Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 179
    • 180
    • 93 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    99835
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      professeur last edited by

      Ο χρήστης akis_drive έγραψε:

      Για αλλαγή τακακιών σε golf V με 140 άλογα έχει κανείς υπ όψη του τίποτα; Να βάλω τα εργοστασιακά ή να ψάξω τπτ Galfer ή άλλη μάρκα;

      Όχι αγωνιάρικη χρήση.

      ATE

      +1

      Πολυ καλά και σε πολύ καλή τιμή με λίγο ψάξιμο. Επίσης έχουν και τον αισθητήρα φθοράς που δεν τον έχουν όλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kapami last edited by

        Thanx και στους δύο!

        Έχουμε υπ όψη κάποιο συγκεκριμένο καλό 'εφαρμοστή'; Έστω με Pm.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • X
          xeno last edited by

          Μάλλον έχουν στραβώσει οι δίσκοι των φρένων στην 190Ε, αλλά θέλω γνώμες: Πατώντας ελαφρά-τσιμπώντας-το φρένο έχω από απαλό έως ισχυρό τρέμουλο. Εμφανίζεται πιο έντονα από τα 120 και κάτω μέχρι τα 80. Όταν πατήσω δυνατά δεν αντιλαμβάνομαι κάτι τέτοιο, τα φρένα λειτουργούν καλά.
          τί λέτε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • 2
            21-quadra last edited by

            Ο χρήστης XENO έγραψε:
            Μάλλον έχουν στραβώσει οι δίσκοι των φρένων στην 190Ε, αλλά θέλω γνώμες: Πατώντας ελαφρά-τσιμπώντας-το φρένο έχω από απαλό έως ισχυρό τρέμουλο. Εμφανίζεται πιο έντονα από τα 120 και κάτω μέχρι τα 80. Όταν πατήσω δυνατά δεν αντιλαμβάνομαι κάτι τέτοιο, τα φρένα λειτουργούν καλά.
            τί λέτε;

            Αν έχουν πάρει ελαφρά οι δίσκοι σου και τα μπαλάκια των ημίμπαρων, τα Bull, ή κάποιο από τα ψαλίδια είναι στα όρια του, το φαινόμενο μεγενθύνεται, μια προσεκτική εξέταση σε δίσκους και στο μπροστινό σύστημα θα δείξει το αίτιο.

            Α! και μια ματιά στις γλύστρες στις δαγκάνες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xeno last edited by

              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

              Μάλλον έχουν στραβώσει οι δίσκοι των φρένων στην 190Ε, αλλά θέλω γνώμες: Πατώντας ελαφρά-τσιμπώντας-το φρένο έχω από απαλό έως ισχυρό τρέμουλο. Εμφανίζεται πιο έντονα από τα 120 και κάτω μέχρι τα 80. Όταν πατήσω δυνατά δεν αντιλαμβάνομαι κάτι τέτοιο, τα φρένα λειτουργούν καλά.
              τί λέτε;

              Αν έχουν πάρει ελαφρά οι δίσκοι σου και τα μπαλάκια των ημίμπαρων, τα Bull, ή κάποιο από τα ψαλίδια είναι στα όρια του, το φαινόμενο μεγενθύνεται, μια προσεκτική εξέταση σε δίσκους και στο μπροστινό σύστημα θα δείξει το αίτιο.

              Α! και μια ματιά στις γλύστρες στις δαγκάνες.

              Οκ. πάω αύριο για έλεγχο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • X
                xeno last edited by

                Ο χρήστης XENO έγραψε:

                Μάλλον έχουν στραβώσει οι δίσκοι των φρένων στην 190Ε, αλλά θέλω γνώμες: Πατώντας ελαφρά-τσιμπώντας-το φρένο έχω από απαλό έως ισχυρό τρέμουλο. Εμφανίζεται πιο έντονα από τα 120 και κάτω μέχρι τα 80. Όταν πατήσω δυνατά δεν αντιλαμβάνομαι κάτι τέτοιο, τα φρένα λειτουργούν καλά.
                τί λέτε;

                Αν έχουν πάρει ελαφρά οι δίσκοι σου και τα μπαλάκια των ημίμπαρων, τα Bull, ή κάποιο από τα ψαλίδια είναι στα όρια του, το φαινόμενο μεγενθύνεται, μια προσεκτική εξέταση σε δίσκους και στο μπροστινό σύστημα θα δείξει το αίτιο.

                Α! και μια ματιά στις γλύστρες στις δαγκάνες.

                Οκ. πάω αύριο για έλεγχο.

                Τελικά μετά από έλεγχο στο σύστημα φάνηκε ότι ήταν πρόβλημα των δίσκων. Αλλάχθηκαν, και στις δοκιμές που έκανα δεν το ξαναπαρουσίασε. Θα πρέπει μάλλον να τους στρώσω λίγο πριν πιέσω δυνατά τα φρένα, ... σωστά ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dim8 last edited by

                  σωστα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • X
                    xeno last edited by

                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                    σωστα.

                    ευχαριστώ. Μήπως υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μέθοδος 'στρωσίματος' ή απλά προσεκτικά φρεναρίσματα μέχρι να 'στρώσει' το σύστημα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • bassstarlet
                      bassstarlet last edited by

                      Δεν σου έδωκαν οδηγίες εκεί που σου άλλαξαν τους δίσκους;
                      Αχαρακτήριστοι.

                      Απέφευγε τα απότομα και δυνατά φρεναρίσματα, στα πρώτα 300 χιλιόμετρα.
                      Πρέπει να στρώσεις και τα τακάκια...

                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • X
                        xeno last edited by

                        Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                        Δεν σου έδωκαν οδηγίες εκεί που σου άλλαξαν τους δίσκους;
                        Αχαρακτήριστοι.

                        Απέφευγε τα απότομα και δυνατά φρεναρίσματα, στα πρώτα 300 χιλιόμετρα.
                        Πρέπει να στρώσεις και τα τακάκια...

                        Βρήκα αυτό: http://zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm
                        πρέπει να ακολουθήσω τέτοια τακτική;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          costas-athan last edited by

                          Ο χρήστης XENO έγραψε:

                          Δεν σου έδωκαν οδηγίες εκεί που σου άλλαξαν τους δίσκους;
                          Αχαρακτήριστοι.

                          Απέφευγε τα απότομα και δυνατά φρεναρίσματα, στα πρώτα 300 χιλιόμετρα.
                          Πρέπει να στρώσεις και τα τακάκια...

                          Βρήκα αυτό: http://zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm
                          πρέπει να ακολουθήσω τέτοια τακτική;

                          Δυνατά φρεναρίσματα χρειάζονται σε τακάκια που δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες, π.χ. Yellowstuff.

                          Διάβασε σε αυτό το άρθρο => http://www.centricparts.com/files/Centric White Paper C2-Bed-In Theory.pdf την παράγραφο 'Bedding fundementals' για γενικές πληροφορίες και βρες από τη σελίδα του κατασκευαστή τη διαδικασία που προτείνει για τα δικά σου τακάκια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
                            Δυνατά φρεναρίσματα χρειάζονται σε τακάκια που δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες, π.χ. Yellowstuff.

                            Για όλα τα τακάκια κάνει απλά θα χρειαστείς διαφορετικές ταχύτητες, χαμηλότερες και πιο λίγες επαναλήψεις. Η ιδέα είναι ότι θέλεις να ζεστάνεις τα τακάκια τόσο ώστε να αλείψουν τον δίσκο με ελάχιστη γκρι στρώση. Από δική μου δοκιμή όντως το φρενάρισμα μετά από τέτοιο στρώσιμο είναι εξαιρετικό..... για όσο κρατήσει, μετά θέλει ξανά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • X
                              xeno last edited by

                              οκ. Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια. Μόλις σταματήσει να βρέχει (εδώ στα Ιωάννινα) θα βγω για στρώσιμο. Φαντάζομαι ότι δεν πειράζει να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο για μικρές διαδρομές με λίγα και απαλά φρεναρίσματα, μέχρις ότου κάνω το στρώσιμο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                costas-athan last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                Δυνατά φρεναρίσματα χρειάζονται σε τακάκια που δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες, π.χ. Yellowstuff.

                                Για όλα τα τακάκια κάνει απλά θα χρειαστείς διαφορετικές ταχύτητες, χαμηλότερες και πιο λίγες επαναλήψεις. Η ιδέα είναι ότι θέλεις να ζεστάνεις τα τακάκια τόσο ώστε να αλείψουν τον δίσκο με ελάχιστη γκρι στρώση. Από δική μου δοκιμή όντως το φρενάρισμα μετά από τέτοιο στρώσιμο είναι εξαιρετικό..... για όσο κρατήσει, μετά θέλει ξανά.

                                Πάντως πολλοί κατασκευαστές προτείνουν ήρεμη οδήγηση για ένα συγκεκριμένο διάστημα χιλιομέτρων χωρίς να αναφέρουν πως πρέπει να ακολουθηθεί ειδική διαδικασία ζεστάματος. Εδώ => http://www.tirerack.com/brakes/tech/tec ... ?techid=85 ορισμένα παραδείγματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Κάποιος μπορεί να είναι και ανυπόμονος, και να το πλακώσει στα δυνατά φρεναρίσματα, ώστε να «δέσει» το καινούργιο τακάκι με τον δίσκο.
                                  Αλλά αν δεν είναι απαραίτητο, γιατί να το ζορίσεις;

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    costas-athan last edited by

                                    Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                    Κάποιος μπορεί να είναι και ανυπόμονος, και να το πλακώσει στα δυνατά φρεναρίσματα, ώστε να «δέσει» το καινούργιο τακάκι με τον δίσκο.
                                    Αλλά αν δεν είναι απαραίτητο, γιατί να το ζορίσεις;

                                    Μάλλον το αντίθετο θα συμβεί. Αν πλακώσεις στα φρεναρίσματα ένα τακάκι που δεν είναι κατασκευασμένο για υψηλές θερμοκρασίες θα υπερθερμανθεί και αντί για στρώσιμο θα προκληθεί φθορά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Η ιδέα είναι να το ζεστάνεις στα όριά του αλλά όχι πέρα από αυτά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        costas-athan last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                        Η ιδέα είναι να το ζεστάνεις στα όριά του αλλά όχι πέρα από αυτά.

                                        Ναι αυτό λέω κι εγώ. Αν ακολουθηθεί η διαδικασία των Yellowstuff τα οποία κάνουν και για αγωνιστική χρήση (χρησιμοποιούνται και σε ράλλυ) ή των Hawk Performance HP Plus (που εκτός από το δρόμο προορίζονται και για autocross και track days) σε απλά τακάκια είναι πιθανόν τα τελευταία να υπερθερμανθούν.

                                        Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει οδηγίες κατασκευαστή απλών τακακιών δρόμου που να προτείνει κάτι άλλο πέρα από ομαλή οδήγηση για μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Βρισκω δισκοπλακες brembo και δισκοπλακες APbrempo. ΟΕΜ ανταλλακτικα.
                                          Oι πρωτες ειναι ακριβοτερες απο τις δευτερες. Σε ψαξιμο ειδα οτι ειναι ιδια εταιρια Οι κωδικοι ειναι διαφορετικοι αλλα τα σχεδιαγραμματα ολοιδια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                                            Βρισκω δισκοπλακες brembo και δισκοπλακες APbrempo. ΟΕΜ ανταλλακτικα.
                                            Oι πρωτες ειναι ακριβοτερες απο τις δευτερες. Σε ψαξιμο ειδα οτι ειναι ιδια εταιρια Οι κωδικοι ειναι διαφορετικοι αλλα τα σχεδιαγραμματα ολοιδια.

                                            Oι εταιρίες AP / AP RACING / ALCON / GALFER / BREMBO / BRECO / MARCHESINI / SABELT / BYBRE και ίσως άλλες που μου διαφεύγουν ανήκουν στον όμιλο της Brembo, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουν την ίδια ποιότητα, κοστολόγιο, τεχνολογία, άλλωστε αγοράστηκαν από τον όμιλο για να τον συμπληρώσουν ποιοτικά, τεχνολογικά, πελατειακά, να έχουν φτηνότερο κοστολόγια λόγω οικονομίας κλίμακας, παραμένοντας όμως στα δικά τους ποιοτικά προϊόντα που τους έκαναν γνωστούς ανά τον κόσμο.

                                            Η Ferodo πάλι, και την αναφέρω γιατί στο μυαλό μας συνδυάζονται συνήθως τα φρένα της Brembo με τα τακάκια της Ferodo, ανήκει στον όμιλο της Honeywell/ Westinghouse που ανήκουν οι FERODO / BENDIX / JURID / DELPHI / GARRETT και πολλές άλλες του automotive χώρου, βέβαια δεν είναι μόνο αυτές, ρίξε μια ματιά στον όμιλο που ο τζίρος του πρέπει να είναι αρκετές φορές μεγαλύτερος από όλης της Ελλάδας. Και βέβαια αν αρχίσεις να ψάχνεις να βρείς άκρη, ακόμα και για το απλούστερο ανταλλακτικό θέλεις ώρες, ή για να δείς τι κάνει ο όμιλος δεν φτάνει μια εβδομάδα.

                                            http://honeywell.com/Products-Services/ ... ation.aspx

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 93 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr