-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ANABAΣEΩN 2013
APΘPO 11 METPA AΣΦAΛEIAΣ – KYKΛOΦOPIA
11.5. ε Απαγορεύεται όταν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα επιστρέφουν από το park ferme του τερματισμού προς τα pits, (αγώνας και δοκιμές) να επιβαίνουν άλλα άτομα εκτός από τον συμμετέχοντα στον αγώνα οδηγό επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα.
Σχόλιο: Αυτό το άρθρο ίσχυε και το 2012, απλώς τώρα διευκρινίζεται ότι η υλοποίηση του, εφαρμόζεται στον αγώνα, αλλά **και **στις δοκιμές του Σαββάτου.
Επίσης προσδιορίζεται και η εν δυνάμει ποινή που μπορούν ενδεικτικά να επιβάλλουν οι Αγωνοδίκες, γι αυτήν τη παράβαση.
**Συγνώμη το ξέχασα ,
Χρόνια Πολλά για σήμερα ..., σε όλες σας ......., καλά ντέ και σε όλους σας !!! ( μη παρεξηγηθείτε κιόλας) ** -
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2013
18.1 ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
H δήλωση πρέπει να υποβληθεί στη Γραμματεία του αγώνα μέχρι την ημερομηνία που θα αναφέρει ο συμπληρωματικός κανονισμός, που πρέπει να είναι το αργότερο την Παρασκευή της προηγούμενης, από τον αγώνα, εβδομάδας.Αγωνιζόμενος που θα συμμετάσχει σε αγώνα την προηγούμενη βδομάδα, και προτίθεται να συμμετάσχει και την επόμενη βδομάδα, οφείλει να δηλώσει κανονικά συμμετοχή έως την Παρασκευή και σε περίπτωση που δεν θα μπορέσει τελικά να συμμετάσχει στον αγώνα της ερχόμενης βδομάδας, θα μπορεί να αποσύρει την συμμετοχή του έως την Δευτέρα χωρίς να έχει υποχρέωση να καταβάλει το παράβολο συμμετοχής. Ο πίνακας με τους συμμετέχοντες θα στέλνεται στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ το ίδιο βράδυ της λήξης των συμμετοχών. Μετά την λήξη των συμμετοχών, η διοργανώτρια λέσχη θα καθορίζει τη σειρά εκκίνησης των αυτοκινήτων και θα τις στέλνει στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ . Η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ θα ελέγχει και θα εγκρίνει τη σειρά εκκίνησης. Τη Δευτέρα θα αποστέλλεται από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ στον Οργανωτή, θεωρημένος ο πίνακας συμμετοχών με τη σειρά εκκίνησης.
Σχόλιο: Η δήλωση συμμετοχής πρέπει να υποβάλλεται έως την Παρασκευή της προηγούμενης εβδομάδας του αγώνα και όχι έως τη Τετάρτη που ίσχυε το 2012.
Καθιερώνεται μια διευκόλυνση για τους αγωνιζόμενους οι οποίοι συμμετείχαν σε αγώνα της προηγούμενης εβδομάδας, η οποία συνίσταται στην κατ΄εξαίρεση δυνατότητα – δικαίωμα που του δίνει ο νομοθέτης, ώστε να δηλώνει μεν συμμετοχή κανονικά έως την Παρασκευή όπως όλοι οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι, αλλά και να διατηρεί το δικαίωμα να την αποσύρει έως την Δευτέρα, χωρίς να έχει υποχρέωση να καταβάλει το παράβολο συμμετοχής.
Γι αυτόν τον λόγο η αποστολή από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ του θεωρημένου πίνακα συμμετοχών με τη σειρά εκκίνησης στον Οργανωτή, θα αποστέλλεται την Δευτέρα και όχι την Παρασκευή της προηγούμενης εβδομάδας.
-
Μιχαλη καλησπερα,
Ευχαειστουμε για τις παραθεσεις σου με τις αλλαγες στους κανονισμους......η ερωτηση ειναι μια πριν φτασουμε στους κανονισμους.......αγωνες θα γινουν;;;;;; Δεν υπαρχει καμια ενημερωση αν αυτο το ασφαλιστηριο εγινε, δεν εγινε ...θα γινει .....
-
Ο χρήστης robert έγραψε:
Μιχαλη καλησπερα,Ευχαειστουμε για τις παραθεσεις σου με τις αλλαγες στους κανονισμους......η ερωτηση ειναι μια πριν φτασουμε στους κανονισμους.......αγωνες θα γινουν;;;;;; Δεν υπαρχει καμια ενημερωση αν αυτο το ασφαλιστηριο εγινε, δεν εγινε ...θα γινει .....
Καλή μέρα Ρόμπερτ, καλή εβδομάδα.
Το άν θα γίνουν αγώνες δεν το ξέρω, ότι γνωρίζεις εσύ, ξέρω κι εγώ.
Δεν ανήκω στα κέντρα δημιουργίας και αποφάσεων των τεκταινόμενων του σπόρ. Απλός αποδέκτης είμαι κι εγώ, όπως κι εσύ, όπως και όλοι μας (σχεδόν) !!! -
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ANABAΣEΩN 2013
KEΦAΛAIO IV
ΔOKIMEΣ – AΓΩNAΣAPΘPO 14 ΔOKIMEΣ
14.3 Oδηγός που δεν θα λάβει μέρος τουλάχιστον σε μια από τις δοκιμές αποκλείεται από τον αγώνα.
Eάν ένας αγωνιζόμενος για πολύ σοβαρό λόγο, που πρέπει να πιστοποιηθεί, δεν μπόρεσε να κάνει χρονομετρημένες δοκιμές ή εκκίνησε αλλά δεν ολοκλήρωσε τη δοκιμή, τότε, με απόφαση των αγωνοδικών, θα εξετασθεί αν θα εκκινήσει τον αγώνα.Σχόλιο: Η αλλαγή στο συγκεκριμένο άρθρο για το 2013, αφορά την εξής λεπτομέρεια (?) :
To 2012 αγωνιζόμενος που δεν ελάμβανε ή δεν ολοκλήρωνε τις χρονομετρημένες δοκιμές, είχε το δικαίωμα (αφού αποδείκνυε τον λόγο ανωτέρας βίας), με συνοδεία τον Αλυτάρχη να κάνει ένα ανέβασμα την επομένη το πρωί πριν τον αγώνα και να συμμετάσχει κανονικά στον αγώνα.
Το 2013 αναιρείται αυτό το δικαίωμά του και επαφίεται πλέον στην ελεύθερη κρίση των Αγωνοδικών εάν θα του επιτραπεί η εκκίνηση στον αγώνα. -
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2013
25.1 ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ SHAKEDOWN
Οταν οργανώνεται ένα shakedown, θα διεξαχθεί σαν να ήταν ειδική διαδρομή του αγώνα και θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
Το shakedown οργανώνεται πριν την εκκίνηση του αγώνα και μετά τον έλεγχο εξακρίβωσης.
Η διαδρομή του shakedown ΔΕΝ μπορεί να είναι η υπερειδική ή μέρος μιας ειδικής του αγώνα, μπορεί όμως να είναι μέρος μίας ειδικής του αγώνα με αντίθετη όμως φορά.Σχόλιο : Για το 2013 προστέθηκε η τελευταία πρόταση, δηλαδή το shakedown δεν μπορεί να είναι η υπερειδική ή τμήμα κάποιας ειδικής, αλλά μπορεί να είναι μέρος μιας ειδικής με αντίθετη φορά.
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Σχόλιο : Για το 2013 προστέθηκε η τελευταία πρόταση, δηλαδή το shakedown δεν μπορεί να είναι η υπερειδική ή τμήμα κάποιας ειδικής, αλλά μπορεί να είναι μέρος μιας ειδικής με αντίθετη φοράΈτσι μπράβο. Για να χαλάνε περισσότερο οι δρόμοι. Φυσικά αναφέρομαι για χωμάτινους αγώνες.
-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Σχόλιο : Για το 2013 προστέθηκε η τελευταία πρόταση, δηλαδή το shakedown δεν μπορεί να είναι η υπερειδική ή τμήμα κάποιας ειδικής, αλλά μπορεί να είναι μέρος μιας ειδικής με αντίθετη φορά
Έτσι μπράβο. Για να χαλάνε περισσότερο οι δρόμοι. Φυσικά αναφέρομαι για χωμάτινους αγώνες.
Η παρατήρησή σου Λάμπη έχει λογική. Θα ήταν χρήσιμο βέβαια εάν και οι επιτροπές που συντάσσουν και τροποποιούν τους κανονισμούς προέβαλλαν και την δική τους λογική, που προφανώς υπάρχει.
Πιστεύω ότι εάν ο νομοθέτης παράλληλα με την ανακοίνωση των ετήσιων τροποποιήσεων των κανονισμών, δημοσιοποιούσε **και **το σκεπτικό αυτών, τότε θα στόχευε σε πολλαπλά θετικά αποτελέσματα, όπως πχ ευκολότερη αποδοχή, σαφέστερη κατανόηση από τους αγωνιζόμενους και οργανωτές και ταυτόχρονα στην μείωση των αμφισβητήσεων και αποριών.
Αυτό θα μπορούσε να το κάνει η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ στην επίσημη ιστοσελίδα της και να αναφέρει ότι επιβάλλει τον Α κανονισμό για τον Β λόγο λαμβάνοντας υπόψη τις Γ και Δ παραμέτρους και συνιστώσες.
Νομίζω ότι εφαρμόζεται καλύτερα ένας νέος κανονισμός από όλους τους εμπλεκόμενους στο σπορ, μόνο όταν κατανοηθεί σε βάθος η λειτουργία του και το κυριότερο όταν προβάλλονται και επεξηγούνται οι λόγοι ύπαρξης αυτού του κανονισμού.
-
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2013
-
ΣΤΑΘΜΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥ – ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
26.4 ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
26.4.1 Οι σταθμοί πρέπει να είναι έτοιμοι για λειτουργία τουλάχιστον 60 λεπτά πριν από την ιδανική ώρα άφιξης του πρώτου διαγωνιζόμενου αυτοκινήτου. -
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
32.5 ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Όταν η διεξαγωγή μιας ειδικής καθυστερήσει πάνω από 15 λεπτά πρέπει να περάσει τουλάχιστον ένα πλοηγό πριν ξεκινήσει το επόμενο αγωνιστικό, ώστε να ειδοποιήσει το κοινό ότι η ειδική πρόκειται να επανεκκινήσει. Εναλλακτικά η ειδική θα σταματήσει.
Σχόλιο : Δυο αριθμοί που εκφράζουν χρόνο (λεπτά) και οι οποίοι έχουν αλλάξει το 2013 προς ενίσχυση της ασφάλειας.
Ο ένας αυξήθηκε και ο άλλος μειώθηκε. Ο ένας αφορά τις υποχρεώσεις των κριτών και εμμέσως βέβαια την οργάνωση και ο άλλος καθαρά και μόνο την οργάνωση.α) Όλοι οι σταθμοί ελέγχου θα πρέπει να είναι έτοιμοι για λειτουργία τουλάχιστον 1 ώρα πριν από την ιδανική ώρα άφιξης του πρώτου αυτοκινήτου και όχι 30 λεπτά που ίσχυε το 2012.
Καλύτερα να προλαμβάνεις το κακό παρά να προσπαθείς να το θεραπεύσεις. Όταν οι κριτές είναι νωρίς στις θέσεις τους, πριν την κύρια και μαζική προσέλευση των θεατών, ευκολότερα μπορούν να τους κατευθύνουν στα σωστά σημεία παρακολούθησης και να επιβάλλουν πληρέστερα την απόλυτη απαγόρευση της κυκλοφορίας από μηχανοκίνητα οχήματα.
Επίσης αποκτούν ουσιαστικό νόημα τα καθήκοντα των δυο πρώτων πλοηγών τα οποία κινούμενα στα 90 και 45 λεπτά, πολλές φορές δεν έβρισκαν στις θέσεις τους τους κριτές και αναγκαστικά δεν χτυπούσαν καρνέ ή δεν αξιοποιούσαν τα εφεδρικά VHF, χρονόμετρα κλπ.β) Όταν η ειδική καθυστερήσει πάνω από 15 λεπτά και όχι 20 που ίσχυε το 2012, θα πρέπει να περάσει το εφεδρικό πλοηγό για να επανεκκινήσει η ειδική, διαφορετικά η ειδική ακυρώνεται.
Αυτό το σημαντικότατο μέτρο ασφαλείας, για αγωνιζόμενους και θεατές, δηλαδή την ύπαρξη εφεδρικού πλοηγού στην εκκίνηση της κάθε ειδικής, δυστυχώς λίγοι οργανωτές την εφάρμοζαν.
Το 2013 αυτό το μέτρο ενισχύεται, μειώνοντας κατά 25% τον χρόνο καθυστέρησης, πέραν του οποίου επιβάλλεται η χρήση του εφεδρικού πλοηγού.
Για τον λόγο αυτό η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ έχει προβλέψει ειδική κατηγορία ελέγχου της διαθεσιμότητας από τον εκάστοτε διοργανωτή του αγώνα, με κωδ. 4.3.8 και μάλιστα με τον υψηλότερο συντελεστή αξιολόγησης που είναι το 2,5. -
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2013-
ΣΤΑΘΜΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥ – ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
26.4 ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
26.4.1 Οι σταθμοί πρέπει να είναι έτοιμοι για λειτουργία τουλάχιστον 60 λεπτά πριν από την ιδανική ώρα άφιξης του πρώτου διαγωνιζόμενου αυτοκινήτου. -
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
32.5 ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Όταν η διεξαγωγή μιας ειδικής καθυστερήσει πάνω από 15 λεπτά πρέπει να περάσει τουλάχιστον ένα πλοηγό πριν ξεκινήσει το επόμενο αγωνιστικό, ώστε να ειδοποιήσει το κοινό ότι η ειδική πρόκειται να επανεκκινήσει. Εναλλακτικά η ειδική θα σταματήσει.
Σχόλιο : Δυο αριθμοί που εκφράζουν χρόνο (λεπτά) και οι οποίοι έχουν αλλάξει το 2013 προς ενίσχυση της ασφάλειας.
Ο ένας αυξήθηκε και ο άλλος μειώθηκε. Ο ένας αφορά τις υποχρεώσεις των κριτών και εμμέσως βέβαια την οργάνωση και ο άλλος καθαρά και μόνο την οργάνωση.α) Όλοι οι σταθμοί ελέγχου θα πρέπει να είναι έτοιμοι για λειτουργία τουλάχιστον 1 ώρα πριν από την ιδανική ώρα άφιξης του πρώτου αυτοκινήτου και όχι 30 λεπτά που ίσχυε το 2012.
Καλύτερα να προλαμβάνεις το κακό παρά να προσπαθείς να το θεραπεύσεις. Όταν οι κριτές είναι νωρίς στις θέσεις τους, πριν την κύρια και μαζική προσέλευση των θεατών, ευκολότερα μπορούν να τους κατευθύνουν στα σωστά σημεία παρακολούθησης και να επιβάλλουν πληρέστερα την απόλυτη απαγόρευση της κυκλοφορίας από μηχανοκίνητα οχήματα.
Επίσης αποκτούν ουσιαστικό νόημα τα καθήκοντα των δυο πρώτων πλοηγών τα οποία κινούμενα στα 90 και 45 λεπτά, πολλές φορές δεν έβρισκαν στις θέσεις τους τους κριτές και αναγκαστικά δεν χτυπούσαν καρνέ ή δεν αξιοποιούσαν τα εφεδρικά VHF, χρονόμετρα κλπ.β) Όταν η ειδική καθυστερήσει πάνω από 15 λεπτά και όχι 20 που ίσχυε το 2012, θα πρέπει να περάσει το εφεδρικό πλοηγό για να επανεκκινήσει η ειδική, διαφορετικά η ειδική ακυρώνεται.
Αυτό το σημαντικότατο μέτρο ασφαλείας, για αγωνιζόμενους και θεατές, δηλαδή την ύπαρξη εφεδρικού πλοηγού στην εκκίνηση της κάθε ειδικής, δυστυχώς λίγοι οργανωτές την εφάρμοζαν.
Το 2013 αυτό το μέτρο ενισχύεται, μειώνοντας κατά 25% τον χρόνο καθυστέρησης, πέραν του οποίου επιβάλλεται η χρήση του εφεδρικού πλοηγού.
Για τον λόγο αυτό η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ έχει προβλέψει ειδική κατηγορία ελέγχου της διαθεσιμότητας από τον εκάστοτε διοργανωτή του αγώνα, με κωδ. 4.3.8 και μάλιστα με τον υψηλότερο συντελεστή αξιολόγησης που είναι το 2,5.Πολυ σωστα τα γραφεις Μιχαλη.
Εδω θα ηθελα να τονισω, οσο αφορα την πρωτη σου παρατηρηση, εκτος των οσων αναφερεις αν παρεμενε το 30' πως ο παρατηρητης θα ηλεγχε τους διαφορους σταθμους, αφου περναει στα 45' απο την καθε ε.δ. ?Φιλικα,
'el-em'
-
-
Ναι! Και καπου πρεπει να γραφτει οτι οταν ο Ο πλοηγος φτασει σε ΣΕΧ και βρει τους κριτες να τρωνε σε παρακειμενη ταβερνα, να τιμωρουνται αυτοι κι οχι να ακουει ο πλοηγος οτι ειναι καρφι και παληανθρωπος ...
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ναι! Και καπου πρεπει να γραφτει οτι οταν ο Ο πλοηγος φτασει σε ΣΕΧ και βρει τους κριτες να τρωνε σε παρακειμενη ταβερνα, να τιμωρουνται αυτοι κι οχι να ακουει ο πλοηγος οτι ειναι καρφι και παληανθρωπος ...Και όχι μόνο Χρήστο, αλλά εάν η ψησταριά περιλαμβάνει … και προβατίνα, προτείνω να δημιουργείται άμεσα, regrouping στον αγώνα, ώστε να υπάρχει άνετος χρόνος για την απρόσκοπτη και κυρίως ασφαλή κατανάλωσή της, (γιατί αν τρώγεται κάτι βεβιασμένα υπάρχει αυξημένος κίνδυνος πολλών οργανικών διαταραχών).
Νομίζω ότι ο υπεύθυνος ασφαλείας δεν θα είχε αντίρρηση !!! -
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2013
ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
31. ΓΕΝΙΚΑ
31.1 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
Σε όλους τους αγώνες των Πανελληνίων Πρωταθλημάτων και Κυπέλλων Ασφάλτου και Χώματος, θα χρησιμοποιείται αυτόματο σύστημα έκδοσης αποτελεσμάτων από την εταιρεία INFOMEGA σύμφωνα με την εγκύκλιο 13/2013.
Συγκεκριμένα, σε όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα θα είναι τοποθετημένοι transponders.
Με τη διέλευση του αυτοκινήτου από τα σημεία χρονομέτρησης των ειδικών διαδρομών στα Ράλλυ και στα ράλλυ σπριντ, λαμβάνεται αυτόματα η ταυτότητα και ο χρόνος του συμμετέχοντος και μεταδίδονται ασύρματα στη γραμματεία του αγώνα.
Σχόλιο: Ο κανονισμός για το 2013 αναφέρει ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν τοποθετημένα transponders ΚΑΙ στα ράλλυ σπριντ. Βέβαια στην εγκύκλιο Νο 13/2013 δεν αναφέρεται με σαφήνεια αυτή η υποχρέωση. Ίσως ο Λώρης να μας διευκρίνιζε σχετικά.32.6 ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Η λανθασμένη εκκίνηση, ειδικά η εκκίνηση πριν δοθεί σήμα, επιφέρει τις παρακάτω ποινές:
1η παράβαση 5 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
2η παράβαση 10 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
3η παράβαση 30 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
Επιπλέον παραβάσεις: Στη κρίση των αγωνοδικών
Αυτές οι ποινές δεν αποκλείουν βαρύτερες κυρώσεις από τους αγωνοδίκες, αν το κρίνουν απαραίτητο.
Σχόλιο: Μειώθηκαν δραστικά οι ποινές χρόνου στους εκκινήσαντες με λανθασμένο τρόπο. Στην 1η παράβαση από 10¨ σε 5¨, στην 2η παράβαση από 60¨ σε 10¨ και στην 3η παράβαση από 180¨ σε 30¨. Προφανώς ο νομοθέτης έκρινε ότι οι ποινές χρόνου ήταν πολύ βαριές και αφαιρούσαν κάθε δυνατότητα ανταγωνιστικής επανάκαμψης του αγωνιζόμενου, καθώς και το ότι είναι παραβάσεις που δεν εγκυμονούν άμεσους κινδύνους.ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ
38. ΤΕΛΕΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Υπενθυμίζεται ότι στο αυτοκίνητο επιβαίνει ΑΥΣΤΗΡΑ επί ποινή αποκλεισμού μόνο το πλήρωμα ενδεδυμένο με τον απαραίτητο ρουχισμό (φόρμα και παπούτσια).
Σχόλιο: Στην τελετή εκκίνησης το πλήρωμα πρέπει να φορά την αγωνιστική του ενδυμασία (φόρμα και παπούτσια).40.3 ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
40.3.1. Στους χωμάτινους αγώνες το διάστημα θα είναι ανά δύο λεπτά, ενώ στους ασφάλτινους αγώνες θα μπορεί με έγκριση της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ή των Αγωνοδικών να είναι ανά λεπτό. ενώ στους ασφάλτινους αγώνες ανά λεπτό.
Σχόλιο: Δίδεται η ευχέρεια είτε μέσω ΕΠΑ/ΕΘΕΑ είτε μέσω Αγωνοδικών, οι ασφάλτινοι αγώνες να είναι ανά δίλεπτο ή ανά λεπτό, ενώ μέχρι τώρα ήταν ανά λεπτό.41.2 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ & ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΟ SERVICE
41.2.2 Η παράδοση φαγητού, ποτού, ρουχισμού και η ανταλλαγή πληροφοριών (κάρτα δεδομένων, road book κλπ) καθώς και η υπαγόρευση οδηγιών για τον τρόπο επισκευής από και προς το πλήρωμα επιτρέπεται στα service park ή στα service area .
Σχόλιο: Απαγορεύεται πλέον με σαφή τρόπο εκτός των service park ή στα service area, μεταξύ των άλλων ακόμη και η προφορική ή γραπτή ή με άλλο τρόπο υπαγόρευση οδηγιών για τον τρόπο επισκευής από και προς το πλήρωμα.
Σχόλια επί αγωνιστικών κανονισμών 2012 και 2013