Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κόλλημα στο χειρόφρενο (ίσως και σασμάν-διαφορικό)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κόλλημα στο χειρόφρενο (ίσως και σασμάν-διαφορικό)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    27
    345
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Είμαι Παρασκευή απογευματάκι στο σπίτι της κοπελιάς μου και σταματάω να την πάρω. Τραβάω χειρόφρενο, αλλά δεν σβύνω τη μηχανή, γιατί εκείνη τη στιγμή την βλέπω. Με το που ξεκινάω αισθάνομαι το αμάξι να μην πάει...σαν να πατούσα και λίγο φρένο... Σε μικρές κατηφόρες-ανηφόρες με νεκρά άφηνα το φρένο και δεν πήγαινα πουθενά! (ενώ αυτό υπό κανονικές συνθήκες δεν συμβαίνει στα συγκεκριμένα σημεία)

      Υποθέτω ότι είναι από το χειρόφρενο. Το αμάξι το πάω κατευθείαν σπίτι (για να μην γαμή@#!με και τα πίσω τακάκια), όπου και μένει παρκαρισμένο μέχρι σήμερα το πρωί. Σήμερα το βγάζω από την πιλοτή για να το πάω στο συνεργείο και πάλι έχω την ίδια αίσθηση. Μάλιστα ακούω και τα πίσω φρένα να στριγκλίζουν ελαφρώς με την όπισθεν...

      Το πάω στο συνεργείο, το παρκάρω στο πάρκινγκ του συνεργείου, περιμένω κανένα 30λεπτο (είχαν κόσμο) και πάμε με έναν τεχνικό να το δούμε. Του λέω τι συνέβη, μπαίνει μέσα, βάζει μπροστά, λύνει το χειρόφρενο... και τίποτα!!!! Το αυτοκίνητο το οδήγησα κι εγώ και όντως δεν έκανε τίποτα... Γ@#ώ την γκαντεμιά μου!!!

      Το πάω στον ξάδερφό μου, όπου το σηκώνουμε και βλέπουμε και γυρνάμε λίγο τους τροχούς, για να είμαστε και σίγουροι, οπότε ανακαλύπτουμε ότι ακόγεται ένας μικρός θόρυβος από τον εμπρός δεξί τροχό!!! Και μάλιστα όχι από τον τροχό, αλλά από μέσα (από σασμάν, ημιαξόνιο, διαφορικό;;; ποιος ξέρει... δεν το ανοίξαμε...). Ο θόρυβος είναι σαν να υπάρχει ένα μικρό εμπόδιο (πχ κλαδάκι) σε κάποιο σημείο και κάνει ένα μικρό τσικ. Στην οδήγηση το αμάξι είναι όπως πάντα, αλλά για να πω την αλήθεια ο θόρυβος αυτός με ψιλοτρόμαξε (δεν λέει να είναι κάτι σημαντικό και στα καλά του καθουμένου να σου πεταχτούν γρανάζια στο δρόμο!!!), ενώ και η εγγύηση λήγει στις 14 Απριλίου (σε λιγότερο από μήνα δηλαδή).

      Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

      1. Με το χειρόφρενο τι πιστεύετε ότι ήταν;;; Ήταν κάτι τυχαίο που δεν θα ξανασυμβεί; Επίσης, το συνδύασα αυτό με το ότι άλλαξα τακάκια πίσω (έχει πίσω δισκόφρενα) 10.000χλμ νωρίτερα απ' ότι μπροστά... ίσως για κάποιο διάστημα και πάλι μου ψιλοκόλλησε το χειρόφρενο (λιγότερο), χωρίς να το καταλάβω και μου έφαγε τα τακάκια ελαφρά...

