May 29, 2013, 1:13 PM

Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το 750 το είχαμε στην προηγούμενη μηχανή. Στο τέλος της σεζόν του 11, το επιστρέψαμε στην yasa μαζί με την τηλεμετρία μας. Αυτοί το ανοίξανε, το μελέτησαν και μας το έστειλαν πίσω λέγοντάς μας ότι μπορούμε να το ανεβάσουμε στα 1000 Nm καθώς φάνηκε πως δεν μασούσε μια. Βέβαια εκείνο ήταν αρκετά χαμηλόστροφο, νομίζω είχε peak 2000 κάτι στροφές οπότε ήθελε άλλο γραναζωμα.

Το 400 που πήραμε φέτος είναι φοβερό, το έχουμε περιορισμένο στις 7k καθώς δεν έχει νόημα να πάμε πιο ψηλά, ήδη η θεωρητική τελική είναι πάνω από 200 μίλια και θα μείνουμε από μπαταρία. Η ροπή που βγάζει το ρημάδι είναι τρομερή, αναγκαστικά έχουμε launch control και εξελίσσουμε traction control σε συνεργασία με αισθητήρες συμπίεσης/έκτασης στο πιρούνι και τον πίσω βραχίονα.

Το αν είναι αθόρυβο δυστυχώς δεν μπορώ να το διαπιστώσω, λόγω αγωνιστικής αλυσίδας ο θόρυβος είναι αρκετός...

Sent from my Note 2 using smoke signals.

Πες και καμμιά τιμή για το configuration να πάρω μια εικόνα γιατί μου μπαίνουν περίεργες ιδέες.