Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 604
    • 605
    • 606
    • 607
    • 608
    • 640
    • 641
    • 606 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    120918
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pantelis-kapsalakis last edited by

      Aλλαξα μπροστινους δισκους και τακακια πριν εναμιση μηνα. Νομιζα οτι ηθελαν αλλαγη ενω οταν τους εβγαλα τα τακακια ηταν σχεδον καινουργια και οι δισκοι αντεχαν αρκετα. Τελος παντων. Εβαλα Bosch και δισκους και τακακια. Ολα καλα μεχρι το Σαββατοκυριακο που βγηκα εκτος, ανεβασα καποια ταχυτητα, 160-170 χλμ, και πηγα να φρεναρω. Δυνατος θορυβος απο μπροστα, απο τα φρενα δηλαδη και χωρις καλη αποτελεσματικοτητα. Με ανησυχησε αλλα το ξαναδοκιμασα και απλι τα ιδια. Αυτο μονο οταν φρεναρω απο υψηλες ταχυτητες. Σε καθημερινη χρηση κανενα προβλημα, ουτε θορυβος αλλα και αμεση αποκριση. Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι ισως ακομα δεν εχουν πατησει καλα τα φρενα. Θαπαρω και το συνεργειο να ρωτησω γιατι μου φαινεται πολυ παραξενο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sinanai last edited by

        Αν δεις ότι έχεις θεματάκι πες να σου προτείνω δοκιμασμένο φρενά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pantelis-kapsalakis last edited by

          Για πες μου για να το εχω υπ'οψιν μου αν τον χρειαστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            konstantinos last edited by

            Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
            Αν δεις ότι έχεις θεματάκι πες να σου προτείνω δοκιμασμένο φρενά.

            Αυτόν?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pantelis-kapsalakis last edited by

              Χα, αυτο ειναι απο το πρωτο τεστ drive στον 1400αρη τον απλο που τους εκατσε να χασουν τα φρενα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsargy last edited by

                Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
                Χα, αυτο ειναι απο το πρωτο τεστ drive στον 1400αρη τον απλο που τους εκατσε να χασουν τα φρενα απο Toyota Corolla.

                Fixed

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinos last edited by

                  Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία , οικογενειακή και προσωπική ευτυχία!

                  Ευχή όλων να έρθει η Ανάσταση και για τα αυτοκινητάκια μας ώστε να ανέβουμε ξανά προς τα βουνά.

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    velissarios last edited by

                    Χρόνια πολλά σε όλους και απο εμένα!

                    Τελικά μετά το σοκ που έπαθε την προηγούμενη εβδομάδα ο Λαστιχάς όταν είδε τα λάστιχά μου, αποφάσισα σήμερα και τα άλλαξα. Τα 5000χλμ που θα κάνω μέσα στο καλοκαίρι ήταν μια καλή πρόφαση για να φαγωθεί ότι έμεινε απο το δώρο...

                    Απο τα προηγούμενα (Bridgestone R50A) θα μείνω στα: 1. Θόρυβος, και 2. Πολύ σκληρά πλαινά. Οχι οτι δεν έμεινα ευχαριστημένος απο την γενικότερη συμπεριφορά τους, άλλωστε 225χ45 λάστιχο είναι, έχει -τουλάχιστον- μπόλικο πέλμα, αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας.

                    Να δούμε τι λένε και τα καινούρια PIRELLI PZERO NERO GT. Νομίζω οτι δεν τα έχει δοκιμάσει άλλος.

                    Καταρχήν έχουν καλύτερη τιμή. 450€ περασμένα. Έχουν 20.000χλμ εγγύηση άμεσης αλλαγής. Και καλές συστάσεις.

                    Απο θόρυβο είναι λίγο κάτω απο τα bridgestone, κοντά στα 72db, δεν κατάλαβα ακόμα διαφορά στον δρόμο.

                    Τα πλαινά τους είναι πιο σκληρά απο τα Michelin και τα Conti, αλλα σίγουρα μαλακότερα απο τα Bridgestone. Αυτό το κατάλαβα απο την πρώτη στιγμή.

                    Για να δούμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sinanai last edited by

                      Καλοπάτητα και καλόστριφτα Βελ! Έχω ακούσει καλά λόγια κι εγώ, αναμένουμε εντυπώσεις!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konstantinos last edited by

                        Μεγειές και καλοφάγωτα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          velissarios last edited by

                          Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
                          Καλοπάτητα και καλόστριφτα Βελ! Έχω ακούσει καλά λόγια κι εγώ, αναμένουμε εντυπώσεις!

                          Ευχαριστώ σας!!

                          Αντε να δούμε τι λένε γιατι ο Υ δείκτης με παραξένεψε λίγο.... πάντως προς Κορέα και Ιαπωνία δεν κοίταξα καν, Bridgestone δεν ξανα έβαζα, για τα Michelin έχω ακούσει για προβλήματα διάρκειας (και δεν είμαστε για τέτοια), και για τα Conti o λαστιχάς ήταν ανένδοτος στο 'με τίποτα'...

                          Κωνσταντίνε, 'φάγωτα' θα είναι σίγουρα για το 'καλό' δεν ξέρω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            anastasis_k13 last edited by

                            Καλησπέρα παιδιά.

                            Εχει κανείς δοκιμάσει να ρίξει τελείως τα πίσω καθίσματα για να φορτώσει το αυτοκίνητο?

                            Προσπάθησα να το κάνω αλλα πέραν του οτι η πλάτη δεν πέφτει τελείως να γίνει ένα με το πορτ μπαγκαζ εστω και μεχρι εκει που φτανει δεν παει το καθισμα του οδηγου πίσω για να μπορέσω να οδηγήσω.Τα προσκέφαλα τα βγαζουμε η όχι?
                            Ελπιζω να κανω κατι λάθος γιατι μου φαίνεται μεγάλη απροσεξία εκ κατασκευής αυτο!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sinanai last edited by

                              Σήκωσες πρώτα τις έδρες των καθισμάτων;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                anastasis_k13 last edited by

                                Οταν λεμε εδρεσ εννοεισ τον 'κωλο' του καθοσματοσ σωστα;Φυσικά και τα σήκωσα. Η πλάτη όμως των καθισμάτων δεν πέφτει αρκετά αλλα μένει πάντα σε γωνία 30 μοιρών. Δεν γίνεται με τπτ επιπέδος και ενιαίος χώρος με το πόρτ μπαγκαζ και ας ειναι τα μπροστινά καθίσματα τέρμα μπροστά!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sinanai last edited by

                                  Ναι, εντελώς συνεπίπεδος δε γίνεται.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    ftskamins last edited by

                                    αμα βαλεις κατι βαρυ πανω γινεται..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      anastasis_k13 last edited by

                                      Καλησπέρα παιδια. Εχει πειραματιστει κανεις με φιλτρο αέρος aftermarket για το φιλτροκουτι;
                                      Αξίζει η μόνο βενζινα θα ρουφαει;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pantelis-kapsalakis last edited by

                                        Αυτο με το 'μονο βενζινα θα ρουφαει' δεν το καταλαβαινω αλλα οτι φιλτρο αερα που μπαινει στο φιλτροκουτι και ειναι για το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν εχει προβλημα αλλα φυσικα μην περιμενεις να δεις καμμια διαφορα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sinanai last edited by

                                          Υποτίθεται μια στοιχειώδη διαφορά την έχει, αλλά ναι, ελάχιστα πράγματα. Έχεις βέβαια το προτέρημα ότι δεν το αλλάζεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pantelis-kapsalakis last edited by

                                            Δεν προκειται να δεις καμμια διαφορα εκτος και αν βαλεις κατι με μεγαλυτερη διατομη οπων απ'οπου περναει ο αερας.
                                            Αυτο βεβαια ειναι και πιο επικινδυνο καθοτι ετσι περνανε και διαφορα μικροσκουπιδακια/σκονη (ενταξει μην φανταστεις κατι που το βλεπεις με το ματι) τα οποια σιγα σιγα ομως κανουν τη ζημια τους. Οσο για αυτα τα εμποτισμενα, ναι μεν θεωρητικα κρατανε αυτα τα μικροσωματιδια εχοντας πιο ελευθερη ροη αλλα και εκει διακινδυνυεις την εισοδο καποιων μεγαλυτερων σωματιδιων, γιατι για να εχεις καλυτερη ροη αερα αναγκαστικα και παλι πρεπει να μεγαλωσεις τις διοδους. Ασε που στα επαναχρησιμοποιουμενα πρεπει να τα φροντιζεις/καθαριζεις το οποιο και κοστος εχει αλλα και να εισαι σιγουρος οτι δεν γινεται ποτε τελειος καθαρισμος με αποτελεσμα να βουλωνουν σταδιακα. Ολα αυτα τα φιλτρα εξελιχθηκαν για συγκεκριμενους σκοπους, ειδικα για αγωνες, σε ελεγχομενο παντα περιβαλλον (οχι χωματα/σκονες/ρυπανση, εκτος για αγωνες rallye/wrc οπου και εκει ειναι παλι ειδικα σχεδιασμενα) και οχι για μακροζωια. Εξ'αλλου αυτοι οι κινητηρες τις περισσοτερες φορες λυνονται μετα απο αγωνες και διορθωνονται οποιοες φθορες προκαλουνται με τον ενα η αλλο τροπο.
                                            Για μενα μονο εργοστασιακα φιλτρα η αντιστοιχα, γιατι η διαφορα απο ενα πιο ελευθερο ειναι σχεδον ανεπαισθητη (εκτος αντε απο ενα καλυτερο αρπαγμα στα χαμηλα) και επιβαρυνεσαι με περισσοτερο θορυβο και μακροχρονια φθορες απο την εισοδο μη επιτρεπτων σωματιδιων στον θαλαμο καυσης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 604
                                            • 605
                                            • 606
                                            • 607
                                            • 608
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 606 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr