-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Εγω Νίκο λέω να αλλάξει ο κανονισμός και όχι η γόμα.Στο μόνο που συμφωνώ είναι ότι δεν πρέπει να είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθούν και οι δυο γόμες.
Ο κάθε αγώνας ας εξακολουθεί να έχει συγκεκριμένες γόμες και να τον ξεκινούν με το σετ που έκαναν τον ταχύτερο χρόνο τους.
-
Νικο διατειρω μια επιφυλλαξη κατα ποσον οι γομες ( σκελετός και οτι αλλο θελεις ) δεν αλλαζουν στην πορεια κι ολα αυτα με τον περιορισμό των δοκιμών.
θεωρω απλά λαθος να φτιαχνεται ( ουτε καν στηνεται ) ενα μονοθεσιο γυρω απο τα λαστιχα και μονο...
Προσπαθω να φανταστω θρυλους, οπως πχ σεννα που ειχαν ενα καθαρα aggresive στυλ να οδηγουν σημερα, και αν θα ειχαν γινει το ιδιο θρυλοι....
ισως και να ειμαι και υπερβολικός... -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ρε greo (και λοιποι) ξέχνα τον έρωτα σου για τον Alonso και τη Σκουντέρω για ένα λεπτό και πες μου.
Σου αρέσουν οι αγώνες, οι μάχες και η οδήγηση που βλέπουμε φέτος;
Το μόνο κριτήριο είναι η διαχήρηση ελαστικών. Αηδία έχει καταντήσει.
Αυτό λέμε (όσοι δεν μας αρέσει), ανεξαρτήτως ομάδων.Παρόλα αυτά δηλώνω ότι η αλλαγή των ελαστικών (και οποιοδήποτε κανονισμού) εν μέσω της χρονιάς είναι απαράδεκτη (έχει δίκιο ο Νίκος), αλλά έτσι κι αλλιώς λύσσα το έχει κάνει αυτό το θέμα η Pirelli τα τελευταία χρόνια.
Ξαναρωτάω (όχι εσένα - γενικώς): Γιατί είναι κακό τα 4 πιτστοπ; Τι δε μας αρέσει σ'αυτό; Γιατί είναι αυτό endurance και όχι το να κρατάνε τα λάστιχα για πάντα να μπαίνει μπροστά ο Χ Βιλνέβ και από πίσω να έχουμε το Οριαν Εξπρες για 50 γύρους;
Εγω (το ξαναλέω) ΔΕΝ είδα το νικητή να κάνει διαχείρηση. Αν είδατε εσείς ΟΚ είδα άλλα.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Νικο διατειρω μια επιφυλλαξη κατα ποσον οι γομες ( σκελετός και οτι αλλο θελεις ) δεν αλλαζουν στην πορεια κι ολα αυτα με τον περιορισμό των δοκιμών.θεωρω απλά λαθος να φτιαχνεται ( ουτε καν στηνεται ) ενα μονοθεσιο γυρω απο τα λαστιχα και μονο...
Προσπαθω να φανταστω θρυλους, οπως πχ σεννα που ειχαν ενα καθαρα aggresive στυλ να οδηγουν σημερα, και αν θα ειχαν γινει το ιδιο θρυλοι....
ισως και να ειμαι και υπερβολικός...Ο Αλόνσο πάντως δεν έκανε επιφυλακτικό αγώνα νομίζω.
Τάπα πήγαινε και πίεζε συνεχώς.
-
Στο βαθμό που το επιτρεπαν τα λαστιχα....
Πιστευω ( πχ ) ο Προστ θα 'εγκλιματιζοταν' πιο ευκολα....Δηλ. πιστευω οτι τα λαστιχα - πλεον - δεν ειναι ενας απο ολους τους παραγοντες που επειρεαζουν την νικη ειναι Ο λογος....
σε ενα υποθετικό σεναριο ακομα και οι Μαρουσια αν εκαναν μονο ενα πιστοπ θα νικουσαν ( παραδειγμα καθ' υπερβολήν προφανως) -
Fernando Alonso (1): Παρότι είναι η 3η φορά που κερδίζω στον αγώνα της πατρίδας μου, το συναίσθημα είναι πιο δυνατό από ποτέ. Είναι ωραίο που μπόρεσα να δώσω στην Ισπανία αυτήν τη νίκη, ειδικά σε αυτόν τον καιρό κρίσης που για πολλούς ανθρώπους είναι αδύνατο να έρθουν εδώ και να μας υποστηρίξουν. Τους ευχαριστώ όλους για την υποστήριξή τους και την ομάδα για τη φανταστική δουλειά που έκανε. Μετά τις κάθε άλλο παρά εύκολες κατατακτήριες, όλα πήγαν τέλεια: η εκκίνηση, η στρατηγική, τα pit stop,** η διαχείριση των ελαστικών**. Στην αρχή του αγώνα έπρεπε να κερδίσω θέσεις αλλά μόλις περάσαμε το μέσον της ευθείας δεν υπήρχε πλέον χώρος να το κάνω. Έτσι, έσβησα το KERS για να το χρησιμοποιήσω στη στροφή 3, όπου είχα παρατηρήσει, βλέποντας τον αγώνα του GP2, ότι είναι εφικτό να προσπεράσεις από την εξωτερική. Χρειάστηκε να κάνουμε νωρίτερα το τελευταίο pit stop γιατί το πίσω αριστερό ελαστικό έχανε πίεση αλλά ευτυχώς αυτό δεν επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα. Νομίζω ότι με αυτό το μονοθέσιο μπορούμε να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα γιατί σε 5 αγώνες έχουμε κερδίσει 2 και άλλη μία φορά τερματίσαμε στη 2η θέση. Από εδώ και στο εξής πρέπει να έχουμε σταθερά καλή απόδοση και να παίρνουμε όσο γίνεται περισσότερους βαθμούς γιατί γνωρίζουμε καλά ότι δεν είμαστε οι ταχύτεροι και για να το αλλάξουμε αυτό πολλοί άνθρωποι δουλεύουν νυχθημερόν στην πίστα και στο Maranello.
-
... το μονο που θα άλλαζα στον κανονισμό θα ήταν τον περιορισμό στο πλήθος των σετ ελαστικών .... Μάλιστα θα ήθελα οι ομάδες να έχουν την άνεση να επιλέγουν αυτές ποια 2 είδη γόμας θα χρησιμοποιήσουν ... ( θα μπορούσαν να προμηθεύονται ελαστικά ανα 3-4 αγώνες και διάφορα άλλα τεχνάσματα για να μην ξεφύγει το κόστος )
-
H σκληρή γόμα πρέπει να αλλάξει πάντως,όχι και delamination ρε πούστη μου.Από την άλλη ακόμα και η Pirelli παραδέχεται ότι το παράκανε (είναι και ο αγώνας αυτός όμως βάσανο για τα ελαστικά).
Φαντάζεστε να τρέχανε φέτος με αυτά τα ελαστικά στην Τουρκία?Έ ρε γλέντια....Ελπίζω αν είναι να αλλάξουν γόμες,να μην είναι κάτι πολύ δραματικό όμως,δεν είναι σωστό να αλλάζεις σημαντικά τα ελαστικά στη μέση της χρονιάς ,αφού οι ομάδες προσαρμόζονται σε αυτά.
Και ας δώσουν επιτέλους ένα ακόμα σετ για το Qualy,που να το πάρουν πίσω στον αγώνα.Ας δούμε επιτέλους επίθεση στο q3...
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
... το μονο που θα άλλαζα στον κανονισμό θα ήταν τον περιορισμό στο πλήθος των σετ ελαστικών .... Μάλιστα θα ήθελα οι ομάδες να έχουν την άνεση να επιλέγουν αυτές ποια 2 είδη γόμας θα χρησιμοποιήσουν ... ( θα μπορούσαν να προμηθεύονται ελαστικά ανα 3-4 αγώνες και διάφορα άλλα τεχνάσματα για να μην ξεφύγει το κόστος )πολυ καλη ιδεα
-
Τι θα γινόταν άραγε αν επέστρεφε η Bridgestone και είχαμε 'πόλεμο' Bridgestone-Pirelli?
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Τι θα γινόταν άραγε αν επέστρεφε η Bridgestone και είχαμε 'πόλεμο' Bridgestone-Pirelli?Όσες ομάδες είχαν Pirelli δεν θα είχαν στον ήλιο μοίρα.Δεν θα θέλαμε να χαντακωθεί ένα μονοθέσιο για αυτό το λόγο φαντάζωμαι ε?
-
Ο χρήστης Fernando Alonso έγραψε:
Στην αρχή του αγώνα έπρεπε να κερδίσω θέσεις αλλά μόλις περάσαμε το μέσον της ευθείας δεν υπήρχε πλέον χώρος να το κάνω. Έτσι, έσβησα το KERS για να το χρησιμοποιήσω στη στροφή 3, όπου είχα παρατηρήσει, βλέποντας τον αγώνα του GP2, ότι είναι εφικτό να προσπεράσεις από την εξωτερική. -
'Έσβησα το KERS'?
@ GranTurismoOmologato ε ναι γι'αυτό και το
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
'Έσβησα το KERS'?Νομίζω εννοεί ότι δε το πάτησε.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
'Έσβησα το KERS'?
Νομίζω εννοεί ότι δε το πάτησε.
Ε ναι, αυτό εννοεί.
-
... μπορεί να το είπε στα αγγλικά ή στα Ιταλικά παίδες ....
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
... μπορεί να το είπε στα αγγλικά ή στα Ιταλικά παίδες ....http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 14553.html
At the start, I had to make up some places but after passing the halfway point on the straight, there was no more room to do so. So I switched off the KERS, so as to use it in Turn 3, where I realised, after watching the GP2 race, that it was possible to attack around the outside.
Αφού δεν ήταν στο slipstream κανενός, αποφάσισε να μη χρησιμοποιήσει όλο το KERS στην ευθεία και να το κρατήσει για την έξοδο της Τ3.
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Τι θα γινόταν άραγε αν επέστρεφε η Bridgestone και είχαμε 'πόλεμο' Bridgestone-Pirelli?Τίποτα δεν θα είχαμε. Η Πιρέλλι θα έφτιαχνε απλά σωστά λάστιχα τότε. Είναι χαζός όποιος πιστεύει ότι οι Ιταλοί δεν το έχουν!!!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Καλός και ο ΚίμηςΚαλοσύνη σου ρε σύντροφε.
Κίμι με Φερράρι θα είχε κερδίσει σήμερα πάντως...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κίμι με Φερράρι θα είχε κερδίσει σήμερα πάντως...Γιατί ο Αλόνσο δε κέρδισε?
2013 - Gran Premio de España