Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παραφλού στο ψυγείο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παραφλού στο ψυγείο
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 39
    • 40
    • 26 / 40
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    790
    38345
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Αναμένουμε, και ελπίζω να είναι πρωταπριλιάτικο…..
      Α.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christoss8 last edited by

        Αντωνη μια ερωτηση.
        Οταν στο δοχειο νερου που το εχουμε γεμισει μεχρι επανω ,την ωρα που δουλευει η μηχανη,παρατηρουμε πολλοι μικρες φυσαλιδες,παρα πολυ μικρες που σιγα σιγα μετατρεπονται σαν τον αφρο της μπυρας που πινουμε.
        Αυτο τι σημαινει;
        Φλαντζα;
        Αερας στο συστημα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
          Αντωνη μια ερωτηση.
          Οταν στο δοχειο νερου που το εχουμε γεμισει μεχρι επανω ,την ωρα που δουλευει η μηχανη,παρατηρουμε πολλοι μικρες φυσαλιδες,παρα πολυ μικρες που σιγα σιγα μετατρεπονται σαν τον αφρο της μπυρας που πινουμε.
          Αυτο τι σημαινει;
          Φλαντζα;
          Αερας στο συστημα;


          Δυστυχώς 90% φίλε.
          Στην καλύτερη, κουζινέτο της τρόμπας νερού, αν και στην αναρρόφηση σπανίως χαλάει… και δεν φτιάχνει αφρό.
          Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xeno last edited by

            κ. Αντώνη δεν είναι πρωταπριλιάτικο. Δεν αστειεύομαι με την κυρία.
            Θα τα κοιτάξω όλα στο συνεργείο. Όμως πριν, αύριο πρωί-πρωί, όμως θα κοιτάξω την τάπα των λαδιών για μαγιονέζα (νερά στα λάδια-που λέει ο Αντώνης). Επίσης μέχρι τώρα στα νερά δεν είδα λάδια.
            Όταν έκανα τον έλεγχο στο συνεργείο για διαρροή το είχανε συμπιέσει(τρομπάρει) και δεν είχε πρόβλημα.
            Θα κοιτάξω τον θερμοστάτη (Ηλεκτρικός και νερού- τί σημαίνει αυτό κ. Αντώνη; 2 θερμοστάτες έχει 😉 και τη βαλβίδα με την καλωδίωση του βεντιλατέρ αν ανάβει και πότε ανάβει.
            Σχετικά με την εξαέρωση για να κυκλοφορεί καλύτερα το ψυκτικό, θέλω να ρωτήσω κάτι ακόμη. Τί είναι αυτό που το κάνει να κινείται-κυκλοφορεί; υπάρχει αντλία νερού; μήπως είναι εκεί το πρόβλημα;
            Ελπίζω να μην είμαι άτυχος...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christoss8 last edited by

              Κατι ακομα που ξεχασα να αναφερω.
              Ειχα αδειασει τα νερα για κανα τριμηνο απτην μηχανη,δεν ξερω αν λεει κατι.
              Επισης να πω οτι δεν εχω προβλημα με το να μου πεταει τα νερα εξω απτο δοχειο.

              Ερωτησις.
              Ποσο καιρο δινεις στην μηχανη και αν οπως λες ειναι φλαντζα ποια θα ειναι η συνεχεια;
              Θα συνεχισουν να αυξανονται οι φυσσαλιδες;
              Τι θα γινει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonis-team last edited by

                Ο χρήστης XENO έγραψε:
                κ. Αντώνη δεν είναι πρωταπριλιάτικο. Δεν αστειεύομαι με την κυρία.
                Θα τα κοιτάξω όλα στο συνεργείο. Όμως πριν, αύριο πρωί-πρωί, όμως θα κοιτάξω την τάπα των λαδιών για μαγιονέζα (νερά στα λάδια-που λέει ο Αντώνης). Επίσης μέχρι τώρα στα νερά δεν είδα λάδια.
                Όταν έκανα τον έλεγχο στο συνεργείο για διαρροή το είχανε συμπιέσει(τρομπάρει) και δεν είχε πρόβλημα.
                Θα κοιτάξω τον θερμοστάτη (Ηλεκτρικός και νερού- τί σημαίνει αυτό κ. Αντώνη; 2 θερμοστάτες έχει 😉 και τη βαλβίδα με την καλωδίωση του βεντιλατέρ αν ανάβει και πότε ανάβει.
                Σχετικά με την εξαέρωση για να κυκλοφορεί καλύτερα το ψυκτικό, θέλω να ρωτήσω κάτι ακόμη. Τί είναι αυτό που το κάνει να κινείται-κυκλοφορεί; υπάρχει αντλία νερού; μήπως είναι εκεί το πρόβλημα;
                Ελπίζω να μην είμαι άτυχος...


                Δεν έχει καμία σχέση η πίεση για διαρροή στους σωλήνες και ψυγείο, από αυτήν που βγάζει ο κύλινδρος στην περίπτωση φλάντζας.
                Λέγοντας ηλεκτρικός θερμοστάτης, εννοώ την ηλεκτρική βαλβίδα του βεντιλατέρ, θερμοστάτης ηλεκτρικός είναι.
                Η 190 δεν εξαερώνετε. Μα η λύση του συναδέλφου είναι μοναδική……
                Α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
                  😞
                  Κατι ακομα που ξεχασα να αναφερω.
                  Ειχα αδειασει τα νερα για κανα τριμηνο απτην μηχανη,δεν ξερω αν λεει κατι.
                  Επισης να πω οτι δεν εχω προβλημα με το να μου πεταει τα νερα εξω απτο δοχειο.

                  Ερωτησις.
                  Ποσο καιρο δινεις στην μηχανη και αν οπως λες ειναι φλαντζα ποια θα ειναι η συνεχεια;
                  Θα συνεχισουν να αυξανονται οι φυσσαλιδες;
                  Τι θα γινει;


                  Χρηστάκι μου, δεν αδειάζουμε πότε τα υγρά από το σύστημα, μάλιστα για 3 μήνες!!!!....
                  Σκουριάζει η επιφάνεια που τρίβετε το κάρβουνο στεγανοποίησης και καταστρέφετε.
                  Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις ακινησία τον χειμώνα, μπούρδαρε του ένα δυο μπουκάλια πράσινο οινόπνευμα, και τύλιξε την μηχανή με εφημερίδες!.
                  Και έχεις πρόβλημα όταν σου πετάει τα υγρά απέξω…..
                  Όταν διαπιστωθεί φλάντζα, άμεσα πρέπει να φτιαχτεί.
                  Μα θα παρακαλέσω να μου αναφέρετε μάρκα μοντέλο χρονολογία, για να είμαι θετικότερος συμβουλεύοντας. Όπως και αφού το φτιάξετε να με ενημερώνετε, για να τσεκάρω έτι περισσότερο της τηλεσυμβουλές μου!!!!!!......
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xeno last edited by

                    ok το δικό μου είναι mercedes w201 (190E) 1.8 του 1991. Πάω σε συνεργείο το συντομότερο και αναφέρω διάγνωση και πρόοδο εργασιών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.

                      viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • X
                        xeno last edited by

                        κοίταξα στο δείκτη και στην τάπα λαδιού και δεν είδα τίποτε από μαγιονέζα, μόνο καθαρό λαδάκι και καθαρό τον κινητήρα μέσα. Ελπίζω να βλέπω όντως καλά την κατάσταση. Αύριο στο συνεργείο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xeno last edited by

                          Νεώτερα (αναφέρω κ. Αντώνη): αλλαγή της βαλβίδας του θερμοστάτη και της τάπας του δοχείου ψυκτικού υγρού, η οποία δεν κρατούσε πλέον πίεση και έτσι ξεκινούσε η έξοδος των νερών από την υπερχείλιση.
                          Ελπίζω να λήξει τόσο απλά.
                          YΓ. δεν είδε τίποτε κακό στα λάδια και στα νερά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                            Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.

                            viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362

                            Δέν είδα κάποιον να ειρωνεύεται στο link που έβαλες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antonis-team last edited by

                              Ο χρήστης XENO έγραψε:
                              Νεώτερα (αναφέρω κ. Αντώνη): αλλαγή της βαλβίδας του θερμοστάτη και της τάπας του δοχείου ψυκτικού υγρού, η οποία δεν κρατούσε πλέον πίεση και έτσι ξεκινούσε η έξοδος των νερών από την υπερχείλιση.
                              Ελπίζω να λήξει τόσο απλά.
                              YΓ. δεν είδε τίποτε κακό στα λάδια και στα νερά.


                              Με μεγάλη μου χαρά, είδα ότι καθάρισες οικονομικά!.
                              Πάντως να γνωρίζετε όλοι, ότι αυτά που σου άλλαξε ο συνάδελφος, ανήκουν στην κατηγορία των αναλωσίμων, και πρέπει να τα προβλέπουμε!.
                              Σίγουρα μερικά χιλιόμετρα προσεκτικά, για καρατσεκαρισμά ότι ήταν μόνον αυτά, και μετά βούρ στον πατσά!!!!!!.....
                              Να είσαι καλά
                              Αντώνης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.

                                viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362

                                Δέν είδα κάποιον να ειρωνεύεται στο link που έβαλες


                                Μάλιστα ούτε και εγώ είδα κάτι τέτοιο!.
                                Αλώστε φίλε 80, ο φίλος 21, είναι τόσο ακριβής, και γράφει τόσο εμπεριστατωμένα, που εάν παρατήρησες όταν γράφει, θεωρώ άνευ αντικειμένου να γράψω!!!!!.....99%!.
                                Το δεύτερο τσεκάρισμα (δεν λέω σφίξιμο) το κάνω στα 1000 μαζί με αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού, για να απομακρυνθούν οι κόλες και μερικά άλλα.
                                Όταν η εργασία ‘φλάντζα’ έχει πραγματοποιηθεί από εμένα, και στα μεγάλα service ξανά τσεκάρω.
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xeno last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                  Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.

                                  viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362

                                  Παναγιώτη αυτό για το σφίξιμο στο καπάκι δεν τους το ανέφερα στο συνεργείο. Θα το κάνω αργότερα, αφού βεβαιωθώ ότι όλα πλέον πάνε καλά με το σύστημα ψύξης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis-team last edited by

                                    Ο χρήστης XENO έγραψε:

                                    Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.

                                    viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362

                                    Παναγιώτη αυτό για το σφίξιμο στο καπάκι δεν τους το ανέφερα στο συνεργείο. Θα το κάνω αργότερα, αφού βεβαιωθώ ότι όλα πλέον πάνε καλά με το σύστημα ψύξης.


                                    Δεν ξανασφίγγουν φλάντζα με πρόβλημα, είναι ουτοπία, την αντικαθιστούν….
                                    Μελέτησε την αλήθεια της γνωμάτευσης και εργασίας του συναδέλφου, και τα ξανά λέμε.
                                    Α.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xeno last edited by

                                      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                      Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.

                                      viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362

                                      Παναγιώτη αυτό για το σφίξιμο στο καπάκι δεν τους το ανέφερα στο συνεργείο. Θα το κάνω αργότερα, αφού βεβαιωθώ ότι όλα πλέον πάνε καλά με το σύστημα ψύξης.


                                      Δεν ξανασφίγγουν φλάντζα με πρόβλημα, είναι ουτοπία, την αντικαθιστούν….
                                      Μελέτησε την αλήθεια της γνωμάτευσης και εργασίας του συναδέλφου, και τα ξανά λέμε.
                                      Α.

                                      Από τον έλεγχο που έκανε ο συνάδελφος, δεν έδειξε τίποτε ότι έχει πρόβλημα η φλάντζα ή ότι τέλος πάντων τρέχει κάτι με το καπάκι. Απλά αναρωτιέμαι με βάση το κείμενο του 21quadra μήπως πρέπει να γίνει κι αυτή η διαδικασία προληπτικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Ο χρήστης XENO έγραψε:

                                        Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.

                                        viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362

                                        Παναγιώτη αυτό για το σφίξιμο στο καπάκι δεν τους το ανέφερα στο συνεργείο. Θα το κάνω αργότερα, αφού βεβαιωθώ ότι όλα πλέον πάνε καλά με το σύστημα ψύξης.


                                        Δεν ξανασφίγγουν φλάντζα με πρόβλημα, είναι ουτοπία, την αντικαθιστούν….
                                        Μελέτησε την αλήθεια της γνωμάτευσης και εργασίας του συναδέλφου, και τα ξανά λέμε.
                                        Α.

                                        Από τον έλεγχο που έκανε ο συνάδελφος, δεν έδειξε τίποτε ότι έχει πρόβλημα η φλάντζα ή ότι τέλος πάντων τρέχει κάτι με το καπάκι. Απλά αναρωτιέμαι με βάση το κείμενο του 21quadra μήπως πρέπει να γίνει κι αυτή η διαδικασία προληπτικά.


                                        OXI. meta!.
                                        A.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          costas-athan last edited by

                                          Δύο ερωτήσεις για γνώστες:

                                          Στο service manual του Lancer:

                                          • Στη σελίδα 35 του PDF (2-11 στην αρίθμηση του βιβλίου) αναφέρει τη διαδικασία αλλαγής παραφλού ανοίγοντας τη βίδα από το ψυγείο.

                                          • Στη σελίδα 36 (2-12) αναφέρει μία διαφορετική έκδοση της αλλαγής αντιψυκτικού που περιλαμβάνει αφαίρεση του παραφλού όχι μόνο από το ψυγείο αλλά και από το μπλοκ του κινητήρα ανοίγοντας άλλη μία βίδα. Μάλιστα σε αυτή την έκδοση της αλλαγής παραφλού το γέμισμα γίνεται με ειδικό εργαλείο που κάνει εξαέρωση.

                                          Οι ερωτήσεις μου είναι:

                                          1. Πότε πρέπει να γίνεται η πρώτη διαδικασία και πότε η δεύτερη;

                                          2. Στην πρώτη διαδικασία το παραφλού ρίχνεται στο αυτοκίνητο κατευθείαν από το μπιτόνι. Στη δεύτερη όπου αδειάζεται και το μπλοκ γίνεται χρήση του εργαλείου εξαέρωσης. Είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιηθεί αυτό το εργαλείο ή η χρήση μπορεί να παραληφθεί;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • X
                                            xeno last edited by

                                            αφού περάσαν λίγες μέρες από την επίσκεψη στο συνεργείο για την επίλυση της δυσλειτουργίας στο σύστημα ψύξης της 190Ε, αναφέρω ότι δεν έχω απώλεια ψυκτικού υγρού και ότι το βεντιλατέρ δουλεύει κανονικά. Μάλλον έληξε εδώ (και φτηνά) το θέμα, με την αντικατάσταση της βαλβίδας του θερμοστάτη και την τάπα του δοχείου ψυκτικού υγρού.
                                            Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες και τις συμβουλές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 26 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr