-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Πηγαμε, τα γραψαμε, τα ειπαμε, τι βγηκε θα το μαθουμε αργά (μαλλον) ή γρήγορα.
Τι μου έμεινε? Ενα ωραίο τιμητικό παρατσούκλι, και 2 πίκρες. Οτι η μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων μου αγωνιζομένων κοιτάνε το σήμερα κι αγνοούν το αύριο. Κι ότι αντί να συζηταμε ακούγοντας τον άλλο, γαυγίζουμε κι αφορίζουμε.
Ευτυχως εμεις ότι είχαμε να πουμε, το ειπαμε γραπτα για να μενει και να το θυμομαστε οταν αυριο επιβεβαιωθούμε (ελπιζω να μην). Ευχαριστώ πάντως αυτούς τους 18 που είχαν το θάρρος να προσυπογράψουν το κείμενο και την πρόταση μας.
Ο δρόμος θα είναι μακρύς, γιατι κι εδώ θα συμβεί ότι συμβαίνει παντού. Παίρνουμε τον σωστό αφού πρώτα έχουμε χαθεί, κι εμείς και το τέρμα...Υ.Γ. Παραθέτω το ζουμί μόνο της επιστολής, την πρόταση που καταθέσαμε ο Βασίλης Βελάνης, ο Κάρολος Λάμπρου, ο Λάμπης Κουρτέσης κι εγώ. Ελπίζω να μήν το βρίσκετε παράλογο
...Σύμφωνα με τα παραπάνω, αντιμετωπίζουμε βαθύτατο πρόβλημα ηγεσίας και
δημοκρατικής, αξιοπρεπούς και ηθικής διαχείρισης. Άγραφες θολές συμφωνίες που
δεν τηρούνται ή ανακαλούνται. Το βασικό μας πρόβλημα δεν είναι τοασφαλιστήριο
Αυτό, αν θεωρητικά κάποιος κάνει μια δωρεά, λύνεται άμεσα. Το πρόβλημα μας
είναι Θεσμικό, και αφορά στο μέλλον πολύ περισσότερο απ ότι στο σήμερα.
.
ΠΡΟΤΑΣΗ Προτείνουμε, εμείς σήμερα, η συνέλευση της ΟΜΑΕ αύριο κι όλοι οι άλλοι
εμπλεκόμενοι φορείς να πιέσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να παραιτηθεί σύσσωμη η σημερινή ηγεσία
και να ορισθεί μια προσωρινή ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Αυτή να κάνει όλες τις ενέργειες και
αναγκαίες διαπραγματεύσεις, ώστε να παρουσιαστεί και να εγκριθεί από την ΓΓΑ ως η
μοναδική και υπεύθυνη απέναντι στο κράτος ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (σημ. Με τη συμμετοχή ΟΛΩΝ των ενεργών σήμερα δυνάμεων) έχουσα στην δικαιοδοσία της το pouvoir sportif για τους αγώνες
των Ελληνικών Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων, επάθλων. ΓΡΑΠΤΑ,ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ, ΌΧΙ ΛΟΓΙΑ.
Κι αυτή με άπόλυτη διαφάνεια να προσπαθήσει ΤΩΡΑ να λύσει το «ασφαλιστικό»Οι δύο Διεθνείς μας αγώνες, διαχειριστικά –οικονομικά εντελώς ανεξάρτητοι από τους Εθνικούς,
μπορούν να παραμείνουν στην δικαιοδοσία της ΕΛΠΑ, χάριν ιστορικότητας και επιτυχίας,
με την προϋπόθεση ότι εντός 3 ετών θα αποκαταστήσει την αξιοπιστία του ονόματος της
και όσα η αποκατάσταση αυτή συνεπάγεται. Σε περίπτωση αδυναμίας της, οι αγώνες αυτοί
μετά το εύλογο αυτό διάστημα θα περιέλθουν και αυτοί στην δικαιοδοσία της
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ.Καληνύχτα μας.
Οπωσδήποτε καλέ μου φίλε, θα προτιμούσα ολόκληρο το κείμενο, και όχι μόνον το «ζουμί», και ας το κρίνει ο καθένας με το τι γνωρίζει.
1)το πρόβλημα ηγεσίας ήταν και είναι τα τελευταία χρόνια υπαρκτό φαινόμενο κακοδαιμονίας του αθλήματος. Σαφώς παραγκωνίζονταν γνώστες, και επέπλεαν άνθρωποι συναφείς με την ‘παράγκα’ του αθλήματος.
Οι «θολές» συμφωνίες, έχουν ένθεν και κίθεν της ευθύνες τους. Τείνει να είναι σίγουρο, ότι εξυπηρετούσαν ανομολόγητα συμφέροντα, που οπωσδήποτε δεν ευνοούσαν σύσσωμη την αγωνιστική πλευρά, τουτέστιν τους αγωνιζόμενους…..
Για το ασφαλιστικό πρόβλημα, έχω κάποια ραντεβού, που θα με βεβαιώσουν για τέρατα και σημεία που μου είπαν. Πότε δεν ανάφερα τίποτα εάν δεν έχω χειροπιαστά στοιχεία στα χέρια μου!. Τότε θα τα ξανά πούμε.
Για της θεσμοθετήσεις ήσουν εσύ που με κορόιδευες!. Μα σίγουρα σε χαρτί της τουαλέτας εγράφησαν όσα εγράφησαν, γι’ αυτό χρειάζονται ψάξιμο με τον φανό του Διογένους….. πάντως είναι χαρά μου που ενεργοποίησε. Και θα είναι χαρά μου, εάν δω αυτήν την φόρα διαφανείς διαδικασίες, με κοινωνούς τους πάντες!.
2) «ΠΡΟΤΑΣΗ»?????? προς ποιους?. «….να πιέσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ..»????? ποιοι?. Μα ή αυτοί είναι σφραγίδες, ή ανήκουν στην τρικομματική άρτι τελευταία παρουσίαση!. Μα σου είναι άγνωστο ότι όσοι ανήκουν στην ΟΜΑΕ, ανήκουν και αλλού, και θέλεις να ‘πάψουν’ μέρος του εαυτού τους???????!!!!!!!!. Μαζί σου εγώ…….
Σίγουρα δεν γνωρίζεις ότι η ΓΓΑ δεν είναι κόπανοι, και ότι έχουν πλέρια ενημέρωση!....
Και εξέλειψε ο λόγος της άρνησης τους τόσα χρόνια?. Και με την ανακύκλωση όλα θα εξαλειφτούν και θα καθαρίσει το τοπίο?. Το εύχομαι……. Μα η παρθενία μόνον μια φορά ανακτάτε, κατά την γέννηση…… διότι λένε ότι «η π….ν@ δεν κόβει το γ….η»……
«ΓΡΑΠΤΑ,ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ, ΌΧΙ ΛΟΓΙΑ» και χαίρουμε που εμπέδωσες και αυτό…..
3) « διαχειριστικά –οικονομικά εντελώς ανεξάρτητοι από τους Εθνικούς,» και σε αυτό ποιος σε έπεισε και το προτείνεις?. Και εάν το έκανε η τρικομματική, δεν θα ήταν καλύτερα?.
Και σίγουρα δεν διαβάζεις εφημερίδες και δεν βλέπεις κανάλια?. Και όταν σε μια οικογένεια υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, και βρεθούν κάποια χρηματάκια, το πρώτο που θα κάνεις δεν είναι να ταΐσεις τα παιδιά σου?. την διαιώνιση του σαθρού ιδους θέλεις να διαιωνίσεις?. Διότι άλλο τι φαίνετε, άλλο τι λέγετε, και σίγουρα δεν είναι κανόνας να είναι και η πλέρια αλήθεια. Έτσι ταπεινή μου γνώμη είναι, ότι αυτό που θέτεις σαν δεδομένο, με τους περισσότερους θα έχει θετικότερα αποτελέσματα από τους ελάχιστους….. αριθμητικά!.
Όσο για την τριετία, μάλλον τον Στουρνάρα υποκαθιστάς!. Μα σίγουρα δεν γνωρίζεις το άρθρο 99……
Και εσύ χρεώνεις την ΕΛΠΑ με αναξιοπιστία, και εμμέσως πλην σαφώς, ότι έχασε την ιστορικότητα της. Ποιοι την έχασαν οι φίλοι μας?. με τίποτα!. Αυτοί που άσχετοι όντες, που διαχειρίζονταν τα οικονομικά της, και την έχωσαν στο οικονομικό πηγάδι. Οι εξής δυο….. ξέχασα έφυγε ο ένας, και τα περιτρεχάμενα υμέτερα τσιράκια.
Και σίγουρα ο σχεδιασμός ενός αγώνα δεν γίνετε έστω και από μια νόμιμη ομοσπονδία, άλλος είναι ο θεσμικός της ρόλος. Εκτός εάν συνεχίσουμε το εξωφρενικό, να κάνουν αγώνες πχ ο ΣΟΑΑ… ή η ομοσπονδία, ή γιατί όχι η ΓΓΑ!!!!!......
Σ’ αγαπώ και το ξέρεις….. μα ΜΠΑΣΤΑ φίλε ΜΠΑΣΤΑ, πας για δεύτερη φορά να υπεροδηγήσεις λάθος. Οι τρις μεγάλοι νομοθέτες Λυκούργος, Σόλων, Δράκοντας, μας τελείωσαν…..
Καλό σου βράδυ.
Α. -
http://www.msfree.gr/ms.php?id=29952
Ο αγαπημένος πιστάρχης του προέδρου Δεσποτόπουλου ξεσπαθώνει Φοβερό ντουέτο
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://www.msfree.gr/ms.php?id=29952Ο αγαπημένος πιστάρχης του προέδρου Δεσποτόπουλου ξεσπαθώνει Φοβερό ντουέτο
Απίθανη φαρσοκωμωδία. Από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε και μέχρι σήμερα.
Το ότι σήμερα 1/4/13 είναι μέρα για ψέματα, αυτή η ιστορία ξεπέρασε από αρχής και ένα ψέμα.
Ήταν θέμα αρπαχτείς προκαταβολών. Οι συντελεστές με την πάροδο του χρόνου, απέδειξαν του λόγου μου το αληθές.
Μα έχουμε σοβαρά θέματα να συζητήσουμε, κρίνουμε και στηρίξουμε από προχθές!.
Για τους υπόδικους ας αποφασίσει η δικαιοσύνη…..
Φιλικά
Α.. -
http://www.marathonrally.com/news/22980.0.html
**Hellas Rally: 1545 kms, 149 starters - **first Overdrive Toyo in Amateur Rally.
This weekend in Greece the new 'Hellas Rally Raid', formally known as 'Evia Rally', is opening the 'Balkan Cup Series' and international Amateur-rally scene.
**149 participants signed the entry-list **- 104 Motorbikes, 11 Quads, 21 Cars and Buggies and 16 Raid-competitors from more than 20 countries. The organizers offers 6 stages from 88 to 338 kms each, 1545 kms of competition overall.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
http://www.marathonrally.com/news/22980.0.htmlΕτσι απο περιεργεια...
Τι ειναι αυτο? Sporting ή Regularity? Ρωταω γιατι βλεπω τη λεξη 'amateur'.
Με τι κανονισμους γινεται? FIA/FIM?
Εγινε καμια προβολη γι αυτο? Προσωπικα δεν εχω ακουσει τιποτε. -
Κατ' ουσιαν ειναι regularity απο την στιγμη που εχει μεση και ιδανικό χρονο, προπορειες, και μη κ.λ.π.
Απλά αναλλογως το τι και αν εχει μετρα ασφαλειας το αυτοκινητο διαφοροποιουνται οι μεσες
( ολα αυτα ΠΟΛΥ χοντρικά απλώς να παρεις μια ιδεα)Γίνεται με κανονισμους FIA = Cross Country Rally και FIM αντοιστιχα.
Εχει γινει προβολή μεσω 4κινητων κυριως διαυλων...
-
Ετσι απο περιεργεια, αδεια τελεσης απο που εχουν παρει? Ομαε?
-
Λογικά ναι.
Οπως αντιστοιχα παιρνουν και ολοι οι υπολοιποι αγωνες του ειδους. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Λογικά ναι.
Οπως αντιστοιχα παιρνουν και ολοι οι υπολοιποι αγωνες του ειδους.
Έψαξα μα δεν βρήκα φίλε διαδρομή.
Ακριβώς ώρες και μέρα από πού ξεκινά.
Συμμετοχές.
Για ενημέρωση δεν μιλώ καθόλου……
Α. -
ειναι το site του αγωνα.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
http://www.hellasrally.orgειναι το site του αγωνα.
Ευχαριστώ φίλε τα βρήκα!.
Α. -
Μαστορα αν εχεις κεφια και βρεθεις στη περιοχη πηγαινε δες τα να μου πεις την γνωμη σου..
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Μαστορα αν εχεις κεφια και βρεθεις στη περιοχη πηγαινε δες τα να μου πεις την γνωμη σου..
Θα είμαι Κορινθία από παρασκευή. Έχω και σπίτι στα Καλάβρυτα. Σίγουρα θα φροντίσω να μάθω και της ιδικές για να διαλέξω μέρη.
Α. -
Το παραπανω ειναι Ναυπακτος - Καλαβρυτα ειναι τον αλλο μηνα!!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Το παραπανω ειναι Ναυπακτος - Καλαβρυτα ειναι τον αλλο μηνα!!
Από το βίντεο είναι ωραία ιστορία!. Και είναι πότε?.
Α -
της Ναυπακτου εχει τεχνικό Ελεγχο το Σαββατο (αυριο) και πρωτη ειδική την Κυριακη.
Κραταει μεχρι και την Παρασκευη -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
της Ναυπακτου εχει τεχνικό Ελεγχο το Σαββατο (αυριο) και πρωτη ειδική την Κυριακη.
Κραταει μεχρι και την Παρασκευη
Όταν πάρω σύνταξη!!!!!!........ μια εβδομάδα……
Α. -
καποια στιγμη, οταν ηρεμησουμε, να δουμε και τα διαφορα ασυμβιβαστα ε????
-
Έφυγε' ο Γάκης Καλεμτζάκης
Έχει γραφτεί από Γιώργος Παπαδόπουλος
Πέμπτη, 23 Μάιος 2013
Έφυγε σήμερα από την ζωή ένας από τους καλύτερους βόρειους στην ιστορία των Ράλλυ. Ο Γάκης Καλεμτζάκης, υπήρξε αναμφισβήτητα ένας από τους καλύτερους οδηγούς που έβγαλε ποτέ η Βόρειος Ελλάδα. Έτρεξε πάνω από 25 χρόνια ,οδηγώντας πολλά και καλά αυτοκίνητα. Χαρακτηρίστηκε από όλους ως ο εκπρόσωπος του βορρά. Η κηδεία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Μαΐου στα Κοιμητήρια της Θεοτόκου. Ο Α.Ο.Θ. εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους συγγενείς του Γάκη. Οι 4Τροχοι έγραψαν στις 09.10.2010 Χεράς στις ε.δ. και άρχοντας εκτός ειδικών διαδρομών, «έγραψε» στα πάτρια εδάφη της βορείου Ελλάδας, και όχι μόνο, όντας από τους καλύτερους σε πανελλήνιο επίπεδο και σε κάθε τύπου έδαφος. Αγάπη του το καλό, το γρήγορο χώμα και τα δυνατά, εύκολα ή δύσκολα αυτοκίνητα, όπως το Sierra, χωρίς να μασάει στην άσφαλτο, οπότε τον είδαμε σε Αττικό και Αχαιός κόντρα στους ειδικούς με τη λευκή Manta και τρομάξαμε. Συνεπής στη σχέση του με το χρόνο, ήξερε πότε πρέπει να είσαι θεαματικός και πότε αποτελεσματικός. Με γραμμές-πατήματα και άνεση Γιώργου Μοσχού, ψυχή και τέμπο «Ιαβέρη» και τη γλύκα του Λεωνίδα Κύρκου στη σχέση του με τα μηχανικά μέρη, δίκαια θεωρείται και είναι ο καλύτερος Βόρειος στην ιστορία των ελληνικών ράλλυ και ένας από τους καλύτερους πανελληνίως. Κρίμα που δεν τον απολαύσαμε με διάφορα Ford στα πρώτα, στα αθώα χρόνια και, όπως λέει ο φίλος του Γιάννης Ψηφίδης (με Κώστα Χαμπή, Βασίλη Τσομανόπουλο και Γιώργη Σωτηριάδη, από τους καλύτερους «εκεί», και όχι μόνο), κρίμα που «δε σε έχει πάει βόλτα στο Χολομώντα με την Porsche του, τότε το 1970+». Ξεκίνησε το 1964 και το 1970 ήταν ήδη εργοστασιακός της TOYOTA στο ράλλυ Ακρόπολις. Από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του , το ράλλυ Χαλκιδικής το 1990 όπου και τερμάτισε 3ος γενικής. Μετράει 4 πρωταθλήματα Ελλάδος ασφάλτινα και 3 χωμάτινα Βορείου Ελλάδος. Ένας από τους πιστούς συντρόφους του, όλα τα χρόνια, ο συνοδηγός του Ακύλας Μαυρίδης. -
Ένας άξιος σεμνός δυναμικός οδηγός ο φίλος μου. τα θερμά συλληπτήρια στην οικογένεια του. του αξίζει ενός λεπτού σιγή, στον επόμενο αγώνα.
Antonis-team.
ελευθερη σκηνη .. σκεψεις , προτασεις ,και αλλα !