-
Ρε φιλε εγω εχω ακομα την εργοστασιακη σε κορσα του 2003 μοντελο, και δεν εχω αλλαξει. Και χωρις φορτισματα και αλχημειες. Κακως πηρες αλλη αμα δεν εχεις ρποβλημα.
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Ρε φιλε εγω εχω ακομα την εργοστασιακη σε κορσα του 2003 μοντελο, και δεν εχω αλλαξει. Και χωρις φορτισματα και αλχημειες. Κακως πηρες αλλη αμα δεν εχεις ρποβλημα.Εδώ (Σαμο) όλα ειναι πανακριβα , αυτη που πήρα 65 ευρώ εδω έχει 90 !!! Τον χειμώνα πιστευω θα την χρειαστώ αλλιως .... θα την πουλήσω
Απο τα ελαστικά (107 και κασκάι) γλίτωσα πάνω από 150 ευρω !!!!!
Για να μη σου πω πόσα γλίτωσα για πράγματα του σπιτιού..............
Μεχρι και τα ψαρια ... ποιο φθηνα ειναι στην Αθηνα!!!! -
Τις τελευταίες 3 μέρες κι ενώ μέχρι τώρα τα πράγματα έδειχναν μια χαρά, παρατηρώ ότι κατά την πρωινή εκκίνηση (θερμοκρασία περιβάλλλοντος 21-22C) η μπαταρία δείχνει να ζορίζεται κάπως και το αμάξι δεν παίρνει τσακ μπαμ αλλά λίγο (όχι πολύ πάντως) πιο δύσκολα..
Η μπαταρία είναι πάνω του από το Δεκέμβρη του 2009 (3 έτη κι 8 μήνες) και το αμάξι σε όλα αυτά τα χρόνια κινείται σχεδόν καθημερινά για τουλάχιστον 1 ώρα τη μέρα, ενώ έχω κάνει και άπειρα ταξίδια των 2+ ωρών, οπότε λογικά θέμα κακής χρήσης-πλημμελούς φόρτισης δεν παίζει. Μέτρησα την μπαταρία σήμερα το μεσημέρι με πολύμετρο, μετά από διαδρομή 14 χλμ ή 35 λεπτών εντός πόλης και λίγα λεπτά αφότου έσβησα τον κινητήρα, και βρήκα τα εξής: Εν κενώ η μπαταρία έδινε σταθερά για 1 λεπτό περίπου που μέτραγα, 12,51V. Με φορτίο τα φώτα πορείας (55W) και λειτουργία ραδιοσιντί, με σβηστό κινητήρα, επί 1 λεπτό, σταθερά 11,76V. Είναι καλές οι μετρήσεις αυτές; Το τελευταίο που θα ήθελα είναι στην καλοκαιρινή άδεια που ξεκινώ σε 10 μέρες να έχω την έγνοια της μπαταρίας...Τι λέτε; -
Έχε μαζί σου πάντα κροκοδειλάκια (και αν μείνεις... έμεινες)
-
Aυτά εννοείται ότι τα έχω. Σκέφτομαι και το εξής: έχω μια μπαταρία μολύβδου 12v/7,2ΑΗ από UPS, που είναι ντεμί...Τη φορτίζω και την έχω στο αμάξι, ίσα για να γαργαλήσει την δικιά του, αν δείξει σημάδια απροθυμίας (εννοώ με σβηστό αμάξι να της δώσει λίγο ρεύμα, σαν ψευτοφόρτιση), μπας και σώσουμε τίποτα τη δύσκολη στιγμή, ή είναι μάταιο;
-
Το 11,76 με σβηστό,είναι λίγο επίφοβο...... Άν σε παίρνει για αλλαγή(finan),βούρρ.....ούτως ή άλλως τα 'χλμ' της τα έχει κάνει τρόπω τινά......Βάσει των λεγομένων του Πουρναράκη,βρίσκεσαι στο'παράθυρο' του πίτ....έεεε, αλλαγής της μπαταρίας θέλω να πώ!!!
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Τις τελευταίες 3 μέρες κι ενώ μέχρι τώρα τα πράγματα έδειχναν μια χαρά, παρατηρώ ότι κατά την πρωινή εκκίνηση (θερμοκρασία περιβάλλλοντος 21-22C) η μπαταρία δείχνει να ζορίζεται κάπως και το αμάξι δεν παίρνει τσακ μπαμ αλλά λίγο (όχι πολύ πάντως) πιο δύσκολα..
Η μπαταρία είναι πάνω του από το Δεκέμβρη του 2009 (3 έτη κι 8 μήνες) και το αμάξι σε όλα αυτά τα χρόνια κινείται σχεδόν καθημερινά για τουλάχιστον 1 ώρα τη μέρα, ενώ έχω κάνει και άπειρα ταξίδια των 2+ ωρών, οπότε λογικά θέμα κακής χρήσης-πλημμελούς φόρτισης δεν παίζει. Μέτρησα την μπαταρία σήμερα το μεσημέρι με πολύμετρο, μετά από διαδρομή 14 χλμ ή 35 λεπτών εντός πόλης και λίγα λεπτά αφότου έσβησα τον κινητήρα, και βρήκα τα εξής: Εν κενώ η μπαταρία έδινε σταθερά για 1 λεπτό περίπου που μέτραγα, 12,51V. Με φορτίο τα φώτα πορείας (55W) και λειτουργία ραδιοσιντί, με σβηστό κινητήρα, επί 1 λεπτό, σταθερά 11,76V. Είναι καλές οι μετρήσεις αυτές; Το τελευταίο που θα ήθελα είναι στην καλοκαιρινή άδεια που ξεκινώ σε 10 μέρες να έχω την έγνοια της μπαταρίας...Τι λέτε;Η μπαταρία σου είναι σε δανεικό χρόνο (borrowed time).... Αλλά μπορεί και να μείνει στο ίδιο επίπεδο μετριότητας για πολύ καιρό. Ανάλογα με το τι άνθρωπος είσαι και που κυκλοφορείς μπορείς είτε να προβείς σε μελέτη αγοράς με σκοπό την αντικατάσταση σχετικά άμεσα ή να έχεις τα καλώδια και να περιμένεις να σε αφήσει.
-
To 12.5v νομίζω σημαίνει ότι είναι φορτισμένη 80% αλλά 11,7v με φώτα και ραδιοCD, αν και το ραδιοCD έχει αμελητέα κατανάλωση, εμένα μου λέει ότι η μπαταρία 'γονατίζει'. Άρα έχε τα καλώδια σε αναμονή γτ να την περιμένεις από μέρα σε μέρα ή πας για αλλαγή από τώρα για να είσαι σίγουρος αν στο επιτρέπουν τα οικονομικά. Καλύτερα για την ώρα να την κρατήσεις και να την παρακολουθείς, παράλληλα κάνεις και έρευνα αγοράς για καινούργια, έτσι κι αλλιώς τα φώτα τα ανάβεις με την μηχανή σε λειτουργία!
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Το βασικό που με ενδιαφέρει είναι να μιζάρει το αυτοκίνητο... Ειδικότερα, επειδή σε λίγες μέρες φεύγω με άδεια και αφού κάνω ταξίδι 175 χλμ θα ακινητοποιήσω το αμάξι για περίπου 15 μέρες, τρέμω στη σκέψη ότι ενδέχεται σε αυτό το διάστημα να αδειάσει η μπαταρία και όταν είναι να επιστρέψω να μη παίρνει μπροστά. Θεωρείτε αρκετά πιθανό ένα τέτοιο ενδεχόμενο;
Καλώδια μετάγγισης έχω πάντα μαζί μου, πάντως...
Το σενάριο που προανέφερα:
Σκέφτομαι και το εξής: έχω μια μπαταρία μολύβδου 12v/7,2ΑΗ από UPS, που είναι ντεμί...Τη φορτίζω και την έχω στο αμάξι, ίσα για να γαργαλήσει την δικιά του, αν δείξει σημάδια απροθυμίας (εννοώ με σβηστό αμάξι να της δώσει λίγο ρεύμα, σαν ψευτοφόρτιση), μπας και σώσουμε τίποτα τη δύσκολη στιγμή, ή είναι μάταιο;
έχει νόημα να το υλοποιήσω;
Επίσης, σε ότι αφορά έρευνα αγοράς, έχω κάνει και οι τιμές για ίδια η ανάλογη με αυτήν που έχει από μαμά παίζουν μεταξύ 75-90 ευρώ. Δεδομένου ότι τέλη του 2009 που βεβιασμένα σε συνεργείο Opel μου χαν πάρει 120 ευρώ για την ίδια δουλειά, προαφνώς δε σκοπεύω να τους τα ξανασκάσω.
Ερώτημα: Αγοράζω τη μπαταρία που επιθυμώ και επιχειρώ αντικατάσταση μόνος. Τι πρέπει να προσέξω για να μη χάσω μνήμες, εγκέφαλο (πρόκληση απώλειας δεδομένων, προγράμματος κλπ) κατά την αλλαγή;
Ευχαριστώ -
πολοι την τοποθετουν δωρεαν τη μπαταρια... αλλαχτη τωρα καλητερα, θα γλητωσεις την ταλαιπορια
τωρα οσο για την ακινητοποιηση τον 15 ημερων... ελπιζω να μην παθεις τα περσινα
-
Αν εννοείς την κλοπή ζαντολάστιχων, δεν παίζει φέτος. Το αμάξι θα μείνει σε κλειστό, ελεγχόμενο χώρο στάθμευσης
-
Πολύ αμφιβάλλω αν θα λειτουργήσει το κόλπο με την άλλη μπαταρία των 7.2Ah, ειδικά αν όπως λες, είναι και ντεμί, και του αυτοκινήτου δεν μπορεί να δώσει ούτε μιζιά.
Μπορείς (ίσως) να την χρησιμοποιήσεις στην αλλαγή, για να μην χάσεις μνήμες κλπ.
-
Για το 15ήμερο,θα σου πρότεινα να βγάλεις τους πόλους....το να χαθούν οι μνήμες δεν είναι δα και καταστροφή!!!
-
Ρε παιδιά μετρησα σημερα την μπαταρία στο πεζό, εδειχνε 13v και το πράσινο ο δεικτης δηλαδή είναι μαυρος τώρα ! 6,5 χρόνια την εχω και δουλεύει τζαμι!!! Κρατάει έτσι;;;;
Θυμάστε ότι έχω πάρει και καινούρια για να την αλλάξω αλλά δε τα φτύνει η παλιά μου φαινεται θα τα φτυσει η καινούρια πριν την βάλω!!
-
θα σε αφησει πουθενα και θα εχεις ταλαιπορια
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
θα σε αφησει πουθενα και θα εχεις ταλαιποριαΓιατί το λες αυτό;;;;
-
διοτι, 6,5 χρονια + το ματακι μαυρο =δεν εχει πολυ ζωη ακομα η μπαταρια
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Ρε παιδιά μετρησα σημερα την μπαταρία στο πεζό, εδειχνε 13v και το πράσινο ο δεικτης δηλαδή είναι μαυρος τώρα ! 6,5 χρόνια την εχω και δουλεύει τζαμι!!! Κρατάει έτσι;;;;Θυμάστε ότι έχω πάρει και καινούρια για να την αλλάξω αλλά δε τα φτύνει η παλιά μου φαινεται θα τα φτυσει η καινούρια πριν την βάλω!!
Όπου μπόρεσα να διαβάσω λένε ότι όταν ο δείκτης είναι μαύρος (άχρωμος βασικά), η μπαταρία είναι για πέταμα. Αν θες να σιγουρευτείς, πήγαινε σε ένα συνεργείο ή έναν ηλεκτρολόγο να κάνει δοκιμή υπό φορτίο και παίρνεις τις αποφάσεις σου.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
να κάνει δοκιμή υπό φορτίο .τι σημαινει αυτό;;;;
-
Τη συνδέει σε ειδικό μηχάνημα που τραβάει πολύ ρεύμα και βλέπει πόσο πέφτει η τάση της.
Μπαταρία αυτοκινήτου...