Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρκάρισμα σὲ δρόμο μὲ μεγάλη κλίση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παρκάρισμα σὲ δρόμο μὲ μεγάλη κλίση
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 9 / 14
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    272
    3457
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

      Όταν αλλάζει ο μάστορας ιμάντα εκκ τον φέρνει στα σημάδια έχοντας βγάλει τα μπουζί;

      ναι αδελφε το σωστο ειναι να εχεις βγαλει τα μπουζι για να μπορεις να γυρνας ευκολα το μοτερ, αν εισαι μαζοχας δεν τα βγαζεις.

      Δεν το έχω προσέξει και για αυτό ρωτάω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Ο χρήστης dim8 έγραψε:

        Δεν μπορώ να το γράψω πιο απλά.

        μηπως ηταν καλυτερο να εβαζες 5η?
        τελικα εν κινηση το εκανες το πειραμα?(μιας και 1η βαζεις μονο σταματημενος)

        Εννοείται πως ήμουν ακίνητος. Θα μπορούσα να βάλω και 5η αν και μάλλον θα με έπερνε αμέσως προς τα πίσω, άρα δε θα με εξυπηρετούσε για το πείραμά μου.
        1η βάζεις άνετα εν κινήσει, με μύτη/τακούνι, (και όποτε το καταλαβαίνουν οι επιβαίνοντες από το μούγκρισμα του μοτέρ μου λένε θα το κάψεις ) ή απλά αφήνοντας προσεκτικά τον συμπλέκτη. Το κάνω συχνά σε μεγάλες κατηφόρες για να μην πατήσω πολύ φρένο.

        Το βασικό για να καταλάβει κάποιος είναι αυτό που γράφτηκε πιο πάνω. Αν αφήσεις σε μεγάλη κατηφόρα το αμάξι μόνο με ταχύτητα μέσα, μετά από λίγο μπορεί να το δεις να τσουλάει. Πάντα χειρόφρενο λοιπόν!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greek last edited by

          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

          Όταν αλλάζει ο μάστορας ιμάντα εκκ τον φέρνει στα σημάδια έχοντας βγάλει τα μπουζί;

          ναι αδελφε το σωστο ειναι να εχεις βγαλει τα μπουζι για να μπορεις να γυρνας ευκολα το μοτερ, αν εισαι μαζοχας δεν τα βγαζεις.

          Α οκ , καταλαβα γιατι ρωτάς , με τετοιο μηχανικό που έχεις .....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dim8 last edited by

            Ο χρήστης nickolas έγραψε:

            Δεν μπορώ να το γράψω πιο απλά.

            μηπως ηταν καλυτερο να εβαζες 5η?
            τελικα εν κινηση το εκανες το πειραμα?(μιας και 1η βαζεις μονο σταματημενος)

            Εννοείται πως ήμουν ακίνητος. Θα μπορούσα να βάλω και 5η αν και μάλλον θα με έπερνε αμέσως προς τα πίσω, άρα δε θα με εξυπηρετούσε για το πείραμά μου.
            1η βάζεις άνετα εν κινήσει, με μύτη/τακούνι, (και όποτε το καταλαβαίνουν οι επιβαίνοντες από το μούγκρισμα του μοτέρ μου λένε θα το κάψεις ) ή απλά αφήνοντας προσεκτικά τον συμπλέκτη. Το κάνω συχνά σε μεγάλες κατηφόρες για να μην πατήσω πολύ φρένο.

            Το βασικό για να καταλάβει κάποιος είναι αυτό που γράφτηκε πιο πάνω. Αν αφήσεις σε μεγάλη κατηφόρα το αμάξι μόνο με ταχύτητα μέσα, μετά από λίγο μπορεί να το δεις να τσουλάει. Πάντα χειρόφρενο λοιπόν!

            και εγω βαζω 1η χωρις συμπλεκτη και 50 χλμ/ωρα,αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας.
            Το θεμα μας ειναι εαν η συμπιεση κραταει το αυτοκινητο σε μικρη κατηφορα,ή τα ελατηρια βαλβιδων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Greek έγραψε:

              Όταν αλλάζει ο μάστορας ιμάντα εκκ τον φέρνει στα σημάδια έχοντας βγάλει τα μπουζί;

              ναι αδελφε το σωστο ειναι να εχεις βγαλει τα μπουζι για να μπορεις να γυρνας ευκολα το μοτερ, αν εισαι μαζοχας δεν τα βγαζεις.

              Α οκ , καταλαβα γιατι ρωτάς , με τετοιο μηχανικό που έχεις .....

              Δεν το κατάλαβα το ύφος την απάντησης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greek last edited by

                Αν ο μηχανικός σου βγάζει τα μπουζί για να χρονίσει επειδή δεν μπορει αλλιώς να γυρίσει το μοτέρ μαλλον κάτι δεν ξέρει και στα λέει και σε σένα λάθος....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Greek έγραψε:
                  Αν ο μηχανικός σου βγάζει τα μπουζί για να χρονίσει επειδή δεν μπορει αλλιώς να γυρίσει το μοτέρ μαλλον κάτι δεν ξέρει και στα λέει και σε σένα λάθος....

                  Το viewtopic.php?f=6&t=53783&view=unread#p2802044 το πρόσεξες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greek last edited by

                    Ναι και?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Greek έγραψε:
                      Ναι και?

                      έγραψα κάπου πως το κάνει ο μάστορας μου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greek last edited by

                        Είπα εγω για σένα? Γενικευμένα μίλησα , αν ο μηχανικός γενικά κάνει κάτι τέτοιο τότε μάλλον κάτι δεν κάνει σωστά ή έστω με το έυκολο τρόπο.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Οκ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                            Όταν αλλάζει ο μάστορας ιμάντα εκκ τον φέρνει στα σημάδια έχοντας βγάλει τα μπουζί;

                            ναι γιατι αμα γυρισει απο την αλλη και παρει το μοτερ το κλειδι μπορει να του παρει και το χερι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              greek last edited by

                              ??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Εχοντας μπουζι μεσα, εχεις και συμπιεση στο μοτερ. Γυριζεις το στροφαλο με καποιο κλειδι για να ερθει εκει που θες. αν ξεπερασει το ΑΝΣ η συμπιεση θα παρασυρει το κλειδι (και πιθανα και το χερι σου) προς την κατευθυνση που το γυριζες και μπορει να χτυπησεις
                                σωστα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dim8 last edited by

                                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                  Εχοντας μπουζι μεσα, εχεις και συμπιεση στο μοτερ. Γυριζεις το στροφαλο με καποιο κλειδι για να ερθει εκει που θες. αν ξεπερασει το ΑΝΣ η συμπιεση θα παρασυρει το κλειδι (και πιθανα και το χερι σου) προς την κατευθυνση που το γυριζες και μπορει να χτυπησεις
                                  σωστα?

                                  kai χωρις να περασει το ΑΝΣ μπορει να γινει,απλα θα γυρισει αναποδα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                    Εχοντας μπουζι μεσα, εχεις και συμπιεση στο μοτερ. Γυριζεις το στροφαλο με καποιο κλειδι για να ερθει εκει που θες. αν ξεπερασει το ΑΝΣ η συμπιεση θα παρασυρει το κλειδι (και πιθανα και το χερι σου) προς την κατευθυνση που το γυριζες και μπορει να χτυπησεις
                                    σωστα?

                                    kai χωρις να περασει το ΑΝΣ μπορει να γινει,απλα θα γυρισει αναποδα.

                                    ω ναι, ακομα χειροτερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                      Δεν μπορώ να το γράψω πιο απλά.

                                      μηπως ηταν καλυτερο να εβαζες 5η?
                                      τελικα εν κινηση το εκανες το πειραμα?(μιας και 1η βαζεις μονο σταματημενος)

                                      Εννοείται πως ήμουν ακίνητος. Θα μπορούσα να βάλω και 5η αν και μάλλον θα με έπερνε αμέσως προς τα πίσω, άρα δε θα με εξυπηρετούσε για το πείραμά μου.
                                      1η βάζεις άνετα εν κινήσει, με μύτη/τακούνι, (και όποτε το καταλαβαίνουν οι επιβαίνοντες από το μούγκρισμα του μοτέρ μου λένε θα το κάψεις ) ή απλά αφήνοντας προσεκτικά τον συμπλέκτη. Το κάνω συχνά σε μεγάλες κατηφόρες για να μην πατήσω πολύ φρένο.

                                      Το βασικό για να καταλάβει κάποιος είναι αυτό που γράφτηκε πιο πάνω. Αν αφήσεις σε μεγάλη κατηφόρα το αμάξι μόνο με ταχύτητα μέσα, μετά από λίγο μπορεί να το δεις να τσουλάει. Πάντα χειρόφρενο λοιπόν!

                                      και εγω βαζω 1η χωρις συμπλεκτη και 50 χλμ/ωρα,αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας.
                                      Το θεμα μας ειναι εαν η συμπιεση κραταει το αυτοκινητο σε μικρη κατηφορα,ή τα ελατηρια βαλβιδων.

                                      To λύσαμε αυτό το θέμα. Η συμπίεση κρατάει το αυτοκίνητο ακίνητο για λίγα δευτερόλεπτα, και όταν αρχίσει να κουνιέται το φρενάρει. Ακίνητο από μόνη της όμως δεν το κρατάει γιατί 'εξατμίζεται'. Έχεις όμως όλα τα υπόλοιπα που βοηθούν να μείνει ακίνητος ο κινητήρας και το αυτοκίνητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dim8 last edited by

                                        oxi.Εαν βγαλεις τα μπουζι θα τσουλησει,ενω θα υπαρχουν ολες οι υπολοιπες τριβες.Αρα οι υπολοιπες τριβες απο μονες τους δεν μπορουν να κρατησουν το αυτοκινητο ακινητο στο ιδιο σημειο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                          oxi.Εαν βγαλεις τα μπουζι θα τσουλησει,ενω θα υπαρχουν ολες οι υπολοιπες τριβες.Αρα οι υπολοιπες τριβες απο μονες τους δεν μπορουν να κρατησουν το αυτοκινητο ακινητο στο ιδιο σημειο.

                                          Αν τσουλήσει χωρίς μπουζί, θα τσουλήσει και με μπουζί, απλά θα του πάρει κάποια ώρα και δε θα 'λυθεί', απλά θα κάνει μικρά βήματα καθώς θα χάνεται η συμπίεση σε κάθε πιστόνι. Όλα τα υπόλοιπα, πολλά ή λίγα, είναι αυτά που έχει να μας δώσει η μηχανή σαν μόνιμο φρένο. Για αυτό, χειρόφρενο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Έχετε σκεφτεί την περίπτωση να μας ψεκάζουν εδώ μέσα στο φόρουμ και γιαυτό γράφουμε συνεχώς παπαριές ?

                                            Όσα παιδάκια έχουν πιάσει με τα χεράκια τους λερώνοντας και τα νυχάκια τους τα εξαρτήματα που αναφέρονται να σηκωθούν και να κάνουν διάλειμμα, τα υπόλοιπα παιδάκια να μείνουν μέσα για ενισχυτική διδασκαλία.

                                            Πάω διάλειμμααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα, γειά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 9 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr