-
Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε.
Α ρε Peugeot..... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε.
Α ρε Peugeot.....+οο
-
Το μπροστινό μέρος θυμίζει λίγο μοντέλα της Merc απο την φώτο στο γαλλικό περιοδικό. Θετικότατο πάντως το νέο πάτωμα που θα φοράει το αυτοκίνητο. Λογικά οι τοπ εκδόσεις θα φέρουν ως πίσω ανάρτηση, τους πολλαπλούς.
-
Ας μου θυμίσει κάποιος το λόγο ύπαρξης της Peugeot?
-
Ένα 'τίποτα' που ψάχνω τρόπο να συμπαθήσω, αλλά...
Έχουν μια απίστευτη 'μαγιά' στα χέρια τους (γαλλικό ντιζάιν, φήμη περί οδικής συμπεριφοράς, αγωνιστικές επιτυχίες) και μας σερβίρουν...αυτό.
-
Tεμπελιάζουν και οι επί του Photoshop στο περιοδικό
vs -
Πρέπει να έχει και οδική συμεπιριφορά και ποιότητα και ανάλογο παρουσιαστικό ένα 306 για το 14 , τα τελευταία τους χαρτιά παίζουν .
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Tεμπελιάζουν και οι επί του Photoshop στο περιοδικό
vsΣτο πλάι,καθρέπτες,παράθυρα,η γραμμή πάνω στις πόρτες είναι ίδια με του γκολφ.Μπροστά το πάνω μέρος μοιάζει με kia ceed και το κάτω με renault megane
-
Photoshop...
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Photoshop...Εμ,ναι το ξέρω,αλλά έβαλαν λίγο απ'όλα να ουμ .Με μέτρο ρε παιδιά με μέτρο .
-
Ετσι και πανε να βγαλουν 309 θα γινει αμεση συγκριση με το παλιο που ηταν αμαξαρα (και τυχαινει να εχουμε ενα στη κατοχη μας...)
Θα φανε τα μουτρα τους ανετα οπως τα τρωνε τα τελευταια χρονια... Κριμα... -
BTW το νέο αυτόματο που αναφέρεται στη φωτο με το σχεδιο του εσωτερικού ξέρει κανείς τι θα είναι. (dual Clutch, κλασικό κλπ)
-
http://www.carscoops.com/2013/04/peugeo ... -will.html
Κάποιες πληροφορίες ακόμα σχετικά με το σχεδιασμό.
Ημιάκαμπτο πίσω θα φοράει κι αυτό, right?
-
Μάλλον ναι, αν και το πάτωμα υποστηρίζει πολλαπλούς πίσω (για το υβριδικό πχ).
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μάλλον ναι, αν και το πάτωμα υποστηρίζει πολλαπλούς πίσω (για το υβριδικό πχ).Και γιατί το υβριδικό να εχει άλλη διάταξη πίσω
-
Τα ντιζελοϋβριδικά της psa έχουν τους ηλεκτροκινητήρες να δίνουν κίνηση στους πίσω τροχούς.
-
OK
Ελπίζω να τους βγεί καλό οτι κι αν είναι γιατί δεν εμπνέουν οι γάλλοι τελευταία
-
Αν και σε σχέση με το τωρινό 1400αρι 308 (1371 kgr) υπάρχει μείωση και πάλι το βάρος στα 1300 κιλά για το entry level μοντέλο, δηλ για ιπποδυνάμεις 100-110 άλογα, πάλι αρκετά υψηλό φαίνεται. Και αν ισχύσει αυτό που λέει ο drdino, ότι στην ανάρτηση θα υπάρχει 'πολιτική αλά DS5' οι βασικές εκδόσεις δεν θα λένε και πολλά πράγματα.
-
Kάποιες φωτό που νομίζω ότι κάπως έτσι θα μοιάζει. (κλώνος του c4)
-
Σήμερα θα το παρουσιάσουν.
Πολύ ... 'συντηρητικό'! Τι έπαθαν?
Peugeot 308 (2013)