-
Καποιος αγωνας εγινε εκει αυτο το Σ/Κ λενε κατι φημες...
Και τι αγωνας, απο τους καλυτερους του πρωταθληματος με τις πιο πολλες συμμετοχες και ο αριθμος των ηρωων, 35!
Οπως καταλαβαινουμε ολοι μας, τζαμπα καιει η λαμπα...
ΠΡΟΤΑΣΗ:Αν ειναι -που θα ειναι-, οι αγωνες να γινονται με κατω απο 50 συμμετοχες μηπως να γινονταν μονοημεροι;
Κανα σκαρτο τριωρο κρατησε ολη η φαση στην Κυμη, οποτε τεχνικα ειναι εφικτο.
Θεωρητικα, με το μονοημερο θα μπορουσαν να μειωθουν τα εξοδα για ολους -οργανωση/οδηγοι- και θα μπορουσαν να μειωθουν και τα παραβολα συμμετοχης. Φοβαμαι οτι το πραγμα παει σε μια κατασταση ουζουμπουρου, με 30-40 ανθρωπους που δεν καταλαβαινουν ουτως ή αλλως απο κριση κτλ, οι οποιοι ως περιφερομενος θιασος θα κανουν τουρισμο ανα την Ελλαδα, με τον αγωνα να ειναι πιο πολυ μια εκδρομη/επιδειξη παρα ουσια και σκεφτειτε το: Για ποιο λογο ο παραδοσιακος θεατης να 'ξεκουνησει' και να χαλασει 1.5 μεροκαματο για να δει ενα τετοιου ειδους αγωνα;Δεν ειναι πικρα επειδη ειμαι 3 χρονια εκτος αγωνων και θελω να ψοφησει η κατσικα του γειτονα. Η επιστροφη μου εχει 'κλειδωσει', απλα θελω να γινει πιο 'σωστα'. Εχω ομως την εντυπωση πως ο χωρος 'ελληνικο motorsport' ηθελε μια αναστολη λειτουργιας για τη φετινη χρονια για να μαζεψουμε ολοι μας δυναμεις -οικονομικες κυριως- και να γινει μια πιο ποιοτικη επανεκκινηση συνολικα. Τωρα μπορει να μπει κανενας να με κραξει, αλλα νομιζω οτι ουτως ή αλλως ετσι θα γινουν τα πραγματα, με τις αναβολες/ματαιωσεις αγωνων λογω ελλειψης συμμετοχων να βαρανε η μια μετα την αλλη...
-
Καποιος αγωνας εγινε εκει αυτο το Σ/Κ λενε κατι φημες...
Και τι αγωνας, απο τους καλυτερους του πρωταθληματος με τις πιο πολλες συμμετοχες και ο αριθμος των ηρωων, 35!
Οπως καταλαβαινουμε ολοι μας, τζαμπα καιει η λαμπα...
ΠΡΟΤΑΣΗ:Αν ειναι -που θα ειναι-, οι αγωνες να γινονται με κατω απο 50 συμμετοχες μηπως να γινονταν μονοημεροι;
Κανα σκαρτο τριωρο κρατησε ολη η φαση στην Κυμη, οποτε τεχνικα ειναι εφικτο.
Θεωρητικα, με το μονοημερο θα μπορουσαν να μειωθουν τα εξοδα για ολους -οργανωση/οδηγοι- και θα μπορουσαν να μειωθουν και τα παραβολα συμμετοχης. Φοβαμαι οτι το πραγμα παει σε μια κατασταση ουζουμπουρου, με 30-40 ανθρωπους που δεν καταλαβαινουν ουτως ή αλλως απο κριση κτλ, οι οποιοι ως περιφερομενος θιασος θα κανουν τουρισμο ανα την Ελλαδα, με τον αγωνα να ειναι πιο πολυ μια εκδρομη/επιδειξη παρα ουσια και σκεφτειτε το: Για ποιο λογο ο παραδοσιακος θεατης να 'ξεκουνησει' και να χαλασει 1.5 μεροκαματο για να δει ενα τετοιου ειδους αγωνα;Δεν ειναι πικρα επειδη ειμαι 3 χρονια εκτος αγωνων και θελω να ψοφησει η κατσικα του γειτονα. Η επιστροφη μου εχει 'κλειδωσει', απλα θελω να γινει πιο 'σωστα'. Εχω ομως την εντυπωση πως ο χωρος 'ελληνικο motorsport' ηθελε μια αναστολη λειτουργιας για τη φετινη χρονια για να μαζεψουμε ολοι μας δυναμεις -οικονομικες κυριως- και να γινει μια πιο ποιοτικη επανεκκινηση συνολικα. Τωρα μπορει να μπει κανενας να με κραξει, αλλα νομιζω οτι ουτως ή αλλως ετσι θα γινουν τα πραγματα, με τις αναβολες/ματαιωσεις αγωνων λογω ελλειψης συμμετοχων να βαρανε η μια μετα την αλλη...
-
Καποιος αγωνας εγινε εκει αυτο το Σ/Κ λενε κατι φημες...
Και τι αγωνας, απο τους καλυτερους του πρωταθληματος με τις πιο πολλες συμμετοχες και ο αριθμος των ηρωων, 35!
Οπως καταλαβαινουμε ολοι μας, τζαμπα καιει η λαμπα...
ΠΡΟΤΑΣΗ:Αν ειναι -που θα ειναι-, οι αγωνες να γινονται με κατω απο 50 συμμετοχες μηπως να γινονταν μονοημεροι;
Κανα σκαρτο τριωρο κρατησε ολη η φαση στην Κυμη, οποτε τεχνικα ειναι εφικτο.
Θεωρητικα, με το μονοημερο θα μπορουσαν να μειωθουν τα εξοδα για ολους -οργανωση/οδηγοι- και θα μπορουσαν να μειωθουν και τα παραβολα συμμετοχης. Φοβαμαι οτι το πραγμα παει σε μια κατασταση ουζουμπουρου, με 30-40 ανθρωπους που δεν καταλαβαινουν ουτως ή αλλως απο κριση κτλ, οι οποιοι ως περιφερομενος θιασος θα κανουν τουρισμο ανα την Ελλαδα, με τον αγωνα να ειναι πιο πολυ μια εκδρομη/επιδειξη παρα ουσια και σκεφτειτε το: Για ποιο λογο ο παραδοσιακος θεατης να 'ξεκουνησει' και να χαλασει 1.5 μεροκαματο για να δει ενα τετοιου ειδους αγωνα;Δεν ειναι πικρα επειδη ειμαι 3 χρονια εκτος αγωνων και θελω να ψοφησει η κατσικα του γειτονα. Η επιστροφη μου εχει 'κλειδωσει', απλα θελω να γινει πιο 'σωστα'. Εχω ομως την εντυπωση πως ο χωρος 'ελληνικο motorsport' ηθελε μια αναστολη λειτουργιας για τη φετινη χρονια για να μαζεψουμε ολοι μας δυναμεις -οικονομικες κυριως- και να γινει μια πιο ποιοτικη επανεκκινηση συνολικα. Τωρα μπορει να μπει κανενας να με κραξει, αλλα νομιζω οτι ουτως ή αλλως ετσι θα γινουν τα πραγματα, με τις αναβολες/ματαιωσεις αγωνων λογω ελλειψης συμμετοχων να βαρανε η μια μετα την αλλη...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Καποιος αγωνας εγινε εκει αυτο το Σ/Κ λενε κατι φημες...Και τι αγωνας, απο τους καλυτερους του πρωταθληματος με τις πιο πολλες συμμετοχες και ο αριθμος των ηρωων, 35!
Οπως καταλαβαινουμε ολοι μας, τζαμπα καιει η λαμπα...
ΠΡΟΤΑΣΗ:Αν ειναι -που θα ειναι-, οι αγωνες να γινονται με κατω απο 50 συμμετοχες μηπως να γινονταν μονοημεροι;
Κανα σκαρτο τριωρο κρατησε ολη η φαση στην Κυμη, οποτε τεχνικα ειναι εφικτο.
Θεωρητικα, με το μονοημερο θα μπορουσαν να μειωθουν τα εξοδα για ολους -οργανωση/οδηγοι- και θα μπορουσαν να μειωθουν και τα παραβολα συμμετοχης. Φοβαμαι οτι το πραγμα παει σε μια κατασταση ουζουμπουρου, με 30-40 ανθρωπους που δεν καταλαβαινουν ουτως ή αλλως απο κριση κτλ, οι οποιοι ως περιφερομενος θιασος θα κανουν τουρισμο ανα την Ελλαδα, με τον αγωνα να ειναι πιο πολυ μια εκδρομη/επιδειξη παρα ουσια και σκεφτειτε το: Για ποιο λογο ο παραδοσιακος θεατης να 'ξεκουνησει' και να χαλασει 1.5 μεροκαματο για να δει ενα τετοιου ειδους αγωνα;Δεν ειναι πικρα επειδη ειμαι 3 χρονια εκτος αγωνων και θελω να ψοφησει η κατσικα του γειτονα. Η επιστροφη μου εχει 'κλειδωσει', απλα θελω να γινει πιο 'σωστα'. Εχω ομως την εντυπωση πως ο χωρος 'ελληνικο motorsport' ηθελε μια αναστολη λειτουργιας για τη φετινη χρονια για να μαζεψουμε ολοι μας δυναμεις -οικονομικες κυριως- και να γινει μια πιο ποιοτικη επανεκκινηση συνολικα. Τωρα μπορει να μπει κανενας να με κραξει, αλλα νομιζω οτι ουτως ή αλλως ετσι θα γινουν τα πραγματα, με τις αναβολες/ματαιωσεις αγωνων λογω ελλειψης συμμετοχων να βαρανε η μια μετα την αλλη...
Μεγαλες αληθειες!
Δυστυχως ετσι ειναι! -
Συμφωνω απολυτα με την αποψη σου. Ηταν και δικη μου σκεψη να ετοιμαστουν σωστα τα παντα, να ηρεμησει το συστημα απο το σοκ, κι ας αρχιζε η χρονια απο τον Σεπτεμβρη μεχρι Ιουνιο, που ειναι μια πιο φυσιολογικη διαρκεια σε σχεση με το κλιμα μας κιολας. Αυτη αλλωστε ειναι και μια προταση που αν δεν κανω λαθος εχει καταθεσει κι ο Λωρης.
Επειδη ομως πολλοι μας διαβαζουν και κανεις δεν απαντά, θα σου πω την δικαιολογια της βιασυνης που εχω ακουσει και τουλαχιστον στο πρωτο σκελος την βρισκω ευλογη
α) Δεν υπηρχε η οικονομικη δυνατοτητα να συντηρηθει η ΟΜΑΕ χωρις εσοδα
Β) Πολλοι, παρα πολλοι αγωνιζομενοι πιεζαν ν αρχισει η χρονια.
Αρα, φαινεται οτι η αποφαση για τη λειτουργια που προτεινεις ηταν δυσκολη, και δυστυχως δεν εχουμε συνηθισει σε ρηξικελευθες αποφασεις. -
Απο τη στιγμη γιατρε μου που περασε τοσος χρονος (Μαη φτασαμε) μεχρι να οριστικοποιηθουν τα της ομοσπονδιας και να ξαναδωθει το πρασινο φως για αγωνες δεν εχει νοημα να πιστευουμε οτι μπορει να ολοκληρωθει ενα πρωταθλημα σε οποιονδηποτε θεσμο του μηχανοκινητου. Θα μπορουσαν βεβαια να γινουν επιλεκτικα καποιοι αγωνες σε καθε θεσμο για να 'κινηθει στοιχειωδως' το συστημα (να κανει δλδ 'σεφτε' η ΟΜΑΕ), αλλα διχως βαθμολογιες κτλ...
Το πιο ανησυχητικο ομως δεν ειναι αυτο, γιατι αν οντως πολλοι πιεζαν να ξεκινησουν τα πρωταθληματα θα συμμετειχαν κιολας. Αν πχ η Κυμη ειχε τα διπλα αυτοκινητα δεν θα ειχα λογο να λεω ο,τι λεω, αλλα με 35 σε αυτον τον αγωνα αυτου του πρωταθληματος που ειναι το βαρομετρο για τον αριθμο των αγωνιζομενων, ε δεν θελει και πολυ να μιλαω για καταστασεις τυπου...ραλι σαφαρι με 'νομιστερακια' να κοιταζουν κατι αποκοσμα κατασκευασματα με 4 ροδες που ηρθαν στο χωριο τους.
-
Aπο την πολη ερχομαι και στην κορφη κανελλα ...........
Γιοχαν , ξεκινησες με τις λιγες συμμετοχες της αναβασης ............. το συνεχισες με το βιαστικο στο συνολο ....αρπαξε ο doc την ευκαιρια και φτιαξατε ενα τουρλουμπουκι .........- Μονοημερη αναβαση = μεγαλυτερη χαζομαρα που εχει ακουστει διεθνως . (δεν καθομαι να γραψω ολα τα αρνητικα , τα θεωρω αυτοννοητα για καθε σκεπτομενο στον χωρο ) και συνεχιζω γιατι πρεπει να σου πω (μιας και δεν ειχες -εχεις μπει στο πετσι των αναβασακιδων ) οτι α) οι αναβασακιδες γουσταρουν αυτην την διημερη ΕΚΔΡΟΜΗ ,β) για ελαχιστους θεωρειται αγωνας (οσοι αγαπουν την οδηγηση μονον πανε εκει που το ευρω με τα αγωνιστικα χιλιομετρα εχει μια λογικη) ,γ) το εστω και φτωχικο λαιφ σταιλ των ημερων μας τους παιρνουν αυτο που θελουν χωρις ιδιαιτερη ταλαιπωρια , οικονομικη εξαντληση---δ) και χρειαζοντε λιγα , και ε) οι ωρες που εχουν στο διημερο για pr ειναι πολλες , την βρησκουν και θα ξαναπανε στην επομενη αναβαση με το 1600αρακι τους να συναγωνιστουν το wrc και να ερθουν δευτεροι και θα ειναι και υπερηφανοι !
Οι θεατες επισης πανε μονοημερη εκδρομη (οσοι εχουν για βενζινη) οι δε βολεμενοι πανε απ'το Σαββατο να απολαυσουν και τους πρωταγωνιστες σε τετ α τετ , στις ταβερνες στα καφε (που αλλωστε ειναι και το ζητουμενο στις τοπικες κοινωνιες που μας θελουν να κανουμε αγωνες !
Αν τωρα εσυ μου εγινες το πυροβολημενο αναβασοτεκνο που θελει να αποδειξει ποσο μεγαλη οδηγαρα ειναι ,σε τρια χλμ , χωρις ευρω στην τσεπη ..... να σου φτιαξουν αγωνες στα μετρα σου
Στο γενικο που το πηγες doc , εχεις μεριδιο ευθυνης ,κι αν θα δεις βαθυτερα ,ολα ειναι αλληλενδετα με τα ακροπολις σας και τους λυκαβητους σας ..............φυσικα και ξεκινησαν ολα βιαστικα που δεν θα επρεπε , αλλα , αλλο το ενα ,αλλο το αλλο !
Οι συμμετοχες ,δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι σε αγωνα πανω απο 35 περιπου ..... και ειναι επομενο να γυρισουμε στις εποχες του 60-70 με τετοια νουμερα αγωνιζομενων που θα διαθεσουν τα ευρωπουλακια τους με τρη με να ..............Τωρα αν οι λεσχες που ειχαν λυσαξει να αγωνες , δεν μπορουν να τα βγαλουν περα με 30 συμμετοχες ...... προβλημα τους , γιατι η βληματα θα ηταν , η οι υπολογισμοι τους, εχουν ασσο στο μανικι που τον φυλανε ..........
- Μονοημερη αναβαση = μεγαλυτερη χαζομαρα που εχει ακουστει διεθνως . (δεν καθομαι να γραψω ολα τα αρνητικα , τα θεωρω αυτοννοητα για καθε σκεπτομενο στον χωρο ) και συνεχιζω γιατι πρεπει να σου πω (μιας και δεν ειχες -εχεις μπει στο πετσι των αναβασακιδων ) οτι α) οι αναβασακιδες γουσταρουν αυτην την διημερη ΕΚΔΡΟΜΗ ,β) για ελαχιστους θεωρειται αγωνας (οσοι αγαπουν την οδηγηση μονον πανε εκει που το ευρω με τα αγωνιστικα χιλιομετρα εχει μια λογικη) ,γ) το εστω και φτωχικο λαιφ σταιλ των ημερων μας τους παιρνουν αυτο που θελουν χωρις ιδιαιτερη ταλαιπωρια , οικονομικη εξαντληση---δ) και χρειαζοντε λιγα , και ε) οι ωρες που εχουν στο διημερο για pr ειναι πολλες , την βρησκουν και θα ξαναπανε στην επομενη αναβαση με το 1600αρακι τους να συναγωνιστουν το wrc και να ερθουν δευτεροι και θα ειναι και υπερηφανοι !
-
Χριστακο, η θεση μου περα απο λατρης των Ακροπολις (δικαιωμα ετσι?) ειναι ΚΑΙ πολιτικη. Η Οποια εκδηλωση εθνικη με διεθνες ενδιαφερον που διαφημιζει τη χωρα μου , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ, ιδιαιτερα σ αυτη τη συγκυρια.
Τωρα, αν καποιοι παραγοντες αντι να διαφημιζουν, δυσφημισαν (με το ρεζιλεμα του Ιστορικου) , ε, τι να κανω βρε φιλαρακο μου? Εγω φταιω?
Αν ημουν προεδρος (που λενε), θα ηξερα τι να κανω. Θα εβαζα το νομικο μου τμημα να αναζητησει ευθυνες και να απαιτησει αποζημιωση απο τους υπευθυνους στο βαθμο που το σπορ ειχε διαφυγοντα κερδη και υλικη κι ηθικη ζημια.
Αυτο για μενα σημαινει πια, εγκεκριμενη κι επισημη ομοσπονδια. Οποιος δεν κανει σωστα τη δουλεια του κι ετσι ζημιωνει, πληρωνει.
Επεξηγηση . Ζημιωμενη η φημη της Ελλαδας σε διοργανωση αθλητικων γεγονοτων, ζημιωμενοι οι αγωνιζομενοι -ξερεις γιατι, ζημιωμενος εσυ, ο Κολιν, ο Αχιλλεας, ο μηχανικος που δεν θα δουλεψει, ο διαφημιστης κι ο διαφημιζομενος, ζημιωμενος ο εμπορος που δεν θα πουλησει. Απο τον λαθος χειρισμο μιας χουφτας ανθρωπων. -
Δεν αμφιβαλω καθολου οτι μ'αυτην την τακτικη - αντιμετωπιση που λες , θα πρεπει καποτε να λειτουργησουμε και να σφιξουν οι κωλοι οσων πολυξεριδιδων φουσκομενων την εχουν δει ....οργανωταρες , με τις πλατες των υποκειμενων της Μεσογειου .
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Aπο την πολη ερχομαι και στην κορφη κανελλα ...........
Γιοχαν , ξεκινησες με τις λιγες συμμετοχες της αναβασης ............. το συνεχισες με το βιαστικο στο συνολο ....αρπαξε ο doc την ευκαιρια και φτιαξατε ενα τουρλουμπουκι .........- Μονοημερη αναβαση = μεγαλυτερη χαζομαρα που εχει ακουστει διεθνως . (δεν καθομαι να γραψω ολα τα αρνητικα , τα θεωρω αυτοννοητα για καθε σκεπτομενο στον χωρο ) και συνεχιζω γιατι πρεπει να σου πω (μιας και δεν ειχες -εχεις μπει στο πετσι των αναβασακιδων ) οτι α) οι αναβασακιδες γουσταρουν αυτην την διημερη ΕΚΔΡΟΜΗ ,β) για ελαχιστους θεωρειται αγωνας (οσοι αγαπουν την οδηγηση μονον πανε εκει που το ευρω με τα αγωνιστικα χιλιομετρα εχει μια λογικη) ,γ) το εστω και φτωχικο λαιφ σταιλ των ημερων μας τους παιρνουν αυτο που θελουν χωρις ιδιαιτερη ταλαιπωρια , οικονομικη εξαντληση---δ) και χρειαζοντε λιγα , και ε) οι ωρες που εχουν στο διημερο για pr ειναι πολλες , την βρησκουν και θα ξαναπανε στην επομενη αναβαση με το 1600αρακι τους να συναγωνιστουν το wrc και να ερθουν δευτεροι και θα ειναι και υπερηφανοι !
Οι θεατες επισης πανε μονοημερη εκδρομη (οσοι εχουν για βενζινη) οι δε βολεμενοι πανε απ'το Σαββατο να απολαυσουν και τους πρωταγωνιστες σε τετ α τετ , στις ταβερνες στα καφε (που αλλωστε ειναι και το ζητουμενο στις τοπικες κοινωνιες που μας θελουν να κανουμε αγωνες !
Αν τωρα εσυ μου εγινες το πυροβολημενο αναβασοτεκνο που θελει να αποδειξει ποσο μεγαλη οδηγαρα ειναι ,σε τρια χλμ , χωρις ευρω στην τσεπη ..... να σου φτιαξουν αγωνες στα μετρα σου
-
Το ρητο λεγεται πλεον 'απο την πολη ερχομαι και στην κορυφη...αναπτυξη'
-
Μετα απο τοσα χρονια ξερω καλα τα εγγενη μειονεκτηματα του μονοημερου αγωνα. Δεν μπορω ομως να μην το δω σαν μια (πιθανη) λυση μπροστα στον κλινικα νεκρο ασθενη που λεγεται 'ελληνικοι αγωνες', αν ειναι να γινονται πλεον με αυτο το λιγο αριθμο συμμετοχων και μονο αν μεσα απο κατι τετοιο μειωνοταν το κοστος. Μονο τοτε, οχι γενικα. Οι θεατες (οσοι εχουν μεινει) πανε οπως λες μονοημερη και θεωρητικα με κατι τετοιο θα εβλεπαν πιο 'συμπυκνωμενο' θεαμα. Αν λοιπον, οπως λες, ολοι το αντιμετωπιζουν πιο πολυ σαν εκδρομη, συγνωμη, αλλα οι περισσοτεροι θα πανε οντως εκδρομη και αυτο κανουν βασικα.
Τωρα σε οτι αφορα το τελευταιο σου σχολιο τι να σου πω...οχι δεν θελω αγωνες στα μετρα μου, το μονο σιγουρο. Στα @@ μου το αν θα ξανατρεξω αν ειναι οι ελληνικοι αγωνες να 'ανεβουν επιπεδο'. Και εγω ανηκω σε αυτους που δεν θεωρουν την αναβαση 'αγωνα' και ας εχω ξεροσταλιασει/ταλαιπωρηθει για καποια χρονια σχεδον σε ολες σαν service και εκανα μονο μια για 'ειδικους λογους'. Οι πιστουλες 2 ειναι δοξα τω θεω, σε μερικους μηνες ξαναπαιρνω ενα αμαξι της προκοπης οποτε βουρ. Και τα οποια ευρω εχει η τσεπη μου θα τα δωσω αλλου δυστυχως, γιατι οπως δεν γινεται αθλημα μονο με τσιγκοπαφιλες, αλλο τοσο δε γινεται μονο με...κροισους. Σε εμιρατα μπορει, σε κακομοιρατα οχι. Αυτο ειναι ολο. Καλο πασχα._
- Μονοημερη αναβαση = μεγαλυτερη χαζομαρα που εχει ακουστει διεθνως . (δεν καθομαι να γραψω ολα τα αρνητικα , τα θεωρω αυτοννοητα για καθε σκεπτομενο στον χωρο ) και συνεχιζω γιατι πρεπει να σου πω (μιας και δεν ειχες -εχεις μπει στο πετσι των αναβασακιδων ) οτι α) οι αναβασακιδες γουσταρουν αυτην την διημερη ΕΚΔΡΟΜΗ ,β) για ελαχιστους θεωρειται αγωνας (οσοι αγαπουν την οδηγηση μονον πανε εκει που το ευρω με τα αγωνιστικα χιλιομετρα εχει μια λογικη) ,γ) το εστω και φτωχικο λαιφ σταιλ των ημερων μας τους παιρνουν αυτο που θελουν χωρις ιδιαιτερη ταλαιπωρια , οικονομικη εξαντληση---δ) και χρειαζοντε λιγα , και ε) οι ωρες που εχουν στο διημερο για pr ειναι πολλες , την βρησκουν και θα ξαναπανε στην επομενη αναβαση με το 1600αρακι τους να συναγωνιστουν το wrc και να ερθουν δευτεροι και θα ειναι και υπερηφανοι !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Δεν αμφιβαλω καθολου οτι μ'αυτην την τακτικη - αντιμετωπιση που λες , θα πρεπει καποτε να λειτουργησουμε και να σφιξουν οι κωλοι οσων πολυξεριδιδων φουσκομενων την εχουν δει ....οργανωταρες , με τις πλατες των υποκειμενων της Μεσογειου .Λεφτα για να γινει το ιστορικο δεν υπαρχουν, αλλά λεφτα για εισιτηρια, πενταστερα και δειπνα για να παει ο Εθνικος μας Αγωνοδικης στην Πορτογαλια υπηρξαν.
Κι οχι μονο αυτο. Μαθαινω οτι η παροχη αυτης της 'υπηρεσιας' συνοδευεται κι απο σχετικο 'φακελλακι'. Ε, μηπως το περιεχομενο του θα επρεπε να κατατεθει υπερ ΙΡΑ? Σαν αναγνωριση μιας ξεχασμενης υπευθυνοτητας?
Αν κανω λαθος ας με διαψευσουν και θα ζητησω ταπεινα συγγνωμη.Υ.Γ. Μετα τα τελευταια, Μεσογειων...τελος. Το θεμα ειναι να αντιληφθει ο Μανωλης οτι θα υπαρξει καποιο κοστος, αλλά το νοικοκυρεμα ειναι ενεργεια πρωτης επιλογης.
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
γιατι οπως δεν γινεται αθλημα μονο με τσιγκοπαφιλες, αλλο τοσο δε γινεται μονο με...κροισους. Σε εμιρατα μπορει, σε κακομοιρατα οχι. Αυτο ειναι ολο. Καλο πασχα._Παντου γινεται και υπαρχουν για ολες τις τσεπες, απλα δεν πρεπει να συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια. Τεχνικοι κανονισμοι και sporting χρειαζονται (για πιστα) και μαζευεις οτι εχει ροδες αρκει ολα τα συστηματα ασφαλειας να ειναι FIA βαση J.
Tα GT για παραδειγμα φετος δεν εγιναν... Τις περισσοτερες συμμετοχες τις εχει το Clio Cup και κοιτανε και αλλοι να τρεξουν την νεα σεζον. Απο εκει και περα κοιτανε να μειωσουνε το μεγαλυτερο κοστος που ειναι τα λαστιχα και να μας βαλουνε max νουμερο ελαστικων που επιτρεπεται να χρησημοποιησουμε καθε 'ΣΚ'. Συμμετοχες ειναι για ισα για ολους. Πχ. 400 ευρο αν κανεις και δοκιμες την προηγουμενη ημερα. 340 αν δεν και κανεις δοκιμες.
Αν δεν εισαι δηλωμενος στο πρωταθλημα και ερχεσαι μονο για να κανεισ εναν αγωνα τοτε η συμετοχη ειναι 100 ευρο περισσοτερη. και παει λεγοντας. Αυτο για τις 6 κλασσεις που κοιτανε να 8εσπισουνε.
ΑΝ τρεχανε τα GT θα γινοτανε κατι αντιστοιχο αλλα με μεγαλυτερο κοστος συμμετοχης.Παντως με φουλ εμπλοκη φετος, με καποιες μικροζημιες, ανταλλακτικα (including airfreight apo UK and France) μαζι με καινουριο μοτερ και rebuild του σειριακου, η σεαζον στοιχισε 36,000 περιπου. Αν ετρεχα σε αλλη, πιο μικρη κατηγορια θα στοιχιζε λιγοτερο. Ξαναλεω. Το πιο ακριβο ειναι τα λαστιχα. 1,160 το σετ και χρησημοποιησα 10 σετ για 16 αγωνες και δοκιμες.
Οποτε ο καθενας οπου μπορει τρεχει αναλογα με το budget. -
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Μετα απο τοσα χρονια ξερω καλα τα εγγενη μειονεκτηματα του μονοημερου αγωνα. ..........................................................................συγνωμη, αλλα οι περισσοτεροι θα πανε οντως εκδρομη και αυτο κανουν βασικα.
ΑΚΡΙΒΩΣ !Τωρα σε οτι αφορα το τελευταιο σου σχολιο τι να σου πω...οχι δεν θελω αγωνες στα μετρα μου, το μονο σιγουρο .................................... Καλο πασχα._
'johanndelta μου , δεν το φυσικα δεν εχει καμια σχεση με εσενα (γνωριζομαστε αλλωστε αρκετα και δεν θα πιστευα ποτε οτι μπορεις να κανεις τετοια κωλοτουμπα στις αγωνιστικες σου ορεξεις ) εχει υποθει ομως απο καποιους φωσκολους που αμφιβαλω αν επικοινωνουν με την .
Αναβαση Κυμης 2013