-
Yeah baby!!!
Αν και ταλαιπωρηθηκα πολυ χθες με τα τορρεντς (ηθελα ποιοτητα και πηρα ενα παπαρι)και παρολο που κοιμηθηκα κατα τις 3 το χαρηκα πολυ.
Ο Αλονσο εχει ανεβει πολλα επιπεδα στην οδηγηση!! Μπορει σε εναν γυρο να μην ειναι ο πιο γρηγορος αλλα συνολικα σε εναν αγωνα κοβει και ραβει.
Και ας μην αρεσει σε καποιους που ξυνισαν με την νικη και εχουν αβαταρ τον giles...αν κανω λαθος ζητω συγγνωμη.Ο Ditrch Mastericgje%'%'£$%'£$'%^ πως διαολο λεγεται ηδη εκφραζει τρελα παραπονα με δηλωσεις του στυλ This is not Formula 1 racing.
Στο Μπαχρειν ομωςΚαι γω συμφωνω να παραμεινουν τα λαστιχα οπως εχουν με ελαχιστες διορθωσεις οπου χρειαστει.Οχι ριζικες αλλαγες!!
-
Πρόσωπο του αγώνα ο... Γκουτιέρεζ.
Ήταν επικεφαλής κάποιους γύρους, έκανε FL, ε βαθμό δεν πήρε... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τι στο διάολο έχουν βάλει στη μέση γόμα του Μίμη; Ultrex;Δεν είναι εντυπωσιακό που βρέξει-χιονίσει ο KR είναι στο βάθρο; Η Lotus πρέπει να έφτιαξε ένα πολύ ώριμο μονοθέσιο, που στα χέρια ενός κορυφαίου οδηγού είναι σε κάθε αγώνα σχεδόν top. Εκεί στο 'σχεδόν' είναι όλο το ζουμί βέβαια. Αν πάρει άλλες 2 νίκες βλέπω να το παλεύει μέχρι τέλους.
Κρίμα για τον Grosjean, νομίζω εύκολα θα ήταν top5 χθες. -
Εκνευρισμένος ο Mateschitz
τα ιδια ειναι για ολους ζηστε-στηστε το μονοθεσιο συμφωνα μ'αυτο ελεος τσουρεκια αφρατα μας τα κανατε με λαστιχα...οταν τα ρεντμπουλ ηταν απιαστα...με χαρτογραφησεις-ελαστικες αεροτομες-+ + + + και οι αλλοι ηταν στο πουθενα,αλλαξανε τους κανονισμους για να σας φτασουν?
επισης σε οσους δεν αρεσουν τα λαστιχα για το θεαμα που προσφερουν και δεν βγαζουν τις ικανοτητες των οδηγων-μονοθεσιων...και μενα δεν μου αρεσουν τα DRS-KERS γιατι κανουν πιο ευκολη την επιθεση σε ενα προσπερασμα...ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ πως το λεν ρε παιδακι μου pure racing drive χωρις βοηθητικες μαλακιες...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ ότι το παλιό καθεστώς με DRS θα έδινε καλύτερους αγώνες και πιο γρήγορους.
Γιατί το DRS χωρίς φθορά ελαστικών που να μπορεί να αλλάξει δραματικά τον ρυθμό ενός στιντ απλά θα φέρνει τους γρήγορους ευκολότερα μπροστά. Εντ δατς ολ. Θα στερήσει το μοναδικό πλεονέκτημα εκείνων των εποχών που ήταν το παληκαρίσιο προσπέρασμαΔεν υποθέτω τίποτα. Έχουμε ήδη δύο ολόκληρες χρονιές με DRS και το θέαμα ήταν δυο χαρές, πολύ καλύτερα από ότι είναι φέτος με τις τσιχλόφουσκες.
Ακόμα και πριν το DRS είχαμε συναρπαστικές χρονιές. Η βαρεμάρα που επικαλείστε ήταν πιο πριν και από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Το DRS είναι ένα από αυτά.
Ποιοι άλλοι αγώνες σε πίστα έχουν την ταχύτητα σε ρόλο κομπάρσου; Οι αγώνες αντοχής.
Ε, η F1 δεν ήταν ποτέ αγώνας αντοχής και πλέον το έχουν ξεφτιλίσει.Επειδή κούρασα όμως, επαναλαμβάνω: Αν σας αρέσει, γούστο σας καπέλο σας. Εγώ θέλω πίεση στο όριο, όχι διαχείριση.
Over & out.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Εγώ θέλω πίεση στο όριο, όχι διαχείριση.Over & out.
E μα πιέζουν στο όριο της διαχείρισης.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ ότι το παλιό καθεστώς με DRS θα έδινε καλύτερους αγώνες και πιο γρήγορους.
Γιατί το DRS χωρίς φθορά ελαστικών που να μπορεί να αλλάξει δραματικά τον ρυθμό ενός στιντ απλά θα φέρνει τους γρήγορους ευκολότερα μπροστά. Εντ δατς ολ. Θα στερήσει το μοναδικό πλεονέκτημα εκείνων των εποχών που ήταν το παληκαρίσιο προσπέρασμαΔεν υποθέτω τίποτα. Έχουμε ήδη δύο ολόκληρες χρονιές με DRS και το θέαμα ήταν δυο χαρές, πολύ καλύτερα από ότι είναι φέτος με τις τσιχλόφουσκες.
Ακόμα και πριν το DRS είχαμε συναρπαστικές χρονιές. Η βαρεμάρα που επικαλείστε ήταν πιο πριν και από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Το DRS είναι ένα από αυτά.
Ποιοι άλλοι αγώνες σε πίστα έχουν την ταχύτητα σε ρόλο κομπάρσου; Οι αγώνες αντοχής.
Ε, η F1 δεν ήταν ποτέ αγώνας αντοχής και πλέον το έχουν ξεφτιλίσει.Επειδή κούρασα όμως, επαναλαμβάνω: Αν σας αρέσει, γούστο σας καπέλο σας. Εγώ θέλω πίεση στο όριο, όχι διαχείριση.
Over & out.
-
Ναι και πρέπει να βάζει και Ultrex να διατηρείται χωρίς πιτυρίδα το μαλλί...
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ακόμα και πριν το DRS είχαμε συναρπαστικές χρονιές. Η βαρεμάρα που επικαλείστε ήταν πιο πριν και από τότε έχουν αλλάξει πολλά.
Όταν η Φερράρι έκανε συλλογή εσωρούχων. Πεστο μην ντρέπεσαι.
Πολύ μ'αρεσει που κάθε φορά που κερδάει η Φερράρι, όλοι γκρινιάζετε για τα πάντα. Όταν φευγουν μπροστά οι γκαζόζες τότε όλα είναι μια χαρα. Το ίδιο θα γινόταν και αν ποτέ εφευγε μπροστά η αρμάδα του Ντένις, αλλά αυτό χάνεται στα βάθη της ιστορίας. Το 2011 σκίζατε τα καλσόν σας να μην αλλάξουν οι κανόνες και βγαλαμε τη χρονιά με τα ημιπαράνομα μονοθέσια και σε τρομερό ενδιαφέρον με τον Φετελ να είναι όσο ήθελε μπροστά. Εφτασε μία νίκη της Φερράρι στο Σιλβερστόουν για να σταματήσετε να νοιάζεστε για τον ανταγωνισμό και το θέαμα.
Εγω δεν είδα καμμία ταχύτητα σε ρόλο κομπάρσου. Ο ταχύτερος συνδυασμός μέχρι στιγμής έχει κερδίσει κάθε αγώνα ακόμα και στη Μαλαισία με τα παρατράγουδα. Οποιος διαφωνεί ας το αποδείξει. ΟΙ αγώνες της Φ1 διαρκούν 305χλμ. Αν νομίζετε ότι σε 5χλμ το Σαββατο δίνονται βαθμοί πλανάστε. Ποτέ δε δίνονταν. Απλά επειδή συνήθως υπήρχε διπλή γραμμή στην πίστα τόσα χρόνια νομίσατε ότι αυτό είναι το σωστό.
Και στο φινάλε που σκατά ξέρετε ότι η Ρεντ Μπουλ είχε κι αλλο να δώσει; Επειδή το είπε ένας γκαζοζάς; Επειδή δίνει φτερά;
-
Εντάξει έβγαλες τον Ολυμπιακό που κρύβεις μέσα σου; Τελείωσε το παραλλήρημα;
Για τα λάστιχα γκρίνιαξα σε όλους τους φετινούς αγώνες και δεν τους κέρδισε όλους η Ferrari. Επίσης μέχρι στιγμής δεν κερδάει.
Είπα ήδη ότι είναι άδικο να αλλάξουν τα λάστιχα τώρα και σχολίασα μόνο σχετικά με το θέαμα καθότι τη φοράδα την έχω αφοδευμένη.΄
Λάθος μου που άνοιξα συζήτηση μετά από νίκη του εκλεκτού. Δεν θα ξαναγίνει. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ακόμα και πριν το DRS είχαμε συναρπαστικές χρονιές. Η βαρεμάρα που επικαλείστε ήταν πιο πριν και από τότε έχουν αλλάξει πολλά.
Όταν η Φερράρι έκανε συλλογή εσωρούχων. Πεστο μην ντρέπεσαι.
Πολύ μ'αρεσει που κάθε φορά που κερδάει η Φερράρι, όλοι γκρινιάζετε για τα πάντα. Όταν φευγουν μπροστά οι γκαζόζες τότε όλα είναι μια χαρα. Το ίδιο θα γινόταν και αν ποτέ εφευγε μπροστά η αρμάδα του Ντένις, αλλά αυτό χάνεται στα βάθη της ιστορίας. Το 2011 σκίζατε τα καλσόν σας να μην αλλάξουν οι κανόνες και βγαλαμε τη χρονιά με τα ημιπαράνομα μονοθέσια και σε τρομερό ενδιαφέρον με τον Φετελ να είναι όσο ήθελε μπροστά. Εφτασε μία νίκη της Φερράρι στο Σιλβερστόουν για να σταματήσετε να νοιάζεστε για τον ανταγωνισμό και το θέαμα.
Ε ενταξει αυτά γινόντουσαν πιο παλιά ακόμα... Ως το 2004, με διάλειμμα το 2007 και τον... 'φωτοτυπικό' τίτλο στον Μίκι. Η Μακ το έχουν σηκώσει πιο πρόσφατα από εσάς - 2008 remember?
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Ακόμα και πριν το DRS είχαμε συναρπαστικές χρονιές. Η βαρεμάρα που επικαλείστε ήταν πιο πριν και από τότε έχουν αλλάξει πολλά.
Όταν η Φερράρι έκανε συλλογή εσωρούχων. Πεστο μην ντρέπεσαι.
Πολύ μ'αρεσει που κάθε φορά που κερδάει η Φερράρι, όλοι γκρινιάζετε για τα πάντα. Όταν φευγουν μπροστά οι γκαζόζες τότε όλα είναι μια χαρα. Το ίδιο θα γινόταν και αν ποτέ εφευγε μπροστά η αρμάδα του Ντένις, αλλά αυτό χάνεται στα βάθη της ιστορίας. Το 2011 σκίζατε τα καλσόν σας να μην αλλάξουν οι κανόνες και βγαλαμε τη χρονιά με τα ημιπαράνομα μονοθέσια και σε τρομερό ενδιαφέρον με τον Φετελ να είναι όσο ήθελε μπροστά. Εφτασε μία νίκη της Φερράρι στο Σιλβερστόουν για να σταματήσετε να νοιάζεστε για τον ανταγωνισμό και το θέαμα.
Ε ενταξει αυτά γινόντουσαν πιο παλιά ακόμα... Ως το 2004, με διάλειμμα το 2007 και τον... 'φωτοτυπικό' τίτλο στον Μίκι. Οι Μάκας το έχουν σηκώσει πιο πρόσφατα από εσάς - 2008 remember?
-
Απο την συνεντευξη τυπου χθες
Q: (Toni Lopez - La Vanguardia) Two questions for Fernando. Congratulations. In 2006 you said, when you had your first winning at home that it had been your best race in Formula One. What can you say now? And when have you realised that you can win this race?
FA: Well the first, I didn’t remember to say this in 2006. And if I say that, obviously from 2008 to 2013 I did better races. Maybe, as I said before, after the last pitstop when I found myself in front of Kimi, eight or nine seconds, and our tyres were two or three laps newer than Kimi, I realised that the race was in our pocket if we don’t do mistakes.Ουτε να το φτυσει το μακλαρενικο 2007 !!
Οκ ναι το εφτυσε!!! -
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Η Μακ το έχουν σηκώσει πιο πρόσφατα από εσάς - 2008 remember?Ναι ε; Μαλακίες δηλαδή γράφει η wiki που λέει ότι η McLaren πήρε τον τελευταίο τίτλο ΤΗΣ το 1998; Το 2008 τον τίτλο τον πήρε η Ferrari!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Μακ το έχουν σηκώσει πιο πρόσφατα από εσάς - 2008 remember?
Ναι ε; Μαλακίες δηλαδή γράφει η wiki που λέει ότι η McLaren πήρε τον τελευταίο τίτλο ΤΗΣ το 1998; Το 2008 τον τίτλο τον πήρε η Ferrari!
Καλά εσύ ζήσε το μύθο σου!
-
Δες τι γραφουν τα βιβλια της ιστοριας για το ποτε πηρε η Μακ πρωταθλημα και καλον υπνο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης Geo F1 έγραψε:
Ο Ditrch Mastericgje%'%'£$%'£$'%^ πως διαολο λεγεται ηδη εκφραζει τρελα παραπονα με δηλωσεις του στυλ This is not Formula 1 racing.
Στο Μπαχρειν ομωςΕχει εδω και ποσα χρονια που ο Μοντετζεμολο γκρινιαζει για δοκιμες εξελιξης. Που στο παρελθον ωφελούσαν τη Ferrari και που λόγω μπατζετ θα την ωφελουσαν και τωρα. Αλλα κι εκει μοκο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δες τι γραφουν τα βιβλια της ιστοριας για το ποτε πηρε η Μακ πρωταθλημα και καλον υπνο.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Καλά - καληνύχτα...
Σε σέβομαι, σε αναγνωρίζω, σε ξεχωρίζω στο φόρουμ, αλλά από το 1978 που πρωτοπαρακολούθησα F1 σημείο αναφοράς ήταν πάντοτε Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΟΔΗΓΟΣ! Το '78 για παράδειγμα όλοι μιλούσαν για τον πρωταθλητή του '77 Lauda, και όχι για την Ferrari των Reutemann και Villeneuve... H Alfa Romeo που οδηγούσε ο Αυστριακός, αν και κάρο, ήταν πιο αναγνωρίσιμη από τις Ferrari γιατί είχε το Νο1 του πρωταθλητή! Μπορείς να θεωρείς ότι αυτό δεν έχει σημασία και είναι η γνώμη σου, αλλά δέξου αγαπητέ συνονόματε ότι ένα 95% (και λίγο λέω) δεν αγκαλιάζουν την άποψή σου. Άσε μας να έχουμε και δική μας άποψη αδερφέ!
-
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Δες τι γραφουν τα βιβλια της ιστοριας για το ποτε πηρε η Μακ πρωταθλημα και καλον υπνο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Καλά - καληνύχτα...
Σε σέβομαι, σε αναγνωρίζω, σε ξεχωρίζω στο φόρουμ, αλλά από το 1978 που πρωτοπαρακολούθησα F1 σημείο αναφοράς ήταν πάντοτε Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΟΔΗΓΟΣ! Το '78 για παράδειγμα όλοι μιλούσαν για τον πρωταθλητή του '77 Lauda, και όχι για την Ferrari των Reutemann και Villeneuve... H Alfa Romeo που οδηγούσε ο Αυστριακός, αν και κάρο, ήταν πιο αναγνωρίσιμη από τις Ferrari γιατί είχε το Νο1 του πρωταθλητή! Μπορείς να θεωρείς ότι αυτό δεν έχει σημασία και είναι η γνώμη σου, αλλά δέξου αγαπητέ συνονόματε ότι ένα 95% (και λίγο λέω) δεν αγκαλιάζουν την άποψή σου. Άσε μας να έχουμε και δική μας άποψη αδερφέ!
...σωστά λες ότι στον πολύ τον κόσμο, αυτό που μένει είναι ο πρωταθλητής οδηγός και όχι η πρωταθλήτρια ομάδα, αλλά εσύ αναφέρθηκες στην Mακ (σαν πρωταθλήτρια ομάδα) και όχι στον πρωταθλητή οδηγό (παραπάνω αναφέρεσαι σαφώς στον Lauda και όχι στη Ferrari), ενώ στο σημείο του γραπτού σου που προκάλεσε τη δίκαιη αντίρρηση του Δία, έγραφες:
Η Μακ το έχουν σηκώσει πιο πρόσφατα από εσάς - 2008 remember?
...βασικά ο Λούης το είχε σηκώσει, κι αν την επόμενη χρονιά άλλαζε ομάδα, το νούμερο 1 θ' ακολουθούσε τον Λούη...
...φτούυυυ... είμαι
2013 - Gran Premio de España