Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατανάλωση βενζίνης με περισσότερα οκτάνια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κατανάλωση βενζίνης με περισσότερα οκτάνια
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    49
    659
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hrdoukas last edited by

      Υπάρχει διαφορά σε σχέση με την συμβατική; Είναι απλώς εντύπωσή μου οτι το αυτοκίνητό μου με την βενζίνη των 98 οκτανίων έχει ελαφρως πιο αυξημένη κατανάλωση σε αντίθεση με όσα λέγονται; Πάντως σίγουρα δεν είναι οτι νιώθω σαν πύραυλος και οδηγάω πιο επιθετικά γιατι κάτι τέτοιο δε συμβαίνει

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • H
        hrdoukas last edited by

        Υπάρχει διαφορά σε σχέση με την συμβατική; Είναι απλώς εντύπωσή μου οτι το αυτοκίνητό μου με την βενζίνη των 98 οκτανίων έχει ελαφρως πιο αυξημένη κατανάλωση σε αντίθεση με όσα λέγονται; Πάντως σίγουρα δεν είναι οτι νιώθω σαν πύραυλος και οδηγάω πιο επιθετικά γιατι κάτι τέτοιο δε συμβαίνει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hrdoukas last edited by

          Υπάρχει διαφορά σε σχέση με την συμβατική; Είναι απλώς εντύπωσή μου οτι το αυτοκίνητό μου με την βενζίνη των 98 οκτανίων έχει ελαφρως πιο αυξημένη κατανάλωση σε αντίθεση με όσα λέγονται; Πάντως σίγουρα δεν είναι οτι νιώθω σαν πύραυλος και οδηγάω πιο επιθετικά γιατι κάτι τέτοιο δε συμβαίνει

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • H
            hrdoukas last edited by

            Παρέλειψα να πω πόσο βαθειά συγκεκινημένος νιώθω που μετά από αρκετό καιρό ξαναpostάρω σ'αυτο το forum.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • K
              kouk last edited by

              Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
              Παρέλειψα να πω πόσο βαθειά συγκεκινημένος νιώθω που μετά από αρκετό καιρό ξαναpostάρω σ'αυτο το forum.

              Καλώς ξανα-όρισες!!!

              Ε,τι ρωτάς τώρα!!!??? Κόλαση! Εχασες επεισόδεια!! Θα σου δώσουν όπου νά'ναι τα link!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:

                σσσσστ! μας διαβάζει, αλλά μην το πεις πουθενά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • H
                  hrdoukas last edited by

                  Ο χρήστης kouk έγραψε:

                  Ε,τι ρωτάς τώρα!!!??? Κόλαση! Εχασες επεισόδεια!! Θα σου δώσουν όπου νά'ναι τα link!!!

                  Οντως έχασα επεισόδια!!! Επειγόντως διάβασμα!!!!

                  Τα σέβη μου Gavriil1!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    spiros last edited by

                    η δικια μου εμπειρια δειχνει (αν και δε το περιμενα) οτι ακομη και με 100αρα η καταναλωση ΔΕΝ μειωνεται, σε σχεση με την 95αρα.

                    οσες μετρησεις κατναλωσης εχω κανει με τον υπολογιστη ταξιδιου, δειχνουν οτι η καταναλωση πανω- κατω ειναι η ιδια

                    ομως υπαρχει βελτιωση στην αποδοση και ομαλοτερη λειτουργια με την 100αρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      mad_n last edited by

                      προσωπικά έχω μπερδευτεί αρκετά με το θέμα αυτό!
                      Αιτία τα δύο αυτοκίνητα που έχω κάνει δοκιμές!

                      Το clio I 1.4 8v (κανιβαλισμένο όπως είναι...) δείχνει να καταναλώνει περισσότερη ποσότητα από 100άρα κ μάλιστα να προσφέρει ιδιαίτερα πολλά....

                      Αντίθετα στο Clio II 1.6 16v φαίνεται στην εθνική με 100άρα να καίει λιγότερο, αλλά μέσα σε πόλη κ με σκίσημο παραπάνω αλλά με πολύ μικρή διαφοροποίηση!
                      Βέβαια στο ΙΙ φαίνεται να προσφέρει κάτι παραπάνω σε επιδόσεις....

                      Όλες οι διαφορές είναι τόσο μικρές που με το κόστος της 100άρας πλεον δεν την προτιμώ!

                      Φιλικά
                      Νικόλας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                        η δικια μου εμπειρια δειχνει (αν και δε το περιμενα) οτι ακομη και με 100αρα η καταναλωση ΔΕΝ μειωνεται, σε σχεση με την 95αρα.

                        οσες μετρησεις κατναλωσης εχω κανει με τον υπολογιστη ταξιδιου, δειχνουν οτι η καταναλωση πανω- κατω ειναι η ιδια

                        ομως υπαρχει βελτιωση στην αποδοση και ομαλοτερη λειτουργια με την 100αρα.

                        Συν επιβάρυνση στην απόδοση και ακόμα πιο ανώμαλη λειτουργία της τσέπης...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          demetriades last edited by

                          Απορία.
                          Γιατί να υπάρχει διαφορά στην καταναλωση?
                          το σύστημα τροφοδόσιας δεν δίνει τήν ίδια ποσότητα και με τα 2 είδη βενζίνης και απλα έχουμε 'αυξημένη ' απόδοση με ίδιο όγκο καυσίμου?

                          Αν είναι ηλίθιο αυτό που ροτάω κάπειοσ να μου το εξηγήσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            markvag last edited by

                            Εγώ είδα μια ελαφριά αύξηση με την 100άρα... Ίσως να οφείλεται ότι 95 οκτάνια έβαζα στα πρώτα 5.000χλμ όπου είχα το στρώσιμο, αλλά και έκανα και πολλά ταξίδια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • B
                              babisp last edited by

                              Για να δείτε διαφορά στην κατανάλωση χρησιμοποιώντας 100άρα πρέπει το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα να μπορεί να καταλάβει την διαφορά στην ποιότητα της βενζίνης. Αυτό όμως είναι εφικτό σε κινητήρες υψηλής συμπίεσης και απόδοσης. (Πάνω από 11,0:1). Αλλιώς δεν έχει νόημα.

                              Παράδειγμα Corolla TS Με 100άρα γύρω στο 1λ/100 χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς διαφορά στην αίσθηση. Πιο ποιοτική καύση όμως.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dj-giorgio last edited by

                                εγω οταν του βαζω 100 οκτανια(ultimate) καιει πολυ παραπανω. ισως ο εγεφαλος του κινητηρα να μην αναγνωριζει τα 100 οκτανια.

                                το βιβλιαρακι λεει απο 95-98 οκτανια. οποτε προσωπικα δεν εχει νοημα να δινω παραπανω λεφτα και να του βαζω 100αρα...

                                απο αποδοση πανω κατω τα ιδια...(10-1 συμπισεση εχω τι περιμενω????)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • A
                                  artech last edited by

                                  Αθήνα -> Πάτρα -> Αθήνα με 100άρα ΕΚΟ σε Opel Corsa 1.4 Twinport καίει συνήθως λίγο πιο πάνω από το μισό τεπόζιτο. Μια φορά που είπα να κάνω λίγη οικονομία έβαλα 95άρα ΕΚΟ και το αποτέλεσμα ήταν να φύγουν τα 4,5/6 του ρεζερβουάρ! Άσε που για να προσπεράσω έπρεπε μονίμως να κατεβάζω σε 4η, ενώ με την 100άρα όταν πήγα στα τελευταία διόδια και έπιασα το λεβιέ να κατεβάσω αυτός είχε κρυώσει!
                                  100άρα για μένα, λιγότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη ασφάλεια!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης DJ Giorgio έγραψε:
                                    το βιβλιαρακι λεει απο 95-98 οκτανια. οποτε προσωπικα δεν εχει νοημα να δινω παραπανω λεφτα και να του βαζω 100αρα

                                    Μισό-μισό ντεπόζιτο και έρχεται στα σωστά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      traveller last edited by

                                      Κι εμένα μου συμβαίνουν αρκετά παράδοξα με τη βενζίνη.
                                      Mε την 100άρα racing βγάζω λιγότερα χιλιόμετρα απ' ότι με την V-POWER των 95 Οκτανίων.
                                      Με την 100αρα ΕΚΟ , βγάζω σχεδόν τα ίδια χιλιόμετρα με την 98άρα REVOIL και με τις δύο αυτές βενζίνες βγάζω παραπάνω χιλιόμετρα από τις SHELL.
                                      Kαι τα 3 πρατήρια είναι υπεράνω υποψίας και με καινουριες δεξαμενές.
                                      Το εγχειρίδιο χρήσης προτείνει 95 και ακόμα καλύτερα 98 οκτάνια και μόνο σε περίπτωση ανάγκης 91. Για υψηλές θερμοκρασίες δε, μόνο 98.
                                      Ο λόγος συμπίεσης είναι 10,8 :1.

                                      Συμπέρασμα (δικό μου) : Πιάστο το αυγό και κούρευτο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • M
                                        mad_n last edited by

                                        μιας κ έγινε αναφορά σε εταιρίες καυσίμων, να πω ότι παλιότερα προτιμούσα να μείνω παρά ΝΑ ΜΗΝ βάλω shell ή στην εσχάτη BP!
                                        Αυτά μέχρι που δοκίμασα ΕΚΟ κ έκτοτε τα αυτοκίνητα πάνε σαφώς καλύτερα κ καίνε λιγότερο!

                                        Τώρα τι πως γιατί κλπ δυστυχώς δεν γνωρίζω!
                                        Τέλος σε παρόμοια συζήτηση στο GRC το είχα ξαναδιατυπώσει μετα φόβου Θεού μήν ακούσω κράξιμο κ ως εκ του θαύματος βρήκα κ άλλους υποστιρικτές της 'ιδέας' αυτής!

                                        Πάντως σε έλεγχο πρατηρίου ΕΚΟ (αυτό που βάζω πάντα) που είδα μου έκανε εντύπωση ότι τα νούμερα σε οκτάνια ήταν πολύ καλά!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • H
                                          hrdoukas last edited by

                                          κι εκεί που στο topic δεν εκινείτο φύλλο, ξαφνικά...

                                          και να θέσω και το επόμενο, σχετικό και καυτο ερώτημα:

                                          Πιστεύετε οτι οι εταιριες καυσίμων προκειμένου να προωθήσουν τις 'ενισχυμένες' βενζίνες τους υποβαθμίζουν την ποιότητα της συμβατικής;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            traveller last edited by

                                            Πιθανόν να συμβαίνει και αυτό. Σημασία όμως έχει ότι οι 'φθηνές' βενζίνες σιγά σιγά φθίνουν. Ετσι κι αλλιώς οι νέοι κινητήρες σε πάρα πολλά μοντέλα απαιτούν από 95 οκτάνια και πάνω.
                                            Τώρα βέβαια το φαινόμενο '100αρα' αφορά την Ελλάδα , την Τσεχία και πιθανώς 2-3 άλλες χώρες και όχι την πλειοψηφία των χωρών

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr