Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με BMW 325 E36
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με BMW 325 E36
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    28
    828
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonise36 last edited by

      Το AFL και όλο το σύστημα γενικά της εισαγωγής το έχω καθαρίσει.
      Και εγω πιστεύω ότι είναι κάποιος αισθητήρας, αλλά με προβληματίζει ότι το διαφνωστικό της BMW δεν βγάζει κάποιο σφάλμα.
      Ποιός αισθητήρας σου φαίνεται πιο πιθανό να είναι και να προσπαθήσω να τον αντικαταστήσω έστω και προληπτικά?
      Ρωτάω γιατι αφου το διαγνωστικό δεν μου δείχνει κάποιο πρόβλημα, τότε πως θα ανακαλύψω τι γίνεται?

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • K
        kouk last edited by

        Αν το διαγνωστικό δεν σου βγάζει σφάλμα τότε μάλλον δεν είναι κανένας αισθητήρας!

        Και στο δικό μου το ίδιο πρόβλημα είχα!Και νόμιζα ότι καποιος αισθητήρας τα έχει ψιλοπαίξει και δεν μπορεί να τον πιάσει η DME!

        Ελεγξες την πίεση βενζίνης?

        Αν είναι ΟΚ...τσεκάρισε την πίεση του VANOS!

        Τι λάδια χρησιμοποιείς?

        Ο λ είναι ΟΚ?Σου δείχνει το διαγνωστικό ότι ζεσταίνεται κανονικά?

        Αν ψάξεις για κάποιον αισθητήρα, θα σου έλεγα να δεις αυτόν της πεταλούδας!Για την θερμοκρασία αέρα εισαγωγής!Βρίσκεται στο πίσω μέρος της πολλαπλής εισαγωγής στο κάτω μέρος της!Είναι μπελάς για να αλλάξει όμως!Πρέπει να βγάλεις την εισαγωγή!

        ΑΚΟΜΑ!
        Τα Ε36 έχουν μια βαλβίδα ανακούφισης του ρεζερβουάρ!
        Αυτή ανοίγει ανάλογα με το πόσο γκάζι πατάς ώστε να παίρνει αέρα το ρεζερβουάρ!Στο διαγνωστικό υπάρχει ένδειξη με την λειτουργία (την βλέπεις να κάνει ΟΝ/OFF)!
        Είναι πολύ πιθανό να είναι και αυτό!

        Μακάρι να το λύσεις γρήγορα και να απολαμβάνεις τα 175 αλογατάκια σου!

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • A
          antonise36 last edited by

          Σε ευχαριστώ για όλα και θα τα κοιτάξω από την Τρίτη.

          Μια ερώτηση....που τα είδες τα 175 άλογα?
          Το μοτερ είναι αυτο με τα 192 και το αυτοκίνητο έχει δυναμομετρηθεί με ολόκληρη εξάτμιση supersprint και χταπόδι και αγωνιστικό καταλύτη, καθώς και με ελεύθερο φίλτρο και έδωσε 202 άλογα ....στο στρόφαλο πάντα

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            kouk last edited by

            325 είναι ή 328??!!!

            Το 2,5 είχε 175 άλογα, το 2,8 είχε 192 στα Ε36!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              antonise36 last edited by

              Eδώ σε πιάνω λίγο αδιάβαστο
              Τα 325 μέχρι και το 95 (και τα πρώτα του 96) είχαν το μοτερ των 2,5 λίτρων της σειράς 5 με τα 192 άλογα στις 5900rpm και 25,4 kgm/4200 το οποίο αντικαταστάθηκε αργότερα με το μοτερ με τα 170 άλογα , πάλι όμως στα 2,5 λίτρα με ίδια ακριβώς ροπή. Τότε το 325 ονομάστηκε 323 (παρότι ήταν και αυτό 2,5)
              Αυτό έγινε λόγω της αυστηρότερης νομοθεσίας για εκπομπές ρύπων
              Το 328 έβγαζε και αυτό 192 άλογα, είχε μαύρο καπάκι στο Vanos, και βέβαια μεγαλύτερες ροπές απο το παλιο 25άρι με τα 192 (Περίπου 29kgm).
              Eλπίζω να βοήθησα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kouk last edited by

                OK!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kouk last edited by

                  OK!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • Y
                    yianniswalker last edited by

                    Πληροφοριακά να αναφέρω ότι γνωστός που είχε παρόμοιο άδειασμα ψηλά κατέληξε μετά από πολύ ψάξιμο ότι είχε πρόβλημα το ποτενσιόμετρο της πεταλούδας του γκαζιού (δεν έδινε σωστά τη θέση της πεταλούδας).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonise36 last edited by

                      Tελικά μετα απο πλήρη έλεγχο σε σύστημα τροφοδοσίας, vanos, ηλεκτρικά, σένσορες κλπ η διάγνωση είναι αισθητήρας ταχύτητας.
                      Είναι ο αισθητήρας που πάει στο διαφορικό και μέσω του εγκεφάλου δίνει την ένδειξη στον χιλιομετρητή.
                      Αυτός επειδή είναι απο το 320, όσο αυξάνουν τα km μπερδεύεται και δεν δίνει σωστό σήμα οπότε μπάινει σε safe mode ο εγκεφαλος
                      Για αυτο και το πρόβλημα δεν το κάνει με πρώτες και δευτέρες, αλλά κυρίως με τετάρτη και πέμπτη ειδικότερα.
                      Δεν θα τον αλλάξω γιατι σκοπεύω να βάλω το μπλοκε απο την 325, με το 3,15 βήμα, οπότε όλα πιστεύω θα είναι ok!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr