.
-
Θα το ξαναδοκιμασω αυτο που λες Κωνσταντινε (πατας-σηκωνεις και ξαναπατας για 3) αν και γενικα δεν ειναι και πολυ βολικο αυτο, ακομα και στο punto του 2000 που ειχα μου κλειναν με ενα απλο πατημα τι τους ηρθε και το βγαλανε αυτο ενας θεος ξερει. Γενικα οι πρωτες μου εντυπωσεις σε σχεση με το punto sporting που ειχα:
- Πολυ καλες επιδοσεις αν και δεν τραβαει απο χαμηλα ο κινητηρας, και κυριως στα ξεκινηματα γινεται κουραστικο
- Απο εμφανισει σκιζει, και παρολο τον σχετικα μεγαλο ογκο εξωτερικα φαινετε πολυ μαζεμενο
- Πολυ μεγαλο πορτ-παγκαζ χωραει τα παντα
- Η αισθηση του τιμονιου δεν μου αρεσει καθολου, οταν το πατας λιγο και εισαι σε στροφη δεν σου εμπνεει εμπιστοσυνη και περναει λιγες πληροφοριες στον οδηγο παρολο που το αμαξι μπορει να παταει πολυ καλα (σε αυτο ισως φταει και οτι ειχα παλια λαστιχα, μολις τωρα τα αλλαξα και ακομα δεν το εχω τρεξει για να δουμε)
- Ακομα δεν εχω βρει την ρυθμιση να κλεινει το ηχοσυστημα μαζι με την αφαιρεση του κλειδιου αλλα ελπιζω να γινεται
- Το ψυγιακι για ενα νερο ή αναψυκτικο παρα πολυ καλοοοο ειδικα τωρα το καλοκαιρι.
- Τελος κατι το οποιο δεν μου αρεσει καθολου ή δεν το εχω συνηθισει ακομα ειναι η ορατοτητα, δεν βλεπεις καθολου την μουρη, οι πλαινες κολονες ειναι αρκετα μεγαλες και σου κρυβουν αρκετα απο τα πλαινα του δρομου το καλο ειναι οτι οι μεγαλοι καθρεπτες βοηθανε λιγο αλλα και παλι..
-
Αυτό που λέει ο Κων/νος, πάντως, ότι πατάς-αφήνεις-ξαναπατάς, σε 'μένα τουλάχιστον δεν ισχύει... Δλδ απλά το πατάς, κλειδώνει, το κρατάς πατημένο και μετά από λίγα δευτερόλεπτα αρχίζουν να ανεβαίνουν και τα παράθυρα.
Πράγματι, ο όγκος του κρύβεται αρκετά καλά, και αν δεν υπάρχει άλλο αμάξι κοντά να συγκρίνεις, μόνο βλέποντας τους τροχούς καταλαβαίνεις ότι είναι μεγάλο. Το τιμόνι πάσχει, πράγματι... Σίγουρα τα λάστιχα παίζουν ρόλο, αλλά γενικά τα Φίατ σε τιμόνι πάσχουν αρκετά. Πάντως στο 'sport' τουλάχιστον βαραίνει λιγάκι. Ok, η αίσθηση δε βελτιώνεται, αλλά έστω δε στρίβει με το φτέρνισμα. Το ηχοσύστημα έχει όντως ρύθμιση να κλείνει αυτόματα. Δεν θυμάμαι τώρα από που, αλλά έχει, μη σε αγχώνει, θα σου πει κάποιος που θυμάται. Ε, και τέλος πράγματι και η ορατότητα είναι περιορισμένη. Και όχι μόνο προς τα πίσω, ή και διαγώνια εμπρός - που ok, υπάρχουν και χειρότερα, βλ. Mitsubishi Colt - αλλά επειδή η γραμμή των παραθύρων ανεβαίνει έντονα προς τα πίσω, αν κάθεσαι πίσω και είσαι κοντός νιώθεις λιγάκι κάπως.
Καλοτάξιδο κι απροβλημάτιστο να είναι!
Fiat Bravο 2007