-
Με 9 volt γυρνάει μίζα; Πόσο μάλλον να έχει και αρκετά αμπέρ!
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Δεν είδα στο pdf να αναφέρει κάπου 9volt...Σελίδα 3 στο μέρος 3.RECOVER 'It is **possible **that a battery under 9 volts may not be recoverable'
Από την άλλη για έχουμε την μπαταρία μας σε φόρτιση πάνω από 75% πρέπει να είναι πάνω από 12,35volt.
Εγώ έκανα μια μέτρηση για να δω αν χρειάζεται φόρτιση μετά από 3 βδομάδες ακινητοποίηση:
Κάποιος νωρίτερα είχε γράψει για φόρτιση πάνω από 80% οπότε λίγο πολύ καλά είμαστε με πάνω από 12,35 - σωστά;
-
Δεν το πρόσεξα αυτό.
Το 12.5 είναι το κατώτερο αποδεκτό.
Φρόντιζε να μην πέσει. -
Πριν απο 3 βδομαδες εχοντας αφησει αναμμενα τα αλαρμ του 206 για σχεδον 3 ωρες επεσε πολυ η 5 χρονων πλεον Bosch S5 και εβαλα μπρος με αλλη μπαταρια. Αργοτερα (αφου εκανα μια διαδρομη μισης ωρας και φορτισε) τη μετρησα, ηταν 12.7 (με σβηστο μοτερ προφανως) και στο μιζαρισμα επεφτε στα 10.5-10.8 volt. Θεωρητικα τη γλιτωσε,, απο τοτε μια χαρα δουλευει αλλα αν και πιστευω οτι θα βγαλει το καλοκαιρι, λεω να την αλλαξω συντομα, πιθανως και με ιδια αφου ξεπερασε τις προσδοκιες μου (η μαμισια Varta τα εφτυσε στα 3.5 χρονια).
-
για τις tenax τι γνωμη εχετε ?? Μπος s4 τα φτυσε μετα απο 2 χρονακια στο civic μου . Παρασκευη προς Σαββατο αφησα τα φωτα αναμμενα , πηρε μπροστα με ρευμα απο αλλο αυτοκινητο και εκτοτε δυσκολευοταν να παρει . Την πηγα για μετρηση και μου δειξε 9 volt . O ηλεκτρολογος μου πε οτι κ που παιρνει μπρος ειναι θαυμα . Τελικα την πεταξα και εβαλα μια tenax . Tι λεει σαν μπαταρια ?
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
για τις tenax τι γνωμη εχετε ?? Μπος s4 τα φτυσε μετα απο 2 χρονακια στο civic μου . Παρασκευη προς Σαββατο αφησα τα φωτα αναμμενα , πηρε μπροστα με ρευμα απο αλλο αυτοκινητο και εκτοτε δυσκολευοταν να παρει . Την πηγα για μετρηση και μου δειξε 9 volt . O ηλεκτρολογος μου πε οτι κ που παιρνει μπρος ειναι θαυμα . Τελικα την πεταξα και εβαλα μια tenax . Tι λεει σαν μπαταρια ?Tόσες μάρκες που την ξέθαψες αυτή; Nομίζω ότι φτιάχνονται στη Τσεχία σε εργοστάσιο της Βosch, δε ξέρω από ποιότητα τι λένε.
-
Μου την προτεινε ο ηλεκτρολογος , μια χαρα μπαταρια μου πε οτι ειναι .Βαζει συνεχως είπε και δεν ειχε ποτε θεμα.
-
εχουμε και λεμε,1)στο golf εδω και μια εβδομαδα οταν βαζω μπρος μου βγαζει ενδιξη για καμενη λαμπα αλλα δεν εχει καμια καμμενη. η μπαταρια το ματακι της ειναι πρασινο αφου περσι τετοια εποχη την ειχα φορτησει και απο αχρομο εγινε πρασινο, ειχα ενα μικρο τρεμοπεγμα οταν ξεκινουσα αλλα οχι σαν αυτο που ειχα πιο πριν με την μπαταρια με αχρομη ενδηξη! τι μπορει να ειναι, τι να πω να ελλενξει ο μηχανικος τον ιουλιο που θα παει για σερβις!?
2) στο πασσατ επειδη δεν με συμφέρει να το κουναω πολυ σαν ρουφυχτρα που ειναι εχω βγαλει τον αρνητικο πολο, αλλα οταν το ξανασυνδεο βγαζει μικρο σπινθιρα κανονικα νομιζω οτι δεν θα επρεπε...και επίσης αργει να παρει μπρος αν κατσει πανω απο 2 βδομαδες δλδ δεν περνει τσακ-μπαμ αλλα μετα απο 4-5 δευτερα που οφειλετε!? η μπαταρια ειναι καινουργια ειχε αλλαχτει περσι , όπως και ο αυτόματος του δυναμο. -
1)κάποια λάμπα δεν κάνει καλή επαφή και για αυτο σου βγάζει ενδειξη καμμένης.Δεν σου λέει ποια είναι;
2)φυσικο είναι να κάνει σπινθήρα.Δίνει ρεύμα πχ στο ρολόι,στο φώς της καμπίνας,στον εγκέφαλο . -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
1)κάποια λάμπα δεν κάνει καλή επαφή και για αυτό σου βγάζει ένδειξη καμμένης.Δεν σου λέει ποια είναι;
2)φυσικο είναι να κάνει σπινθήρα.Δίνει ρεύμα πχ στο ρολόι,στο φως της καμπίνας,στον εγκέφαλο .οχι δεν μου λεει πια λαμπα ειναι για να το δω μονο στο διαγνωστικό γίνετε...η ένδειξη εμφανίζετε παροδικά και ύστερα απο αυξομείωση της τασης των φωτων χωρις αυτα να εχουν καμιά καμένη λαμπα ,γενικος τα 6αρια γκολφ είχαν θεμα με αυξομειωση τασης αλλα δεν ξερω αν ειναι θεμα μπαταριας η δυναμο σε εμενα...αυριο θα βγαλω την μπαταρια να την ξαναφορτισω , θα βάλω την μπαταριά απ το πασσατ και θα ψάξω τις λαμπες αν όντος κανουν καλή επαφή.
για το 2ρο ερώτημα μου μήπως θα ήταν καλύτερο να βγάζω και τον θετικό πόλο!?
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Μπος s4 τα φτυσε μετα απο 2 χρονακια στο civic μου . Παρασκευη προς Σαββατο αφησα τα φωτα αναμμενα , πηρε μπροστα με ρευμα απο αλλο αυτοκινητο και εκτοτε δυσκολευοταν να παρει . Την πηγα για μετρηση και μου δειξε 9 volt . O ηλεκτρολογος μου πε οτι κ που παιρνει μπρος ειναι θαυμα . Τελικα την πεταξα και εβαλα μια tenax .Κρίμα στα 2 χρόνια....
Φαντάζομαι θα είχε τουλάχιστον άλλο τόσο, την S5 την έχω βασανίσει στα 4 χρόνια μέχρι και να φεύγω με κουμπωμένη πρώτη και μίζα (είχε σπάσει η μαμίσια ντίζα του συμπλέκτη και δεν είχα όρεξη να μείνω στη μέση της Κηφισίας ) και τώρα στα 5μισι μόλις έχει αρχίσει να δείχνει σημάδια ότι πρέπει σιγά-σιγά ν'αρχίσω να σκέφτομαι να την αλλάξω.Anyway, Αναρωτιόμουν αν παίζει κανένα 'κιτ' που να το κουμπώνεις επάνω σε μια μπαταρία [και να παίρνεις ρεύμα από αυτό] το οποίο να ττην προστατεύει από φάσεις τους στυλ ξεχασμένα φώτα και να μην την αφήνει να πέσει κάτω από τα π.χ. 10 Volt. Λογικά θα υπάρχει και δε θα είναι και κάτι το ακριβό.
-
Δεν κερδίζεις τίποτα αν βγάζεις και τους δυό πόλους.
Κύκλωμα που να προστατεύει την μπαταρία από τέτοια πτώση τάσης, θα έπρεπε και να την απομονώνει από το αυτοκίνητο, οπότε θα είχε άλλα προβλήματα.
-
Τι προβληματα?
Να μη δουλευει το τηλεχειριστήριο για να μπεις, ο συναγερμός και τέτοια?Aν έχεις ξεχάσει αναμμένα φώτα και έτσι κι αλλιώς θα μαμηθει η μπαταρία σου, θα μπορούσε να την αποσυνδέει (/απομονώνει) αν πέσει κάτω από κάποια Volts, να προλάβει τη ζημιά. και ισως να σου αφήνει και αρκετό ρεύμα να βάλεις μπροστά μετά από reset. Θα γινόταν εύκολα να ενσωματωθεί κάτι τέτοιο στη μπαταρία, κι αν είναι και πιό ποιοτικό να παρακολουθεί και Ah που απομένουν, καμπύλη εκφόρτισης, ένταση ρεύματος που φεύγει, κλπ προτού επέμβει.
[EDIT]
Με ένα πρόχειρο ψάξιμο βρήκα μερικά αντίστοιχα κιτ προστασίας της μπαταρίας.
http://www.noflatbatteries.com/
http://www.loadingzonesafety.com/images ... _rev_1.pdf
http://www.prioritystart.com/ -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
...
Με ένα πρόχειρο ψάξιμο βρήκα μερικά αντίστοιχα κιτ προστασίας της μπαταρίας.
http://www.noflatbatteries.com/
http://www.loadingzonesafety.com/images ... _rev_1.pdf
http://www.prioritystart.com/Ενδιαφέρουσα τεχνολογία για ... αφηρημένους
Η μητέρα μου την πάτησε πρόσφατα (με φωτάκι που ξέχασε) και ευτυχώς της άλλαξαν την μπαταρία μέσα στην εγγύηση.
