-
Ο ρελές με τι ρεύμα θα ενεργοποιούνταν; Δεν υπάρχει μπαταρία χαμηλής τάσης σε αναμονή ώστε να μπορεί να τον ενεργοποιήσει.
Αδιαβροχοποίηση: βγήκα βόλτα με αυτό ενώ ψιχάλιζε και τα @@ μου δεν έγιναν φλαμπέ=check.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο ρελές με τι ρεύμα θα ενεργοποιούνταν; Δεν υπάρχει μπαταρία χαμηλής τάσης σε αναμονή ώστε να μπορεί να τον ενεργοποιήσει.Με κανένα διαιρέτη τάσης;
Δεν ξέρω αν δεν το έγραψες καλά ή εγώ το διάβασα λάθος, αλλά αυτό που κατάλαβα είναι ότι όλο το ρεύμα από τις μπαταρίες περνάει στο +Vin του ελεγκτή μέσω του διακόπτη. Πράγμα που μου φαίνεται εντελώς άκυρο.
Αδιαβροχοποίηση: βγήκα βόλτα με αυτό ενώ ψιχάλιζε και τα @@ μου δεν έγιναν φλαμπέ=check.
Insufficient testing! Έχω καεί από χέρι προσωπικά, έμεινα στην άκρη του περιφερειακού ( ) να σπρώχνω μέχρι την επόμενη έξοδο. Ιαπωνικό μηχανάκι, αλλά ιταλικός συναγερμός και ελληνική μαστορατζάδα...
-
Το ρεύμα που περνάει από τον διακόπτη είναι μόνο του μετατροπέα (το πολύ 10Α), ο ελεγκτής παίρνει ρεύμα μέσω ρελε, απευθείας από τις μπαταρίες. Ακόμα δεν το έχω εξηγήσει όμως!
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Shunt resistor
Ελληνικά πώς λέγεται άραγε; Ουσιαστικά πρόκειται για μια μεγάλη αντίσταση την οποία έβαλα στην αρνητική πλευρά. Εκατέρωθεν μπαίνουν χοντρά καλώδια για τροφοδοσία του μοτέρ, μετατροπέα κλπ αλλά και 2 μικρά καλώδια για μέτρηση της τάσης που περνάει, τόσο κατά την εκφόρτιση όσο και κατά την φόρτιση. -
Το 'αντισταση διακλαδωσης' ειναι πολυ λαθος ?
-
Αμπερόμετρο δεν είναι;
Αντιστάτης λέγεται.Όταν λες μεγάλη αντίσταση εννοείς σε μέγεθος γιατί σε Ω είναι πολύ μικρή.
(δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τον όρο αντιστάτης)
-
Nαι, σε μέγεθος
-
το μοτέουρρρρ brushless DC δεν είναι??
-
Ναι!
-
11 ξερό και 201 χλμ το χιλιόμετρο η αγωνιστική στην πρώτη προσπάθεια στην Santa Pod σήμερα, άφησε πίσω την μπούσα που έτρεχε δίπλα.
Συνέχεια δεν είχε καθώς ο αναβάτης είχε σούπα, απολογισμός: πίσω master cylinder, foot peg δεξί, μανέτα φρένου, μερικές γρατζουνιές στο φέρινγκ.
Το βίντεο είναι εντυπωσιακό, πρέπει να σέρνεται για περισσότερη διάρκεια από όσο έτρεχε. -
Bιντεο ;;; Που ναι το βιντεο ;;;
-
-
Moteur
Στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για 3φασικό brushless κινητήρα με αισθητήρα hall για την θέση του μοτέρ. Οι 3 φάσεις του συνδέονται με τις αντίστοιχες θέσεις στον ελεγκτή του μοτέρ (στην μεριά της υψηλής τάσης προφανώς) και ο αισθητήρας σε μια από τις πλεξούδες (χαμηλής τάσης-5V) του ελεγκτή και πάλι. -
-
-
le random hand appears
-
Στο ποστ του ελεγκτή του μοτεουυυυρρρ αναφέρεις για δύο συνδέσεις προς αυτό. 3 δεν είναι το σωστό.
Επίσης σε σχέση με μια συμβατική τι γίνεται με το βάρος και το κέντρο βάρους της.
-
2 πλεξουδες και 4 γραμμές υψηλής τάσης αναφέρω, μήπως εννοείς κάτι άλλο;
Βάρος και μερικούς υπολογισμούς κέντρου βάρους όταν πάω στον υπολογιστή ξανά.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Με το τριφασικό του μοτέρ κάπου μπλέχτηκα.
Ο χρήστης drdino έγραψε:
θέλει να φτιαχτούν οι καλωδιώσεις υψηλής τάσεις από την μπαταρία (2) (σσ. dc για τροφοδοσία προφανως) και προς το μοτέρ (2) (σσ ???).Από την έξοδο του ελεγκτή θες μια γραμμή για κάθε φάση.
-
Έχεις δίκιο, στο μυαλό μου είχα τον ελεγκτή του smart που έχει διαφορετική διαρρύθμιση. 5 terminals υψηλής τάσης: 3 των φάσεων και 2 για θετικό/αρνητικό μπαταρίας.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
ηλεκτρικη μοτοσυκλετα