-
Εχω μια Mercedes 200E (W124) φοραει την Μ102 (γνωστη σαν μαυρη)με τα 122hp,επειδη εχει κουραστει απο τα χιλιομετρα σκεφτομαι να αντικαταστησω.
To σκαφος W124 μεχρι το 94 φορουσε την μαυρη Μ102 κ μετα το 94 εγινε ενα lifting εξωτερικα κ εσωτερικα μπηκε η ασπρη Μ111
η ερωτηση ειναι να βαλω την ιδια (μαυρη) ή να προτημισω την Μ111 (ασπρη) με τα 136hp?
Tι ειδους μετατροπες θα χρειαζτει να γινουν κ κατα ποσο θα ειναι εγγυημενο το αποτελεσμα,θα εχω προβληματα μετα?
Εχει εμπειρια κανεις απο την εν λογω μετατροπη?
Ακομα αν γινει η αλλγη απο τα 122 της μαυρης στα 136 αλογα της ασπρης θα υαρχει εμφανης διαφορα στην συμπεριφορα του αμξιου?Βρηκα μια εκδοση Μ111 με 163hp με compressora,αλλα καποιος μου ειπε οτι υπαρχει περιπτωση να στραβωσει το σασι(!) ισχυει κατι τετοιο?
-
Εχω μια Mercedes 200E (W124) φοραει την Μ102 (γνωστη σαν μαυρη)με τα 122hp,επειδη εχει κουραστει απο τα χιλιομετρα σκεφτομαι να αντικαταστησω.
To σκαφος W124 μεχρι το 94 φορουσε την μαυρη Μ102 κ μετα το 94 εγινε ενα lifting εξωτερικα κ εσωτερικα μπηκε η ασπρη Μ111
η ερωτηση ειναι να βαλω την ιδια (μαυρη) ή να προτημισω την Μ111 (ασπρη) με τα 136hp?
Tι ειδους μετατροπες θα χρειαζτει να γινουν κ κατα ποσο θα ειναι εγγυημενο το αποτελεσμα,θα εχω προβληματα μετα?
Εχει εμπειρια κανεις απο την εν λογω μετατροπη?
Ακομα αν γινει η αλλγη απο τα 122 της μαυρης στα 136 αλογα της ασπρης θα υαρχει εμφανης διαφορα στην συμπεριφορα του αμξιου?Βρηκα μια εκδοση Μ111 με 163hp με compressora,αλλα καποιος μου ειπε οτι υπαρχει περιπτωση να στραβωσει το σασι(!) ισχυει κατι τετοιο?
-
Εχω μια Mercedes 200E (W124) φοραει την Μ102 (γνωστη σαν μαυρη)με τα 122hp,επειδη εχει κουραστει απο τα χιλιομετρα σκεφτομαι να αντικαταστησω.
To σκαφος W124 μεχρι το 94 φορουσε την μαυρη Μ102 κ μετα το 94 εγινε ενα lifting εξωτερικα κ εσωτερικα μπηκε η ασπρη Μ111
η ερωτηση ειναι να βαλω την ιδια (μαυρη) ή να προτημισω την Μ111 (ασπρη) με τα 136hp?
Tι ειδους μετατροπες θα χρειαζτει να γινουν κ κατα ποσο θα ειναι εγγυημενο το αποτελεσμα,θα εχω προβληματα μετα?
Εχει εμπειρια κανεις απο την εν λογω μετατροπη?
Ακομα αν γινει η αλλγη απο τα 122 της μαυρης στα 136 αλογα της ασπρης θα υαρχει εμφανης διαφορα στην συμπεριφορα του αμξιου?Βρηκα μια εκδοση Μ111 με 163hp με compressora,αλλα καποιος μου ειπε οτι υπαρχει περιπτωση να στραβωσει το σασι(!) ισχυει κατι τετοιο?
-
AΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΑΒΩΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΗΣ 124 ΦΟΡΕΘΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΑ ΜΟΤΕΡ Ε 300 24 ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ε500, ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ ΚΟΜΡRESOR? ΚΑΤΑ ΤΗΝΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΟ 16 ΒΑΛΒΙΔΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ Η ΒΑΛΕ ΤΟ ΚΟΜΡ.
-
Εγώ θα πρότεινα να βρεις εναν κινητήρα Μ111 από 124 (Ε220).
Δεν θυμάμαι την ιποδύναμη αλλά φορά ψεκασμό HFM αντι PMS της E200 και εχει και μεταβλητό χρονισμό στον εκκεντροφόρο εισαγωγής.
Ο κομπρέσορ θέλει αρκετή πατέντα στα ηλεκτρονικά μιας και τα μοντέλα που τον φοράνε έχουν ιμομπιλάιζερ
Να στραβώσει το σασι της 124.... καλό , το άλλο με το τοτό το ξέρεις???? -
Δε νομιζω να παω στα 2200 κεκ λογω του οτι εχει περισσοτερη γραφειοκρατια κ αλλαγη φορολογιας
Δε μου απαντησατε το κυριως ςρωτημα μου,εαν θα εχω τεχνικα προβληματα λογω 'μετατροπης' απο Μ102 σε Μ111, -
Έχω ένα φιλαράκι που έδω και δυο χρόνια έχει κάνει (για την πλάκα του κυρίως καθώς είχε πέσει τοσο πολύ το resale value) την 200E χειροκίνητη σε 320Ε αυτόματο.. είχε βρεί ένα πολύ τροπέτο.... αεριζόμενα μπρος - πίσω κλπ....
Μετά από δυο χρόνια πλεόν δεν έχει κανένα απόλύτως πρόβλημα και όλα πάνε καλά.... την είχε κάνει σε ένα μάστορα πολύ καλό πως μου λέει στις Τρείς Γέφυρες (Αγ. Ανάργυροι) -
Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
Δε νομιζω να παω στα 2200 κεκ λογω του οτι εχει περισσοτερη γραφειοκρατια κ αλλαγη φορολογιας
Δε μου απαντησατε το κυριως ςρωτημα μου,εαν θα εχω τεχνικα προβληματα λογω 'μετατροπης' απο Μ102 σε Μ111,Αν ο 111 ειναι απο 124 μπαινει πανευκολα και δεν θα εχεις προβλημα
-
Αν ο κινητήρας δεν είναι απο 124 αν θυμάμε καλά πρέπει να αλλάξεις της βάσης (πάνω στον ίδιο). Εδω σε 123 περνάει ο 6 κύλινδρος Ε300 χωρίς πρόβλημα.
-
Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
Βρηκα μια εκδοση Μ111 με 163hp με compressora,αλλα καποιος μου ειπε οτι υπαρχει περιπτωση να στραβωσει το σασι(!) ισχυει κατι τετοιο?
Οχι μονο θα στραβωσει το σασι αλλα θα σπασουν και τα τζαμια απο την τρομακτικη αυξηση της δυναμης των 40 ιππων και ισως και να χρειαστει να βαλεις και αλεξιπτωτο για να σταματας! Πες αυτου που στο ειπε οτι καποιος αλλος σου ειπε οτι ακομα και με αλλαγη εξατμισης μπορει να στραβωσει να δουμε τι θα σου πει!
-
Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
Αν ο κινητήρας δεν είναι απο 124 αν θυμάμε καλά πρέπει να αλλάξεις της βάσης (πάνω στον ίδιο). Εδω σε 123 περνάει ο 6 κύλινδρος Ε300 χωρίς πρόβλημα.κ ο Μ102 κ ο Μ111 ειναι στο ιδιο σκαφος,το W124.
Mηπως εχουν καποιες διαφορες τα ηλεκτρονικα? -
Φίλε μου στο περίπου πόσο πάνε οι τιμές για τους κινητήρες που αναφέρεις?
-
~1500€ o M102
~4000€ o M111τιμες μαζι με τα περαστικα
-
Τελικα θα περαστει πανω ο Μ111 2200cc με τα 150 αλογακια
2η κινηση ειναι αλλαξω ελλαστικα,
τα μανισια ειναι 195x65x15 συμφωνα με αυτο το link οι καταληλες διαστασεις ειναι:
205x55x16
225x45x17Ποια λετε να προτειμισω?
-
Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
2η κινηση ειναι αλλαξω ελλαστικα,
τα μανισια ειναι 195x65x15 συμφωνα με αυτο το link οι καταληλες διαστασεις ειναι: 205x55x16, 225x45x17
Ποια λετε να προτειμισω?Έχεις δει πόσο κάνουν τα 16άρια και 17άρια λάστιχα σε σχέση με τα 15άρια ειδικά αν προτιμήσεις εύκολη συχνή διάσταση (αποφεύγοντας τα σε 5 λήγοντα προφίλ)....??? Συνεπώς θα πρότεινα τις δωρεάν υπάρχουσες ζάντες με λάστιχα τα υπάρχοντα σε καινούργια ή κάτι σε 205/60-15 με χαρακτήρα ανάλογα με τις διαθέσεις σου (σπορ ή άνετα και αθόρυβα κλπ). Αν είναι κάπως μακρύ το κιβώτιο ίσως και 195/60-15. Δεν βλέπω το λόγο να πληρώσεις για ζάντες και να πας σε κατηγορία πολλαπλάσιας τιμής ελαστικών σε τέτοιο αυτοκίνητο... Βέβαια αν κάτι τέτοιο επιθυμείς καλώς.....
Αν όμως σκοπεύεις να είσαι γρήγορος (με 150 παλιά άλογα σε μεγάλο βαρύ αυτοκίνητο δύσκολο έτσι κι αλλιώς) ή να πηγαίνεις σε πίστα κλπ τότε ξεκίνα από αναρτήσεις ώστε να πάψει να γέρνει η βάρκα και μετά βλέπεις για μεγάλα ζαντολάστιχα....
Δεν ξέρω τι κονδύλι διαθέτεις και πώς σκοπεύεις να το μοιράσεις.... Πάντως αν είσαι νταβατζής, συχνάζων σε σκυλάδικο εθνικής οδού ή επαρχίας, πρώτη μούρη κλπ οι 17άρες ζάντες μεγάλου πλάτους με 45άρι προφίλ σε παλιά Mercedes, κατά προτίμηση με οφσέτ τέτοιο ώστε να φαίνεται το τσιτωμένο λάστιχο έξω από τα φτερά.... είναι must!!
(μόνο μην ξεχάσεις τα άσπρα δέρματα, πλεχτά μαξιλαράκια και περλέ βαφή.... και CD του Φλωρινιώτη.....) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
2η κινηση ειναι αλλαξω ελλαστικα,
τα μανισια ειναι 195x65x15 συμφωνα με αυτο το link οι καταληλες διαστασεις ειναι: 205x55x16, 225x45x17
Ποια λετε να προτειμισω?Έχεις δει πόσο κάνουν τα 16άρια και 17άρια λάστιχα σε σχέση με τα 15άρια ειδικά αν προτιμήσεις εύκολη συχνή διάσταση (αποφεύγοντας τα σε 5 λήγοντα προφίλ)....??? Συνεπώς θα πρότεινα τις δωρεάν υπάρχουσες ζάντες με λάστιχα τα υπάρχοντα σε καινούργια ή κάτι σε 205/60-15 με χαρακτήρα ανάλογα με τις διαθέσεις σου (σπορ ή άνετα και αθόρυβα κλπ). Αν είναι κάπως μακρύ το κιβώτιο ίσως και 195/60-15. Δεν βλέπω το λόγο να πληρώσεις για ζάντες και να πας σε κατηγορία πολλαπλάσιας τιμής ελαστικών σε τέτοιο αυτοκίνητο... Βέβαια αν κάτι τέτοιο επιθυμείς καλώς.....
Αν όμως σκοπεύεις να είσαι γρήγορος (με 150 παλιά άλογα σε μεγάλο βαρύ αυτοκίνητο δύσκολο έτσι κι αλλιώς) ή να πηγαίνεις σε πίστα κλπ τότε ξεκίνα από αναρτήσεις ώστε να πάψει να γέρνει η βάρκα και μετά βλέπεις για μεγάλα ζαντολάστιχα....
Δεν ξέρω τι κονδύλι διαθέτεις και πώς σκοπεύεις να το μοιράσεις.... Πάντως αν είσαι νταβατζής, συχνάζων σε σκυλάδικο εθνικής οδού ή επαρχίας, πρώτη μούρη κλπ οι 17άρες ζάντες μεγάλου πλάτους με 45άρι προφίλ σε παλιά Mercedes, κατά προτίμηση με οφσέτ τέτοιο ώστε να φαίνεται το τσιτωμένο λάστιχο έξω από τα φτερά.... είναι must!!
(μόνο μην ξεχάσεις τα άσπρα δέρματα, πλεχτά μαξιλαράκια και περλέ βαφή.... και CD του Φλωρινιώτη.....)Ναι νταβατζης ειμαι.πως το καταλαβες???
θες να σου κανονισω κανα κονε?
Aλλαγη μηχανης σε Μercedes 200E (W124)