-
Καλησπέρα! Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για αγορά μεταχειρισμένου αυτόματου αυτοκινήτου που να μην καίει πολλά, να είναι μικρό για να μπορώ να το παρκάρω εύκολα και βασικά για μετακίνηση στην πόλη , αλλά να μπορούν να κάτσουν πίσω κι άλλα 2 άτομα. Σκέφτομαι το C1 ή aygo ή 107! Μου αρέσουν πολύ εμφανισιακά , εχω διαβάσει πως καίνε λίγα και πως στην παθητική ασφάλεια αξιολογήθηκαν πρόσφατα με 3 αστέρια. Βεβαια εγώ ενδιαφέρομαι για μοντέλο 2007-2008 και πάνω , αλλά όχι καινούριο από αντιπροσωπεία.
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν τα όσα αρνητικά ακούγονται για τα 3 αυτά αμάξια ( ότι βουίζουν κλπ ή ότι η citroen βγάζει περισσότερα προβλήματα συγκριτικά με την toyota ) ισχύουν ακόμη κι αν θα είναι αυτόματο το αμάξι. Αν κάποιος γνωρίζει εκ πείρας θα με βοηθούσε πολύ ! -
Καλησπέρα! Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για αγορά μεταχειρισμένου αυτόματου αυτοκινήτου που να μην καίει πολλά, να είναι μικρό για να μπορώ να το παρκάρω εύκολα και βασικά για μετακίνηση στην πόλη , αλλά να μπορούν να κάτσουν πίσω κι άλλα 2 άτομα. Σκέφτομαι το C1 ή aygo ή 107! Μου αρέσουν πολύ εμφανισιακά , εχω διαβάσει πως καίνε λίγα και πως στην παθητική ασφάλεια αξιολογήθηκαν πρόσφατα με 3 αστέρια. Βεβαια εγώ ενδιαφέρομαι για μοντέλο 2007-2008 και πάνω , αλλά όχι καινούριο από αντιπροσωπεία.
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν τα όσα αρνητικά ακούγονται για τα 3 αυτά αμάξια ( ότι βουίζουν κλπ ή ότι η citroen βγάζει περισσότερα προβλήματα συγκριτικά με την toyota ) ισχύουν ακόμη κι αν θα είναι αυτόματο το αμάξι. Αν κάποιος γνωρίζει εκ πείρας θα με βοηθούσε πολύ ! -
Καλησπέρα! Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για αγορά μεταχειρισμένου αυτόματου αυτοκινήτου που να μην καίει πολλά, να είναι μικρό για να μπορώ να το παρκάρω εύκολα και βασικά για μετακίνηση στην πόλη , αλλά να μπορούν να κάτσουν πίσω κι άλλα 2 άτομα. Σκέφτομαι το C1 ή aygo ή 107! Μου αρέσουν πολύ εμφανισιακά , εχω διαβάσει πως καίνε λίγα και πως στην παθητική ασφάλεια αξιολογήθηκαν πρόσφατα με 3 αστέρια. Βεβαια εγώ ενδιαφέρομαι για μοντέλο 2007-2008 και πάνω , αλλά όχι καινούριο από αντιπροσωπεία.
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν τα όσα αρνητικά ακούγονται για τα 3 αυτά αμάξια ( ότι βουίζουν κλπ ή ότι η citroen βγάζει περισσότερα προβλήματα συγκριτικά με την toyota ) ισχύουν ακόμη κι αν θα είναι αυτόματο το αμάξι. Αν κάποιος γνωρίζει εκ πείρας θα με βοηθούσε πολύ ! -
Τα αρνητικά της τριπλέτας είναι λίγο-πολύ γνωστά. Περίεργα φρένα που θέλουν λίγη συνήθεια (ευαίσθητο ABS κλπ), ποιότητα κατασκευής μέτρια (δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία βέβαια) και ποιότητα υλικών στο εσωτερικό ακόμα πιο μέτρια, με τις επιφάνειες στο χρώμα του αμαξώματος να κάνουν ''μπαμ''... Εμένα δεν με ενοχλεί πολύ, όμως για άλλους είναι λόγος απόρριψης. Επιπλέον, το πορτ-μπαγκάζ είναι μικρό (γύρω στα 150lt το πολύ), αν και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το περιμένεις από ένα αμάξι με μήκος 3,5m. Συν ότι για τα μεταχειρισμένα πολλοί ιδιοκτήτες ζητάνε ΤΑ λεφτά, ακριβώς επειδή η τριπλέτα έχει αυτά που ζητάει ο Έλληνας σήμερα. Οικονομία καυσίμου, χαμηλά κόστη σέρβις, χαμηλά κόστη και ευκολία εύρεσης ανταλλακτικών, αξιοπιστία και ευελιξία στην πόλη. Ειδικά τα αυτόματα έχουν ακόμα καλύτερη αξία μεταπώλησης αφού προσθέτουν και την ευκολία οδήγησης.
Προσωπικά εγώ θα τα κοιτούσα. Μπορώ να παραβλέψω τα αρνητικά τους αφού τα θετικά τους τα υπερκαλύπτουν. Αλλά θέτω ως προσωπικό μου όριο τα 6 χιλιάρικα, αφού μετά το όριο αυτό παίρνεις ανώτερα αυτοκίνητα.
Επειδή δεν αναφέρεις όριο μπάτζετ και περιοχή, θα σου παραθέσω αυτή την αναζήτηση. C1/Aygo/107 αυτόματα, 5πορτα και ταυτόχρονα θα δεις και κάποια άλλα όπως Picanto, Matiz, Cuore κλπ
http://www.car.gr/classifieds/cars/?doo ... 2005&so=pr
Όσο για το αυτόματο κιβώτιο, θα θυμάσαι να βάζεις τη νεκρά όταν θα είσαι σταματημένη στο μποτιλιάρισμα. Να μην κάθεσαι φρεναριστή με την E (ταχύτητα εν κινήσει), διότι τρώγεται ο δίσκος και μετά θέλει άλλαγμα. Πολλοί ιδιοκτήτες την πάτησαν έτσι, αλλά αν το τηρήσεις αυτό που σου λέω δεν θα έχεις πρόβλημα. Μην ξεχνάς πως μιλάμε για κιβώτιο ημιαυτόματο ρομποτιζέ, που οι ταχύτητες αλλάζονται από μόνες τους, σαν σε χειροκίνητο, διαφορετικά από ένα αυτόματο με μετατροπέα ροπής.
Περισσότερα προβλήματα το C1 και το 107 από το Toyota δεν βγάζουν. Απλά η Toyota σαν εταιρεία δεν έδινε 2ετή (ή 3ετή, δεν θυμάμαι ακριβώς) εγγύηση όπως οι Γάλλοι, αλλά 6ετή. Αν πας για Aygo 5/2007 και μετά, θα την προλάβεις. Όμως αυτό θα έχει μια μικρή επίπτωση στο κόστος όταν θα το αγοράσεις. -
Φίλε Tasos96είσαι καταπληκτικός. Μήπως μπορείς να μου πεις εάν αυτά τα 3 μικρά έχουν διαφορες μεταξύ τους? Γιατί η Τογιότα δίνει 6 χρόνια εγγύηση και οι άλλες 3? Διαφερουν στα ηλεκτρικά ή βγαζουν προβλήματα τα c1 γιατί κατι τετοιο μου είπε ένας έμπορος που πούλαγε βέβαια το aygo! Κι όταν παραλίγο να το κλείσω μου είπε ο άλλος πωλητής που διαπιστώθηκε ότι είχε δίκιο ότι αυτό το συγκεκριμένο θα είχε 3 χρόνια εγγύηση και μόλις εληξε, γιατί ήταν από έμπορο της επαρχίας και όχι από ιδιώτη. Η 6ετης εγγύηση ειναι μονο για ιδιώτες!! Εκανα πίσω ενω είχα πάει με τα λεφτά στα χέρια και την κόρη μου για να της το κάνω δώρο!! Ξανά από την αρχή !! Εχω βρει όμως ένα c1 σε εμπορο που μου φανηκε καλό στα ίδια λεφτά!! Συγκεκριμένα 6500 ευρω.
-
Αν δεν κάνω λάθος φτιάχνονται ταυτόχρονα στο ίδιο εργοστάσιο. Δεν ξέρω αν είναι στην ίδια αλυσίδα ή αν έχει νόημα να υπάρχουν γραμμές παραγωγής διαφορετικής ποιότητας ή με διαφορετικούς ελέγχους αλλά ακόμα κι έτσι θεωρώ απίθανο να έχουν διαφορετικούς προμηθευτές....
Πάντως για τα λεφτά τους θα προτιμούσα κάτι που να προσφέρει πιο καλή αίσθηση, να είναι πιο αυτοκίνητο όπως πρακτικά όλα τα άλλα! -
Ευχαριστώ onyx. Το θέμα είναι γιατί δίνουν εξαετή εγγύηση στο aygo (στους ιδιώτες)? Απ ότι μου είπε εμπορος της citroen που είδα το c1 τα αυτοκίνητα αυτα παράγονται από κοινοπραξία και είναι ίδια. Εχουν μηχανή toyota, ανάρτηση citroen και εσωτερική σχεδίαση πεζώ!! Ο καθένας έβαλε ότι είχε καλύτερο! Μπορεί να έχουν διαφορετικά ηλεκτρικά όπως μου είπε ο πωλητής του aygo?? !! Με 6500 πάντως δεν βρίσκεις αυτοκίνητο μικρό του 2010 άντε του 2009 σε λίγο μεγαλύτερη κατηγορία. Ας πούμε το yaris το βρίσκεις με 8000. Αν κοιταγα κατι άλλο θα ήταν γιάρις ή πόλο. Εγω αυτα θα προτιμουσα ή και το Μικρα! Δυστυχώς όμως η κόρη μου θέλει το aygo (και μόνο γκρι) και άντε να 'ξεπέσει' σε πεζώ 107 και μετά δυσκολίας σε c1. Εδω που τα λέμε σχεδιαστικά κι εμένα μ αυτήν την σειρά μου αρέσουν!!
-
Ανάμεσα στα τρίδυμα και στα σούπερμινι όπως το Γιάρις και πόλο υπάρχει ολόκληρη κατηγορία των μικρών (μίνι). Όταν κοιτάς για τρίδυμα οι αντίπαλοι δεν είναι σούπερμίνι, ψάξε καλύτερα.
-
Όχι, δεν νομίζω πως έχουν διαφορετικά ηλεκτρικά κλπ όπως αναφέρουν διάφοροι πωλητές.
Καμία εταιρεία δεν απαρνιέται την πολιτική της ως προς την εγγύηση. Γιατί οι Γάλλοι να δώσουν 6 χρόνια εγγύηση ενώ στα υπόλοιπα μοντέλα τους δίνουν 3? Είναι σαν να αδικούν τα υπόλοιπα μοντέλα τους!! Σαν να σου λένε ''την 6ετή εγγύηση τη δίνουμε επειδή το αμάξι είναι Toyota, στα δικά μας μοντέλα αν δώσουμε 6ετή θα ''μπούμε μέσα''... Όπως επίσης γιατί οι Γιαπωνέζοι να δώσουν 3ετη εγγύηση τη στιγμή που όλα τα μοντέλα τους έχουν 6ετή? Εκεί να δεις τι γίνεται....
Καθένας κοιτάει την πάρτη του και ο πελάτης αγοράζει ό,τι θέλει. Πάνω-κάτω όλοι κερδισμένοι θα βγούν.Στην ουσία όταν αγόραζες/αγοράζεις καινούριο τριδυμάκι, το Aygo θα το κοιτάξεις λόγω εγγύησης/after sales. Τομέας στον οποίο η Toyota στη χώρα μας διαπρέπει (ειδικά σε σχέση με άλλες εταιρείες...) Και γι' αυτό το Aygo το πλήρωνες/πληρώνεις παραπάνω. Είναι σαν να αγοράζεις 3ετή επέκταση εγγύησης ενώ έχεις καβάτζα την καλύτερη μεταπωληση (λέμε τώρα...) του ονόματος Toyota.
Οι διαφορές στα τρίδυμα υπάρχουν κυρίως σε κάποια μέρη/λαμαρίνες/κομμάτια του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα κοίτα το πίσω μέρος του Aygo και σύγκρινέ το με τα Γαλλάκια. Τα Γαλλάκια διαφέρουν μεταξύ τους μόνο στα πίσω φώτα ενώ το Aygo έχει εντελώς διαφορετικά φώτα (οβάλ), τζαμόπορτα, προφυλακτήρα, πίσω πόρτες, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως το πίσω φτερό στα 5πορτα Γαλλάκια ''κρύβεται'' πίσω από την πόρτα. Στο Aygo το βλέπεις κανονικά.
Τα μπροστινά μέρη και των τριών διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους αφού καθένα εκφράζει διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία, την εκάστοτε της κάθε εταιρίας. Από εκεί και πέρα δεν θα είχε νόημα να διαφέρουν στα μηχανικά και στα ηλεκτρονικά τους. Θα ήταν και ασύμφορο οικονομικά για την κοινοπραξία. Πάντως μια φορά, νομίζω εδώ στο 4ΤF διάβασα που κάποιος ανέφερε πως το Aygo έχει πιο μαλακή ανάρτηση από τα άλλα 2. Όμως δεν το διάβασα ξανά αλλού και άρα δεν μπορώ να γνωρίζω αν ισχύει... -
Μια διευκρίνιση μόνο:
Η Τογιότα δίνει ΤΡΙΑ (3) χρόνια ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ εγγύηση. Τα 6 που λένε εδώ είναι ουσιαστικά 3 + 3 της ελληνικής αντιπροσωπείας. -
Ως κάτοχος ενός 107 (χειροκίνητο) του 2012, ιδού κάποιες εντυπώσεις:
Μέση κατανάλωση με οδήγηση ως επί το πλείστον στην πόλη: 6,5 lit/100km.
Ευρύχωρο για 4 επιβάτες, όχι όμως για αποσκευές (μόνο για τα ψώνια από το s/m ).
Καμπίνα χαριτωμένη και πρακτική αν και είναι εμφανής η προσπάθεια μείωσης του κόστους.
Άνετο, εύκολο και ευέλικτο στην πόλη και το παρκάρισμα.
Στις στροφές θέλει λίγη προσοχή: γέρνει και υποστρέφει.Αν θέλεις ένα όμορφο, οικονομικό και ευρύχωρο μίνι για την πόλη, το 107 είναι πολύ καλή επιλογή.
Αν πρόκειται να κάνεις συχνά εκδρομές εκτός πόλης, καλύτερα να στραφείς σε κάτι μεγαλύτερο. -
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Αν θέλεις ένα όμορφο, οικονομικό και ευρύχωρο μίνι για την πόλη, το 107 είναι πολύ καλή επιλογή.
τώρα πια τα τρίδυμα της vag ως πιο νεότερα χρονολογικά είναι ακόμα καλύτερη επιλογή σε κόστος χρήσης/χώρους με το ίδιο ή κ πιο φθηνό κόστος αγοράς! (+ασφαλεστερα σε παθητική/ενεργητική ασφάλεια κτλ)
-
Ως καθημερινός χρήστης aygo έχω να παρατηρήσω τα εξής.Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι η οικονομία καυσίμου.Δεν έχω δει σε καμία περίπτωση πάνω από 6 λτ στα 100 χλμ σε συνθήκες κίνησης με΄σα μστην πόλη.Το μοτεράκι είναι ζωντανό και το αυτοκίνητο έχει καλές επιδόσεις για την κατηγορία.Η σχεδίαση είναι υποκειμενικό θέμα του καθενός. Σε ά΄λλους αρέσει και σε άλλους όχι.Οι πιτσιρικάδες τρελαίνονται γι αυτό.Εμένα πάλι δε μου αρέσει καθόλου και ειδικά το εσωτερικό που είναι τελείως σπαρτιάτικο.Προσωπικά το θεωρώ πολύ ακριβό΄γι αυτά που προσφέρει και θα προτιμούσα ένα πιο παλιό αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.Αν το ζητούμενο είναι απλά η χαμηλή κατανάλωση τότε είναι καλή αγορά διαφορετικά όχι.
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ AYGO/C1/107