      2. Με τον θόρυβο εμπρός;;; Υπάρχει περίπτωση η πίστα να έπαιξε κάποιο ρόλο;;; Γενικά το αριστερό εμπρός λάστιχο ζορίζεται περισσότερο στις Σέρρες, αλλά τώρα που το θυμάμαι είχα μια μικροέξοδο μετά το S (προσπαθώ να το ξεχάσω... ) όπου το μισό δεξί μέρος του αμαξιού βγήκε στο χώμα, χωρίς όμως να το αισθανθώ να ακουμπά πουθενά...

      Υπόψη ότι με την εγγύηση να λήγει σε λιγότερο από μήνα, δεν υπάρχει και πολύς χρόνος για να περιμένω και να δω πως θα εξελιχθεί το θέμα, μιας και άμα είναι να αλλαχτεί πχ το διαφορικό, θα προτιμούσα να το πληρώσει η Peugeot (που έκανε και το λάθος) παρά εγώ... (προφανώς )

      Τι θα κάνατε στη θέση μου;;; (υπόψη ότι σε λίγο θα με αρχίσουν στο ψιλό στο συνεργείο, μιας και τους έχω βάλει να κοιτάξουν και άλλο πρόβλημα που σταματάει με το που περνάει την πύλη της Lion... )

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        markvag last edited by

        Είμαι Παρασκευή απογευματάκι στο σπίτι της κοπελιάς μου και σταματάω να την πάρω. Τραβάω χειρόφρενο, αλλά δεν σβύνω τη μηχανή, γιατί εκείνη τη στιγμή την βλέπω. Με το που ξεκινάω αισθάνομαι το αμάξι να μην πάει...σαν να πατούσα και λίγο φρένο... Σε μικρές κατηφόρες-ανηφόρες με νεκρά άφηνα το φρένο και δεν πήγαινα πουθενά! (ενώ αυτό υπό κανονικές συνθήκες δεν συμβαίνει στα συγκεκριμένα σημεία)

        Υποθέτω ότι είναι από το χειρόφρενο. Το αμάξι το πάω κατευθείαν σπίτι (για να μην γαμή@#!με και τα πίσω τακάκια), όπου και μένει παρκαρισμένο μέχρι σήμερα το πρωί. Σήμερα το βγάζω από την πιλοτή για να το πάω στο συνεργείο και πάλι έχω την ίδια αίσθηση. Μάλιστα ακούω και τα πίσω φρένα να στριγκλίζουν ελαφρώς με την όπισθεν...

        Το πάω στο συνεργείο, το παρκάρω στο πάρκινγκ του συνεργείου, περιμένω κανένα 30λεπτο (είχαν κόσμο) και πάμε με έναν τεχνικό να το δούμε. Του λέω τι συνέβη, μπαίνει μέσα, βάζει μπροστά, λύνει το χειρόφρενο... και τίποτα!!!! Το αυτοκίνητο το οδήγησα κι εγώ και όντως δεν έκανε τίποτα... Γ@#ώ την γκαντεμιά μου!!!

        Το πάω στον ξάδερφό μου, όπου το σηκώνουμε και βλέπουμε και γυρνάμε λίγο τους τροχούς, για να είμαστε και σίγουροι, οπότε ανακαλύπτουμε ότι ακόγεται ένας μικρός θόρυβος από τον εμπρός δεξί τροχό!!! Και μάλιστα όχι από τον τροχό, αλλά από μέσα (από σασμάν, ημιαξόνιο, διαφορικό;;; ποιος ξέρει... δεν το ανοίξαμε...). Ο θόρυβος είναι σαν να υπάρχει ένα μικρό εμπόδιο (πχ κλαδάκι) σε κάποιο σημείο και κάνει ένα μικρό τσικ. Στην οδήγηση το αμάξι είναι όπως πάντα, αλλά για να πω την αλήθεια ο θόρυβος αυτός με ψιλοτρόμαξε (δεν λέει να είναι κάτι σημαντικό και στα καλά του καθουμένου να σου πεταχτούν γρανάζια στο δρόμο!!!), ενώ και η εγγύηση λήγει στις 14 Απριλίου (σε λιγότερο από μήνα δηλαδή).

        Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

        1. Με το χειρόφρενο τι πιστεύετε ότι ήταν;;; Ήταν κάτι τυχαίο που δεν θα ξανασυμβεί; Επίσης, το συνδύασα αυτό με το ότι άλλαξα τακάκια πίσω (έχει πίσω δισκόφρενα) 10.000χλμ νωρίτερα απ' ότι μπροστά... ίσως για κάποιο διάστημα και πάλι μου ψιλοκόλλησε το χειρόφρενο (λιγότερο), χωρίς να το καταλάβω και μου έφαγε τα τακάκια ελαφρά...

        2. Με τον θόρυβο εμπρός;;; Υπάρχει περίπτωση η πίστα να έπαιξε κάποιο ρόλο;;; Γενικά το αριστερό εμπρός λάστιχο ζορίζεται περισσότερο στις Σέρρες, αλλά τώρα που το θυμάμαι είχα μια μικροέξοδο μετά το S (προσπαθώ να το ξεχάσω... ) όπου το μισό δεξί μέρος του αμαξιού βγήκε στο χώμα, χωρίς όμως να το αισθανθώ να ακουμπά πουθενά...

        Υπόψη ότι με την εγγύηση να λήγει σε λιγότερο από μήνα, δεν υπάρχει και πολύς χρόνος για να περιμένω και να δω πως θα εξελιχθεί το θέμα, μιας και άμα είναι να αλλαχτεί πχ το διαφορικό, θα προτιμούσα να το πληρώσει η Peugeot (που έκανε και το λάθος) παρά εγώ... (προφανώς )

        Τι θα κάνατε στη θέση μου;;; (υπόψη ότι σε λίγο θα με αρχίσουν στο ψιλό στο συνεργείο, μιας και τους έχω βάλει να κοιτάξουν και άλλο πρόβλημα που σταματάει με το που περνάει την πύλη της Lion... )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Είμαι Παρασκευή απογευματάκι στο σπίτι της κοπελιάς μου και σταματάω να την πάρω. Τραβάω χειρόφρενο, αλλά δεν σβύνω τη μηχανή, γιατί εκείνη τη στιγμή την βλέπω. Με το που ξεκινάω αισθάνομαι το αμάξι να μην πάει...σαν να πατούσα και λίγο φρένο... Σε μικρές κατηφόρες-ανηφόρες με νεκρά άφηνα το φρένο και δεν πήγαινα πουθενά! (ενώ αυτό υπό κανονικές συνθήκες δεν συμβαίνει στα συγκεκριμένα σημεία)

          Υποθέτω ότι είναι από το χειρόφρενο. Το αμάξι το πάω κατευθείαν σπίτι (για να μην γαμή@#!με και τα πίσω τακάκια), όπου και μένει παρκαρισμένο μέχρι σήμερα το πρωί. Σήμερα το βγάζω από την πιλοτή για να το πάω στο συνεργείο και πάλι έχω την ίδια αίσθηση. Μάλιστα ακούω και τα πίσω φρένα να στριγκλίζουν ελαφρώς με την όπισθεν...

          Το πάω στο συνεργείο, το παρκάρω στο πάρκινγκ του συνεργείου, περιμένω κανένα 30λεπτο (είχαν κόσμο) και πάμε με έναν τεχνικό να το δούμε. Του λέω τι συνέβη, μπαίνει μέσα, βάζει μπροστά, λύνει το χειρόφρενο... και τίποτα!!!! Το αυτοκίνητο το οδήγησα κι εγώ και όντως δεν έκανε τίποτα... Γ@#ώ την γκαντεμιά μου!!!

          Το πάω στον ξάδερφό μου, όπου το σηκώνουμε και βλέπουμε και γυρνάμε λίγο τους τροχούς, για να είμαστε και σίγουροι, οπότε ανακαλύπτουμε ότι ακόγεται ένας μικρός θόρυβος από τον εμπρός δεξί τροχό!!! Και μάλιστα όχι από τον τροχό, αλλά από μέσα (από σασμάν, ημιαξόνιο, διαφορικό;;; ποιος ξέρει... δεν το ανοίξαμε...). Ο θόρυβος είναι σαν να υπάρχει ένα μικρό εμπόδιο (πχ κλαδάκι) σε κάποιο σημείο και κάνει ένα μικρό τσικ. Στην οδήγηση το αμάξι είναι όπως πάντα, αλλά για να πω την αλήθεια ο θόρυβος αυτός με ψιλοτρόμαξε (δεν λέει να είναι κάτι σημαντικό και στα καλά του καθουμένου να σου πεταχτούν γρανάζια στο δρόμο!!!), ενώ και η εγγύηση λήγει στις 14 Απριλίου (σε λιγότερο από μήνα δηλαδή).

          Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

          1. Με το χειρόφρενο τι πιστεύετε ότι ήταν;;; Ήταν κάτι τυχαίο που δεν θα ξανασυμβεί; Επίσης, το συνδύασα αυτό με το ότι άλλαξα τακάκια πίσω (έχει πίσω δισκόφρενα) 10.000χλμ νωρίτερα απ' ότι μπροστά... ίσως για κάποιο διάστημα και πάλι μου ψιλοκόλλησε το χειρόφρενο (λιγότερο), χωρίς να το καταλάβω και μου έφαγε τα τακάκια ελαφρά...

          2. Με τον θόρυβο εμπρός;;; Υπάρχει περίπτωση η πίστα να έπαιξε κάποιο ρόλο;;; Γενικά το αριστερό εμπρός λάστιχο ζορίζεται περισσότερο στις Σέρρες, αλλά τώρα που το θυμάμαι είχα μια μικροέξοδο μετά το S (προσπαθώ να το ξεχάσω... ) όπου το μισό δεξί μέρος του αμαξιού βγήκε στο χώμα, χωρίς όμως να το αισθανθώ να ακουμπά πουθενά...

          Υπόψη ότι με την εγγύηση να λήγει σε λιγότερο από μήνα, δεν υπάρχει και πολύς χρόνος για να περιμένω και να δω πως θα εξελιχθεί το θέμα, μιας και άμα είναι να αλλαχτεί πχ το διαφορικό, θα προτιμούσα να το πληρώσει η Peugeot (που έκανε και το λάθος) παρά εγώ... (προφανώς )

          Τι θα κάνατε στη θέση μου;;; (υπόψη ότι σε λίγο θα με αρχίσουν στο ψιλό στο συνεργείο, μιας και τους έχω βάλει να κοιτάξουν και άλλο πρόβλημα που σταματάει με το που περνάει την πύλη της Lion... )

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            thvarveris last edited by

            Μάλλον είσαι λίγο υπερβολικός για όλα.Εύχομαι να μην είναι τίποτα, αλλά να μην πεις στην PEUGEOT για πίστα, βγαλσίματα και τέτοια, γιατί δεν θα πληρώσουν ούτε δραχμή και δίκιο θα έχουν.Γιατί η πίστα παίζει το ρόλο της και ο κάθε κατασκευαστής δεν θέλει να πληρώνει τις αγωνιστικές ανησυχίες του καθενός.
            Τσιμουδιά λοιπόν για την πίστα

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • M
              markvag last edited by

              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
              Μάλλον είσαι λίγο υπερβολικός για όλα.

               Είμαι ελαφρώς, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που μου παρουσιάζει κάτι που διορθώνεται από μόνο του στην πόρτα του συνεργείου!!!    
              

              Τσιμουδιά λοιπόν για την πίστα

               Εννοείται... Εξάλλου, γενικά οδηγώ πολύ αργά...
              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kouk last edited by

                Το χειρόφρενο πιάνει σε ταμπούρο!Μπορεί να είχε μπλοκάρει κάτι εκει!
                Αν σταμάτησε, μην σε απασχολεί άλλο!

                Για τον θόρυβο από μπροστά, να πάς οπωσδήποτε συνεργείο Μάρκο!

                Είναι πολύ πιθανό να έχει κάτι το ημιαξόνιο ή/και το κιβώτιο/διαφορικό!

                Καλύτερα λοιπόν να είσαι σίγουρος!

                Αρκει φυσικά να το κάνει πάντα και κυρίως την ώρα που πάς στο συνεργείο!

                Αλλοιώς. στο 99% των περιπτώσεων, είναι τυχαίο γεγονός που μπορεί όντως να οφείλεται σε κάτι που έχει μπλεχτεί!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  manosk last edited by

                  Καλύτερα να 'ντραπείς' παρά να πας σε κανένα τρίμηνο και να σου φορέσουν κοστούμι μερικών εκατοντάδων ευρώ. Όπως και να έχει, ζήτα να σου δώσουν γραπτή βεβαίωση ότι τους ανέφερες το πρόβλημα (έστω τα συμπτώματα) πριν τη λήξη της εγγύησης, ώστε αν συμβεί κάτι αργότερα να απαιτήσεις δωρεάν επισκευή.
                  Προτείνω να τους το πεις κάπως έτσι 'Κύριε ακούω αυτό τον ήχο. Υποθέτω ότι εφόσον εκδηλωθεί το πρόβλημα μετά τη λήξη της εγγύησης κι αφού σας ανέφερα τα συμπτώματα από τώρα (κάτι για το οποίο θα μου δώσετε ασφαλώς γραπτή βεβαίωση) θα μου επισκευάσετε δωρεάν το αυτοκίνητο. Διαφορετικά λύστε το τώρα και ψάξτε να βρείτε τι μου προκάλεσε αυτά που σας περιγράφω. Ίσως βέβαια δεν πρόκειται για κάτι το ανησυχητικό, οπότε για να γλιτώσετε εσείς τζάμπα κόπο κι εγώ το χρόνο μου, καθησυχάστε με υποσχόμενοι ότι θα γίνει δωρεάν επισκευή, αν αποδειχθεί ότι υπάρχει βλάβη'. Όχι παίζουμε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • A
                    apav last edited by

                    Ο χρήστης markvag έγραψε:
                    Το πάω στον ξάδερφό μου, όπου το σηκώνουμε και βλέπουμε και γυρνάμε λίγο τους τροχούς, για να είμαστε και σίγουροι, οπότε ανακαλύπτουμε ότι ακόγεται ένας μικρός θόρυβος από τον εμπρός δεξί τροχό!!! Και μάλιστα όχι από τον τροχό, αλλά από μέσα (από σασμάν, ημιαξόνιο, διαφορικό;;; ποιος ξέρει... δεν το ανοίξαμε...). Ο θόρυβος είναι σαν να υπάρχει ένα μικρό εμπόδιο (πχ κλαδάκι) σε κάποιο σημείο και κάνει ένα μικρό τσικ. Στην οδήγηση το αμάξι είναι όπως πάντα, αλλά για να πω την αλήθεια ο θόρυβος αυτός με ψιλοτρόμαξε (δεν λέει να είναι κάτι σημαντικό και στα καλά του καθουμένου να σου πεταχτούν γρανάζια στο δρόμο!!!), ενώ και η εγγύηση λήγει στις 14 Απριλίου (σε λιγότερο από μήνα δηλαδή).

                    Να το ξαναπάς στην αντιπροσωπεία για να ελέγξουν αυτό το σημείο με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ε, δεν μπορεί αυτό το κάτι θα ξανακουστεί!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      apav last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                      Το χειρόφρενο πιάνει σε ταμπούρο!Μπορεί να είχε μπλοκάρει κάτι εκει!
                      Αν σταμάτησε, μην σε απασχολεί άλλο!

                      Έχει το 206 επιπλέον κύκλωμα με ταμπούρα για το χειρόφρενο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • S
                        skullone last edited by

                        Κι εγώ αυτήν την απορία έχω, γιατί το 206 στα 1600 κυβικά έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          apollo last edited by

                          Βρες εναν ανηφορικο δρομο ,ξεκινα στριβοντας συχρονως τους τροχους δεξια και αριστερα,με πολυ μικρη ταχυτητα ολα αυτα παρατηρησε αν αισθανεσαι τιποτα σκαλωματα η αν σου κοπαναει κατι μπροστα,προσεχε επισης και την συμπεριφορα του τιμονιου σου δηλαδη αν δεν εχει καλη επαναφορα η αν παει να γυρισει στην αντιθετη κατευθυνση απο εκει που στριβεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouk last edited by

                            Ο χρήστης apav έγραψε:

                            Το χειρόφρενο πιάνει σε ταμπούρο!Μπορεί να είχε μπλοκάρει κάτι εκει!
                            Αν σταμάτησε, μην σε απασχολεί άλλο!

                            Έχει το 206 επιπλέον κύκλωμα με ταμπούρα για το χειρόφρενο;

                            Λείπει ένα [?] δίπλα στο [!]!!!!

                            Το χειρόφρενο πιάνει σε ταμπούρο!?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Ο χρήστης kouk έγραψε:

                              Το χειρόφρενο πιάνει σε ταμπούρο!Μπορεί να είχε μπλοκάρει κάτι εκει!
                              Αν σταμάτησε, μην σε απασχολεί άλλο!

                              Έχει το 206 επιπλέον κύκλωμα με ταμπούρα για το χειρόφρενο;

                              Λείπει ένα [?] δίπλα στο [!]!!!!

                              Το χειρόφρενο πιάνει σε ταμπούρο!?

                              Πως φαίνεται Νίκο ότι λατρεύεις τις BMW! Μονίμως εκεί το έχεις το μυαλό σου!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kouk last edited by

                                Οντως!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Μηπως εχει φθαρει το συρματοσκοινο του χειροφρενου και κοντραριζε μεσα στην γλυστρα του και δεν απελευθερωνε εντελως ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thvarveris last edited by

                                    Το πρόβλημα του χειρόφρενου είναι πταίσμα μπροστά στο πρόβλημα που μπορεί να υπάρχει από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και που μπορεί πραγματικά να στοιχίζει πολλά!
                                    Μπορεί να είναι από ένα απλό 'κλαδάκι' έως πολύ περισσότερα πράγματα, γιατί τα Peugeot έχουν βγάλει και κάτι προβληματάκια σε ημιαξώνια και την πέριξ περιοχή.
                                    Από εδώ δεν μπορεί κανένας να βγάλει συμπέρασμα.
                                    Να πας στο συνεργείο και να μην είσαι ενδοτικός.
                                    Και τσιμουδιά για πίστες γιατί αυτό περιμένουν να τους πεις για να μην πληρώσουν δραχμή!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      Οταν αποφάσισα να αλλάξω την βαλβολίνη στο κιβώτιο του 206, βρήκα ένα θάμνο από ρινίσματα πάνω στην τάπα!!!

                                      Οταν άλλαξα πάλι (ετσι για να δω τι γίνεται) τα ρινίσματα ήταν λιγότερα μεν αρκετά δε!

                                      Πιστεύω ότι θα πάρω το κιβώτιο στο χέρι καποια μέρα!!

                                      Σημειωτεον ότι με την δική του βαλβολίνη (που η Peugeot λέει ότι πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο αυτή) γρατζούναγε στην 2α και την 3η και ηταν γενικά χάρβαλο!!

                                      με IGOL βελτιώθηκε πάρα πολύ!

                                      Θα αλλάξω πάλι για να δω τι γίνεται!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        thvarveris last edited by

                                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                        Οταν αποφάσισα να αλλάξω την βαλβολίνη στο κιβώτιο του 206, βρήκα ένα θάμνο από ρινίσματα πάνω στην τάπα!!!

                                        Οταν άλλαξα πάλι (ετσι για να δω τι γίνεται) τα ρινίσματα ήταν λιγότερα μεν αρκετά δε!

                                        Πιστεύω ότι θα πάρω το κιβώτιο στο χέρι καποια μέρα!!

                                        Σημειωτεον ότι με την δική του βαλβολίνη (που η Peugeot λέει ότι πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο αυτή) γρατζούναγε στην 2α και την 3η και ηταν γενικά χάρβαλο!!

                                        με IGOL βελτιώθηκε πάρα πολύ!

                                        Θα αλλάξω πάλι για να δω τι γίνεται!!!

                                        Αυτό δεν είναι και πολύ κακό Νίκο.Η τάπα συνήθως είναι μαγνήτης για να τραβάει τα ρινίσματα για να μην σουλατσάρουνε μέσα στο σαζμαν.Υπάρχουν πολλά πρόσθετα που μπορούν να μπουν μαζί με τις βαλβολίνες και να βελτιώσουν από θόρυβους μέχρι αίσθηση λεβιέ.Στις βαλβολίνες αντίθετα με τα λάδια δεν μπορούν να γίνουν πολλοί πειραματισμοί γιατί έχει παρατηρηθεί ακόμη και διάτρηση του κελύφους του σαζμαν όταν οι βαλβολίνες περιέχουν πρόσθετα που δεν είναι συμβατά με τα μέταλα του εκάστοτε κατασκευαστή.Επίσης έχουν παρατηρηθεί και γκάφες ολκής σχετικά με το ιξώδες.
                                        Π.χ. πολλές BMW για βαλβολίνες σαζμάν χρησιμοποιούν λάδι υδραυλικού κυκλώματος, δηλαδή λάδι ιξώδους 10W ή και λιγότερο.
                                        Έχουν συμβεί λοιπόν πολλά εγκλήματα όπου αυτές οι βαλβολίνες έχουν αλλαχτεί με κλασσικές βαλβολίνες ιξώδους 75W80 ή και παραπάνω, με τραγικά αποτελέσματα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Θοδωρή, είναι πολλά!!! Θάμνος!!!!

                                          Οσο για το ATF,όντως!
                                          Εχω δει κιβωτιο να σπάει το γρανάζι της 2ας γιατι αντι για ATF μπήκε βαλβολίνη με αποτελεσμα να μην μπορεί να περάσει μέσα από τις μικρότερες τρύπες που υπάρχουν για την κυκλοφορία του λιπαντικού!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            thvarveris last edited by

                                            Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                            Θοδωρή, είναι πολλά!!! Θάμνος!!!!

                                            Οσο για το ATF,όντως!
                                            Εχω δει κιβωτιο να σπάει το γρανάζι της 2ας γιατι αντι για ATF μπήκε βαλβολίνη με αποτελεσμα να μην μπορεί να περάσει μέσα από τις μικρότερες τρύπες που υπάρχουν για την κυκλοφορία του λιπαντικού!

                                            Η MITSUBISHI χρησιμοποιεί σε πολλά μοντέλα της σαζμάν κατασκευής RENAULT (όπως και diesel μοτερ).
                                            Στα σαζμάν αυτά λοιπόν χρησιμοποιούν αυστηρά βαλβολίνες της ELF και όχι από την μάρκα που χρησιμοποιούν για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα τους, αν και έχουν το ίδιο ιξώδες.Η τεχνική οδηγία της MITSUBISHI για το τύπο της βαλβολίνης που πρέπει να χρησιμοποιούν τα σαζμάν αυτά είναι ρητή και απόλυτη.Και δεν νομίζω να είναι θέμα εμπορικό.Κάτι θα ξέρουν παραπάνω.

                                            Όσο για τα ρινίσματα στο σαζμάν σου, η άποψη μου είναι ότι επειδή είσαι λάτρης των rally δεν πατάς μάλλον συμπλέκτη όπως κάνουν και οι θεοί
                                            Πλάκα κάνω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr