-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Όταν αλλάζει ο μάστορας ιμάντα εκκ τον φέρνει στα σημάδια έχοντας βγάλει τα μπουζί;
ναι αδελφε το σωστο ειναι να εχεις βγαλει τα μπουζι για να μπορεις να γυρνας ευκολα το μοτερ, αν εισαι μαζοχας δεν τα βγαζεις.
Δεν το έχω προσέξει και για αυτό ρωτάω.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Δεν μπορώ να το γράψω πιο απλά.
μηπως ηταν καλυτερο να εβαζες 5η?
τελικα εν κινηση το εκανες το πειραμα?(μιας και 1η βαζεις μονο σταματημενος)Εννοείται πως ήμουν ακίνητος. Θα μπορούσα να βάλω και 5η αν και μάλλον θα με έπερνε αμέσως προς τα πίσω, άρα δε θα με εξυπηρετούσε για το πείραμά μου.
1η βάζεις άνετα εν κινήσει, με μύτη/τακούνι, (και όποτε το καταλαβαίνουν οι επιβαίνοντες από το μούγκρισμα του μοτέρ μου λένε θα το κάψεις ) ή απλά αφήνοντας προσεκτικά τον συμπλέκτη. Το κάνω συχνά σε μεγάλες κατηφόρες για να μην πατήσω πολύ φρένο.Το βασικό για να καταλάβει κάποιος είναι αυτό που γράφτηκε πιο πάνω. Αν αφήσεις σε μεγάλη κατηφόρα το αμάξι μόνο με ταχύτητα μέσα, μετά από λίγο μπορεί να το δεις να τσουλάει. Πάντα χειρόφρενο λοιπόν!
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Όταν αλλάζει ο μάστορας ιμάντα εκκ τον φέρνει στα σημάδια έχοντας βγάλει τα μπουζί;
ναι αδελφε το σωστο ειναι να εχεις βγαλει τα μπουζι για να μπορεις να γυρνας ευκολα το μοτερ, αν εισαι μαζοχας δεν τα βγαζεις.
Α οκ , καταλαβα γιατι ρωτάς , με τετοιο μηχανικό που έχεις .....
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Δεν μπορώ να το γράψω πιο απλά.
μηπως ηταν καλυτερο να εβαζες 5η?
τελικα εν κινηση το εκανες το πειραμα?(μιας και 1η βαζεις μονο σταματημενος)Εννοείται πως ήμουν ακίνητος. Θα μπορούσα να βάλω και 5η αν και μάλλον θα με έπερνε αμέσως προς τα πίσω, άρα δε θα με εξυπηρετούσε για το πείραμά μου.
1η βάζεις άνετα εν κινήσει, με μύτη/τακούνι, (και όποτε το καταλαβαίνουν οι επιβαίνοντες από το μούγκρισμα του μοτέρ μου λένε θα το κάψεις ) ή απλά αφήνοντας προσεκτικά τον συμπλέκτη. Το κάνω συχνά σε μεγάλες κατηφόρες για να μην πατήσω πολύ φρένο.Το βασικό για να καταλάβει κάποιος είναι αυτό που γράφτηκε πιο πάνω. Αν αφήσεις σε μεγάλη κατηφόρα το αμάξι μόνο με ταχύτητα μέσα, μετά από λίγο μπορεί να το δεις να τσουλάει. Πάντα χειρόφρενο λοιπόν!
και εγω βαζω 1η χωρις συμπλεκτη και 50 χλμ/ωρα,αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας.
Το θεμα μας ειναι εαν η συμπιεση κραταει το αυτοκινητο σε μικρη κατηφορα,ή τα ελατηρια βαλβιδων. -
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Όταν αλλάζει ο μάστορας ιμάντα εκκ τον φέρνει στα σημάδια έχοντας βγάλει τα μπουζί;
ναι αδελφε το σωστο ειναι να εχεις βγαλει τα μπουζι για να μπορεις να γυρνας ευκολα το μοτερ, αν εισαι μαζοχας δεν τα βγαζεις.
Α οκ , καταλαβα γιατι ρωτάς , με τετοιο μηχανικό που έχεις .....
Δεν το κατάλαβα το ύφος την απάντησης
-
Αν ο μηχανικός σου βγάζει τα μπουζί για να χρονίσει επειδή δεν μπορει αλλιώς να γυρίσει το μοτέρ μαλλον κάτι δεν ξέρει και στα λέει και σε σένα λάθος....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Αν ο μηχανικός σου βγάζει τα μπουζί για να χρονίσει επειδή δεν μπορει αλλιώς να γυρίσει το μοτέρ μαλλον κάτι δεν ξέρει και στα λέει και σε σένα λάθος....Το viewtopic.php?f=6&t=53783&view=unread#p2802044 το πρόσεξες;
-
Ναι και?
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Ναι και?έγραψα κάπου πως το κάνει ο μάστορας μου;
-
Είπα εγω για σένα? Γενικευμένα μίλησα , αν ο μηχανικός γενικά κάνει κάτι τέτοιο τότε μάλλον κάτι δεν κάνει σωστά ή έστω με το έυκολο τρόπο.....
-
Οκ
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Όταν αλλάζει ο μάστορας ιμάντα εκκ τον φέρνει στα σημάδια έχοντας βγάλει τα μπουζί;ναι γιατι αμα γυρισει απο την αλλη και παρει το μοτερ το κλειδι μπορει να του παρει και το χερι.
-
??
-
Εχοντας μπουζι μεσα, εχεις και συμπιεση στο μοτερ. Γυριζεις το στροφαλο με καποιο κλειδι για να ερθει εκει που θες. αν ξεπερασει το ΑΝΣ η συμπιεση θα παρασυρει το κλειδι (και πιθανα και το χερι σου) προς την κατευθυνση που το γυριζες και μπορει να χτυπησεις
σωστα? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχοντας μπουζι μεσα, εχεις και συμπιεση στο μοτερ. Γυριζεις το στροφαλο με καποιο κλειδι για να ερθει εκει που θες. αν ξεπερασει το ΑΝΣ η συμπιεση θα παρασυρει το κλειδι (και πιθανα και το χερι σου) προς την κατευθυνση που το γυριζες και μπορει να χτυπησεις
σωστα?kai χωρις να περασει το ΑΝΣ μπορει να γινει,απλα θα γυρισει αναποδα.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Εχοντας μπουζι μεσα, εχεις και συμπιεση στο μοτερ. Γυριζεις το στροφαλο με καποιο κλειδι για να ερθει εκει που θες. αν ξεπερασει το ΑΝΣ η συμπιεση θα παρασυρει το κλειδι (και πιθανα και το χερι σου) προς την κατευθυνση που το γυριζες και μπορει να χτυπησεις
σωστα?kai χωρις να περασει το ΑΝΣ μπορει να γινει,απλα θα γυρισει αναποδα.
ω ναι, ακομα χειροτερα.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Δεν μπορώ να το γράψω πιο απλά.
μηπως ηταν καλυτερο να εβαζες 5η?
τελικα εν κινηση το εκανες το πειραμα?(μιας και 1η βαζεις μονο σταματημενος)Εννοείται πως ήμουν ακίνητος. Θα μπορούσα να βάλω και 5η αν και μάλλον θα με έπερνε αμέσως προς τα πίσω, άρα δε θα με εξυπηρετούσε για το πείραμά μου.
1η βάζεις άνετα εν κινήσει, με μύτη/τακούνι, (και όποτε το καταλαβαίνουν οι επιβαίνοντες από το μούγκρισμα του μοτέρ μου λένε θα το κάψεις ) ή απλά αφήνοντας προσεκτικά τον συμπλέκτη. Το κάνω συχνά σε μεγάλες κατηφόρες για να μην πατήσω πολύ φρένο.Το βασικό για να καταλάβει κάποιος είναι αυτό που γράφτηκε πιο πάνω. Αν αφήσεις σε μεγάλη κατηφόρα το αμάξι μόνο με ταχύτητα μέσα, μετά από λίγο μπορεί να το δεις να τσουλάει. Πάντα χειρόφρενο λοιπόν!
και εγω βαζω 1η χωρις συμπλεκτη και 50 χλμ/ωρα,αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας.
Το θεμα μας ειναι εαν η συμπιεση κραταει το αυτοκινητο σε μικρη κατηφορα,ή τα ελατηρια βαλβιδων.To λύσαμε αυτό το θέμα. Η συμπίεση κρατάει το αυτοκίνητο ακίνητο για λίγα δευτερόλεπτα, και όταν αρχίσει να κουνιέται το φρενάρει. Ακίνητο από μόνη της όμως δεν το κρατάει γιατί 'εξατμίζεται'. Έχεις όμως όλα τα υπόλοιπα που βοηθούν να μείνει ακίνητος ο κινητήρας και το αυτοκίνητο.
-
oxi.Εαν βγαλεις τα μπουζι θα τσουλησει,ενω θα υπαρχουν ολες οι υπολοιπες τριβες.Αρα οι υπολοιπες τριβες απο μονες τους δεν μπορουν να κρατησουν το αυτοκινητο ακινητο στο ιδιο σημειο.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
oxi.Εαν βγαλεις τα μπουζι θα τσουλησει,ενω θα υπαρχουν ολες οι υπολοιπες τριβες.Αρα οι υπολοιπες τριβες απο μονες τους δεν μπορουν να κρατησουν το αυτοκινητο ακινητο στο ιδιο σημειο.Αν τσουλήσει χωρίς μπουζί, θα τσουλήσει και με μπουζί, απλά θα του πάρει κάποια ώρα και δε θα 'λυθεί', απλά θα κάνει μικρά βήματα καθώς θα χάνεται η συμπίεση σε κάθε πιστόνι. Όλα τα υπόλοιπα, πολλά ή λίγα, είναι αυτά που έχει να μας δώσει η μηχανή σαν μόνιμο φρένο. Για αυτό, χειρόφρενο!
-
Έχετε σκεφτεί την περίπτωση να μας ψεκάζουν εδώ μέσα στο φόρουμ και γιαυτό γράφουμε συνεχώς παπαριές ?
Όσα παιδάκια έχουν πιάσει με τα χεράκια τους λερώνοντας και τα νυχάκια τους τα εξαρτήματα που αναφέρονται να σηκωθούν και να κάνουν διάλειμμα, τα υπόλοιπα παιδάκια να μείνουν μέσα για ενισχυτική διδασκαλία.
Πάω διάλειμμααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα, γειά.
Παρκάρισμα σὲ δρόμο μὲ μεγάλη κλίση