Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2013 (all rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2013 (all rounds)
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 19
    • 20
    • 9 / 20
    WRC
    45
    388
    1069
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sarantis-l last edited by

      Κακά τα ψέματα, αν και ο Loeb δεν είναι η συμπάθειά μου (δεν έχει το ταμπεραμέντο π.χ του Solberg και δεν ταιριάζει με την ιδιοσυγκρασία του Έλληνα θεατή), παρακολουθώντας την πορεία του στο WRC διαπιστώνω πως δικαίως πέρασε στην ιστορία των κορυφαίων. Τα πήρε όλα κι έφυγε που λέμε είτε με συναγωνισμό (2004 - 2007) είτε χωρίς. Αλάνθαστος - γρήγορος σε όλα τα τερέν. Αυτό που είναι σίγουρο όμως - και παρακαλώ διορθώστε με - είναι ότι δεν έτυχε να έχει να αντιμετωπίσει το συναγωνισμό παλαιότερων δεκαετιών στο WRC π.χ δεκαετίες 80 και 90. Δεν φτάνουν τα δάκτυλα των δυο χεριών να απαριθμήσουμε τους ισάξιους διεκδικητές αγώνων π.χ την περίοδο των group b... Συγκεκριμένα έτυχε και παρακολούθησα full season 1998 http://www.youtube.com/watch?v=uNuVQZiwy10. Ε δεν υπήρχε επι κυριαρχίας Loeb τέτοιος συναγωνισμός πως να το κάνουμε !! Τέλος, αυτό που κατάφερε να κάνει - εκτός από τις νίκες και τους τίτλους - είναι να αναγκάσει όλους τους άλλους οδηγούς να οδηγούν σαν κι αυτόν προκειμένου να τον 'πιάσουν'. Αυτό ενίσχυσε τον Loeb σαν οδηγό αλλά έκανε πολύ κακό στο σπορ διότι χάθηκε η ποικιλία και η διαφορετικότητα μεταξύ των οδηγών..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scn last edited by

        Αφού στις 6 Οκτωβρίου ο αγώνας της 'Αττικής' ακρίβυνε, ετοίμασα το αντίσκηνο και τους υπνόσακκούς μου και έβγαλα εισιτήρια για Γαλλία για να δω τον τελευταίο αγώνα του κάκιστου, άθλιου, αργού, αντιθεαματικού και αχώνευτου κοντού. Για δύο άτομα, μαζί με την ενοικίαση αυτοκινήτου από Πέμπτη ως Κυριακή βράδυ, μας ήρθε 230 ευρώ στον καθένα, δηλαδή λίγο παραπάνω από την παρακολούθηση (όχι τη συμμετοχή, βέβαια) στον αγώνα της 'Αττικής' που γίνεται το ίδιο σαββατοκύριακο. Όποιος θέλει ας στείλει p.m. για να του πω τον τρόπο και κάποια σημεία να κάτσει για να δει τον άθλιο, αχώνευτο και αντιθεαματικό κοντό να περνάει τόσο αργά, βαρετά και αχώνευτα ώστε θα το θυμάται για πολλαααααά χρόνια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fabiawrc last edited by

          Ο χρήστης scn έγραψε:
          κάκιστου, άθλιου, αργού, αντιθεαματικού και αχώνευτου κοντού.

          αχωνευτος ειναι.τα αλλα οχι.το οτι δεν τον γουσταρουμε γιατι ειναι 'ρουκουνας'δεν σημαινει οτι ειναι αργος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            georgeafe last edited by

            Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:

            κάκιστου, άθλιου, αργού, αντιθεαματικού και αχώνευτου κοντού.

            αχωνευτος ειναι.τα αλλα οχι.το οτι δεν τον γουσταρουμε γιατι ειναι 'ρουκουνας'δεν σημαινει οτι ειναι αργος.

            [ποδοσφαιροποιηση κανονικη το χουμε κανει εδω μεσα ....εγω παιδια δεν συμφωνω με τετοιους χαρακτηρισμους για ανθρωπους που δεν τους εχει γνωρισει απο κοντα κανενας μας

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              scn last edited by

              Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:

              αχωνευτος ειναι.

              Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί. Εμένα μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής, ανεξάρτητα από τις οδηγικές του ικανότητες. Κι αυτό γιατί ξεκίνησε άφραγκος με ένα 106 XSi του ενιαίου, συνέχισε χάρη στους φίλους του όταν το διέλυσε, έγινε αυτός που είναι με τη βοήθεια της Γαλλικής Ομοσπονδίας και όχι του μπαμπά ή κάποιου σπόνσορα, όταν μπήκε στη Σιτροέν επεδίωξε να μάθει όσα περισσότερα μπορούσε από θεούς όπως ο Κόλιν και ο Κάρλος δείχνοντας μεγάλο σεβασμό προς αυτούς, ποτέ δεν έκανε την παραμικρή υποτιμητική δήλωση για αντίπαλο και είναι πάντα μετρημένος στα λόγια του (σε αντίθεση με τον νεότερο, επίσης υπερπύραυλο, Seb). Όσον αφορά το θέαμα, θα το πω για πολλοστή φορά, ο κοντός μου έχει προσφέρει εκπληκτικό θέαμα σε κομμάτια 5ης και 6ης σε Κινέτα, Ελευθεροχώρι, Αγ. Σωτήρα, Σκούρτα (αλήθεια, όλοι εσείς που τον βρίσκετε αντιθεαματικό, πού στην ευχή καθόσασταν στα γεμάτα 6ες Σκούρτα;), αλλά και σε Γερμανία, Γαλλία, Σαρδηνία (εκεί έκανε σε μια κατηφορική 5ης μεγάλης διάρκειας το πιο εξωφρενικό πέρασμα που έχω δει ποτέ, ζωντανά ή σε οθόνη). Θέαμα που το συγκρίνω μόνο με κάποια περάσματα του Didier και του Juha, τα οποία, όμως, ήταν με πολύ πιο θεαματικά αυτοκίνητα από τα σημερινά.
              Οπότε, ειλικρινά δε σας καταλαβαίνω γιατί τρέφετε αυτή την αντιπάθεια και προσπαθώ να την εξηγήσω μόνο με το ότι στο Ακρόπολις βλέπω χιλιάδες θεατές σε στροφές 2ης και 3ης και σχεδόν κανέναν στα κομμάτια που δείχνουν το κάτι παραπάνω.

              edit. Χωρίς πλάκα, το ότι αυτός ο άνθρωπος είναι κάτι ξεχωριστό το πρωτοείδα στο Ζέλι, όταν είχε το Σαξό S1600. Από τότε με είχε αφήσει άναυδο καθώς ήταν ο μόνος, περιλαμβανομένων όλων των τότε παγκόσμιων και των υπολοίπων της S1600, που είχε περάσει ασάλιωτος μια αριστερή διαρκείας ξακρίζοντας μέχρι το χείλος του γκρεμού στο στεναδούρι, χωρίς να διανοηθεί ούτε στιγμή να αφήσει ή να το γυρίσει παραπάνω για 'σιγουράτζα'. Αυτό το χαρακτηριστικό που δείχνει τεράστιο έλεγχο και τόλμη δεν το έχει ούτε το είχε κανένας άλλος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sp0 last edited by

                Ο χρήστης scn έγραψε:

                αχωνευτος ειναι.

                Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί. Εμένα μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής, ανεξάρτητα από τις οδηγικές του ικανότητες. Κι αυτό γιατί ξεκίνησε άφραγκος με ένα 106 XSi του ενιαίου, συνέχισε χάρη στους φίλους του όταν το διέλυσε, έγινε αυτός που είναι με τη βοήθεια της Γαλλικής Ομοσπονδίας και όχι του μπαμπά ή κάποιου σπόνσορα, όταν μπήκε στη Σιτροέν επεδίωξε να μάθει όσα περισσότερα μπορούσε από θεούς όπως ο Κόλιν και ο Κάρλος δείχνοντας μεγάλο σεβασμό προς αυτούς, ποτέ δεν έκανε την παραμικρή υποτιμητική δήλωση για αντίπαλο και είναι πάντα μετρημένος στα λόγια του (σε αντίθεση με τον νεότερο, επίσης υπερπύραυλο, Seb). Όσον αφορά το θέαμα, θα το πω για πολλοστή φορά, ο κοντός μου έχει προσφέρει εκπληκτικό θέαμα σε κομμάτια 5ης και 6ης σε Κινέτα, Ελευθεροχώρι, Αγ. Σωτήρα, Σκούρτα (αλήθεια, όλοι εσείς που τον βρίσκετε αντιθεαματικό, πού στην ευχή καθόσασταν στα γεμάτα 6ες Σκούρτα;), αλλά και σε Γερμανία, Γαλλία, Σαρδηνία (εκεί έκανε σε μια κατηφορική 5ης μεγάλης διάρκειας το πιο εξωφρενικό πέρασμα που έχω δει ποτέ, ζωντανά ή σε οθόνη). Θέαμα που το συγκρίνω μόνο με κάποια περάσματα του Didier και του Juha, τα οποία, όμως, ήταν με πολύ πιο θεαματικά αυτοκίνητα από τα σημερινά.
                Οπότε, ειλικρινά δε σας καταλαβαίνω γιατί τρέφετε αυτή την αντιπάθεια και προσπαθώ να την εξηγήσω μόνο με το ότι στο Ακρόπολις βλέπω χιλιάδες θεατές σε στροφές 2ης και 3ης και σχεδόν κανέναν στα κομμάτια που δείχνουν το κάτι παραπάνω.

                Συν άπειρο....!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nafpaktos last edited by

                  @scn Θα μπορούσες να γράψεις λίγο σχετικά με τα του ταξιδιού(χονδρικά,)δημόσια για να έχουμε όλοι μια ιδέα.Τώρα αν κάποιος το αποφασίσει τότε το p.m επιβάλλεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    blackpug106 last edited by

                    Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                    αχωνευτος ειναι.

                    Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί. Εμένα μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής, ανεξάρτητα από τις οδηγικές του ικανότητες. Κι αυτό γιατί ξεκίνησε άφραγκος με ένα 106 XSi του ενιαίου, συνέχισε χάρη στους φίλους του όταν το διέλυσε, έγινε αυτός που είναι με τη βοήθεια της Γαλλικής Ομοσπονδίας και όχι του μπαμπά ή κάποιου σπόνσορα, όταν μπήκε στη Σιτροέν επεδίωξε να μάθει όσα περισσότερα μπορούσε από θεούς όπως ο Κόλιν και ο Κάρλος δείχνοντας μεγάλο σεβασμό προς αυτούς, ποτέ δεν έκανε την παραμικρή υποτιμητική δήλωση για αντίπαλο και είναι πάντα μετρημένος στα λόγια του (σε αντίθεση με τον νεότερο, επίσης υπερπύραυλο, Seb). Όσον αφορά το θέαμα, θα το πω για πολλοστή φορά, ο κοντός μου έχει προσφέρει εκπληκτικό θέαμα σε κομμάτια 5ης και 6ης σε Κινέτα, Ελευθεροχώρι, Αγ. Σωτήρα, Σκούρτα (αλήθεια, όλοι εσείς που τον βρίσκετε αντιθεαματικό, πού στην ευχή καθόσασταν στα γεμάτα 6ες Σκούρτα;), αλλά και σε Γερμανία, Γαλλία, Σαρδηνία (εκεί έκανε σε μια κατηφορική 5ης μεγάλης διάρκειας το πιο εξωφρενικό πέρασμα που έχω δει ποτέ, ζωντανά ή σε οθόνη). Θέαμα που το συγκρίνω μόνο με κάποια περάσματα του Didier και του Juha, τα οποία, όμως, ήταν με πολύ πιο θεαματικά αυτοκίνητα από τα σημερινά.
                    Οπότε, ειλικρινά δε σας καταλαβαίνω γιατί τρέφετε αυτή την αντιπάθεια και προσπαθώ να την εξηγήσω μόνο με το ότι στο Ακρόπολις βλέπω χιλιάδες θεατές σε στροφές 2ης και 3ης και σχεδόν κανέναν στα κομμάτια που δείχνουν το κάτι παραπάνω.

                    Συν άπειρο....!!!

                    +1000000000000000

                    αλλα ελλαδα εισαι, 'να ψοφησει η κατσικα του γειτονα'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      scn last edited by

                      Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                      @scn Θα μπορούσες να γράψεις λίγο σχετικά με τα του ταξιδιού(χονδρικά,)δημόσια για να έχουμε όλοι μια ιδέα.Τώρα αν κάποιος το αποφασίσει τότε το p.m επιβάλλεται.

                      Ακούγεται αστείο, αλλά για να δεις Αλσατία ή Κορσική πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγεις να βγάλεις εισιτήριο για Γαλλία. Τα εισιτήρια για Γαλλία είναι πανάκριβα και δε συμφέρουν. Για Κορσική συμφέρει μέσω Ιταλίας και για Αλσατία συμφέρει μέσω Γερμανίας και συγκεκριμένα με πτήση απευθείας για Φρανκφούρτη, είτε με Ryanair από Βόλο, είτε με Lufthansa από Αθήνα. Αυτή τη φορά επέλεξα τη δεύτερη επιλογή με 175 ευρώ πήγαινε-έλα γιατί θέλω την Πέμπτη να δω και τη Φρανκφούρτη. Η Ryanair δεν έχει βγάλει ακόμα τιμές, αλλά πρόπερσι πήγα με αυτήν με λιγότερα από τα μισά χρήματα. Έκλεισα εισιτήριο μόλις πρωτοέμαθα ότι δε θα γίνει η κατηφορική Ριτσώνα και δεν ξέρω πόσο έχουν ανέβει τώρα οι τιμές της Lufthansa. Απ' όσο ξέρω με κάθε κράτηση που γίνεται τόσο νωρίς η τιμή μπορεί να ανέβει ακόμα και 20% πάνω.
                      Από τη Φρανκφούρτη νοικιάζεις ένα μικρό diesel με 28-30 ευρώ την ημέρα, αποφεύγεις οπωσδήποτε τα πανάκριβα γαλλικά διόδια και μέσα σε 3,5 ώρες είσαι στην πρώτη Ε.Δ. του αγώνα.
                      Σε αυτά τα κόστη θα υπολογίσεις και πετρέλαιο, το οποίο την προηγούμενη φορά ήταν περίπου 90 ευρώ, μαζί με την παρακολούθηση. Στον αγώνα αν θες να κρατήσεις χαμηλό κοστολόγιο αποφεύγεις τα επίσημα πάρκινγκ του οργανωτή και φροντίζεις να βρεις κάποιο από τα πολλά ενδιάμεσα σημεία όπου υπάρχουν άπειροι κατασκηνωτές. Σχεδόν ολόκληρες οι Ε.Δ. είναι σαν κάμπινγκ τα βράδια. Αν μαζευτούν τρία άτομα και κλείσουν εισιτήρια νωρίς, τότε το τελικό κόστος δεν ξεπερνά τα 300 ευρώ ανά άτομο. Η δε Αλσατία είναι πολύ όμορφη, το ίδιο και το Στρασβούργο και αξίζει το κόπο ακόμα και από τουριστικής άποψης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nafpaktos last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mangos last edited by

                          Ο χρήστης scn έγραψε:

                          αχωνευτος ειναι.

                          ξεκίνησε άφραγκος με ένα 106 XSi του ενιαίου, συνέχισε χάρη στους φίλους του όταν το διέλυσε, έγινε αυτός που είναι με τη βοήθεια της Γαλλικής Ομοσπονδίας και όχι του μπαμπά ή κάποιου σπόνσορα, όταν μπήκε στη Σιτροέν επεδίωξε να μάθει όσα περισσότερα μπορούσε από θεούς όπως ο Κόλιν και ο Κάρλος δείχνοντας μεγάλο σεβασμό προς αυτούς, ποτέ δεν έκανε την παραμικρή υποτιμητική δήλωση για αντίπαλο και είναι πάντα μετρημένος στα λόγια του (σε αντίθεση με τον νεότερο, επίσης υπερπύραυλο, Seb).

                          Ποιος θα ξεχάσει τον Ogier στο Ακρόπολις του 2011 στη βραδινή ειδική που αποσύνδεσε το WRC tracking (αν το γράφω λάθος, διορθώστε με) και το ψάχνανε με τους ενδιάμεσους; Απ'τις πιο αντιεπαγγελματικές και κουτοπόνηρες κινήσεις που μπορούσε να κάνει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dim8 last edited by

                            Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                            αχωνευτος ειναι.

                            Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί. Εμένα μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής, ανεξάρτητα από τις οδηγικές του ικανότητες. Κι αυτό γιατί ξεκίνησε άφραγκος με ένα 106 XSi του ενιαίου, συνέχισε χάρη στους φίλους του όταν το διέλυσε, έγινε αυτός που είναι με τη βοήθεια της Γαλλικής Ομοσπονδίας και όχι του μπαμπά ή κάποιου σπόνσορα, όταν μπήκε στη Σιτροέν επεδίωξε να μάθει όσα περισσότερα μπορούσε από θεούς όπως ο Κόλιν και ο Κάρλος δείχνοντας μεγάλο σεβασμό προς αυτούς, ποτέ δεν έκανε την παραμικρή υποτιμητική δήλωση για αντίπαλο και είναι πάντα μετρημένος στα λόγια του (σε αντίθεση με τον νεότερο, επίσης υπερπύραυλο, Seb). Όσον αφορά το θέαμα, θα το πω για πολλοστή φορά, ο κοντός μου έχει προσφέρει εκπληκτικό θέαμα σε κομμάτια 5ης και 6ης σε Κινέτα, Ελευθεροχώρι, Αγ. Σωτήρα, Σκούρτα (αλήθεια, όλοι εσείς που τον βρίσκετε αντιθεαματικό, πού στην ευχή καθόσασταν στα γεμάτα 6ες Σκούρτα;), αλλά και σε Γερμανία, Γαλλία, Σαρδηνία (εκεί έκανε σε μια κατηφορική 5ης μεγάλης διάρκειας το πιο εξωφρενικό πέρασμα που έχω δει ποτέ, ζωντανά ή σε οθόνη). Θέαμα που το συγκρίνω μόνο με κάποια περάσματα του Didier και του Juha, τα οποία, όμως, ήταν με πολύ πιο θεαματικά αυτοκίνητα από τα σημερινά.
                            Οπότε, ειλικρινά δε σας καταλαβαίνω γιατί τρέφετε αυτή την αντιπάθεια και προσπαθώ να την εξηγήσω μόνο με το ότι στο Ακρόπολις βλέπω χιλιάδες θεατές σε στροφές 2ης και 3ης και σχεδόν κανέναν στα κομμάτια που δείχνουν το κάτι παραπάνω.

                            Συν άπειρο....!!!

                            +1000000000

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dim8 last edited by

                              Ο χρήστης scn έγραψε:
                              χωρίς να διανοηθεί ούτε στιγμή να αφήσει ή να το γυρίσει παραπάνω για 'σιγουράτζα'. Αυτό το χαρακτηριστικό που δείχνει τεράστιο έλεγχο και τόλμη δεν το έχει ούτε το είχε κανένας άλλος.

                              εδω ειναι ολο το ζουμι.Πολλοι λιγοι θα καταλαβουν τι εστι περασματα με τα μουτρα.Για αυτο και θα τους δεις στις φουρκετες και σε αργες 2ης-3ης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasilakis last edited by

                                Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                λέγοντας πόσο μη ανταγωνιστικός θα ήταν στο χώμα μετά από αποχή δύο μηνών...... Τα έλεγα, δεν με άκουγαν...

                                o κοντος ειχε να τρεξει χωμα απο την Ισπανια του 2012.Ο Οζιε ειχε κατι μερες.
                                λεπτο στο χωμα,στην καλη επιφανεια του Οζιε.Στην ασφαλτο κανας Οζιερικος καμια προβλεψη?

                                Nα συμπληρωσω οτι ο κοντος δεν πηγε στο τεστ της προηγουμενης εβδομαδας γιατι ετρεχε στο Ζολντερ...
                                Στον αγωνα συμφωνα με δικες του δηλωσεις ετρεχε με το σεταπ του Χιρβονεν και επρεπε για να πηγαινει γρηγορα να οδηγει με το στιλ του Φινλανδου, δηλαδη με γωνιες.... Το αγαπημενο του κοντου...

                                Βρε παιδια,

                                Αυτος ο φανατισμος, δεν σας αφηνει να σκεφτειτε λογικα.
                                Μετα απο 8 νικες στην Αργεντινη, η Citroen δεν ειχε το set up του Loeb απο προηγουμενες χρονιες και πηρε τωρα του Hirvonen???
                                Μην τρελαθουμε τελειως τωρα!!!

                                Φιλικα,

                                'el-em'

                                http://www.autosport.com/news/report.php/id/107151

                                Δεν τα βγαζει απο την φαντασια του το παιδι.

                                scn, georgesafe, mangos,
                                Δεν προλαβατε εποχες που γραφανε μεχρι και για Θεια Δικη οταν εβγαινε ο Loeb στα δεντρα εκτος δρομου και αγωνα, κακως ασχολειστε με δυο συγκεκριμενους. Υπομονη μεχρι να την κανει πληρως και οριστικα ο Αλσατος απο το WRC, αν υπαρχει μεχρι τοτε το φορουμ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  giannis-tsaknis last edited by

                                  Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                  λέγοντας πόσο μη ανταγωνιστικός θα ήταν στο χώμα μετά από αποχή δύο μηνών...... Τα έλεγα, δεν με άκουγαν...

                                  o κοντος ειχε να τρεξει χωμα απο την Ισπανια του 2012.Ο Οζιε ειχε κατι μερες.
                                  λεπτο στο χωμα,στην καλη επιφανεια του Οζιε.Στην ασφαλτο κανας Οζιερικος καμια προβλεψη?

                                  Nα συμπληρωσω οτι ο κοντος δεν πηγε στο τεστ της προηγουμενης εβδομαδας γιατι ετρεχε στο Ζολντερ...
                                  Στον αγωνα συμφωνα με δικες του δηλωσεις ετρεχε με το σεταπ του Χιρβονεν και επρεπε για να πηγαινει γρηγορα να οδηγει με το στιλ του Φινλανδου, δηλαδη με γωνιες.... Το αγαπημενο του κοντου...

                                  Βρε παιδια,

                                  Αυτος ο φανατισμος, δεν σας αφηνει να σκεφτειτε λογικα.
                                  Μετα απο 8 νικες στην Αργεντινη, η Citroen δεν ειχε το set up του Loeb απο προηγουμενες χρονιες και πηρε τωρα του Hirvonen???
                                  Μην τρελαθουμε τελειως τωρα!!!

                                  Φιλικα,

                                  'el-em'

                                  'el-em' νομιζα οτι σαν ανθρωπος που τα εχεις δει απο μεσα, πρεπει να ηξερες οτι υπαρχουν πολλες μεταβλητες που μπαινουν στην εξισωση...

                                  Μερικα απο αυτα ειναι: ο καιρος, οι εδικες, τα διαφορα Evollutions των 3 αυτοκινητων σε 8 χρονια και τα λαστιχα...

                                  Εγω απλως ειπα αυτο που ακουσα στο wrc radio σε συνεντευξη του Γαλλου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nafpaktos last edited by

                                    Για τους φίλους του κοντού

                                    Γιατί δεν εκτιμώ τον κοντό σαν χαρακτήρα

                                    Δεν είπαμε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα( blackpug106).Ε δε γίνεται να τους συμπαθούμε όλους,τί να κάνουμε(πόσο μάλλον όταν έχεις ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ λόγο).Η αντιπαθειά μου ξεκίνησε από σέρβις παρκ(οταν έκοβε βόλτες με ύφος με το σκουτεράκι-παρέα με κάρλος) .Αντίθετα Γιάρι,πέτερ κλπ σε εκκίνηση ήταν χαμογελαστοί και χαρούμενοι που μοίραζαν αυτόγραφα αντιθέτως ο σεμπαστιάν ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ(με βλοσυρότατο ύφος-σιγά ρε μεγάλε) μου το έδωσε σε στιγμή ,απόλυτης χαλάρωσης χώρις να έχει κάτι να κάνει.Δεν του ζήτησα και ούτε θα του ζητούσα αυτόγραφο στο σέρβις εν 'ώρα αγώνα ή πριν την εκκίνηση κάποιας ειδικής(είναι αρχή μου να σέβομαι τους οδηγούς εν ώρα εργασίας).Του ζήτησα ΠΡΙΝ την ξεκινήσει η τελετή εκκίνησης στον ισθμό και ενώ ήταν ΧΑΛΑΡΟΣ -ΕΞΩ απο το χώρο που ήταν για οδηγούς και αγωνιστικά.Αντίστοιχη εμπειρία έχω από Μακρέι(εκεί συνέβη σε μικρότερη-(εφηβική) ηλικία και με πόνεσε ΠΟΛΥ γιατί είναι άσχημο να σε περιφρονεί κατάμουτρα ένα από τα ειδωλά σου).Οδηγικά και οι δυο κορυφή για διαφορετικούς λόγους ο καθένας ΑΛΛΑ σα χαρακτήρες .....Είπα ποτέ τίποτα για γκρόνχολ ή για μάκινεν ή για γιάρι ή για πέτερ?????????????????????????????????????????? Γιατί αν δεν συμπαθούμε κάποιον που οι άλλοι συπαθούν πρέπει αυτό να μας καθιστά ΑΥΤΟΜΑΤΑ κομπλεξικούς.Το να είναι κάποιοι οδηγοί κομπλεξικοί και ψώνια δηλαδή είναι κάτι που δεν παίζει σαν δηλαδή ενδεχόμενο???έχετε σκεφτεί ότι τέτοιοι μπορεί να είναι οι οδηγοί που συμπαθείτε και όχι απαραίτητα αυτοί που δεν τους συπαθούν??

                                    Γιατί τον εκτιμώ οδηγικά

                                    Το 2005 στην πρώτη ειδική του αγώνα(ελευθεροχώρι)κάποσα λεπτά περπάτημα από την εκκίνηση της ειδικής υπάρχει ένα μετριο κομμάτι μετά ευθεία ,μετά γρήγορη-πατημένη αριστερή και ΑΜΕΣΩΣ μετά δεξιά κλειστή(πονηρό σημείο).Εκεί λοιπόν βγήκε ο Στολ(εγκατέλειψε) γιατί δεν πρόλαβε να φρενάρει για την δεξιά και αν θυμάμαι και ένα φόρντ.Ο Γρόνχολμ ΟΠΩΣ ερχόταν(με πολλά όμως) γύρισε το αμάξι πριν τη στροφή και μπηκε αλλά μετά ΠΑΛΕΥΕ να ισιώσει και να σταθεροποιήσει το αμάξι για την δεξιά χάνοντας χρόνο και ταλαιπωρόντας τα ελαστικά του.Παρόμοιο πέρασμα έκανε και ο πέτερ με λιγότερο γλίστρημα και με λιγότερο πάλεμα με το αμάξι για να πάρει τη δεξιά.Ο κοντός(όπως ερχόταν) έστριψε το τιμόνι σαν σε άσφαλτο χωρίς πλαγιολισθήσεις και δράματα ΧΩΡΙΣ τιμονιές και ΔΙΕΓΡΑΨΕ αυτά που ήξερα σχετικά με την οδήγηση σε χώμα.Ακόμα και σήμερα προσπαθώ να συνειδητοποιήσω-αποκωδικοποιήσω εκείνο το πέρασμα αλλά ΔΕΝ μπορώ.Αναρωτιέμαι τι εμπιστοσύνη είχε στον εαυτό του για να κάνει τέτοιο πράγμα,πρέπει όταν ακούει τις σημειώσεις να βλέπει το δρόμο όπως κανένας άλλος.Ετσι όπως μπήκε δεν υπήρχε καμμία περίπτωση διόρθωσης.Πραγματικά ολοκληρωτική και ΑΠΟΛΥΤΗ οδήγηση που δεν έχω δει ποτέ από ΚΑΝΕΝΑ.Δεν ξέρω αν κανείς ποτέ στο χώμα θα κατορθώσει να οδηγήσει σαν σε άσφαλτο.Αυτός το κατάφερε, δεν έχω δει κανέναν να το κάνει και δεν ξέρω αν κανείς θα το καταφέρει.Μια μαγική οδήγηση ιδαίτερα δύσκολη-εγκεφαλική-απαιτητική η οποία ταυτοχρόνως ταλαιπωρούσε-επιβάρυνε ελάχιστα αμάξι και ελαστικά.Στα πατημένα κομμάτια να προσθέσω φαινόταν η διαφορά του σε σχέση με τους άλλους-όπως έχει επισημάνει και ο scn.

                                    Αλλά ρε παιδιά παρόλα αυτά δεν τον γουστάρω,τι να κάνουμε!!!Επειδή είναι κάποιος γρήγορος δεν σημαίνει ότι μου είναι και συμπαθής.Δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι με ύφος και ο κοντός έχει μπόλικο από αυτό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chemic last edited by

                                      Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                                      Κωλοφαρδος που ο Ogier βγηκε εξω;

                                      Δεν βγηκε μονος του ο Οgier, απο οδηγικο λαθος.
                                      οποτε ναι κωλοφαρδος ο loeb που οταν εχασε τα φρενα κ βγηκε εκτος του κοστισε μονο 3 δευτερολεπτα χωρις να βαρεσει καπου. κ ατυχος ο ogier που το χειροφρενο που του εδωσε η vw δεν λειτουργησε οταν επρεπε για να το 'σωσει' χανοντας 40+δευτερολεπτα κ τη πρωτια (κωλοφαρδος κ αυτος βεβαια μες στην ατυχια του που δεν εφυγε στο γκρεμο )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        theo13 last edited by

                                        Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                        Κωλοφαρδος που ο Ogier βγηκε εξω;

                                        Δεν βγηκε μονος του ο Οgier, απο οδηγικο λαθος.

                                        οχι βγηκε επειδη ειχε αναδρομο ερμη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          η Μπιλιου στο ειπε ΄η εριξες το φλιτζανι?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            georgeafe last edited by

                                            Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                                            Για τους φίλους του κοντού

                                            Γιατί δεν εκτιμώ τον κοντό σαν χαρακτήρα

                                            Γιατί τον εκτιμώ οδηγικά

                                            Αλλά ρε παιδιά παρόλα αυτά δεν τον γουστάρω,τι να κάνουμε!!!Επειδή είναι κάποιος γρήγορος δεν σημαίνει ότι μου είναι και συμπαθής.Δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι με ύφος και ο κοντός έχει μπόλικο από αυτό.

                                            .....και εω νομιζω οτι το οδηγικο στυλ του ειναι που σε κανει να τον συμπαθεις -γουσταρεις και οχι ο χαρακτηρας του. Ενδεχομενος να ισχυουν πολλα απο αυτα που αναφερεις αλλα οπως ειπες δυστροπος ηταν και ο Μακ ρει επισης γρηγορος οδηγος .....νταξει ρε παιδια μην συγχεουμε τους χαρακτηρες με το ταλεντο νομιζω ειναι αδικο και ειμαστε και

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 9 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr