-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Το Juke το 2011 πούλησε 216.155 κομμάτια
το Qashqai 401.969
to Tiguan 356.187
χαζοί είναι να μη βγάλουν? εάν πιάνουν τουλάχιστον τις μισές πωλήσεις ενός πιο μεγάλου μοντέλου τουςΜήπως οι 216Κ είναι πωλήσεις κομμένες από το Micra ή το Qashqai; Σε περίοδο δύσκολη για την αυτοκινητοβιομηχανία θα περίμενε κανείς να είναι πιο 'λογικές' οι κινήσεις τους και όχι να βγάζουν τζιποειδές μίνι (κάτι ακριβό, βενζινοβόρο και 'άχρηστο' αντί ενός υποκατάστατου εξ ορισμού φθηνού και σαφέστατα εργαλείου).
Τέλος πάντων, δικές μου αναστολές μάλλον είναι αυτές...άλλωστε τα αποτελέσματα των εταιριών εδώ και καμιά 10-15 χρόνια δείχνουν ότι αυτοί ξέρουν καλύτερα.
Πρέπει να φτιάξουμε ένα θέμα για τις διάφορες περίεργες αποφάσεις εταιριών στη γκάμα τους. Έχει πολύ ψωμί νομίζω.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Η ερώτησή μου είναι για ποιον ακριβώς λόγο αποφασίζουν οι εταιρίες να βάλουν χρήματα σε μια τέτοια κατηγορία. Ποιον αγοραστή δεν έπιαναν και επιχειρούν εκεί; Το Juke π.χ. δεν μου βγάζει ότι είναι αποτέλεσμα σοβαρού προγραμματισμού, το Taigun όμως;Στα περί Nissan, αποφάσεις της Renault είναι. Και όταν αυτη έχει Clio, Megane, Scenic στην γκαμα της ποιος ο λόγος (για την Ευρώπη μιλάω) να φερει αντιστοιχα 'χαμηλοταβανα' τυπου Sentra, Sunny, Tiida κλπ. Καλύτερα η Νissan να μείνει ΜΟΝΟ στα υπερυψωμένα.
Εξάλλου με την αποκλειστικότητα της Nissan σε Ιαπωνία, Βορ. Αμερική και μεχρι πριν λιγο καιρό Κίνα ... σιγά μη 'καιγόταν' η Ρενώ να φερει στην Ευρώπη μια υπερπλήρη γκάμα απο Nissan απέναντι στα δικά της. Αυτο τουλαχιστον λεει η λογική μου και η παντελής αγνοια μου σε managment!!!Το ότι βλέπω παντως τα 'lifestyle' Juke και Countryman να πουλάνε σημαίνει ότι και αυτη η κατηγορία έχει ψωμί αν πουλάει καλά αυτό το 'κάτι' το 'διαφορετικό'! Εκπληξη μου για την συντηρητική VW! Φαντάζομαι θα πετύχει και αυτό.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Juke το 2011 πούλησε 216.155 κομμάτια
το Qashqai 401.969
to Tiguan 356.187
χαζοί είναι να μη βγάλουν? εάν πιάνουν τουλάχιστον τις μισές πωλήσεις ενός πιο μεγάλου μοντέλου τουςΜήπως οι 216Κ είναι πωλήσεις κομμένες από το Micra ή το Qashqai; Σε περίοδο δύσκολη για την αυτοκινητοβιομηχανία θα περίμενε κανείς να είναι πιο 'λογικές' οι κινήσεις τους και όχι να βγάζουν τζιποειδές μίνι (κάτι ακριβό, βενζινοβόρο και 'άχρηστο' αντί ενός υποκατάστατου εξ ορισμού φθηνού και σαφέστατα εργαλείου).
καμία σχέση. δοκάρι τελείως.
το Juke δεν θα το πάρει κανείς που κοιτάει σοβαρά το Qashqai, ενώ και το micra μετακινήθηκε σε διαφορετικό κοινό.
το Juke κόβει πωλήσεις απο το Mini, το Ds3, το Τerios και για διαφορετικούς λόγους απο το καθένα.
μάλιστα το γεγονός οτι βγήκε στην αγορά τόσο πιστό στο πρωτότυπο δείχνει σε εμένα οτι υπήρξε σοβαρός σχεδιασμός απο πίσω.το VW θα βαρεθεί να πουλάει έτσι και το βγάλουν σε αυτή τη μορφή και με μια συγκρατημένη τιμή (18-19κ ΔΕΝ είναι συγκρατημένη τιμή)
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σε περίοδο δύσκολη για την αυτοκινητοβιομηχανία θα περίμενε κανείς να είναι πιο 'λογικές' οι κινήσεις τους και όχι να βγάζουν τζιποειδές μίνι (κάτι ακριβό, βενζινοβόρο και 'άχρηστο' αντί ενός υποκατάστατου εξ ορισμού φθηνού και σαφέστατα εργαλείου).Στην Ευρώπη είναι δύσκολη η περίοδος, αλλά Ευρώπη δεν είναι όλος ο κόσμος. Σε παγκόσμια κλίμακα τα νούμερα άλλα δείχνουν, και κάτι τέτοια τζιποειδή μοσχοπουλάνε σε κάτι Ρωσίες πχ.
-
Δοκάρι αν μιλούσα μόνο για την Νισσάν. Όλη η κατηγορία νομίζω ότι είναι σε περίσσεια σε περίοδο φτώχειας όχι του κόσμου, αλλά των εταιριών. Υπήρχε κόσμος δηλαδή που δεν αγόραζε αυτοκίνητο γιατί δεν υπήρχε ένα μικρό ακριβότερο και βενζινοβόρο λουξ ( ; ) και βρέθηκε αυτή η κατηγορία να κάνει πωλήσεις από το μηδέν; Αν το έκαναν για την υπεραξία τέτοιων λουξ μοντέλων, θα ήθελα να μάθω αν βγαίνουν κερδισμένοι από την προσφορά ενός ακόμα προϊόντος.*
Η δε Νισσάν από την εποχή του τελευταίου Primera το 2001 σε περίοδο ΣΟΒΑΡΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ βγάζει τα πάντα πολύ κοντά στο πρωτότυπο. Βλ. micra-mm.e, note-tone, primera-fusion, juke, qashqai κλπ. που σίγουρα σημαίνει ότι έχουν συγκεκριμένη στρατηγική. Λογική ή όχι, ο χρόνος θα δείξει.
*τώρα που το σκέφτομαι οι εταιρίες που έκαναν περιστολή γκάμας όταν βρήκαν τα δύσκολα έκλεισαν ή ετοιμάζονται να κλείσουν... Μάλλον η ευελιξία στη γκάμα δεν είναι το Α και το Ω στην auto industry όσο και αν πασάρεται.
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
δεν πιάνει με τπτ την διαφορετικότητα του jukeΒ Α Ρ Ε Τ Ο. & -
Σίγουρα. Σαφώς πιο όμορφο από το έκτρωμα.
-
Έκαναν αναγραμματισμο το Tiguan και εβγαλαν νεο ονομα?
Εμπρος λοιπον και για το νεο Teagour!
εντιτ:ουπς με προλαβαν
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
... οι εταιρίες που έκαναν περιστολή γκάμας όταν βρήκαν τα δύσκολα έκλεισαν ή ετοιμάζονται να κλείσουν....Πες τι ξέρεις ΤΩΡΑ!!! Θα κλείσει η NIssan?
δεν πιάνει με τπτ την διαφορετικότητα του juke
Β Α Ρ Ε Τ Ο. & -Σίγουρα. Σαφώς πιο όμορφο από το έκτρωμα.
Οσο υπάρχουν κακόγουστοι θα υπάρχουν και τέτοια αμαξια. Μη μας κάνει εντύπωση πως πουλάνε!
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί η σύγκριση με το Juke. Το Taigun είναι μόλις 3,85 μ και νομίζω πως δεν παίζει τίποτα άλλο σε αυτές τις διαστάσεις και με 1000 αρι μοτερ.
Πιστευω πως είναι κίνηση ματ της VW, αρκεί να βγει και τετρακίνητο, γιατί το πάνε για 4χ2 μόνο. -
Περίπου όσο το Toyota Urban Cruiser δηλαδή. Ολα αυτα ... στα supermini περιλαμβάνονται. Ανταγωνιστές είναι.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Περίπου όσο το Toyota Urban Cruiser δηλαδή. Ολα αυτα ... στα supermini περιλαμβάνονται. Ανταγωνιστές είναι.Ολα αυτά είναι πάνω απο 4,00 μ. Δηλαδή αρκετά πιο δύσχρηστα για πόλη.
-
Κάπου 3,90 είναι το Toyota αλλά δεν έχει σημασία.
Θα είχε μεγάλη ευκολία και λειτουργικότητα αν μιλάγαμε για μεγεθη Smart ή IQ. Σε τετοιες διαστάσεις όμως 3,80 ή 3,90 ή 4 δεν νομίζω ότι οι διαφορές στην λειτουργικότητα είναι μεγάλες. Τεσπα. -
Πολυ καλο, αν βγει ... περιπου οπως ειναι στις φωτογραφιες θα το αγορασω.
Ιδανικο για χειμωνα στην Αθηνα, εκδρομες ΣΚ και Πασχα και το καλοκαιρακι στο νησι ! -
Το βρίσκω καλό και χαριτωμένο. Αν βγει εδώ θα πάει καλά.
-
-
πιστεύω ότι όταν αυτή η εταιρία βγάλει ένα αυτοκίνητο για κάθε κατηγορια και υπό-κατηγορια που υπάρχει, θα φτιάχνει ένα δεύτερο μοντέλο (για κάθε κατηγορια) και θα ανταγωνίζεται τον εαυτό της, έτσι επειδή μπορεί
-
Γενικότερα τελευταία έχουν δημιουργηθεί πολλές κατηγορίες οχημάτων ειδικά στα τζιποειδή και τα ψευτοτζιποειδή.
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
πιστεύω ότι όταν αυτή η εταιρία βγάλει ένα αυτοκίνητο για κάθε κατηγορια και υπό-κατηγορια που υπάρχει, θα φτιάχνει ένα δεύτερο μοντέλο (για κάθε κατηγορια) και θα ανταγωνίζεται τον εαυτό της, έτσι επειδή μπορείΚαι όλο αυτο ... χ 4 μάρκες του γκρουπ.
Δεν μου φαίνεται κακό πάντως το να έχουν πληρέστατη γκάμα. -
Μα γιατι το συγκρινετε με JUKE?? εκεινο ειναι μακρυτερο και 4θυρο.. και 1.6 κινητηρα και πολυχρωμο ταμπλο!!! εχοντας το JUKE δεν θα το προτιμουσα για να ειμαι ειλικρινης ας δουμε και το εσωτερικο πρωτα....
-
Χάλια! Θα καταφέρουν δίπλα του το Tiguan να δείχνει state of the modern art!
http://indianautosblog.com/2013/04/vw-taigun-gets-patented-in-china-73874
VW Taigun