-
Andrew Benson @andrewbensonf1
Bad news for @pauldirestaf1 - car found to be 1.5kg underweight in scrutineering. It has been referred to the stewards but probably penalty -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Αν θέλετε να ρίξετε κάπου το φταίξιμο, δοκιμάστε στην Via Abetone Inferiore 19, Maranello, Modena, Italia όπου τον ολημερίς!
Τι σου φταίει το ferrari store του Maranello ρε Δία;
Χαχα.Εκεί είναι η παλιά πύλη των αρχικών εγκαστάσεων νομίζω.
Η νέα είσοδος είναι στη Via Grizzaga. -
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Andrew Benson @andrewbensonf1
Bad news for @pauldirestaf1 - car found to be 1.5kg underweight in scrutineering. It has been referred to the stewards but probably penaltyΛόγω καυσίμων ή συνολικά?
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Αν θέλετε να ρίξετε κάπου το φταίξιμο, δοκιμάστε στην Via Abetone Inferiore 19, Maranello, Modena, Italia όπου τον ολημερίς!
Τι σου φταίει το ferrari store του Maranello ρε Δία;
και ομως αυτο φταιει....εχουν τοσα εσοδα απο μπουρνουζια που πλεον το εχουν ριξει στο χαβαλε....
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Αν θέλετε να ρίξετε κάπου το φταίξιμο, δοκιμάστε στην Via Abetone Inferiore 19, Maranello, Modena, Italia όπου τον ολημερίς!
Τι σου φταίει το ferrari store του Maranello ρε Δία;
και ομως αυτο φταιει....εχουν τοσα εσοδα απο μπουρνουζια που πλεον το εχουν ριξει στο χαβαλε....
Μια σημαία που αγόρασα πάντως είχε 24 ευρώ.(Δεν είχα να αγοράσω τίποτα ακριβότερο )
-
http://www.f1grip.gr/ειδ ... E%B5%CF%82
Εμφανώς απογοητευμένος ήταν ο Fernando Alonso λίγο μετά τις κατατακτήριες και την πολύ φτωχή επίδοση των Ferrari.
O Iσπανός και η Ferrari έδειξαν και σήμερα στο Silverstone πως δεν μπορούν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των Mercedes και Red Bull, τουλάχιστον όσον αφορά σε ρυθμό κατατακτήριων. Ο Alonso το μόνο που κατάφερε να κάνει ήταν να βρεθεί στη 10η θέση, ενώ ο Felipe Massa από την άλλη πλευρά δεν κατάφερε να εισέλθει στο Q3. Από πέρυσι στη Monza είχαμε να δούμε τόσο άσχημη εμφάνιση σε κατατακτήριες από τον Ισπανό.
Ο Fernando δεν έκρυψε την πλήρη δυσαρέσκειά του για το μονοθέσιό του, αλλά και για τα ελαστικά της Pirelli «Πραγματική απογοήτευση, δεν είμαστε σε καμία περίπτωση ανταγωνιστικοί αυτό το Σαβ/κο. Δεν είναι φυσιολογικό να βλέπουμε τη μια Ferrari εκτός Q3 και την άλλη στη 10η θέση, αλλά αυτό μας αξίζει μιας και σήμερα δεν ήμασταν καλοί»
Ερωτηθείς για το τι μπορεί να φταίει για την 10η και 12η θέση ανέφερε «Νομίζω πως δεν έχουμε βελτιώσει το μονοθέσιο όσο θα έπρεπε στους τελευταίους 4-5 αγώνες, φέραμε κάποια νέα μέρη τα οποία ωστόσο δεν απέδωσαν αυτά τα οποία περιμέναμε. Από την άλλη πλευρά η Pirelli συνεχίζει σχεδόν σε κάθε αγώνα να επιλέγει τη μεσαία και σκληρή γόμα, πράγμα το οποίο όπως είναι γνωστό βοηθάει αρκετά δυο συγκεκριμένες ομάδες. Σίγουρα περιμένουμε πιο πολλά στο Silverstone, καθώς είναι μια πίστα που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου μας.»
Ναι μεν λοιπόν ο Alonso παραδέχεται πως οι αναβαθμίσεις που έχουν φέρει μέχρι στιγμής δεν ήταν ότι το καλύτερο, αλλά δε δίστασε να κατηγορήσει ευθέως και την Pirelli κυρίως για τις επιλογές των ελαστικών που κάνει. Είναι χαρακτηριστικό πως από τα 8 GP που έχουν πραγματοποιηθεί (μαζί με το Silverstone) στα 4 από αυτά τα ελαστικά που είχαν επιλεγεί από την Pirelli ήταν η μεσαία και σκληρή γόμα. Κλείνοντας, ένα ακόμα αξιοσημείωτο είναι πως στο μεθεπόμενο GP στην Ουγγαρία, η Pirelli έχει επιλέξει πάλι τη μεσαία και σκληρή γόμα, σε μια πίστα που παραδοσιακά είχαμε πολύ πιο μαλακές γόμες τα προηγούμενα χρόνια.
-
Ο χρήστης GranTurismoOmologato έγραψε:
Andrew Benson @andrewbensonf1
Bad news for @pauldirestaf1 - car found to be 1.5kg underweight in scrutineering. It has been referred to the stewards but probably penaltyΛόγω καυσίμων ή συνολικά?
-
Σκληρή και μεσαία στην Ουγγαρία είναι ΤΡΕΛΑ!!! Μας δουλεύει η Πιρέλλι!
-
Ο χρήστης GranTurismoOmologato έγραψε:
Χαχα.Εκεί είναι η παλιά πύλη των αρχικών εγκαστάσεων νομίζω.
Η νέα είσοδος είναι στη Via Grizzaga.Σωστός.Στο Νο 4.Στην Grizzaga είναι η νέα,αλλά η πιο ενδιαφέρουσα είναι στη via Musso (ό,τι βγαίνει για test στο δρόμο περνάει από δω).
Η gestione sportiva (αυτοί που θέλουν δηλ. τις φάπες) είναι στο απέναντι complex (που επικοινωνεί και με την πίστα του Fiorano), στη via Ascari. -
Δεν θα μαλώσουμε για τον δρόμο. Πας στο Maranello και ρωτάς που είναι η G.S. για το δέμα με τις σφαλιάρες που τους στάλθηκε συστημένο.
-
Βάστα Lewis να κερδίσουμε!!!
-
O di Resta θα ξεκινήσει τελευταίος. Αναμενόμενο.
-
Παλι χτυπησε η κωλοφαρδια του αλονσο. Απο 10ος πηγε 9ος.
Κατα τα αλλα συνεχιζει την κλαψα
Από την άλλη πλευρά η Pirelli συνεχίζει σχεδόν σε κάθε αγώνα να επιλέγει τη μεσαία και σκληρή γόμα, πράγμα το οποίο όπως είναι γνωστό βοηθάει αρκετά δυο συγκεκριμένες ομάδες
Τωρα δεν ισχυει το 'ολοι με τα ιδια λαστιχα τρεχουν';
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Andrew Benson @andrewbensonf1
Bad news for @pauldirestaf1 - car found to be 1.5kg underweight in scrutineering. It has been referred to the stewards but probably penaltyΤον εχει γαμησει παντως η ομαδα με τις γκαφες της, τον ΓΙΝΕ.
-
... και θα σκορπίσει χαρά στα pits της ομάδας ο ΓΙΝΕ γιατί ως γνωστόν είναι μεγαλόκαρδος άνθρωπος
-
Τα 'ιδια λαστιχα' θα ηταν οντως 'ιδια' αν η Pirelli διατηρουσε μια σταθερη πολιτικη στις επιλογες της. Και οι επιλογες της -σε συμφωνια με την FIA και τις ομαδες- ηταν ακραιες.
Βασει αυτων σχεδιασαν ολοι τα μονοθεσια τους. Αν τωρα το γυρναει σε πιο συντηρητικες επιλογες, τοτε το πραμα γινεται τελειως αρπα κολλα.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Τα 'ιδια λαστιχα' θα ηταν οντως 'ιδια' αν η Pirelli διατηρουσε μια σταθερη πολιτικη στις επιλογες της. Και οι επιλογες της -σε συμφωνια με την FIA και τις ομαδες- ηταν ακραιες.Βασει αυτων σχεδιασαν ολοι τα μονοθεσια τους. Αν τωρα το γυρναει σε πιο συντηρητικες επιλογες, τοτε το πραμα γινεται τελειως αρπα κολλα.
Οταν σχεδιαζαν οι ομαδες τα μονοθεσια κανεις δεν τους ειπε οτι δεν θα χρησιμοποιουνται σε μερικους αγωνες τα σκληρα και τα μεσαια ελαστικα. Η σχεδιαση των ελαστικων δεν αλλαξε τελικα οπως ειχε ακουστει οτι θα γινει πριν απο κανα μηνα, αυτο που απλα συμβαινει και δεν λεει να το χωνεψει ο αλονσο ειναι οτι στο παιχνιδι της εξελιξης μαλλον βγαινει χαμενη η ομαδα του.
-
Εγραψα και σε προηγουμενο post οτι η Pirelli περσι στην ιδια πιστα ειχε μαλακα και σκληρα. Αρα οντως οταν σχεδιαζαν οι ομαδες τα μονοθεσια τους τα φετινα, αυτην την τακτικη ειχαν στο μυαλο τους.
Κι απο οτι φαινεται και για τους επομενους αγωνες, η επιλογη θα ειναι διαφορετικη απο την 'αναμενομενη' (με βαση τουλαχιστον τα προηγουμενα χρονια). Και προφανως αυτο δεν ευνοει τη Ferrari και ευνοει τη Red Bull ειναι φως φαναρι. Χρονια τωρα η Ferrari εχει θεμα με τις σκληροτερες γομες.
-
Μεταξύ μας, πρόβλημά μας που έχουμε θέμα με τις σκληρές γόμες. Που είναι γελοίο γιατί όταν μαμούσαμε και δέρναμε πριν 10 χρόνια, οι γόμες άντεχαν 200 άλογα παραπάνω και 1/4 παραπάνω downforce και έβγαζαν τον μισό αγώνα! Άρα ξέραμε να διαχειριστούμε τότε σκληρές γόμες. Βέβαια τότε είχαμε Rory Byrne σχεδιαστή... ΠΑΠΑΡΙΑ!
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
Εδώ θα είμαστε, θα το δούμε
αν κανουν και οι αλλοι τα 1000+ που εχει η μερσεντες τοτε θα το βλεπαμε τωρα φιλε μου παμε με τα του παραντος
και ειπα... και πιο πριν να δουμε πως θα παει και αγωνας.τα 500 χλμ που εκανε ΚΑΙ η φερραρι για να δοκιμασει τα λαστιχα (λιγο νωριτερα νομιζω) το περναμε και αυτο αβαβα (εστω και με το 2 χρονων μονοθεσιο οταν ΟΟΟΟΟΟΛΟΙ οι υπολοιποι κανανε 0. )
Τοσα χρονια ολοι ψαχνουν παραθυρακια και τεντωνουν κανονισμους. Τωρα εκανε την μαλακια o Charlie και για αυτο δεν επεσε αποκεφαλισμος στυλ McLaren το καποτε.....
2013 - Santander British Grand Prix