Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 465
    • 466
    • 467
    • 468
    • 469
    • 939
    • 940
    • 467 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137038
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asimov last edited by

      Τοποθετηθηκαν τα P7 Cinturato και εκαναν κι 60χλμ. Πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες. Ειναι πολυ καλυτερα απο τα Michelin Energy Saver που ειχα για 40.000 χλμ.
      Μενει να τεσταριστουν και στον βρεγμενο, οπου τα Saver δεν ηταν καλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        s3 last edited by

        Ο χρήστης Asimov έγραψε:
        Τοποθετηθηκαν τα P7 Cinturato και εκαναν κι 60χλμ. Πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες. Ειναι πολυ καλυτερα απο τα Michelin Energy Saver που ειχα για 40.000 χλμ.
        Μενει να τεσταριστουν και στον βρεγμενο, οπου τα Saver δεν ηταν καλα.

        Ακυρη συγκριση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          asimov last edited by

          Δεν εχω με κατι αλλο να συγκρινω

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης GTI_ έγραψε:

            Προφανώς το 4 δεν με ικανοποίησε και για αυτό συνιστώ τα άλλα 2 τα οποία τα δοκίμασα μεν,
            σε διαφορετικές διαστάσεις δε.

            Αν θέλεις περαιτέρω αιτιολόγηση για το 4, περισσότερο δεν μου άρεσε το φρενάρισμα και οι επιδόσεις στο βρεγμένο.

            Να σχολιάσω και για τα 2 , έστω και σε διαφορετικές διαστάσεις.

              • ήσυχο + φρενάρισμα - παλιό πλέον - συμπαθητικό γενικά, δεν ξεχωρίζει κάπου.
              • άνετο + βρεγμένο + κράτημα -φθείρεται σχετικα γρήγορα - παλιό επίσης

            Το 7

            Γιατί;

            και πολυ του ειναι...

            Κ εγώ έτσι νόμιζα, μέχρι που άκουσα τις τιμές.

            απο μενα αυτο http://www.e-elastika.gr/p.Elastika-Han ... 63750.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thomasmi16 last edited by

              Καλημερα,θελω να αλλαξω λαστιχα σε ενα peugeot 405 mi16 195/55/15
              ειχα τα exalto και ημουν πολυ ευχαριστημενος.Ειμαι μεταξυ TURANZA E300,KLEBER,HANKOOK που δεν υπερβαινουνε τα 400 ευρω
              Δεν το κυνηγαω το αυτοκινητο ιδιαιτερα ουτε κανω πολλα χλμ,πιο πολυ χρηση μεσα στη πολη,ποια ειναι η γνωμη σας?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                costas-athan last edited by

                Ο χρήστης thomasmi16 έγραψε:
                Καλημερα,θελω να αλλαξω λαστιχα σε ενα peugeot 405 mi16 195/55/15
                ειχα τα exalto και ημουν πολυ ευχαριστημενος.Ειμαι μεταξυ TURANZA E300,KLEBER,HANKOOK που δεν υπερβαινουνε τα 400 ευρω
                Δεν το κυνηγαω το αυτοκινητο ιδιαιτερα ουτε κανω πολλα χλμ,πιο πολυ χρηση μεσα στη πολη,ποια ειναι η γνωμη σας?

                To Turanza είναι touring λάστιχο, το Exalto είναι High Performance. Πας σε λάστιχο με λιγότερο σπορ προσανατολισμό. Βέβαια αν δεν πιέζεις το αυτοκίνητο πιθανότατα να μην αντιληφθείς διαφορά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thomasmi16 last edited by

                  Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

                  Καλημερα,θελω να αλλαξω λαστιχα σε ενα peugeot 405 mi16 195/55/15
                  ειχα τα exalto και ημουν πολυ ευχαριστημενος.Ειμαι μεταξυ TURANZA E300,KLEBER,HANKOOK που δεν υπερβαινουνε τα 400 ευρω
                  Δεν το κυνηγαω το αυτοκινητο ιδιαιτερα ουτε κανω πολλα χλμ,πιο πολυ χρηση μεσα στη πολη,ποια ειναι η γνωμη σας?

                  To Turanza είναι touring λάστιχο, το Exalto είναι High Performance. Πας σε λάστιχο με λιγότερο σπορ προσανατολισμό. Βέβαια αν δεν πιέζεις το αυτοκίνητο πιθανότατα να μην αντιληφθείς διαφορά.

                  το exalto ετσι και αλλιως εχει καταργηθει σε ''55'' προφιλ οποτε περα απο τη τιμη και να θελα....
                  Στη βροχη τι συμπεριφορα εχει το Turanza σε σχεση με το exalto για να εχω μια συγκριτικη εικονα?
                  Eπισης φανταζομαι οτι δεν ζεσταινεται το ιδιο γρηγορα σε σχεση με τo exalto?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    costas-athan last edited by

                    Ο χρήστης thomasmi16 έγραψε:

                    Καλημερα,θελω να αλλαξω λαστιχα σε ενα peugeot 405 mi16 195/55/15
                    ειχα τα exalto και ημουν πολυ ευχαριστημενος.Ειμαι μεταξυ TURANZA E300,KLEBER,HANKOOK που δεν υπερβαινουνε τα 400 ευρω
                    Δεν το κυνηγαω το αυτοκινητο ιδιαιτερα ουτε κανω πολλα χλμ,πιο πολυ χρηση μεσα στη πολη,ποια ειναι η γνωμη σας?

                    To Turanza είναι touring λάστιχο, το Exalto είναι High Performance. Πας σε λάστιχο με λιγότερο σπορ προσανατολισμό. Βέβαια αν δεν πιέζεις το αυτοκίνητο πιθανότατα να μην αντιληφθείς διαφορά.

                    το exalto ετσι και αλλιως εχει καταργηθει σε ''55'' προφιλ οποτε περα απο τη τιμη και να θελα....
                    Στη βροχη τι συμπεριφορα εχει το Turanza σε σχεση με το exalto για να εχω μια συγκριτικη εικονα?
                    Eπισης φανταζομαι οτι δεν ζεσταινεται το ιδιο γρηγορα σε σχεση με τo exalto?

                    Τα Turanza ER 300 έχουν B στην Ευρωπαϊκή ετικέτα για πρόσφυση σε βρεγμένο. Υπάρχουν άλλα όπως το PremiumContact 5 που έχουν A.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thomasmi16 last edited by

                      Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

                      Καλημερα,θελω να αλλαξω λαστιχα σε ενα peugeot 405 mi16 195/55/15
                      ειχα τα exalto και ημουν πολυ ευχαριστημενος.Ειμαι μεταξυ TURANZA E300,KLEBER,HANKOOK που δεν υπερβαινουνε τα 400 ευρω
                      Δεν το κυνηγαω το αυτοκινητο ιδιαιτερα ουτε κανω πολλα χλμ,πιο πολυ χρηση μεσα στη πολη,ποια ειναι η γνωμη σας?

                      To Turanza είναι touring λάστιχο, το Exalto είναι High Performance. Πας σε λάστιχο με λιγότερο σπορ προσανατολισμό. Βέβαια αν δεν πιέζεις το αυτοκίνητο πιθανότατα να μην αντιληφθείς διαφορά.

                      το exalto ετσι και αλλιως εχει καταργηθει σε ''55'' προφιλ οποτε περα απο τη τιμη και να θελα....
                      Στη βροχη τι συμπεριφορα εχει το Turanza σε σχεση με το exalto για να εχω μια συγκριτικη εικονα?
                      Eπισης φανταζομαι οτι δεν ζεσταινεται το ιδιο γρηγορα σε σχεση με τo exalto?

                      Τα Turanza ER 300 έχουν B στην Ευρωπαϊκή ετικέτα για πρόσφυση σε βρεγμένο. Υπάρχουν άλλα όπως το PremiumContact 5 που έχουν A.

                      ok ευχαριστω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • O
                        orestisren last edited by

                        Ο χρήστης S3 έγραψε:

                        Τοποθετηθηκαν τα P7 Cinturato και εκαναν κι 60χλμ. Πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες. Ειναι πολυ καλυτερα απο τα Michelin Energy Saver που ειχα για 40.000 χλμ.
                        Μενει να τεσταριστουν και στον βρεγμενο, οπου τα Saver δεν ηταν καλα.

                        Ακυρη συγκριση.

                        Πάντως στα τεστ της Adac και λοιποων οργανισμων δεν υα επαινουν κιολας στο βρεγμενο
                        Ίσα ίσα μιλουν και για αδυναμια στο βρεγμενο
                        Νταξ βεβαια τα Energy (τουλαχιστον τα προηγουμενα) ειναι σε δικη τους κατηγορία

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gti_ last edited by

                          And the winner is Pirelli Cinturato P1 Verde 84T στα 260Ε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                            Καλοφόρετα!!!!Πολύ καλή επιλογή!!
                            υγ.και 240 τα έβρισκες αλλά δεν έχει τόσο σημασία......τουλάχιστον ακόμα!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gti_ last edited by

                              260-3 (καφέ-φραπέ ατέλειωτη ευχαρίστηση που θα ζητήσω) = 257 ευρώ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • O
                                orestis-d last edited by

                                Ο χρήστης thomasmi16 έγραψε:

                                το exalto ετσι και αλλιως εχει καταργηθει σε ''55'' προφιλ οποτε περα απο τη τιμη και να θελα....
                                Στη βροχη τι συμπεριφορα εχει το Turanza σε σχεση με το exalto για να εχω μια συγκριτικη εικονα?
                                Eπισης φανταζομαι οτι δεν ζεσταινεται το ιδιο γρηγορα σε σχεση με τo exalto?

                                Το Turanza δε ζεσταινεται ευκολα. Ειναι σκληρο λαστιχο με σκληρο σκελετο. Αντεχει εκρηξη απο πυρηνικη βομβα, δε καταλαβαινει απο λακουβες πεζοδρομια σκατα...
                                Θα χεις ωραιο τιμονι.
                                Εχει αρκετο θορυβο κυλισης, και δεν ειναι ανετο.
                                Αλλα... προσφερει ωραια σταθεροτητα, εχει αξιοπρεπες κρατημα σε καλη ασφαλτο. Σε κακη ασφαλτο χαζογλιστραει για πλακα.

                                Και στη βροχη για μενα ειναι το απολυτο λαστιχο. Α επισης δουλευει καλα με κρυες συνθηκες. Οταν ανεβαινει η θερμοκρασια δε βολευεται καθολου μα καθολου...

                                Αυτα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  orestis-d last edited by

                                  Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
                                  And the winner is Pirelli Cinturato P1 Verde 84T στα 260Ε.

                                  Καλοφορετα, καλη επιλογη. Καλα χιλιομετρα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thomasmi16 last edited by

                                    Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                    το exalto ετσι και αλλιως εχει καταργηθει σε ''55'' προφιλ οποτε περα απο τη τιμη και να θελα....
                                    Στη βροχη τι συμπεριφορα εχει το Turanza σε σχεση με το exalto για να εχω μια συγκριτικη εικονα?
                                    Eπισης φανταζομαι οτι δεν ζεσταινεται το ιδιο γρηγορα σε σχεση με τo exalto?

                                    Το Turanza δε ζεσταινεται ευκολα. Ειναι σκληρο λαστιχο με σκληρο σκελετο. Αντεχει εκρηξη απο πυρηνικη βομβα, δε καταλαβαινει απο λακουβες πεζοδρομια σκατα...
                                    Θα χεις ωραιο τιμονι.
                                    Εχει αρκετο θορυβο κυλισης, και δεν ειναι ανετο.
                                    Αλλα... προσφερει ωραια σταθεροτητα, εχει αξιοπρεπες κρατημα σε καλη ασφαλτο. Σε κακη ασφαλτο χαζογλιστραει για πλακα.

                                    Και στη βροχη για μενα ειναι το απολυτο λαστιχο. Α επισης δουλευει καλα με κρυες συνθηκες. Οταν ανεβαινει η θερμοκρασια δε βολευεται καθολου μα καθολου...

                                    το exalto ειχε θεμα σοβαρο με τα πλαινα κατα τα αλλα υπεροχο λαστιχο,κραταω το θετικο με τη βροχη(πολυ σημαντικο) που μου ειπες για το Turanza και τα περι λακουβας και πεζοδρομια,το καλοκαιρι δλδ με μετρια-κακη ασφαλτο κλαφτα χαραλαμπε...δε ξερω τι μπορει να πλησιαζει αρκετα το exalto δλδ σπορ λαστιχακι και καλο σε ''ολα'' πλιν των μαλακων πλαινων

                                    Αυτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thomasmi16 last edited by

                                      Ο χρήστης thomasmi16 έγραψε:

                                      το exalto ετσι και αλλιως εχει καταργηθει σε ''55'' προφιλ οποτε περα απο τη τιμη και να θελα....
                                      Στη βροχη τι συμπεριφορα εχει το Turanza σε σχεση με το exalto για να εχω μια συγκριτικη εικονα?
                                      Eπισης φανταζομαι οτι δεν ζεσταινεται το ιδιο γρηγορα σε σχεση με τo exalto?

                                      Το Turanza δε ζεσταινεται ευκολα. Ειναι σκληρο λαστιχο με σκληρο σκελετο. Αντεχει εκρηξη απο πυρηνικη βομβα, δε καταλαβαινει απο λακουβες πεζοδρομια σκατα...
                                      Θα χεις ωραιο τιμονι.
                                      Εχει αρκετο θορυβο κυλισης, και δεν ειναι ανετο.
                                      Αλλα... προσφερει ωραια σταθεροτητα, εχει αξιοπρεπες κρατημα σε καλη ασφαλτο. Σε κακη ασφαλτο χαζογλιστραει για πλακα.

                                      Και στη βροχη για μενα ειναι το απολυτο λαστιχο. Α επισης δουλευει καλα με κρυες συνθηκες. Οταν ανεβαινει η θερμοκρασια δε βολευεται καθολου μα καθολου...

                                      Αυτα.

                                      το exalto ειχε θεμα σοβαρο με τα πλαινα κατα τα αλλα υπεροχο λαστιχο,κραταω το θετικο με τη βροχη(πολυ σημαντικο) που μου ειπες για το Turanza και τα περι λακουβας και πεζοδρομια,το καλοκαιρι δλδ με μετρια-κακη ασφαλτο κλαφτα χαραλαμπε...δε ξερω τι μπορει να πλησιαζει αρκετα το exalto δλδ σπορ λαστιχακι και καλο σε ''ολα'' πλιν των μαλακων πλαινων

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestis-d last edited by

                                        Ο χρήστης thomasmi16 έγραψε:

                                        το exalto ειχε θεμα σοβαρο με τα πλαινα κατα τα αλλα υπεροχο λαστιχο,κραταω το θετικο με τη βροχη(πολυ σημαντικο) που μου ειπες για το Turanza και τα περι λακουβας και πεζοδρομια,το καλοκαιρι δλδ με μετρια-κακη ασφαλτο κλαφτα χαραλαμπε...δε ξερω τι μπορει να πλησιαζει αρκετα το exalto δλδ σπορ λαστιχακι και καλο σε ''ολα'' πλιν των μαλακων πλαινων

                                        Τα pilot sport 3 αντικαθιστουν εν μερει τα exalto.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thomasmi16 last edited by

                                          Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                          το exalto ειχε θεμα σοβαρο με τα πλαινα κατα τα αλλα υπεροχο λαστιχο,κραταω το θετικο με τη βροχη(πολυ σημαντικο) που μου ειπες για το Turanza και τα περι λακουβας και πεζοδρομια,το καλοκαιρι δλδ με μετρια-κακη ασφαλτο κλαφτα χαραλαμπε...δε ξερω τι μπορει να πλησιαζει αρκετα το exalto δλδ σπορ λαστιχακι και καλο σε ''ολα'' πλιν των μαλακων πλαινων

                                          Τα pilot sport 3 αντικαθιστουν εν μερει τα exalto.

                                          δεν βγαινουν στην διασταση μου για την ωρα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            s3 last edited by

                                            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                                            Τοποθετηθηκαν τα P7 Cinturato και εκαναν κι 60χλμ. Πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες. Ειναι πολυ καλυτερα απο τα Michelin Energy Saver που ειχα για 40.000 χλμ.
                                            Μενει να τεσταριστουν και στον βρεγμενο, οπου τα Saver δεν ηταν καλα.

                                            Ακυρη συγκριση.

                                            Πάντως στα τεστ της Adac και λοιποων οργανισμων δεν υα επαινουν κιολας στο βρεγμενο
                                            Ίσα ίσα μιλουν και για αδυναμια στο βρεγμενο
                                            Νταξ βεβαια τα Energy (τουλαχιστον τα προηγουμενα) ειναι σε δικη τους κατηγορία

                                            Η συγκριση ειναι ακυρη γιατι συγκρινεις ενα λαστιχο με μολις 60χλμ που οσο κακο και να ειναι σιγουρα ιναι καλυτερο απο την εμπειρια που ειχες με τα saver για 40.000 χλμ.Ειναι λογικο να επικρατησει ο ενθουσιασμος!
                                            Επομενως μετα απο 2-3.000 χλμ εκτιμω πως θα πρεπει να δεις τι εντυπωσεις σου αφηνει το νεο λαστιχο σε σχεση με τα βιωματα του παλαιου.
                                            Ελπιζω να εγινα κατανοητος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 465
                                            • 466
                                            • 467
                                            • 468
                                            • 469
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 467 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr