-
Αναμένουμε, και ελπίζω να είναι πρωταπριλιάτικο…..
Α. -
Αντωνη μια ερωτηση.
Οταν στο δοχειο νερου που το εχουμε γεμισει μεχρι επανω ,την ωρα που δουλευει η μηχανη,παρατηρουμε πολλοι μικρες φυσαλιδες,παρα πολυ μικρες που σιγα σιγα μετατρεπονται σαν τον αφρο της μπυρας που πινουμε.
Αυτο τι σημαινει;
Φλαντζα;
Αερας στο συστημα; -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Αντωνη μια ερωτηση.
Οταν στο δοχειο νερου που το εχουμε γεμισει μεχρι επανω ,την ωρα που δουλευει η μηχανη,παρατηρουμε πολλοι μικρες φυσαλιδες,παρα πολυ μικρες που σιγα σιγα μετατρεπονται σαν τον αφρο της μπυρας που πινουμε.
Αυτο τι σημαινει;
Φλαντζα;
Αερας στο συστημα;
Δυστυχώς 90% φίλε.
Στην καλύτερη, κουζινέτο της τρόμπας νερού, αν και στην αναρρόφηση σπανίως χαλάει… και δεν φτιάχνει αφρό.
Α. -
κ. Αντώνη δεν είναι πρωταπριλιάτικο. Δεν αστειεύομαι με την κυρία.
Θα τα κοιτάξω όλα στο συνεργείο. Όμως πριν, αύριο πρωί-πρωί, όμως θα κοιτάξω την τάπα των λαδιών για μαγιονέζα (νερά στα λάδια-που λέει ο Αντώνης). Επίσης μέχρι τώρα στα νερά δεν είδα λάδια.
Όταν έκανα τον έλεγχο στο συνεργείο για διαρροή το είχανε συμπιέσει(τρομπάρει) και δεν είχε πρόβλημα.
Θα κοιτάξω τον θερμοστάτη (Ηλεκτρικός και νερού- τί σημαίνει αυτό κ. Αντώνη; 2 θερμοστάτες έχει και τη βαλβίδα με την καλωδίωση του βεντιλατέρ αν ανάβει και πότε ανάβει.
Σχετικά με την εξαέρωση για να κυκλοφορεί καλύτερα το ψυκτικό, θέλω να ρωτήσω κάτι ακόμη. Τί είναι αυτό που το κάνει να κινείται-κυκλοφορεί; υπάρχει αντλία νερού; μήπως είναι εκεί το πρόβλημα;
Ελπίζω να μην είμαι άτυχος... -
Κατι ακομα που ξεχασα να αναφερω.
Ειχα αδειασει τα νερα για κανα τριμηνο απτην μηχανη,δεν ξερω αν λεει κατι.
Επισης να πω οτι δεν εχω προβλημα με το να μου πεταει τα νερα εξω απτο δοχειο.Ερωτησις.
Ποσο καιρο δινεις στην μηχανη και αν οπως λες ειναι φλαντζα ποια θα ειναι η συνεχεια;
Θα συνεχισουν να αυξανονται οι φυσσαλιδες;
Τι θα γινει; -
Ο χρήστης XENO έγραψε:
κ. Αντώνη δεν είναι πρωταπριλιάτικο. Δεν αστειεύομαι με την κυρία.
Θα τα κοιτάξω όλα στο συνεργείο. Όμως πριν, αύριο πρωί-πρωί, όμως θα κοιτάξω την τάπα των λαδιών για μαγιονέζα (νερά στα λάδια-που λέει ο Αντώνης). Επίσης μέχρι τώρα στα νερά δεν είδα λάδια.
Όταν έκανα τον έλεγχο στο συνεργείο για διαρροή το είχανε συμπιέσει(τρομπάρει) και δεν είχε πρόβλημα.
Θα κοιτάξω τον θερμοστάτη (Ηλεκτρικός και νερού- τί σημαίνει αυτό κ. Αντώνη; 2 θερμοστάτες έχει και τη βαλβίδα με την καλωδίωση του βεντιλατέρ αν ανάβει και πότε ανάβει.
Σχετικά με την εξαέρωση για να κυκλοφορεί καλύτερα το ψυκτικό, θέλω να ρωτήσω κάτι ακόμη. Τί είναι αυτό που το κάνει να κινείται-κυκλοφορεί; υπάρχει αντλία νερού; μήπως είναι εκεί το πρόβλημα;
Ελπίζω να μην είμαι άτυχος...
Δεν έχει καμία σχέση η πίεση για διαρροή στους σωλήνες και ψυγείο, από αυτήν που βγάζει ο κύλινδρος στην περίπτωση φλάντζας.
Λέγοντας ηλεκτρικός θερμοστάτης, εννοώ την ηλεκτρική βαλβίδα του βεντιλατέρ, θερμοστάτης ηλεκτρικός είναι.
Η 190 δεν εξαερώνετε. Μα η λύση του συναδέλφου είναι μοναδική……
Α. -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Κατι ακομα που ξεχασα να αναφερω.
Ειχα αδειασει τα νερα για κανα τριμηνο απτην μηχανη,δεν ξερω αν λεει κατι.
Επισης να πω οτι δεν εχω προβλημα με το να μου πεταει τα νερα εξω απτο δοχειο.Ερωτησις.
Ποσο καιρο δινεις στην μηχανη και αν οπως λες ειναι φλαντζα ποια θα ειναι η συνεχεια;
Θα συνεχισουν να αυξανονται οι φυσσαλιδες;
Τι θα γινει;
Χρηστάκι μου, δεν αδειάζουμε πότε τα υγρά από το σύστημα, μάλιστα για 3 μήνες!!!!....
Σκουριάζει η επιφάνεια που τρίβετε το κάρβουνο στεγανοποίησης και καταστρέφετε.
Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις ακινησία τον χειμώνα, μπούρδαρε του ένα δυο μπουκάλια πράσινο οινόπνευμα, και τύλιξε την μηχανή με εφημερίδες!.
Και έχεις πρόβλημα όταν σου πετάει τα υγρά απέξω…..
Όταν διαπιστωθεί φλάντζα, άμεσα πρέπει να φτιαχτεί.
Μα θα παρακαλέσω να μου αναφέρετε μάρκα μοντέλο χρονολογία, για να είμαι θετικότερος συμβουλεύοντας. Όπως και αφού το φτιάξετε να με ενημερώνετε, για να τσεκάρω έτι περισσότερο της τηλεσυμβουλές μου!!!!!!......
Α. -
ok το δικό μου είναι mercedes w201 (190E) 1.8 του 1991. Πάω σε συνεργείο το συντομότερο και αναφέρω διάγνωση και πρόοδο εργασιών.
-
Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.
viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362
-
κοίταξα στο δείκτη και στην τάπα λαδιού και δεν είδα τίποτε από μαγιονέζα, μόνο καθαρό λαδάκι και καθαρό τον κινητήρα μέσα. Ελπίζω να βλέπω όντως καλά την κατάσταση. Αύριο στο συνεργείο.
-
Νεώτερα (αναφέρω κ. Αντώνη): αλλαγή της βαλβίδας του θερμοστάτη και της τάπας του δοχείου ψυκτικού υγρού, η οποία δεν κρατούσε πλέον πίεση και έτσι ξεκινούσε η έξοδος των νερών από την υπερχείλιση.
Ελπίζω να λήξει τόσο απλά.
YΓ. δεν είδε τίποτε κακό στα λάδια και στα νερά. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362
Δέν είδα κάποιον να ειρωνεύεται στο link που έβαλες
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Νεώτερα (αναφέρω κ. Αντώνη): αλλαγή της βαλβίδας του θερμοστάτη και της τάπας του δοχείου ψυκτικού υγρού, η οποία δεν κρατούσε πλέον πίεση και έτσι ξεκινούσε η έξοδος των νερών από την υπερχείλιση.
Ελπίζω να λήξει τόσο απλά.
YΓ. δεν είδε τίποτε κακό στα λάδια και στα νερά.
Με μεγάλη μου χαρά, είδα ότι καθάρισες οικονομικά!.
Πάντως να γνωρίζετε όλοι, ότι αυτά που σου άλλαξε ο συνάδελφος, ανήκουν στην κατηγορία των αναλωσίμων, και πρέπει να τα προβλέπουμε!.
Σίγουρα μερικά χιλιόμετρα προσεκτικά, για καρατσεκαρισμά ότι ήταν μόνον αυτά, και μετά βούρ στον πατσά!!!!!!.....
Να είσαι καλά
Αντώνης. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.
viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362
Δέν είδα κάποιον να ειρωνεύεται στο link που έβαλες
Μάλιστα ούτε και εγώ είδα κάτι τέτοιο!.
Αλώστε φίλε 80, ο φίλος 21, είναι τόσο ακριβής, και γράφει τόσο εμπεριστατωμένα, που εάν παρατήρησες όταν γράφει, θεωρώ άνευ αντικειμένου να γράψω!!!!!.....99%!.
Το δεύτερο τσεκάρισμα (δεν λέω σφίξιμο) το κάνω στα 1000 μαζί με αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού, για να απομακρυνθούν οι κόλες και μερικά άλλα.
Όταν η εργασία ‘φλάντζα’ έχει πραγματοποιηθεί από εμένα, και στα μεγάλα service ξανά τσεκάρω.
Α. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362
Παναγιώτη αυτό για το σφίξιμο στο καπάκι δεν τους το ανέφερα στο συνεργείο. Θα το κάνω αργότερα, αφού βεβαιωθώ ότι όλα πλέον πάνε καλά με το σύστημα ψύξης.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.
viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362
Παναγιώτη αυτό για το σφίξιμο στο καπάκι δεν τους το ανέφερα στο συνεργείο. Θα το κάνω αργότερα, αφού βεβαιωθώ ότι όλα πλέον πάνε καλά με το σύστημα ψύξης.
Δεν ξανασφίγγουν φλάντζα με πρόβλημα, είναι ουτοπία, την αντικαθιστούν….
Μελέτησε την αλήθεια της γνωμάτευσης και εργασίας του συναδέλφου, και τα ξανά λέμε.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.
viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362
Παναγιώτη αυτό για το σφίξιμο στο καπάκι δεν τους το ανέφερα στο συνεργείο. Θα το κάνω αργότερα, αφού βεβαιωθώ ότι όλα πλέον πάνε καλά με το σύστημα ψύξης.
Δεν ξανασφίγγουν φλάντζα με πρόβλημα, είναι ουτοπία, την αντικαθιστούν….
Μελέτησε την αλήθεια της γνωμάτευσης και εργασίας του συναδέλφου, και τα ξανά λέμε.
Α.Από τον έλεγχο που έκανε ο συνάδελφος, δεν έδειξε τίποτε ότι έχει πρόβλημα η φλάντζα ή ότι τέλος πάντων τρέχει κάτι με το καπάκι. Απλά αναρωτιέμαι με βάση το κείμενο του 21quadra μήπως πρέπει να γίνει κι αυτή η διαδικασία προληπτικά.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Έτσι για να θυμόμαστε τα βασικά, όταν έγραφα παλαιότερα ότι τα καπάκια θέλουν κάθε 80.000 -100.000 χλμ επανασφίξιμο για να μην φτάνουμε στο σημείο αυτό, κάποιοι μηχανολόγοι - μηχανικοί του καφενείου με ειρωνεύτηκαν, μάλλον θα το ξανακάνουν, δεν πειράζει, τα δικά μου αυτοκίνητα 4 τον αριθμό χαίρουν άκρας υγείας από φλάτζα και όλα έχουν από 280.000 - 320.000 χλμ, το τούρμπο προχτές πέρασε τις 300.000 χλμ και έχει αλουμινένιο μπλόκ.
viewtopic.php?f=6&t=49004&p=2324362&hilit=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5#p2324362
Παναγιώτη αυτό για το σφίξιμο στο καπάκι δεν τους το ανέφερα στο συνεργείο. Θα το κάνω αργότερα, αφού βεβαιωθώ ότι όλα πλέον πάνε καλά με το σύστημα ψύξης.
Δεν ξανασφίγγουν φλάντζα με πρόβλημα, είναι ουτοπία, την αντικαθιστούν….
Μελέτησε την αλήθεια της γνωμάτευσης και εργασίας του συναδέλφου, και τα ξανά λέμε.
Α.Από τον έλεγχο που έκανε ο συνάδελφος, δεν έδειξε τίποτε ότι έχει πρόβλημα η φλάντζα ή ότι τέλος πάντων τρέχει κάτι με το καπάκι. Απλά αναρωτιέμαι με βάση το κείμενο του 21quadra μήπως πρέπει να γίνει κι αυτή η διαδικασία προληπτικά.
OXI. meta!.
A. -
Δύο ερωτήσεις για γνώστες:
Στο service manual του Lancer:
-
Στη σελίδα 35 του PDF (2-11 στην αρίθμηση του βιβλίου) αναφέρει τη διαδικασία αλλαγής παραφλού ανοίγοντας τη βίδα από το ψυγείο.
-
Στη σελίδα 36 (2-12) αναφέρει μία διαφορετική έκδοση της αλλαγής αντιψυκτικού που περιλαμβάνει αφαίρεση του παραφλού όχι μόνο από το ψυγείο αλλά και από το μπλοκ του κινητήρα ανοίγοντας άλλη μία βίδα. Μάλιστα σε αυτή την έκδοση της αλλαγής παραφλού το γέμισμα γίνεται με ειδικό εργαλείο που κάνει εξαέρωση.
Οι ερωτήσεις μου είναι:
-
Πότε πρέπει να γίνεται η πρώτη διαδικασία και πότε η δεύτερη;
-
Στην πρώτη διαδικασία το παραφλού ρίχνεται στο αυτοκίνητο κατευθείαν από το μπιτόνι. Στη δεύτερη όπου αδειάζεται και το μπλοκ γίνεται χρήση του εργαλείου εξαέρωσης. Είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιηθεί αυτό το εργαλείο ή η χρήση μπορεί να παραληφθεί;
-
-
αφού περάσαν λίγες μέρες από την επίσκεψη στο συνεργείο για την επίλυση της δυσλειτουργίας στο σύστημα ψύξης της 190Ε, αναφέρω ότι δεν έχω απώλεια ψυκτικού υγρού και ότι το βεντιλατέρ δουλεύει κανονικά. Μάλλον έληξε εδώ (και φτηνά) το θέμα, με την αντικατάσταση της βαλβίδας του θερμοστάτη και την τάπα του δοχείου ψυκτικού υγρού.
Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες και τις συμβουλές.
Παραφλού στο ψυγείο