Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά παλιού μοντέλου και επικείμενα προβλήματα
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Αγορά παλιού μοντέλου και επικείμενα προβλήματα
    • 1 / 1
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    5
    7
    100
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      oldie last edited by

      Καλησπέρα παιδιά
      εντός μερικών μηνών παίρνω το πρώτο μου αμαξάκι

      Έχοντας μια αδυναμία στα παλιά αμάξια, θα ήθελα να είναι ένα απο αυτά το πρώτο μου αμάξι, συγκεκριμένα μια bmw 325 e30.
      Ωστόσο μπαίνουν αρκετά πράγματα στη μέση όπως η κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα περισσότερα μεταχειρισμένα τόσο μηχανικά όσο και εμφανισιακά (όχι και η καλύτερη), κάτι που λύνεται με έναν καλό μηχανικό φαντάζομαι αλλά και τα προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν στην πορεία. Οκ μου αρέσει το παλιό αμάξι αλλά να μη με αφήσει και στη μέση του δρόμου και ψάχνομαι. Τέλος, βλέποντας την κατάσταση των μεταχειρισμένων, να πω ότι αν τελικά καταλήξω να πάρω παλιο αμάξι αυτό κατα πάσα πιθανότητα θα είναι το προαναφερθέν μοντέλο και μάλλον θα μπει συνεργείο για να βαφτεί γιατί δε μου αρέσει το ξεθοριασμένο χρώμα που έχουν πλέον τα περισσότερα παλιά αυτοκίνητα.

      Τα ερωτήματά μου είναι τα εξης:

      1. Θα προτείνατε για αγορά το μοντέλο αυτό;
        2)Τι προβλήματα μπορεί να βγάλει και πώς μεταφράζονται αυτά σε ευρώ; Μη μου στοιχίσει περισσότερο απο ό,τι ένα καινούριο αμάξι και κυρίως όπως προείπα μη με αφήσει στον κεντρικό και δεν ξέρω τι να κάνω!
        3)Η βαφή πόσο κοστίζει πάνω κάτω;
        4)Πρέπει να προσέξω κάτι στις αγγελίες που κοιτάζω; σίγουρα αν επιλεγεί θα ελεγχθεί απο μηχανικό πριν την αγορά αλλά λέω.

      Ευχαριστώ πολύ, περιμένω απαντήσεις

      edit: αν βρω κάτι καλό κοιτάω και για bmw 316 e30

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        oldie last edited by

        Καλησπέρα παιδιά
        εντός μερικών μηνών παίρνω το πρώτο μου αμαξάκι

        Έχοντας μια αδυναμία στα παλιά αμάξια, θα ήθελα να είναι ένα απο αυτά το πρώτο μου αμάξι, συγκεκριμένα μια bmw 325 e30.
        Ωστόσο μπαίνουν αρκετά πράγματα στη μέση όπως η κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα περισσότερα μεταχειρισμένα τόσο μηχανικά όσο και εμφανισιακά (όχι και η καλύτερη), κάτι που λύνεται με έναν καλό μηχανικό φαντάζομαι αλλά και τα προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν στην πορεία. Οκ μου αρέσει το παλιό αμάξι αλλά να μη με αφήσει και στη μέση του δρόμου και ψάχνομαι. Τέλος, βλέποντας την κατάσταση των μεταχειρισμένων, να πω ότι αν τελικά καταλήξω να πάρω παλιο αμάξι αυτό κατα πάσα πιθανότητα θα είναι το προαναφερθέν μοντέλο και μάλλον θα μπει συνεργείο για να βαφτεί γιατί δε μου αρέσει το ξεθοριασμένο χρώμα που έχουν πλέον τα περισσότερα παλιά αυτοκίνητα.

        Τα ερωτήματά μου είναι τα εξης:

        1. Θα προτείνατε για αγορά το μοντέλο αυτό;
          2)Τι προβλήματα μπορεί να βγάλει και πώς μεταφράζονται αυτά σε ευρώ; Μη μου στοιχίσει περισσότερο απο ό,τι ένα καινούριο αμάξι και κυρίως όπως προείπα μη με αφήσει στον κεντρικό και δεν ξέρω τι να κάνω!
          3)Η βαφή πόσο κοστίζει πάνω κάτω;
          4)Πρέπει να προσέξω κάτι στις αγγελίες που κοιτάζω; σίγουρα αν επιλεγεί θα ελεγχθεί απο μηχανικό πριν την αγορά αλλά λέω.

        Ευχαριστώ πολύ, περιμένω απαντήσεις

        edit: αν βρω κάτι καλό κοιτάω και για bmw 316 e30

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          oldie last edited by

          Καλησπέρα παιδιά
          εντός μερικών μηνών παίρνω το πρώτο μου αμαξάκι

          Έχοντας μια αδυναμία στα παλιά αμάξια, θα ήθελα να είναι ένα απο αυτά το πρώτο μου αμάξι, συγκεκριμένα μια bmw 325 e30.
          Ωστόσο μπαίνουν αρκετά πράγματα στη μέση όπως η κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα περισσότερα μεταχειρισμένα τόσο μηχανικά όσο και εμφανισιακά (όχι και η καλύτερη), κάτι που λύνεται με έναν καλό μηχανικό φαντάζομαι αλλά και τα προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν στην πορεία. Οκ μου αρέσει το παλιό αμάξι αλλά να μη με αφήσει και στη μέση του δρόμου και ψάχνομαι. Τέλος, βλέποντας την κατάσταση των μεταχειρισμένων, να πω ότι αν τελικά καταλήξω να πάρω παλιο αμάξι αυτό κατα πάσα πιθανότητα θα είναι το προαναφερθέν μοντέλο και μάλλον θα μπει συνεργείο για να βαφτεί γιατί δε μου αρέσει το ξεθοριασμένο χρώμα που έχουν πλέον τα περισσότερα παλιά αυτοκίνητα.

          Τα ερωτήματά μου είναι τα εξης:

          1. Θα προτείνατε για αγορά το μοντέλο αυτό;
            2)Τι προβλήματα μπορεί να βγάλει και πώς μεταφράζονται αυτά σε ευρώ; Μη μου στοιχίσει περισσότερο απο ό,τι ένα καινούριο αμάξι και κυρίως όπως προείπα μη με αφήσει στον κεντρικό και δεν ξέρω τι να κάνω!
            3)Η βαφή πόσο κοστίζει πάνω κάτω;
            4)Πρέπει να προσέξω κάτι στις αγγελίες που κοιτάζω; σίγουρα αν επιλεγεί θα ελεγχθεί απο μηχανικό πριν την αγορά αλλά λέω.

          Ευχαριστώ πολύ, περιμένω απαντήσεις

          edit: αν βρω κάτι καλό κοιτάω και για bmw 316 e30

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgos78 last edited by

            φιλε μου καλο πολυ καλο το e30. εαν εχεις 'γυμνασμενο' ματι να αγορασεις κατι οσο το δυνατον καλυτερο αυτοκινητο.
            Γνωμη μου? παρε ενα 'ετοιμο' αυτοκινητο. Ενα καλο δεν θα εχει προβληματα.
            Εαν παρεις καποιο για να το φτιαξεις για να το βαψεις για να για να.... καλυτερα αστο....δεν ειναι εποχες...
            Και πρωτο σου αυτοκινητο και 325? χμ......

            kai gia to telos η δικη μου συμβουλη ειναι να παρεις ενα MX5....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              volvo164 last edited by

              Γνωρίζεις τι τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα θα πληρώνεις για αυτοκίνητο 2500 κυβικών;
              Μπορείς να δικαιολογήσεις τέτοιο κυβισμό στην φορολογική σου δήλωση;

              Η καλύτερη περίπτωση σύμφωνα με αυτά που ζητάς από μια Ε30 θεωρώ πως είναι ένα 318is Μ40.

              Δυνατό και σχετικά νεότερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                oldie last edited by

                Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

                Δε γνωρίζω τίποτα ούτε απο τιμές για να το 'μαζέψω' ούτε απο τέλη κλπ οπότε οποιαδήποτε πληροφορία είναι παραπάνω απο επιθυμητή και ευπρόσδεκτη

                Giorgos78, γιατί σου φαίνεται παράξενο που θέλω για πρώτο αυτοκίνητο το 325;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ronnie last edited by

                  325 γνησια δεν υπαρχουν , οποτε εισαι στο ελεος των μετατροπων, κυριως απο 316-318.
                  Μιλαμε για αυτοκινητα που γινανε μετατροπες για να γυρνανε πλατειες και να κανουν παντιλικια, οποτε ειναι ταλαιπωρημενα και σιγουρα εχουν φαει 3-4 πεζοδρομια, κολονες, παρκαρισμενα κτλπ.

                  Αν ειναι δηλωμενο, πραγμα πολυ σπανιο, τα τελη φετος ηταν 880 ευρω και τεκμηριο γυρω στα 6.600.

                  Αν θες πισωκινητο για πρωτο αυτοκινητο καλυτερα κοιτα κανενα ΜΧ-5.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kotetsi last edited by

                    Τι γίνεται, την αγόρασες την 3άρα τελικά;

                    (Στη θέση σου θα έπαιρνα ένα τέτοιο πάντως: http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1758798/ )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr