Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας (merged)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας (merged)
    • 1
    • 2
    • 375
    • 376
    • 377
    • 378
    • 379
    • 474
    • 475
    • 377 / 475
    Περί αυτοκίνησης
    44
    9486
    71414
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mad-max-13 last edited by

      να ενημερωσω οτι σε αλλες χωρες (για αλλους πιο πολιτισμενες απο εμας και για αλλους οχι) το κοστος ασφαλισης του αυτοκινητου εξαρτατε και απο το χρωμα....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        infinity last edited by

        Ευτυχώς οι ιδιοκτήτες των μαύρων αυτοκινήτων ανεβάζουν το επίπεδο της συζήτησης λέγοντας ότι το αγόρασαν σε αυτό το χρώμα για να το βλέπουν καλύτερα οι υπόλοιποι οδηγοί και να είναι ασφαλή τα παιδιά μέσα.
        Επίσης τα μαύρα είναι πιο ασφαλή επειδή αντανακλούν καλύτερα την υπεριώδη ακτινοβολία και δεν παθαίνουν καρκίνο οι επιβάτες.

        Αλλά όταν η νέα τάξη των πραγμάτων θέλει να αφανίσει τον πιο έξυπνο λαό της γης πως θα το καταφέρει νομίζετε; Μας αναγκάζουν να οδηγούμε επικίνδυνα αυτοκίνητα άλλων χρωμάτων εκτός του μαύρου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          droemmen last edited by

          Infinite whatever

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the-ace last edited by

            Επειδή δεν μπορώ να συνεχίσω να απαντάω στις βλακείες ορισμένων εδώ μέσα που κάνουν το άσπρο μαύρο και υπερασπίζονται το υπάρχον σύστημα επειδή 'τα θελε ο απαυτός μας', χωρίς ούτε ένα επιχείρημα της προκοπής, όταν απαντήσουν σε αυτό το απλό ξανασυζητάμε

            Ο χρήστης The Ace έγραψε:
            Το έγραψα σε άλλο forum, αλλά είναι η επιτομή του ηλίθιου συστήματος στην Ελλάδα:

            Είναι λάθος η όλη λογική του συστήματος φορολόγησης στην Ελλάδα. Για να το πούμε πιο απλά, είσαι πιο 'πλούσιος' αν έχεις ένα Niva με 1700κε και πιο 'φτωχός' αν έχεις ένα A3 ή μια C200 με 1400κε ή 1600κε (με σχεδόν τριπλάσια τιμή αγοράς από το Niva)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              infinity last edited by

              Όχι η παραπάνω λογική δεν είναι λάθος.
              Η λογική της αγοράς SUV με 300 άλογα για να είναι ασφαλή τα παιδάκια μου είναι λάθος.
              Ίσως έπεισες τη γυναίκα σου, αλλά μη δουλεύεις και εμάς.
              Το ίδιο ασφαλή θα ήταν και σε ένα tiguan.

              Επίσης δεν υπερασπίζομαι το σύστημα, αναδεικνύω τον λαϊκισμό και την υποκρισία σας.

              Ελπίζω τα παιδιά σας εκτός από ασφαλή να μην τα καταντήσετε έτσι:

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-lappas last edited by

                Κανείς δεν υπερασπίζεται το Ελληνικό σύστημα φορολόγησης. Απλά είναι η αναπόφευκτη συνέπεια του να διατηρούμε ένα εκατομμύριο νοματαίους είτε σε πόστα που δεν χρειαζόμαστε, είτε απασχολώντας τρεις για κάθε δουλειά που στον ιδιωτικό τομέα θα γινόταν από έναν.

                Θέλεις μεγάλο δημόσιο; Αντιστέκεσαι στην προσπάθεια μείωσης του είτε γιατί είσαι ο ίδιος ΔΥ, είτε γιατί πιστεύεις ότι 'οι ξένοι θέλουν να κλέψουν τα όσια και τα ιερά μας'; Θα πληρώνεις ολοένα περισσότερους φόρους για το αυτοκίνητο σου το σπίτι σου κλπ.
                Και όσο και να κοπανιέσαι, αυτό ακριβώς συμβαίνει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alxnks last edited by

                  Μαζί σου, άδικο το μέτρο, αλλά όταν είχες επιλογή για 1800, 2000 και 2500 και πηγές και πήρες το 2500, επειδή έτσι γουσταρες και μπορούσες (όπως τελικά ειπες κι όχι για λόγους ασφαλείας και λοιπά να είχαμε να λεγαμε...γιατί δεν πιστεύω ούτε ότι τα 1800 η 2000 έγιναν ξαφνικά ανασφαλή, ουτε ότι γίναμε Αμερική όπου τα κυβικά κάτω από 2500-3000 είναι για την πλέμπα αλλά ούτε έχουμε και την τιμή βενζίνης εκείνων για να κυκλοφορούν τα τόσα κυβικά τους), ήξερες ότι παίζεις με τη φωτιά σε αυτό το κράτος. Κι όμως το έκανες. Ε οκ, έκανες το γούστο σου, επαιξες κι εχασες τελικά..δέξου το! Όλοι αυτοί δηλαδή που επέλεξαν 1600-1800 το πολύ ήταν βλάκες; Μάλλον τελικά οχι!

                  Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    infinity last edited by

                    Δεν έχετε δει πόσα παιδάκια σκοτώνονται κάθε χρόνο επειδή οι ασυνείδητοι γονείς τους τα βάζουν σε μικρά hatchback χαμηλού κυβισμού;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alxnks last edited by

                      Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                      Δεν έχετε δει πόσα παιδάκια σκοτώνονται κάθε χρόνο επειδή οι ασυνείδητοι γονείς τους τα βάζουν σε μικρά hatchback χαμηλού κυβισμού;

                      Βασικά εγώ δεν έπρεπε να είμαι καν εδώ, αλλά από κάποιο παράλληλο σύμπαν ή τον παράδεισο να παρακολουθώ το φόρουμ. Ο ένας παππούς μου μικρό με έβαζε σε fiat 127 και skoda favorit, ο άλλος παππούς σε 2cv και Nissan micra....τι τζόκερ και βλακείες...Τζακ ποτ της ζωής μου έκατσε και δεν σκοτώθηκα μέσα σε αυτες τις σκοτωστρες!

                      Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ioannistsa last edited by

                        Τα Τέλη κυκλοφορίας αφορούν όλα τα αυτοκίνητα.
                        Ο Φόρος Πολυτελείας αφορά περίπου 100000 αυτοκίνητα τα υπόλοιπα εξαιρούνται.

                        Μια που τα έσοδα του Κράτους συνεχώς μειώνονται μην εκπλαγείτε όταν το Φόρο Πολυτελείας τον επιβάλλουν σε όλα τα αυτοκίνητα μια που η Κατοχή του σε σχέση με το κατώτατο Μισθό θα θεωρείται Πολυτέλεια και από έκτατο τον κάνουν και τακτικό.

                        Κάτι ανάλογο έκαναν με την έκτατη εισφορά στα ακίνητα που τελικά θα γίνει τακτική και το ίδιο θα κάνουν και με τα αγροτεμάχια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-lappas last edited by

                          Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
                          Μαζί σου, άδικο το μέτρο, αλλά όταν είχες επιλογή για 1800, 2000 και 2500 και πηγές και πήρες το 2500, επειδή έτσι γουσταρες και μπορούσες (όπως τελικά ειπες κι όχι για λόγους ασφαλείας και λοιπά να είχαμε να λεγαμε...γιατί δεν πιστεύω ούτε ότι τα 1800 η 2000 έγιναν ξαφνικά ανασφαλή, ουτε ότι γίναμε Αμερική όπου τα κυβικά κάτω από 2500-3000 είναι για την πλέμπα αλλά ούτε έχουμε και την τιμή βενζίνης εκείνων για να κυκλοφορούν τα τόσα κυβικά τους), ήξερες ότι παίζεις με τη φωτιά σε αυτό το κράτος. Κι όμως το έκανες. Ε οκ, έκανες το γούστο σου, επαιξες κι εχασες τελικά..δέξου το! Όλοι αυτοί δηλαδή που επέλεξαν 1600-1800 το πολύ ήταν βλάκες; Μάλλον τελικά οχι!

                          Ωπ μισό, εδώ είσαι φάουλ.

                          Η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν είναι καζίνο. Πριν 5 χρόνια απόκτησα το τρίλιτρο 325 μου. Δεν το έκλεψα, δεν το ζητιάνεψα, δεν το κέρδισα στο Λουτράκι. Το αγόρασα. Και παρόλο που το Ελληνικό κράτος μου επέβαλε σχεδόν €25.000 επιπλέον σε φόρους στην τιμή του, επέλεξα να τα δώσω για να έχω το δικαίωμα να το κυκλοφορώ στην Ελλάδα.

                          Όχι γιατί το χρειαζόμουν, όχι γιατί ήταν πιο ασφαλές. Απλά και μόνο επειδή το γούσταρα, επειδή τότε είχα τα χρήματα. Επειδή έκανα το κέφι μου, επειδή μου άρεσε να έχω ένα καλό αυτοκίνητο και έβλεπα ότι μπορώ να το συντηρήσω άνετα ακόμα και αν τριπλασιαζόντουσαν οι φόροι για αυτό. Είχα τα χρήματα και το αγόρασα και δεν χρειάζεται να δικαιολογούμαι σε κανέναν.

                          5 Χρόνια μετά, το Ελληνικό κράτος ΕΞΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙ το ποσό που απαιτεί κάθε χρόνο ενώ σχεδόν τριπλασιάζει την τιμή της βενζίνης. Και μου βάζει φόρο πολυτελείας στα τεκμήρια που εν μια νυκτί αποφάσισε ΜΕΤΑ την αγορά του. Παράλληλα, κάνει αδύνατη την πώληση του σε ένα λογικό ποσό επί της τιμής αγοράς, όπως θα περίμενε κανείς σε οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή χώρα.

                          Όλα αυτά χωρίς να με ρωτάει αν έχω ακόμα την δουλειά μου, τα εισοδήματα μου, την υγεία μου, αν εξακολουθώ να πληρώνω δάνεια για το αυτοκίνητο ή για άλλες υποχρεώσεις. Για όσους χαιρέκακα χασκογελούν σκεπτόμενοι ότι τώρα εξισωνόμαστε όλοι προς τα κάτω να επισημάνουμε ότι η φορολογία θα γίνεται ολοένα πιο πιεστική στα χαμηλότερης αξίας αυτοκίνητα και τις μηχανές μόλις το τοπίο ξεκαθαρίσει από τα μεγάλα που είτε θα πουληθούν έξω, είτε θα σκουριάζουν χωρίς πινακίδες (ή με ξένες πινακίδες) στις πυλωτές.

                          Δίκαιο; Δεν νομίζω. Λογικό; Ούτε κατά διάνοια. Απλά αναπόφευκτο όσο επιμένουμε να κρατάμε το αβάσταχτο βάρος που δεν μας αφήνει να επιπλεύσουμε.

                          Όλοι αυτοί δηλαδή που επέλεξαν 1600-1800 το πολύ ήταν βλάκες; Μάλλον τελικά οχι!

                          Τι λογική είναι αυτή; Αν αύριο βάλει το κράτος τεκμήρια σε όσους έχουν επίπεδες τηλεοράσεις, smartphones, εξοχικά και ποδήλατα, θα αναρωτιόμαστε αν όσοι δεν αγόρασαν τέτοια ήταν βλάκες; Η επιλογή καταναλωτικών αγαθών δεν μπορεί να είναι απόδειξη πλουτισμού χρόνια μετά την αγορά, ειδικά όταν το πραγματικό κόστος κατοχής τους δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα τεκμήρια πλούτου που ορίζει η κυβέρνηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alxnks last edited by

                            Alxnks έγραψε:
                            Μαζί σου, άδικο το μέτρο, αλλά όταν είχες επιλογή για 1800, 2000 και 2500 και πηγές και πήρες το 2500, επειδή έτσι γουσταρες και μπορούσες (όπως τελικά ειπες κι όχι για λόγους ασφαλείας και λοιπά να είχαμε να λεγαμε...γιατί δεν πιστεύω ούτε ότι τα 1800 η 2000 έγιναν ξαφνικά ανασφαλή, ουτε ότι γίναμε Αμερική όπου τα κυβικά κάτω από 2500-3000 είναι για την πλέμπα αλλά ούτε έχουμε και την τιμή βενζίνης εκείνων για να κυκλοφορούν τα τόσα κυβικά τους), ήξερες ότι παίζεις με τη φωτιά σε αυτό το κράτος. Κι όμως το έκανες. Ε οκ, έκανες το γούστο σου, επαιξες κι εχασες τελικά..δέξου το! Όλοι αυτοί δηλαδή που επέλεξαν 1600-1800 το πολύ ήταν βλάκες; Μάλλον τελικά οχι!

                            Ωπ μισό, εδώ είσαι φάουλ.

                            Η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν είναι καζίνο. Πριν 5 χρόνια απόκτησα το τρίλιτρο 325 μου. Δεν το έκλεψα, δεν το ζητιάνεψα, δεν το κέρδισα στο Λουτράκι. Το αγόρασα. Και παρόλο που το Ελληνικό κράτος μου επέβαλε σχεδόν €25.000 επιπλέον σε φόρους στην τιμή του, επέλεξα να τα δώσω για να έχω το δικαίωμα να το κυκλοφορώ στην Ελλάδα.

                            Όχι γιατί το χρειαζόμουν, όχι γιατί ήταν πιο ασφαλές. Απλά και μόνο επειδή το γούσταρα, επειδή τότε είχα τα χρήματα. Επειδή έκανα το κέφι μου, επειδή μου άρεσε να έχω ένα καλό αυτοκίνητο και έβλεπα ότι μπορώ να το συντηρήσω άνετα ακόμα και αν τριπλασιαζόντουσαν οι φόροι για αυτό. Είχα τα χρήματα και το αγόρασα και δεν χρειάζεται να δικαιολογούμαι σε κανέναν.

                            5 Χρόνια μετά, το Ελληνικό κράτος ΕΞΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙ το ποσό που απαιτεί κάθε χρόνο ενώ σχεδόν τριπλασιάζει την τιμή της βενζίνης. Και μου βάζει φόρο πολυτελείας στα τεκμήρια που εν μια νυκτί αποφάσισε ΜΕΤΑ την αγορά του. Παράλληλα, κάνει αδύνατη την πώληση του σε ένα λογικό ποσό επί της τιμής αγοράς, όπως θα περίμενε κανείς σε οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή χώρα.

                            Όλα αυτά χωρίς να με ρωτάει αν έχω ακόμα την δουλειά μου, τα εισοδήματα μου, την υγεία μου, αν εξακολουθώ να πληρώνω δάνεια για το αυτοκίνητο ή για άλλες υποχρεώσεις. Για όσους χαιρέκακα χασκογελούν σκεπτόμενοι ότι τώρα εξισωνόμαστε όλοι προς τα κάτω να επισημάνουμε ότι η φορολογία θα γίνεται ολοένα πιο πιεστική στα χαμηλότερης αξίας αυτοκίνητα και τις μηχανές μόλις το τοπίο ξεκαθαρίσει από τα μεγάλα που είτε θα πουληθούν έξω, είτε θα σκουριάζουν χωρίς πινακίδες (ή με ξένες πινακίδες) στις πυλωτές.

                            Δίκαιο; Δεν νομίζω. Λογικό; Ούτε κατά διάνοια. Απλά αναπόφευκτο όσο επιμένουμε να κρατάμε το αβάσταχτο βάρος που δεν μας αφήνει να επιπλεύσουμε.

                            Alxnks έγραψε:
                            Όλοι αυτοί δηλαδή που επέλεξαν 1600-1800 το πολύ ήταν βλάκες; Μάλλον τελικά οχι!

                            Τι λογική είναι αυτή; Αν αύριο βάλει το κράτος τεκμήρια σε όσους έχουν επίπεδες τηλεοράσεις, smartphones, εξοχικά και ποδήλατα, θα αναρωτιόμαστε αν όσοι δεν αγόρασαν τέτοια ήταν βλάκες; Η επιλογή καταναλωτικών αγαθών δεν μπορεί να είναι απόδειξη πλουτισμού χρόνια μετά την αγορά, ειδικά όταν το πραγματικό κόστος κατοχής τους δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα τεκμήρια πλούτου που ορίζει η κυβέρνηση.

                            Γιατι φάουλ? Είπα εξαρχής ότι ειναι άδικο!
                            Αλλα δεν μπορεί ο συγκεκριμένος να μας λέει ότι πήρε για ασφάλεια των παιδιών του αυτήν την έκδοση! Πολύ απλά δεν πείθει!

                            Αλλα επίσης είπα ότι με αυτό το κράτος τζογαρεις, δεν ειναι κάτι σημερινό (τι να πρωτοθυμηθει κανείς από τεκμήρια? Από απότομο διπλασιασμό της βενζίνης γύρω στο 1991?)! Πάει μπόλικα χρονια πίσω κι ακόμα παραπέρα! Αν κάποιος ήθελε φορολογική σιγουριά και σταθερότητα, δυστυχώς γεννήθηκε σε λάθος κράτος, ίσα που προλαβαίνει να μεταναστευσει σε κάνα Μονακό, Ελβετία κτλ. Εδώ πρέπει να φυλας τον κωλο σου (και να διευκρινίσω ότι μιλάω πάντα για νόμιμα πράγματα και να πληρώνουμε ότι μας αναλογεί!)...πχ σήμερα αντέχω να πάρω και να κυκλοφορώ 3000 κυβικά, αύριο αυτό το κωλοκρατος τι μου επιφυλάσσει? Μήπως να πάρω καλύτερα 2000 να κοιμάμαι λιγο πιο ήσυχα?

                            Κι εγώ μπορούσα πριν μια 5ετια να πάρω ιστιοπλοϊκό που ήθελα πολύ. Με νύχια και με δόντια κρατήθηκα και με κράτησαν να μην το πάρω, αφού η ύφεση και η φοροκαταιγιδα που ερχόταν ήταν ορατή. ΕΥΤΥΧΩΣ δεν το πήρα. Να το έπαιρνα δηλαδή και τώρα να έβγαινα να κλαιγομουν...πόσο δίκιο θα είχα? Αφού το έβλεπα να έρχεται και πήγα κι έπεσα πάνω του αντί να το αποφύγω!
                            Στο εξοχικό επίσης ειναι διαχρονική καψούρα να γίνει μια πισινα, ο χωρος έχει προβλεφθεί. Αλλα με τη φορολογία που υπήρχε και υπάρχει...την κάνεις?! Στην τελική αν κάποια στιγμή μου τη βαρέσει, θα μπει μια από αυτές τις τεράστιες πλαστικες-φουσκωτες (America style), έτσι να υπάρχει.

                            Sent from my Neo V using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-lappas last edited by

                              Υπήρξαν πάρα πολλοί που δεν το είδαν να έρχεται όμως. Και απλά εμπιστεύτηκαν το κράτος και την λογική που λέει ότι δεν μπορεί να σε πληρώνω τόσα χιλιάρικα επιπλέον κατά την αγορά και εσύ 5 χρόνια μετά να μην μου επιτρέπεις να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο/σκάφος κλπ γιατί δεν με κρίνεις αρκετά πλούσιο για αυτό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tpapo last edited by

                                Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                Υπήρξαν πάρα πολλοί που δεν το είδαν να έρχεται όμως. Και απλά εμπιστεύτηκαν το κράτος και την λογική που λέει ότι δεν μπορεί να σε πληρώνω τόσα χιλιάρικα επιπλέον κατά την αγορά και εσύ 5 χρόνια μετά να μην μου επιτρέπεις να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο/σκάφος κλπ γιατί δεν με κρίνεις αρκετά πλούσιο για αυτό.

