-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σε καμια περίπτωση.μαζι σου αλλα γιατι οχι;;;;γνωριζεις κατι;;;
να πουμε οτι το υδραυλικο των εμβολων μπορει να διαχειριστει τονους πιεσης και υψηλων θερμοκρασιων....... -
Έχουν σημασία τα πρόσθετα που περιέχει το λάδι.
Σχεδόν ΟΛΑ τα υδραυλικά τιμόνια παίρνουν ATF.
Αλλά μια ματιά στο βιβλιαράκι για επιβεβαίωση δεν βλάπτει.
Δύο αυτοκίνητα που είχα ΔΕΝ έπαιρναν ATF. -
πανω στο παγουρακι του υδραυλικου του τιμονιου γραφει αν παιρνει atf και τι atf
-
Όχι πάντα, για αυτό υπάρχει το μανιουαλ.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Σε καμια περίπτωση.
μαζι σου αλλα γιατι οχι;;;;γνωριζεις κατι;;;
να πουμε οτι το υδραυλικο των εμβολων μπορει να διαχειριστει τονους πιεσης και υψηλων θερμοκρασιων.......Και; Τι σημαίνει αυτό; Καθέ πράγμα σχεδιάζεται με συγκεκριμένες προδιαγραφές και για συγκεκριμένο σκοπό. Εσύ τώρα βέβαια μπορείς να βάλεις ο,τι γουσταρεις πχ υγρό υδραυλικού για Airbus που είναι και πιο high tech. Αφού κανει για αεροπλάνα θα κανει και για το αυτοκίνητο σου και θα είναι και αεροπορικής τεχνολογίας. Βάλε και στο κιβώτιο σου θα του κανει καλο.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σε καμια περίπτωση.
μαζι σου αλλα γιατι οχι;;;;γνωριζεις κατι;;;
να πουμε οτι το υδραυλικο των εμβολων μπορει να διαχειριστει τονους πιεσης και υψηλων θερμοκρασιων.......Και; Τι σημαίνει αυτό; Καθέ πράγμα σχεδιάζεται με συγκεκριμένες προδιαγραφές και για συγκεκριμένο σκοπό. Εσύ τώρα βέβαια μπορείς να βάλεις ο,τι γουσταρεις πχ υγρό υδραυλικού για Airbus που είναι και πιο high tech. Αφού κανει για αεροπλάνα θα κανει και για το αυτοκίνητο σου και θα είναι και αεροπορικής τεχνολογίας. Βάλε και στο κιβώτιο σου θα του κανει καλο.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
και παλι θα συμφωνησω μαζι σου αλλα και παλι δεν βλεπω διοτι και γιατι δεν κανει................
-
Άρα δεν συμφωνείς.
Άλλες προδιαγραφές το ένα, άλλες το άλλο. Μπορεί σε μερικά αυτοκίνητα να κάνει, μην το προτείνεις αν δεν είσαι απόλυτα σίγουρος όμως...
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Τα Hyundai παίρνουν λάδι Diamond ATF SP-II/SP-III της Mitsubishi. Είναι αρκετά δυσεύρετο, ακόμα και στο εξωτερικό γι αυτό οι πιό πολλοί βάζουν το κλασικό DEXRON.
Εγώ μετά απο αρκετό ψαξιμο βρήκα ένα της Liqui Moly το οποίο καλύπτει και Dexron και SP-II/SP-III
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άρα δεν συμφωνείς.Άλλες προδιαγραφές το ένα, άλλες το άλλο. Μπορεί σε μερικά αυτοκίνητα να κάνει, μην το προτείνεις αν δεν είσαι απόλυτα σίγουρος όμως...
Sent from my Note 2 using smoke signals.
Βασικά ούτε κι αυτός ξέρει. Ας προσπαθήσω να το κάνω ταληράκια, μιας και έχω άπειρο ελεύθερο χρόνο (not), μήπως και συνενοηθούμε. Το υδραυλικό σύστημα έχει μια αντλιά, μια σειρά από seals σωληνάκια φτιαγμένο από κάποιο πολυμερές ή και μέταλλο κλπ κλπ. Όλα αυτά έχουν σχεδιαστεί για να δουλεύουν με ένα υγρό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ιξώδους, λιπαντικής ικανότητας, οξύτητας, σταθερότητας στον χρόνο, χημικής σύστασης κλπ μαζί με κάποιες έξυπνες ανοχές με βάση τα υλικά που χρησιμοποιούνται κλπ κλπ. Το λάδι για ελαιοπίεστρα φτιάχτηκε γι αυτα, το λάδι για αυτόματα κιβώτια και υδραυλικά τιμόνια φτιάχτηκε γι αυτά και ο κάθε κατασκευαστής επιλέγει να σχεδιάζει με βάση κάποια κριτήρια. Το γεγονός πως το βιβλίο του κατασκευαστή δεν αναφέρει κάτι σημαίνει πως υπάρχει κάποιος πολύ καλός λόγος, δεν είναι επειδή οι κατασκευστές αγνοούν την ύπαρξη τους. Και στην τελική γιατί λάδι για ελαιοπίεστρα και όχι λάδι μηχανής ή βαλβολίνη μηχανικού κιβωτίου η λάδι που βάζει η Bilstein στα κίτρινα αμορτισέρ της; Επειδή έτυχε να είναι και τα δύο κόκκινα; Επειδή νομίζεις πως κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά; Έρχεσαι λοιπόν εσύ και πετάς κάτι που seems legit κατ εσέ πετάς ένα 'δεν νομίζω να' και πιθανώς κάποιος να το πάρει και στα σοβαρά και να τον πάρεις στον λαιμό σου.
Αυτό το δεν νομίζω να.... κατέστρεψε για παράδειγμα ουκ ολίγες Citroen με υδροπνευματική που κάποιος έξυπνος μάστορας έβαλε αντί για LHM Dextron με θανάσιμα αποτελέσματα για το υδραυλικό σύστημα. Μετά βέβαια έφταιγε η Citroen.... Ένα άλλο παράδειγμα ανέφερε πριν λίγο ο leonp για τα Civic κοκ.
Οπότε τι; Όταν δεν ξέρουμε κάτι, δεν είμαστε σίγουροι κλπ κρατάμε την γνώμη μας για τον εαυτό μας ή ακόμα καλύτερα προσπαθούμε να μάθουμε. -
Ξέρει κανείς τι ακριβώς ρόλο παίζει και ποια η συνιστώμενη χρήση (δηλαδή ο λόγος ύπαρξης) του κουμπιού 'αέρα' που έχουν στην είσοδο του στομίου εισαγωγής βενζίνης τα αυτοκίνητα του group VAG;;; Γιατί άκουσα διάφορα περίεργα από βενζινάδες τις τελευταίες μέρες που κυκλοφορώ με ένα τέτοιο....
Λέει κάτι το εγχειρίδιο χρήστη για αυτό; -
Πιθανώς,κάτι εντελώς άχρηστο....που χαλάει εύκολα και συχνά,για να στο παρουσιάσουν ως 'εξέλιξη'!!....και φυσικά θα είναι ακριβό στην αντ/σή του.........
-
^Delete your post
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ξέρει κανείς τι ακριβώς ρόλο παίζει και ποια η συνιστώμενη χρήση (δηλαδή ο λόγος ύπαρξης) του κουμπιού 'αέρα' που έχουν στην είσοδο του στομίου εισαγωγής βενζίνης τα αυτοκίνητα του group VAG;;; Γιατί άκουσα διάφορα περίεργα από βενζινάδες τις τελευταίες μέρες που κυκλοφορώ με ένα τέτοιο....
Λέει κάτι το εγχειρίδιο χρήστη για αυτό;Μολις βιδώσεις την τάπα το πιέζει ,το κουμπί,και βγάζει τον εγκλωβισμένο αέρα που έχει το ρεζερβουαρ μετά το γέμισμα.
Ειναι και ένας τρόπος να γεμίσει μέχρι τα μπούνια το ρεζερβουαρ,το πατάς ενω βάζεις βενζίνη.
Δεν το έχουν στα νέα μοντέλα πλεον ,ενώ το έχω δει και σε μερικά σιτροεν (ξαρά και ξάντια; ) -
Εαν δε το φλοτερ, ειναι στα τελευταια του και συνηθιζει να μαγκωνει... αν πατησεις το κουμπι και γεμισεις μεχρι τα μπουνια θα χαιρεσαι να βλεπεις τη βελονα κολλημενη στο τερμα γεματο, μεχρι ξαφνικα να πεσει στο μισο και να ξεκαβλωσεις αποτομα!
Παθων!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Άρα δεν συμφωνείς.
Άλλες προδιαγραφές το ένα, άλλες το άλλο. Μπορεί σε μερικά αυτοκίνητα να κάνει, μην το προτείνεις αν δεν είσαι απόλυτα σίγουρος όμως...
Sent from my Note 2 using smoke signals.
Βασικά ούτε κι αυτός ξέρει. Ας προσπαθήσω να το κάνω ταληράκια, μιας και έχω άπειρο ελεύθερο χρόνο (not), μήπως και συνενοηθούμε. Το υδραυλικό σύστημα έχει μια αντλιά, μια σειρά από seals σωληνάκια φτιαγμένο από κάποιο πολυμερές ή και μέταλλο κλπ κλπ. Όλα αυτά έχουν σχεδιαστεί για να δουλεύουν με ένα υγρό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ιξώδους, λιπαντικής ικανότητας, οξύτητας, σταθερότητας στον χρόνο, χημικής σύστασης κλπ μαζί με κάποιες έξυπνες ανοχές με βάση τα υλικά που χρησιμοποιούνται κλπ κλπ. Το λάδι για ελαιοπίεστρα φτιάχτηκε γι αυτα, το λάδι για αυτόματα κιβώτια και υδραυλικά τιμόνια φτιάχτηκε γι αυτά και ο κάθε κατασκευαστής επιλέγει να σχεδιάζει με βάση κάποια κριτήρια. Το γεγονός πως το βιβλίο του κατασκευαστή δεν αναφέρει κάτι σημαίνει πως υπάρχει κάποιος πολύ καλός λόγος, δεν είναι επειδή οι κατασκευστές αγνοούν την ύπαρξη τους. Και στην τελική γιατί λάδι για ελαιοπίεστρα και όχι λάδι μηχανής ή βαλβολίνη μηχανικού κιβωτίου η λάδι που βάζει η Bilstein στα κίτρινα αμορτισέρ της; Επειδή έτυχε να είναι και τα δύο κόκκινα; Επειδή νομίζεις πως κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά; Έρχεσαι λοιπόν εσύ και πετάς κάτι που seems legit κατ εσέ πετάς ένα 'δεν νομίζω να' και πιθανώς κάποιος να το πάρει και στα σοβαρά και να τον πάρεις στον λαιμό σου.
Αυτό το δεν νομίζω να.... κατέστρεψε για παράδειγμα ουκ ολίγες Citroen με υδροπνευματική που κάποιος έξυπνος μάστορας έβαλε αντί για LHM Dextron με θανάσιμα αποτελέσματα για το υδραυλικό σύστημα. Μετά βέβαια έφταιγε η Citroen.... Ένα άλλο παράδειγμα ανέφερε πριν λίγο ο leonp για τα Civic κοκ.
Οπότε τι; Όταν δεν ξέρουμε κάτι, δεν είμαστε σίγουροι κλπ κρατάμε την γνώμη μας για τον εαυτό μας ή ακόμα καλύτερα προσπαθούμε να μάθουμε.αφ'ενος δεν το προτεινα και αφετερου ζητησα να μαθω το γιατι δεν........
και ακομη η σχεση του αυτοματου κιβωτιου και του υδραυλικου τιμονιου μου φαινεται πιο αταιριαστη απο τα ελαιοπιεστρα..... -
Αμάν πια με τα ελαιοπίεστρα, πείτε τα υδραυλικά έμβολα που τα λέει όλος ο κόσμος, αν πάτε στη Σ.Πάτση που είναι μαζεμένα τα μαγαζιά με τα υδραυλικά και ζητήσετε ελαιοπίεστρα, θα γελάνε για 6 μήνες.
Δηλαδή τα πνευματικά έμβολα που χρησιμοποιούμε κατά κόρον στους αυτοματισμούς να τα λέμε αεροπίεστρα ? Τρελαθήκαμε τελείως ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αμάν πια με τα ελαιοπίεστρα, πείτε τα υδραυλικά έμβολα που τα λέει όλος ο κόσμος, αν πάτε στη Σ.Πάτση που είναι μαζεμένα τα μαγαζιά με τα υδραυλικά και ζητήσετε ελαιοπίεστρα, θα γελάνε για 6 μήνες.Δηλαδή τα πνευματικά έμβολα που χρησιμοποιούμε κατά κόρον στους αυτοματισμούς να τα λέμε αεροπίεστρα ? Τρελαθήκαμε τελείως ?
Και το google ενα αποτέλεσμα βγάζει και αυτό ειναι στο φόρουμ https://www.google.gr/search?q=ε%C ... e&ie=UTF-8
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αμάν πια με τα ελαιοπίεστρα, πείτε τα υδραυλικά έμβολα που τα λέει όλος ο κόσμος, αν πάτε στη Σ.Πάτση που είναι μαζεμένα τα μαγαζιά με τα υδραυλικά και ζητήσετε ελαιοπίεστρα, θα γελάνε για 6 μήνες.
Δηλαδή τα πνευματικά έμβολα που χρησιμοποιούμε κατά κόρον στους αυτοματισμούς να τα λέμε αεροπίεστρα ? Τρελαθήκαμε τελείως ?
Και το google ενα αποτέλεσμα βγάζει και αυτό ειναι στο φόρουμ https://www.google.gr/search?q=ε%C ... e&ie=UTF-8
Mπορείς να μου παραθέσεις την αντίστοιχη Αγγλική λέξη ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αμάν πια με τα ελαιοπίεστρα, πείτε τα υδραυλικά έμβολα που τα λέει όλος ο κόσμος, αν πάτε στη Σ.Πάτση που είναι μαζεμένα τα μαγαζιά με τα υδραυλικά και ζητήσετε ελαιοπίεστρα, θα γελάνε για 6 μήνες.
Δηλαδή τα πνευματικά έμβολα που χρησιμοποιούμε κατά κόρον στους αυτοματισμούς να τα λέμε αεροπίεστρα ? Τρελαθήκαμε τελείως ?
Και το google ενα αποτέλεσμα βγάζει και αυτό ειναι στο φόρουμ https://www.google.gr/search?q=ε%C ... e&ie=UTF-8
Mπορείς να μου παραθέσεις την αντίστοιχη Αγγλική λέξη ?
hydraulic pistons ?
https://www.google.gr/search?q=HYDRAULI ... 24&bih=653 -
Bλέπεις ότι μιλάμε για υδραυλικά έμβολα, ή υδραυλικούς κυλίνδρους, η έννοια είναι ταυτόσημη και έτσι τα ξέρει η αγορά, επίσης πιο εξιδικευμένα λέγονται και υδραυλικοί ενεργοποιητές hydraulic actuators, ή pneumatic εφόσον αναφερόμαστε σε συστήματα αέρος, αυτοματισμούς αέρος κλπ, εκεί είναι pneumatic, τα υδραυλικά είναι Hydraulics.
https://www.google.gr/search?q=hydrauli ... 40&bih=722
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........