-
O MARKKO MARTIN ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΣΤΟ SHAKEDOWN.
OI ΧΡΟΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ WRC.COM1 Martin (Peugeot) 6m13.3s
2 Gronholm (Peugeot) 6m14.7s
3 Loeb (Citroen) 6m15.3s
4 Solberg (Subaru) 6m16.2s
5= Duval (Citroen) 6m17.4s
5= Warmbold (Ford) 6m17.4s* !!!!!!!!!
7= Atkinson (Subaru) 6m17.5s
7= Schwarz (Skoda) 6m17.5s
9 Kresta (Ford) 6m17.7s**
10 Rovanpera (Mitsubishi) 6m17.9s
11 Panizzi (Mitsubishi) 6m20.5s
12= Gardemeister (Ford) 6m21.9s
12= Sola (Ford) 6m21.9s
14 Pons (Peugeot) 6m34.5s*
15 Paasonen (Skoda) 6m29.1s
16 Johansson (Subaru) 6m33.0s*
17 Trivino (Peugeot) 6m43.5s* -
ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ 4 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ SHAKEDOWN.
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ WRNEWS:
No fewer than four of the works cars were significantly damaged at the shakedown for the Corona Rally Mexico, and as a result, both Sebastien Loebs Citroen and Jani Paasonens Skoda left on trailers.Like Mitsubishi driver Gilles Panizzi and Loebs team-mate Francois Duval, the problem appears to be serious oil leaks triggered by hitting rocks cutting corners or striking dips in the road. The stakes have been raised a good deal this year, because pairing engines for two rallies means that Mexican engines should also be used in New Zealand.
Mitsubishi was confident of repairing Panizzis sump and sumpguard. Citroen reserved judgement pending a thorough examination of both cars, but Skoda has already decided to change Paasonen's engine.
ΑΣΧΗΜΑ ΤΑ ΝΕΑ, ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ.
-
Και αν δεν κάνω λάθος αλλαγή μηχανής σημαίνει 20' ποινή! Έτσι είναι? Απότι φαίνεται όλοι οι οδηγοί μάλλον θα πηγαίνουν φυλαγμένα αύριο και δεν θα κόβουν στις στροφές μετά από τόσα σπασμένα κάρτερ...
-
Αλλαξε και έγινε 60'' ποινή (όντως 20 ήταν πολύ λίγα)
EDIT: Δεν άλλαξε ακόμα, θα αλλάξει στο επόμενο World Council.
Τι αποφάσισαν τελικά οι αγωνοδίκες του ράλι Μεξικού για τους κινητήρες των Loeb και σία ?
http://www.worldrallynews.com/artman/publish/article_1126.php
*Every car damaged in the Corona Rally Mexico shakedown this morning is likely to start tomorrow after the stewards decided that engine changing would be permitted on payment of a financial penalty.
The affected competitors include World Champion Sebastien Loeb, Mitsubishi drivers Harri Rovanpera and Gilles Panizzi, works Skoda man Jani Paasonen and Junior Championship contender Conrad Rautenbach, who wrecked his Saxo’s engine cutting a corner.
The stewards’ reasoning is that article 7.5 of the sporting code stipulates that any competitor changing an engine or bodyshell will be reported to the stewards for sanction. It is also anticipated that the current rule may be changed by the FIA World Council next week and that imposing fines this week will therefore not set a precedent.
Sumps were not the only casualties at Tunamanza. Ford broke two front crossmembers - and those are also subject to limitation under the latest cost-cutting drive.*
Μου θυμίζει αντίστοιχες αποφάσεις αγωνοδικών σε άλλες χώρες όπου η πληρωμή χρηματικού προστίμου ισοδυναμούσε με εμβάπτιση στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τους αγωνιζόμενους και νίψιμο χειρών για τους Πόντιους Πιλάτους
-
Tι να πεις, δεν συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα
-
αν θημαμαι καλα ο σεμπ περσι απο σπασμενο καρτερ δεν εγκατελειψε. ε?
-
Ειδικές Leg.1 (ώρα Ελλάδος):
SS1: 17:07 (Παρ.11/03/2005)
SS2: 18:25 (Παρ.11/03/2005)
SS3: 19:16 (Παρ.11/03/2005)
SS4: 22:08 (Παρ.11/03/2005)
SS5: 23:26 (Παρ.11/03/2005)
SS6: 00:17 (Σαβ.12/03/2005) -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Ειδικές Leg.1 (ώρα Ελλάδος):SS1: 17:07 (Παρ.11/03/2005)
SS2: 18:25 (Παρ.11/03/2005)
SS3: 19:16 (Παρ.11/03/2005)
SS4: 22:08 (Παρ.11/03/2005)
SS5: 23:26 (Παρ.11/03/2005)
SS6: 00:17 (Σαβ.12/03/2005)Είναι οι ίδιες ώρες με την ώρα Κύπρου?
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Είναι οι ίδιες ώρες με την ώρα Κύπρου?Κοίτα να δεις,
1.Tο Μεξικό είναι GMT-6 (ή UTC-6).
2.Η Ελλάδα είναι GMT+2 (ή UTC+2).
3.H Κύπρος είναι επίσης GMT+2 (ή UTC+2).Η διαφορά λοιπόν είναι οχτώ ( 8 ) ώρες μπροστά η Ελλάδα (το ίδιο και για την Κύπρο).
Πηγή: timezoneconverter.com
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Είναι οι ίδιες ώρες με την ώρα Κύπρου?
Κοίτα να δεις,
1.Tο Μεξικό είναι GMT-6 (ή UTC-6).
2.Η Ελλάδα είναι GMT+2 (ή UTC+2).
3.H Κύπρος είναι επίσης GMT+2 (ή UTC+2).Η διαφορά λοιπόν είναι οχτώ ( 8 ) ώρες μπροστά η Ελλάδα (το ίδιο και για την Κύπρο).
Πηγή: timezoneconverter.com
Μάλιστα, ευχαριστώ.
Ρωτάω γιατί υπάρχουν κάποιες στιγμές που η Κύπρος είναι μία ώρα μπροστά από την Ελλάδα και κάποιες άλλες στην ίδια ώρα. -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Μάλιστα, ευχαριστώ.
Ρωτάω γιατί υπάρχουν κάποιες στιγμές που η Κύπρος είναι μία ώρα μπροστά από την Ελλάδα και κάποιες άλλες στην ίδια ώρα.Η απάντησή μου έγινε σύμφωνα με την πηγή (για το λόγο αυτό την ανέφερα).
Αυτό που λες ίσως έχει να κάνει με την Daylight Saving Time (DST). Δε γνωρίζω όμως πως δουλεύει. -
O ΑΓΩΝΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ!!!
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ!
Ο SOLBERG ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΙΚΗ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ SUBARU ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ. -
O Solberg πήρε την 1η SS με τον Loeb να είναι πολύ κοντά και Atkinson να είναι η έκπληξη. Duval, Gro, Paasonen !!! ακολουθούν....για να δούμε....
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
O ΑΓΩΝΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ!!!
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ!
Ο SOLBERG ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΙΚΗ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ SUBARU ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ.Από το υψόμετρο να φανταστώ....?
ΥΓ Ελπίζω να ανταμειφθείς από τον αγώνα και να μην καταντήσει καρναβάλι...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
O ΑΓΩΝΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ!!!
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ!
Ο SOLBERG ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΙΚΗ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ SUBARU ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ.Από το υψόμετρο να φανταστώ....?
Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ IMPREZA WRC04 HTAN TO AΔΥΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟ...
ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ WRC05...
KAI O PETTER ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ -
Ύπάρχει site να βλέπουμε τα αποτελέσματα ζωντανά, όπως μέχρι πέρσι στο Rally-live.com & wrc.com?
Ενοείται μη συνδρομητικά, όπως έγιναν φέτος τα 2 παραπάνω... -
http://202.235.200.46/mitsubishi/05mex/ssresult.html
TO SITE ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ SUBARU, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ WRC.COM. ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗ -
O LOEB ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ TOY XSARA ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ...TO SERVICE ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ, ΟΠΟΤΕ ΤΕΡΜΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ...
-
Ο Warmbold συνεχίζει την καλή απόδοση... Έχω περιέργια να δω πόσο θα αντέξει ακόμα!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
O LOEB ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ TOY XSARA...Tην κατέστρεψε από έξοδο ή είχε από πριν προβλήματα;;
WRC 2005-3oς Γύρος ΡΑΛΙ ΜΕΞΙΚΟΥ