Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα Immobilizer - αρνειται να ξεκινησει
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα Immobilizer - αρνειται να ξεκινησει
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    13
    29139
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zerv_35 last edited by

      Καλησπερα Παιδια ! Εχω εδω και πολλους μηνες - πρεπει να κοντευουν τα 2 χρονια - το εξης θεμα . Το αυτοκινητο , ενα vw polo , αρνειται να αναγνωρισει το κλειδι , νομιζει οτι ειναι ξενο , και τελικα δεν παιρνει μπρος . Για την ακριβεια γινονται κατα σειρα : βαζω το κλειδι , το γυρναω στη θεση πριν απο αυτη της εκκινησης/αναφλεξης και αρχιζει να αναβοσβηνει το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ , ενα αυτοκινητακι με ενα κλειδι απο πανω . Αν μετα γυρισω το κλειδι στην τελευταια θεση , το αμαξι παει να παρει μπρος , ακουω τον πρωτο θορυβο , αλλα ο κινητηρας δεν ξεκιναει .
      Εχω δοκιμασει και με τα 2 κλειδια και δεν γινεται τιποτα , αμα δε θελει να ξεκινησει , δεν ξεκιναει . Αν επιστρεψω μετα απο μερικες ωρες και ξαναεπιχειρησω , μπορει και να παρει , μπορει και οχι . Αλλες φορες εβγαζε 2-3 μηνες απροβληματιστα ενω αλλες δεν λεει να περασει 1 μερα και εμφανιζεται το προβλημα . Γενικα ειναι τρομερα ακαθοριστο οποτε του καπνισει δουλευει . Τελευταια βεβαια αρχισε να γινεται με πολυ μεγαλη συχνοτητα και με εχει κουρασει αφανταστα η ιστορια ...το εχω παρατησει τοσες φορες μακρια και μετα παιρνω ταξι για να ξαναπαω και να το φερω πισω την επομενη . Παλιοτερα το εκανα και λιγο χαζι , του χαιδευα το τιμονι να το παρω με το καλο , αλλες φορες το αρχιζα στις σφαλιαρες , αλλα πλεον η κατασταση δεν παει παραπερα : εδω και 2 εβδομαδες εχω παψει να το κινω .
      Οι ενεργειες που εχουν κανει τα συνεργεια εως τωρα ... προγραμματισμος κλειδιου 3-4 φορες , αλλαγη ομφαλου αναφλεξης , αντικατασταση κλειδιου , αλλαγη αισθητηρα στροφων , αυτα . Τα τσακαλια των εξουσιοδοτημενων βαζουν επανω το ηλεκτρονικο κολπο διαγνωσης και καταληγουν σε επισκευες που δεν λυνουν το προβλημα . Το τελευταιο νεο ειναι οτι χρειαζεται αλλαγη εγκεφαλου Περιεργο μου φαινεται , αν ειχε χαλασει ο εγκεφαλος δε θα επαιρνε καθολου , οχι μια παιρνει δυο δεν παιρνει που γινεται τωρα .
      Ειναι πραγματι τοσο πολυπλοκα τα αμαξια που δεν μπορουν να βρουν τί φταιει ? Ετσι οπως παει θα το αλλαξουν ολο , κομματι κομματι . Ζηταω λοιπον γνωμες , ποιά μερη αναλαμβανουν την εκκινηση του αυτοκινητου , πού θα πρεπει να κοιταξω ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zerv_35 last edited by

        Καλησπερα Παιδια ! Εχω εδω και πολλους μηνες - πρεπει να κοντευουν τα 2 χρονια - το εξης θεμα . Το αυτοκινητο , ενα vw polo , αρνειται να αναγνωρισει το κλειδι , νομιζει οτι ειναι ξενο , και τελικα δεν παιρνει μπρος . Για την ακριβεια γινονται κατα σειρα : βαζω το κλειδι , το γυρναω στη θεση πριν απο αυτη της εκκινησης/αναφλεξης και αρχιζει να αναβοσβηνει το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ , ενα αυτοκινητακι με ενα κλειδι απο πανω . Αν μετα γυρισω το κλειδι στην τελευταια θεση , το αμαξι παει να παρει μπρος , ακουω τον πρωτο θορυβο , αλλα ο κινητηρας δεν ξεκιναει .
        Εχω δοκιμασει και με τα 2 κλειδια και δεν γινεται τιποτα , αμα δε θελει να ξεκινησει , δεν ξεκιναει . Αν επιστρεψω μετα απο μερικες ωρες και ξαναεπιχειρησω , μπορει και να παρει , μπορει και οχι . Αλλες φορες εβγαζε 2-3 μηνες απροβληματιστα ενω αλλες δεν λεει να περασει 1 μερα και εμφανιζεται το προβλημα . Γενικα ειναι τρομερα ακαθοριστο οποτε του καπνισει δουλευει . Τελευταια βεβαια αρχισε να γινεται με πολυ μεγαλη συχνοτητα και με εχει κουρασει αφανταστα η ιστορια ...το εχω παρατησει τοσες φορες μακρια και μετα παιρνω ταξι για να ξαναπαω και να το φερω πισω την επομενη . Παλιοτερα το εκανα και λιγο χαζι , του χαιδευα το τιμονι να το παρω με το καλο , αλλες φορες το αρχιζα στις σφαλιαρες , αλλα πλεον η κατασταση δεν παει παραπερα : εδω και 2 εβδομαδες εχω παψει να το κινω .
        Οι ενεργειες που εχουν κανει τα συνεργεια εως τωρα ... προγραμματισμος κλειδιου 3-4 φορες , αλλαγη ομφαλου αναφλεξης , αντικατασταση κλειδιου , αλλαγη αισθητηρα στροφων , αυτα . Τα τσακαλια των εξουσιοδοτημενων βαζουν επανω το ηλεκτρονικο κολπο διαγνωσης και καταληγουν σε επισκευες που δεν λυνουν το προβλημα . Το τελευταιο νεο ειναι οτι χρειαζεται αλλαγη εγκεφαλου Περιεργο μου φαινεται , αν ειχε χαλασει ο εγκεφαλος δε θα επαιρνε καθολου , οχι μια παιρνει δυο δεν παιρνει που γινεται τωρα .
        Ειναι πραγματι τοσο πολυπλοκα τα αμαξια που δεν μπορουν να βρουν τί φταιει ? Ετσι οπως παει θα το αλλαξουν ολο , κομματι κομματι . Ζηταω λοιπον γνωμες , ποιά μερη αναλαμβανουν την εκκινηση του αυτοκινητου , πού θα πρεπει να κοιταξω ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zerv_35 last edited by

          Καλησπερα Παιδια ! Εχω εδω και πολλους μηνες - πρεπει να κοντευουν τα 2 χρονια - το εξης θεμα . Το αυτοκινητο , ενα vw polo , αρνειται να αναγνωρισει το κλειδι , νομιζει οτι ειναι ξενο , και τελικα δεν παιρνει μπρος . Για την ακριβεια γινονται κατα σειρα : βαζω το κλειδι , το γυρναω στη θεση πριν απο αυτη της εκκινησης/αναφλεξης και αρχιζει να αναβοσβηνει το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ , ενα αυτοκινητακι με ενα κλειδι απο πανω . Αν μετα γυρισω το κλειδι στην τελευταια θεση , το αμαξι παει να παρει μπρος , ακουω τον πρωτο θορυβο , αλλα ο κινητηρας δεν ξεκιναει .
          Εχω δοκιμασει και με τα 2 κλειδια και δεν γινεται τιποτα , αμα δε θελει να ξεκινησει , δεν ξεκιναει . Αν επιστρεψω μετα απο μερικες ωρες και ξαναεπιχειρησω , μπορει και να παρει , μπορει και οχι . Αλλες φορες εβγαζε 2-3 μηνες απροβληματιστα ενω αλλες δεν λεει να περασει 1 μερα και εμφανιζεται το προβλημα . Γενικα ειναι τρομερα ακαθοριστο οποτε του καπνισει δουλευει . Τελευταια βεβαια αρχισε να γινεται με πολυ μεγαλη συχνοτητα και με εχει κουρασει αφανταστα η ιστορια ...το εχω παρατησει τοσες φορες μακρια και μετα παιρνω ταξι για να ξαναπαω και να το φερω πισω την επομενη . Παλιοτερα το εκανα και λιγο χαζι , του χαιδευα το τιμονι να το παρω με το καλο , αλλες φορες το αρχιζα στις σφαλιαρες , αλλα πλεον η κατασταση δεν παει παραπερα : εδω και 2 εβδομαδες εχω παψει να το κινω .
          Οι ενεργειες που εχουν κανει τα συνεργεια εως τωρα ... προγραμματισμος κλειδιου 3-4 φορες , αλλαγη ομφαλου αναφλεξης , αντικατασταση κλειδιου , αλλαγη αισθητηρα στροφων , αυτα . Τα τσακαλια των εξουσιοδοτημενων βαζουν επανω το ηλεκτρονικο κολπο διαγνωσης και καταληγουν σε επισκευες που δεν λυνουν το προβλημα . Το τελευταιο νεο ειναι οτι χρειαζεται αλλαγη εγκεφαλου Περιεργο μου φαινεται , αν ειχε χαλασει ο εγκεφαλος δε θα επαιρνε καθολου , οχι μια παιρνει δυο δεν παιρνει που γινεται τωρα .
          Ειναι πραγματι τοσο πολυπλοκα τα αμαξια που δεν μπορουν να βρουν τί φταιει ? Ετσι οπως παει θα το αλλαξουν ολο , κομματι κομματι . Ζηταω λοιπον γνωμες , ποιά μερη αναλαμβανουν την εκκινηση του αυτοκινητου , πού θα πρεπει να κοιταξω ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Καποια αυτοκινητα, οπως το δικο μου πχ εχουν ανεξαρτητο 'εγγεφαλακι' για το immobilizer που 'μιλαει' με τον εγκεφαλο και του λεει 'ξεκινα'