... Δεν ξέρω όμως αν θα το κάνουν και 2η φοράΝα κάνουμε κανένα group by;
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
........................Μπος s4 τα φτυσε μετα απο 2 χρονακια στο civic μου...........Ma..........πως το καταφερνεται αυτο;;;;;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
........................Μπος s4 τα φτυσε μετα απο 2 χρονακια στο civic μου...........
Ma..........πως το καταφερνεται αυτο;;;;;;;;;;;;;
Με πολύ μικρές ήρεμες διαδρομές και με μεγάλες καταναλώσεις, φώτα, ανεμιστήρες, aircon, CD κλπ, δεν είναι δύσκολο να την βγάλεις off.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
........................Μπος s4 τα φτυσε μετα απο 2 χρονακια στο civic μου...........
Ma..........πως το καταφερνεται αυτο;;;;;;;;;;;;;
Με πολύ μικρές ήρεμες διαδρομές και με μεγάλες καταναλώσεις, φώτα, ανεμιστήρες, aircon, CD κλπ, δεν είναι δύσκολο να την βγάλεις off.
Δε ξέρω κατα πόσο είναι σωστό αυτό, ακόμα και σε ρελαντί να είναι, οι αποκλίσεις νομίζω είναι μικρές. Ενα μέρος του ρεύματος αν δε κάνω λάθος το δίνει το δυναμό. Αν και αυτοκίνητο από αυτοκίνητο διαφέρει αλλά την μεγαλύτερη πτώση τάσης την έχω δει με την αντίσταση στο πίσω τζάμι και με τα φώτα στη μεγάλη σκάλα, όλα τα άλλα είναι 'γαργάλημα'. Στο σύνολο αν θυμάμαι καλά γτ έχω καιρό να τη μετρήσω είναι γύρω στα 0,4-0,5v με όλα ανοικτά.
Aν δε τίθεται θέμα φόρτισης τότε είναι θέμα μπαταρίας. -
Αν κάνει 5 χλμ διαδρομή καθημερινά, και σταματάει στο σχολείο, στο φούρνο, στην ΕΒΓΑ, και στο περίπτερο λειτουργώντας συνεχώς τη μίζα, τότε μιλάμε για αυτό που εννοούσα πρίν.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν κάνει 5 χλμ διαδρομή καθημερινά, και σταματάει στο σχολείο, στο φούρνο, στην ΕΒΓΑ, και στο περίπτερο λειτουργώντας συνεχώς τη μίζα, τότε μιλάμε για αυτό που εννοούσα πρίν.Aυτό ακριβώς κατάλαβα και γω, αλλά τέτοιες διαδρομές έκανα και κάνω ειδικά τώρα. Οι δυο πρώτες μπαταρίες κράτησαν 5-6 χρόνια και 4 χρόνια, την 3η δεν την υπολογίζω γτ κράτησε 3 μήνες και για την ώρα η 4η αυτή που έχω πάνω εδώ και 17 μήνες είναι μια χαρά κάνοντας ελάχιστα χιλιόμετρα την εβδομάδα και όχι κάθε μέρα. Να δούμε πώς θα είναι στους 24 μήνες. Σκέφτομαι για πόσο χρόνο μπορεί να δώσει ρεύμα μια μπαταρία στη μίζα χωρίς να δουλέψει δυναμό, δλδ αν κάνεις 20 μιζαρίσματα τη μέρα με ένα δευτερολεπτο το καθένα και να μεσολαβεί δυναμό δικαιολογεί το θάνατο μπαταρίας σε 2 χρόνια; Εκτός αν αυτό ήταν το όριο ζωής της από το εργοστάσιο ή από κει που αγοράστηκε ήταν αποθηκευμένη πολύ καιρό ή.....ή .........
-
Μια παρατήρησή μου σχετικά με την εκκίνηση κινητήρα μετά από καιρό ακινησίας.
Μετά από ακινησία 2-3 μηνών είχε δυσκολευτεί. Τις προάλλες όμως πήρε πολύ εύκολα αν και είχε μείνει με αποσυνδεμένη μπαταρία για 5-6 μήνες (που τυγχάνει και το μεγαλύτερο διάστημα που έχει τύχει). Όμως πριν από ελάχιστα χλμ είχε γίνει αλλαγή λαδιού.
Να ήταν αυτό, το φρέσκο λάδι και μόνο που διευκόλυνε τη μίζα, να ήταν τύχη ή να φταίει απλά η θερμοκρασία που έχει ανέβει και η μπαταρία είναι πιο χαρούμενη;
Πάντως η μπαταρία αυτή (Varta μπλε) έχει 6 χρόνια στα χέρια μου (και δεν ξέρω πόσα στον προηγούμενο) και παρά τα χουνέρια που της κάνω ακόμα κρατάει.... . Για πόσο ακόμα αναρωτιέμαι.... φτου φτου μην την βασκάνω!
Μπαταρία αυτοκινήτου...