                                Χρηστο προσυπογραφω τα παραπανω ,απλά περιμέναμε καποιοι αφελεις ίσως ,μπορεις να πεις ότι θες ,ότι δε μπορει καποιος πολιτικος νους θα δει τον εξορθολογισμο των τελών και θα κανει ανάλογη προταση για δικαιη κατανομή του ,δε μπορει εγω με το 2.0λ 7ετιας μηδενικης εμπορικης αξιας να πληρωνω 4-5 φορες πανω απο το συμπολιτη μου με το 1.8Τ ή kompressora των 50Κ ,αλλά φευ στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας ,βαζουν ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ τον φορο πολυτελειας και το ανακοινωνουν αιφνιδιαστικά στα μεσα του Ιουλη ενω ειπαν ότι θα ισχυσει απο το 2014
                                Αυτη η φαιδροτητα ,αναξιοπιστια του μπουρδελου που λεγεται ελληνικο Κρατος είναι που μου τη δινει ,

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dim8 last edited by

                                  εγω παντως στα γκαμπριο θα εβαζα 1500 ευρω τελη και 500 εκτακτη εισφορα ανεξαρτητων κυβικων και χρωματος.Ειδος πολυτελειας ειναι.Το γαμπρηλικι πρεπει να πληρωθει.Μονο αυτοι με τα 400 αλογα και τα 50 κιλα ροπης θα πληρωνουν?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fuorigioco1981 last edited by

                                    αυτο το ξαφνικο και η ανδρομικοτητα ειναι που με τσαντιζει!εγω το πουλησα γεναρη 13 για να προλαβω να μην πληρωσω τον πολυτελειας του 2013 γιατι δεν θα τον ειχα.το προγραματισα.τωρα ε οχι να μου λες στον βαζω για το 2012!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      infinity last edited by

                                      Τα γκάμπριο να τα αφήσουν ήσυχα.
                                      Υπάρχει κόσμος που έχει κλειστοφοβία.
                                      Επίσης είναι πιο ασφαλή γιατί έχουν άριστη περιφερειακή ορατότητα.
                                      Βρείτε μου άλλο αυτοκίνητο που έχει αυτά τα 2.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        su-30 last edited by

                                        http://i1172.photobucket.com/albums/r57 ... 6b3e7c.jpg

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimitris-razis last edited by

                                          Ο χρήστης dimgr έγραψε:

                                          ......

                                          Τι μπορούμε να κάνουμε όλοι εμείς οι τρίτεκνοι που αναγκαστικά πήραμε μεγάλο πολυμορφικό .....

                                          ....να βλέπετε και λίγο τηλεόραση κουμπάρε, όλο s@x s@x S@x...κοστίζει!

                                          Σόρρυ αλλά δεν κρατήθηκα!

                                          Προς λοιπούς τρίτεκνους - πολύτεκνους το σχόλιο απευθύνεται προσωπικά στον dimgr μην με πετροβολήσετε!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eltassos last edited by

                                            Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                            εγω παντως στα γκαμπριο θα εβαζα 1500 ευρω τελη και 500 εκτακτη εισφορα ανεξαρτητων κυβικων και χρωματος.Ειδος πολυτελειας ειναι.Το γαμπρηλικι πρεπει να πληρωθει.Μονο αυτοι με τα 400 αλογα και τα 50 κιλα ροπης θα πληρωνουν?

                                            τα γκαμπριο πρεπει να πληρωνουν τα μισα τελη & καθολου εισφορα διοτι εχουν το μισο χωρο....σαν 'μοτοσακο' ενα πραγμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 375
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 474
                                            • 475
                                            • 377 / 475
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr