-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
200αριες το jimny?
Πως? Ανεβηκες στην κορυφή του Έβερεστ, το έριξες από εκεί και μέτρησε κάποιος την κάθοδο του?Το iq εξαφανίστηκε από γκολφ?
Σε κατηφόρα? Κι από ποιο γκολφ? Κάνα 1400αρι με 75 άλογα μήπως?Ε ρε τα jimny και iq που έγιναν impreza και evo αντίστοιχα! Δεν τους φαινόταν!
Sent from my Neo V using Tapatalk
ενα κοντο σαζμαν σε συνεργασια με κοντο διαφορικο μπορει να μεταμορφωσει ακομα και εναν μετριο σε επιδωσεις κινητηρα ή αντιστοιχα ενα μακρυ με μακρυ διαφορικο να καταστρεψει εναν κινητηρα διαμαντι. ο λογος υπαρξης του δευτερου σετ ειναι φυσικα η οικονομια και το πιο ησυχο δουλεμα στα χιλιομετρα ταξιδιου.
-
«ενα κοντο σαζμαν σε συνεργασια με κοντο διαφορικο μπορει να μεταμορφωσει ακομα και εναν μετριο σε επιδωσεις κινητηρα»
Χάνουμε τελική, και ανεβάζουμε καταναλώσεις.
«αντιστοιχα ενα μακρυ με μακρυ διαφορικο να καταστρεψει εναν κινητηρα διαμαντι. ο λογος υπαρξης του δευτερου σετ ειναι φυσικα η οικονομια και το πιο ησυχο δουλεμα στα χιλιομετρα ταξιδιου.»
Εδώ θα χρειαστείς από κάπου έξτρα δύναμη, διότι θα καβαλάς ένα ψοφίμι!. Έτσι η οικονομία τίθεται υπό αίρεση.
Η όλη μελέτη πριν από την κατασκευή, είναι μια μεγάλη αλυσίδα με αλληλεξάρτηση κάθε κρίκου.
Α. -
[greo mode on] Ενα topic γεμάτο καφενοκλισέ....πφφφφ [/greo mode off]
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
200αριες το jimny?
Πως? Ανεβηκες στην κορυφή του Έβερεστ, το έριξες από εκεί και μέτρησε κάποιος την κάθοδο του?Το iq εξαφανίστηκε από γκολφ?
Σε κατηφόρα? Κι από ποιο γκολφ? Κάνα 1400αρι με 75 άλογα μήπως?Ε ρε τα jimny και iq που έγιναν impreza και evo αντίστοιχα! Δεν τους φαινόταν!
Sent from my Neo V using Tapatalk
Έγραψα κάποια πράγματα, ή δεν τα διάβασες, ή δεν γνωρίζεις. Δεν είναι κακό να είσαι άσχετος σε κάποιο θέμα!.
Α.Δηλαδή ισχυρίζεσαι ότι το jimny 200αριζει και το αυτόματο iq ρίχνει στα αυτιά σε γκολφ. Μετά από πόσα καραφακια?
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Υπάρχει και το grand tourismo
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
200αριες το jimny?
Πως? Ανεβηκες στην κορυφή του Έβερεστ, το έριξες από εκεί και μέτρησε κάποιος την κάθοδο του?Το iq εξαφανίστηκε από γκολφ?
Σε κατηφόρα? Κι από ποιο γκολφ? Κάνα 1400αρι με 75 άλογα μήπως?Ε ρε τα jimny και iq που έγιναν impreza και evo αντίστοιχα! Δεν τους φαινόταν!
Sent from my Neo V using Tapatalk
ενα κοντο σαζμαν σε συνεργασια με κοντο διαφορικο μπορει να μεταμορφωσει ακομα και εναν μετριο σε επιδωσεις κινητηρα ή αντιστοιχα ενα μακρυ με μακρυ διαφορικο να καταστρεψει εναν κινητηρα διαμαντι. ο λογος υπαρξης του δευτερου σετ ειναι φυσικα η οικονομια και το πιο ησυχο δουλεμα στα χιλιομετρα ταξιδιου.
Δηλαδή με κοντό σασμαν μάλιστα πήγε 200 (αυτοκίνητο που έχει τελική 150...πήρε αλλα 50 με ένα γραναζωμα)? Πολύ ωραία! Άμα γραναζωσουμε λοιπόν καμία φόρμουλα 1 πόσο θα πάει? 700?
Μάλλον και το αυτόματο iq κοντράρει Ferrari με λιγο γαργαλημα ε?
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«αναμεσα στα 6 και τα 9l/100χλμ και καποιοι που καινε πραγματικα 16+ λενε 11-12........»
ΝΑΙ όταν δεν ΞΕΡΕΙΣ τι αγόρασες και το πηγαίνεις σαν να είναι ένα άλλο!....
Δυο καινούργια το Jimny και το IQ 1000cc αυτόματο.
Το Jimny o κατασκευαστής μιλάει για 9λ/100. Κάνοντας την διαδρομή προς το εξοχικό προς την Κορινθία με 120κμ, 6,7-6,9/100. Τσεκαρισμένο και 40 φόρες!. Μετά το ‘άνοιξα’ όπως πρέπει να γίνετε στα καινούργια, (0χι στον Αθηνών Κορίνθου!!!...). Για 15 λεπτά σανίδα!. Διακοσαριές στης 5800 στροφές!. Πάει μέχρι 6300. 25λ\100!. Δεν είναι αυτοκίνητο για τέτοια χρήση. Είναι επικίνδυνο.
Το IQ, 4.8/100 λέει ο κατασκευαστής. Πάμε στη Κορινθία πάλη!. 120κμ/ωρα. Μετράει την κατανάλωση με δυο τρόπους ταυτόχρονα, και με ψηφιακό και με βελόνα. 3,6 – 4,2/100!.
Σε κάποια επιστροφή δεύτερα πρωί, απέδειξε την τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποίησαν οι ιάπωνες. Μου κόλλησε ένα golf και τσαντίστηκα. Τίναξα τον λεβιές από την θέση D στην S και σανίδωσα, το μεν αντίζηλο ψάχνει να με βρει ακόμα, μα οι δυο μετρητές έγραψαν 30λ/100!. Είχε φύγει σαν σφαίρα, μετασχημάτισε η τεχνολογία και τα 30λ/100!!!!!!!!........
Το να διαλέγεις αυτοκίνητο, πρέπει να περνεις συγκεκριμένες συμβουλές και να κάνεις και test.
Πρώτα όμως πρέπει να λες ποιος είσαι από νοοτροπία, και της απαιτήσεις σου. δεν μπορεί κάποιος να έχει στο ένα μάτι ένα Α4 και στο άλλο ένα σκουντάει!.
A.δεν ξερω..............................παραιτουμαι!!!!
200με τζιμνι η' τζινι;;;;;
30λ μεση καταναλωση;;;;;;γιατι την στιγμιαια μονο εσυ την κοιτας μαλλον.........
α......μηπως το τζινι ηταν 2.0Τ ;;;;; -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
«αναμεσα στα 6 και τα 9l/100χλμ και καποιοι που καινε πραγματικα 16+ λενε 11-12........»
ΝΑΙ όταν δεν ΞΕΡΕΙΣ τι αγόρασες και το πηγαίνεις σαν να είναι ένα άλλο!....
Δυο καινούργια το Jimny και το IQ 1000cc αυτόματο.
Το Jimny o κατασκευαστής μιλάει για 9λ/100. Κάνοντας την διαδρομή προς το εξοχικό προς την Κορινθία με 120κμ, 6,7-6,9/100. Τσεκαρισμένο και 40 φόρες!. Μετά το ‘άνοιξα’ όπως πρέπει να γίνετε στα καινούργια, (0χι στον Αθηνών Κορίνθου!!!...). Για 15 λεπτά σανίδα!. Διακοσαριές στης 5800 στροφές!. Πάει μέχρι 6300. 25λ\100!. Δεν είναι αυτοκίνητο για τέτοια χρήση. Είναι επικίνδυνο.
Το IQ, 4.8/100 λέει ο κατασκευαστής. Πάμε στη Κορινθία πάλη!. 120κμ/ωρα. Μετράει την κατανάλωση με δυο τρόπους ταυτόχρονα, και με ψηφιακό και με βελόνα. 3,6 – 4,2/100!.
Σε κάποια επιστροφή δεύτερα πρωί, απέδειξε την τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποίησαν οι ιάπωνες. Μου κόλλησε ένα golf και τσαντίστηκα. Τίναξα τον λεβιές από την θέση D στην S και σανίδωσα, το μεν αντίζηλο ψάχνει να με βρει ακόμα, μα οι δυο μετρητές έγραψαν 30λ/100!. Είχε φύγει σαν σφαίρα, μετασχημάτισε η τεχνολογία και τα 30λ/100!!!!!!!!........
Το να διαλέγεις αυτοκίνητο, πρέπει να περνεις συγκεκριμένες συμβουλές και να κάνεις και test.
Πρώτα όμως πρέπει να λες ποιος είσαι από νοοτροπία, και της απαιτήσεις σου. δεν μπορεί κάποιος να έχει στο ένα μάτι ένα Α4 και στο άλλο ένα σκουντάει!.
A.δεν ξερω..............................παραιτουμαι!!!!
200με τζιμνι η' τζινι;;;;;
30λ μεση καταναλωση;;;;;;γιατι την στιγμιαια μονο εσυ την κοιτας μαλλον.........
α......μηπως το τζινι ηταν 2.0Τ ;;;;;Είχε άλλο σασμαν λέμε!! !!!
Αλλάξτε όλοι σασμαν να πάρετε τουλάχιστον 50 χλμ αυτομάτως και στο χαλαρό (είχε άλλες 500 στροφές διαθέσιμες...μπορεί να έπιανε και 220-230 αν του έδινε λιγο ακόμα!)!!
Αλλα τι λεω...πάρτε όλοι το αυτόματο iq, δεν θα τολμάει κανείς να σας κολλάει στο δρόμο μιλάμε! Κι αν τολμήσει κάποιος άσχετος κι ανιδεος να σας κολλήσει...θα φάει τη σκόνη σας, αν προλάβει να τη δει κι αυτή!!!
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
στο ένα μάτι ένα Α4 και στο άλλο ένα σκουντάει!.
A. -
Επιτρέπεται να παρέμβω κύριε Πρόεδρε; Ευχαριστώ
Επί του θέματος (σχεδόν) δεν έχει σχέση με το τι μπορεί να κάνει ο κατασκευαστής αλλά με το τι θέλει. Δηλαδή με το κατάλληλο μπάτζετ όλα γίνονται. Ακολουθεί βαρετή λίστα και παρακαλώ κουνηθήτε από τη θέση σας μη γκαντεμιάσω τα αμαξάκια μου
α) Impreza WRX 2004 μοντέλο σε λίγο καιρό γίνεται 300000. Τώρα τελευταία με ψιλοπαιδεύει με κάτι CEL αλλά δεν είναι κάτι σημαντικό. Ακόμα πάει καλά.
β) Opel Astra G 1.4 (οουουου 666). ~350000 βάρβαρα χλμ. Οικονομικότατο για την κατάστασή του, ακόμα πάει καλά.
γ) Renault κλουβάκι τύπο δεν θυμάμαι '97 μοντέλο, 1,9D με 65 καθαρόαιμα. Παντελής έλλειψη συντήρησης, το αυτοκίνητο σκόρπισε αλλά το μοτέρ διαμάντι. Δωρίστηκε πέρσι για κοτέτσι
δ) Isuzu DMAX '06 χρήση όπως (γ), ~ 170000. Απογοήτευση, το μοτέρ δεν έχει κέφια πλέον και καίει ένα σκασμό, οι ειδικοί του φόρουμ ας δώσουν καμμιά ιδέα, λέω να το πάω σε πομπατζή.Μπορώ να αναφέρω καλά και άσχημα παραδείγματα από κάθε εθνικότητα κατασκευαστή...
Για να μη μακρηγορώ, καλές οι συμπάθειες (πχ εγώ japan από παλιά) αλλά να μην τα παίρνει και όλα η μπάλα... γιατί να παρεξηγηθώ αν μου πεί κάποιος 'φίλτατε, τα 2.5 της σουμπαρού είναι για σκραπ' ή 'ο τουίναιρ καίει όσο ένας δίλιτρος'.
Δείτε το λίγο πιο σφαιρικά το ζήτημα, μην ποδοσφαιροποιούμαστε
-
Έδωσα μια απάντηση στον φίλο r200, που έχω διαπιστώσει ότι είναι από αυτούς που γνωρίζουν τεχνικά. Εάν είχατε και την στοιχειώδη εμπλοκή στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, θα καταλαβαίνατε γιατί του ζήτησα να απαντήσω σε ότι θέλει με ΠΜ.
Ίδη πλάκωσαν τα τηλεφώνα από αυτούς που θέλουν να μάθουν. Δεν πέφτω τόσο χαμηλά που πέφτουν ορισμένοι. Ρωτάτε, αλλά το να ειρωνευτείτε, έναν παλαίμαχο και νυν βελτιωτή, είναι τουλάχιστον μ@λ@κι@, και προσδίδουν στην ενότητα που θέλει να μάθει, την αίσθηση του κ#λ#χ@νι#υ.
Και είναι δυνατόν να ειρηνεύονται ‘τσουτσούνια’ για τεχνικά θέματα, έναν άνθρωπο που έχει γεμίσει πολλούς τοίχους με κύπελλα?.
Μην στερείτε την γνώση από αυτούς που την αποζητούν. Ρωτήστε ευγενικά για της απορίες σας, και σίγουρα θα πάρετε απάντηση!.
Α. -
βαλε οτι σκ@τ@ σασμαν θες,βαλε οτι καυσιμο θες...βαλε-βγαλε-αλλαξε οτι θες......................το τζιμνι με την αεροδυναμικη ενος τσιμεντολιθου και 1.3cc ΔΕΝ 200ΑΡΙΖΕΙ
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
βαλε οτι σκ@τ@ σασμαν θες,βαλε οτι καυσιμο θες...βαλε-βγαλε-αλλαξε οτι θες......................το τζιμνι με την αεροδυναμικη ενος τσιμεντολιθου και 1.3cc ΔΕΝ 200ΑΡΙΖΕΙ
1.3 με μακρύ ‘’’’’’’’στρόφαλο και κοντές μπιέλες’’’’’’’, και 12% περίπου + σασμάν ?!.
Πάρε αγόρι μου το κουβαδάκι σου και παίξε στην θάλασσα με τα μύδια στρείδια κλπ…….Είμαι ευτυχής που ζω σε μια δημοκρατική χώρα, όπου μπορεί κανείς να γράψει ελεύθερα οτιδήποτε θελήσει, αρκεί να πλύνει μετά τα χέρια του !!!
Με τον τρόπο σου, πότε δεν θα μάθεις!.....
A. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
βαλε οτι σκ@τ@ σασμαν θες,βαλε οτι καυσιμο θες...βαλε-βγαλε-αλλαξε οτι θες......................το τζιμνι με την αεροδυναμικη ενος τσιμεντολιθου και 1.3cc ΔΕΝ 200ΑΡΙΖΕΙ
1.3 με μακρύ ‘’’’’’’’στρόφαλο και κοντές μπιέλες’’’’’’’, και 12% περίπου + σασμάν ?!.
Πάρε αγόρι μου το κουβαδάκι σου και παίξε στην θάλασσα με τα μύδια στρείδια κλπ…….Είμαι ευτυχής που ζω σε μια δημοκρατική χώρα, όπου μπορεί κανείς να γράψει ελεύθερα οτιδήποτε θελήσει, αρκεί να πλύνει μετά τα χέρια του !!!
Με τον τρόπο σου, πότε δεν θα μάθεις!.....
A.Μπορείς να γράφεις ότι θέλεις ,δεν είναι όμως κανείς υποχρεωμένος να τα πιστεύει.Γενικά μιλάω
-
Έλα μορεεεεεεεεε, δεν είναι τσιμεντόλιθος, μονομπλόκ είναι!!!!.......μα με μια μηχανή κόλαση………….
Ψόφια καβάλας εσύ, όχι ο Antonis-team.
Δραχμοφονιάς δεν έγινα ακόμα…… παρόλο τον ΓΑΠ.
Α. -
ποιο απο τα δυο;;;;και σε ποια θαλασσα;;;;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
βαλε οτι σκ@τ@ σασμαν θες,βαλε οτι καυσιμο θες...βαλε-βγαλε-αλλαξε οτι θες......................το τζιμνι με την αεροδυναμικη ενος τσιμεντολιθου και 1.3cc ΔΕΝ 200ΑΡΙΖΕΙ
1.3 με μακρύ ‘’’’’’’’στρόφαλο και κοντές μπιέλες’’’’’’’, και 12% περίπου + σασμάν ?!.
Πάρε αγόρι μου το κουβαδάκι σου και παίξε στην θάλασσα με τα μύδια στρείδια κλπ…….Είμαι ευτυχής που ζω σε μια δημοκρατική χώρα, όπου μπορεί κανείς να γράψει ελεύθερα οτιδήποτε θελήσει, αρκεί να πλύνει μετά τα χέρια του !!!
Με τον τρόπο σου, πότε δεν θα μάθεις!.....
A.Μπορείς να γράφεις ότι θέλεις ,δεν είναι όμως κανείς υποχρεωμένος να τα πιστεύει.Γενικά μιλάω
21,01 και 21,07, σίγουρα καλέ μου mod, είσαι σπρίντερ!.
Οπωσδήποτε η ικανότητα προς μάθηση, αποδεικνύει του λόγου μου το αληθές. Υπάρχουν οι managers και οι κλητήρες!.
Βασίλη μου καλέ, έχω αρχίσει να συμφωνώ με όλα που γράφεις. Ή χάλασα, ή βελτιώθηκα!. Η ιστορία θα δήξει!..
Α. -
Κύριε αντώνη-τεαμ, το Jimny έχει και μαγνητάκια?
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Κύριε αντώνη-τεαμ, το Jimny έχει και μαγνητάκια?οχι,αλλα σκεψου να τα βαλει τι θα γινει......
-
Γϊνεται, νομίζω το ίδιο μοτερ δε φόραγε και το ignis και εκεινο πέταγε στο δρόμο.....
Απορια για Γερμανικα - Ιαπονεζικα αυτοκινητα