            απο την στιγμη που εχεις αλλαξει ολα τα αλλα, δεν κανει απιθανο αυτο που σου ειπαν ή να φταιει καπου η καλωδιωση μεταξυ αφαλου εγκεφαλου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panos3 last edited by

              φιλε το προβλημα δεν ειναι στα κλειδια,το προβλημα ειναι στην κεραια του immobilazer και για αυτο δεν τα αναγνωριζει.το ειχα παθει ακριβως το ιδιο στο accent.αλλαξε συνεργειο,πηγαινε σε εναν καλο ηλεκτρολογο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • L
                lia last edited by

                Καλησπέρα σε όλους.
                Ο λογος που σας γράφω είναι για να ζητήσω τη βοήθεια σας, μιας και έχω φτάσει στα οριά μου!!!
                Το αμάξι μου (ενα πολο) παρουσιάζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που περιγράφεται παραπάνω.
                Αναβοσβήνει το κλειδάκι με το αμάξι από πάνω, με αποτέλεσμα να μην ξεκινάει...
                Δε το κάνει συγκεκριμένες ώρες ή για συγκεκριμένη ώρα.
                Το έχω πάει σε διάφορα συνεργεία και κατέλειξα στην αντιπροσωπεία.
                Έχω αλλάξει τα πάντα.
                Την τελευταια φορά, άλλαξα τον 'ομφαλό' (αν το λέω καλά. μου το περιέγραψαν σαν ένα δαχτυλιδι μου που μπαίνει το κλειδί) Τίποτα!! το πρόβλημα συνεχίζεται!!!
                Τώρα μου λένε να αλλάξω το καντράν. Δε ξέρω τι να κάνω....
                Το πήγα κ σε ηλεκτρολόγο κ μου είπε ότι μόνο η αντιπροσωπεία μπορεί να βάλει χέρι στο immobilizer.
                Η αντιπροσωπεία μου λέει απ' την άλλη ότι δε μπορεί να το απενεργοποιήσει, αλλά να γίνει αλλαγή. (τρελό κόστος)
                Θα ήθελα τη βοηθειά σας κ αν ξέρετε κάποιον καλό.... η γενικά μια λύση....
                Σας ευχαριστώώώ.......

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Y
                  y-v last edited by

                  Το είχα πάθει κι εγώ στο προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα.
                  Μια το αναγνώριζε, 50 φορες δεν το αναγνώριζε και με το που ξεκίναγε να πάρει μπρός έσβυνε.
                  Μου άλλαξαν τον εγκέφαλο και λυθηκε άμεσα το θέμα! ( προφανώς είχε πάθει Aλτσχάιμερ )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lia last edited by

                    στην αντιπροσωπεια μου ειπαν να αλλαξω το καντραν κ αν συνεχιστεί να πάμε για εγκέφαλο....
                    Εχετε να μου προτείνεται κάποιον που να ασχολειται μ'αυτά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nosferatu_gr last edited by

                      Εγω θα σου ελεγα να πας σε εναν ηλεκτρολογο ή εναν που περνα συναγερμους να σου κανουν μια παρακαμψη του immo να τελειωνεις και πολυ ασχοληθηκες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        eltassos last edited by

                        Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
                        Εγω θα σου ελεγα να πας σε εναν ηλεκτρολογο ή εναν που περνα συναγερμους να σου κανουν μια παρακαμψη του immo να τελειωνεις και πολυ ασχοληθηκες

                        σωστα...και εγω αυτο εκανα στο νιβα μου, που εχει ομως πρωτογονο ιμομπιλαισερ.

                        Αν δεν εχεις συναγερμο βαλτου εναν και ζητα απο το μαστορα να ασχοληθει και με παρακαμψη του ιμομπ....ωστε να εχει και οικον συμφερον να κανει τη δουλεια....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          g47 last edited by

                          Προβλημα προεκυψε στο matiz 2006 της μανας...
                          Το πηγε για να κοψουν ενα δευτερο κλειδι, το συνεδεσε ο κλειδαρας με το διαγνωστικο να παρει τους κωδικους του immo.
                          Ολα οκ, θα περναγε σε δυο μερες να παρει το κλειδι. Παει να φυγει με το παλιο κλειδι, νεκρο το αυτοκινητο.
                          Ο κλειδαρας: Εγω δεν εκανα τιποτα, εχω κανει χιλιαδες, πρωτη φορα συμβαινει, δε το πειραξα.
                          Το παιρνουν με γερανο για την αντιπροσωπια της chevy, το βαζουν στο διαγνωστικο τους και ο μηχανικος αποφαινεται οτι ''δεν συνεργαζεται'' και ειναι αδυνατον να ξεμπλοκαρει και θελει αλλαγη το immo (500++ ευρω).
                          Ειμαι μακρια εντωμεταξυ και δεν μπορω να επεμβω αμεσα.
                          Καμια γνωμη για το τι να κανει?

                          Γειά σας θάλασσες και όρη
                          γειά σας και έχω βάλει πλώρη
                          για της Αστραπής την Κόρη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dj-mitsos last edited by

                            προβλεπω οτι παιζει να πας οντως για αλλαγη εγκεφαλου και μαλιστα με βαρυ κοστος. Μπορει να μην εχει χαλασει ακομα πληρως αλλα ειναι φανερο οτι καπου μπλοκαρει και με το καιρο δε θα περνει και καθολου μπροστα.

                            Τωρα μπορω να προτεινω μια πιο φτηνη λυση αν δεν πιασει και αυτη κλαψε. Δοκιμασε να κανεις ''επαναπρογραματισμο εγκεφαλου'' (οχι μονο του ιμομπιλαιζερ) αν σε περνει οικονομικα. Θα σου κοστισει περιπου 200 ευρω (μπορει και φτηνοτερα) και μπορει να διορθωσει το προβλημα.

                            Τωρα κατι αλλο οταν τελος παντων περνει μπροστα παρατηρεις ατονιες στις τασεις ρευματος π.χ. χαμηλοτερη ταση στα φωτα, υαλοκαθαριστηρες, κλιματιστικο η κατι αλλο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              g47 last edited by

                              Oχι τιποτα τετοιο....απλα η μπαταρια ενω την αλλαξα την προηγουμενη μερα, δινει λιγα volt.
                              Θα πω να κανουν ενα reflash μπας και..

                              Γειά σας θάλασσες και όρη
                              γειά σας και έχω βάλει πλώρη
                              για της Αστραπής την Κόρη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                panosft last edited by

                                Ο χρήστης y.v έγραψε:
                                Το είχα πάθει κι εγώ στο προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα.
                                Μια το αναγνώριζε, 50 φορες δεν το αναγνώριζε και με το που ξεκίναγε να πάρει μπρός έσβυνε.
                                Μου άλλαξαν τον εγκέφαλο και λυθηκε άμεσα το θέμα! ( προφανώς είχε πάθει Aλτσχάιμερ )

                                To κακό με τον εγκέφαλο που μπορεί να χρειάζεται αλλαγή στο Polo είναι πως μία φορά γράφεται και δεν ξαναγράφεται. Δηλαδή αν τον βάλουν και συνεχίσει το πρόβλημα δεν τον παίρνουν πίσω....
                                Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως σου άλλαξαν τον αισθητήρα των στροφών

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr