Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Group B - Τότε και τώρα!
    1. Home
    2. WRC
    3. Group B - Τότε και τώρα!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    WRC
    33
    99
    189
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sp0 last edited by

      Οι εκδηλώσεις του είδους θα είναι πριβέ φαίνεται....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsilis last edited by

        Έτσι κατάλαβα και εγώ....μεταξύ μας να χαιρόμαστε,μην μας πάρει και κανά μάτι και χρειαστούμε το Χορταρέα για ξεμάτιασμα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astrakitcar last edited by

          και οι σημερινοι οδηγοι παραπονιουνταν για ελειψη δυναμης...

          θυμαμαι o carlos και ο mcrae να το λενε συχνα πυκνα σε δηλωσεις τους για μεγαλυτερη διαμετρο στον περιοριστη ισχυος .

          αλλα και σημερα που ολα παιζονται στο δευτερολεπτο τα πραγματα ειναι εξισου δυσκολα οσο αφορα τον ανταγωνισμο..τοτε αν ειχες καλο μοτερ ησουν πρωτος..επισης τα εργοστασια ειχαν χαοτικες διαφορες οσο αφορα το τμημα ερευνας και αναπτυξης...

          επισης μην νομιζετε οτι το να οδηγεις ενα peugeot 306 maxi στα 290 αλογα με κινηση σε δυο τροχους ειναι λιγοτερο κουραστικο και επικινδυνο απο ενα τετρακινητο των 500+ αλογων...αλλο πραγμα η τετρακινηση και το ζυγισμα (ειχαν μεγαλη υστερηση lag,και αυτο ηταν το προβλημα τους),και αλλο πραγμα να φρεναρεις οπως ειπε ο delecour οταν τον ρωτησε η Παπαμιχαηλ σε συνεντευξη με ενα maxi...καθε φορα ειπε ολο το πισω μερος πηγαινε δεξια αριστερα οταν παταγε φρενο...το maxi ειχε μεγαλα πισω φρενα και δυνατα οποτε ειχε ενα νεκρο πισω μερος συνεχεια..η συγκριση ηταν μεταξη WRC FORD ΕSCORT και maxi 306...

          στην ασφαλτο ενα σημερινο WRC ειναι αιωνες μπροστα σε στριψιμο και καλυτερο χρονο ειδικης...ενα δυνατο μοτερ δεν ειναι το παν σε ενα αγωνιστικο αυτοκινητο...
          μια formula 1 χρειαζεται πακετο πολλων πραγματων για να παει καλα,αναρτηση,λαστιχα,οδηγος,αεροδυναμικη,αξιοπιστια,και μοτερ...

          ranioti for ever...το θεαμα που προσφερε ο τυπος με τα clio ειναι φανταστικο!!!ενας gentleman των αγωνων!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            reddragon last edited by

            Οτι και να λεμε για τα σημερινα WRC

            μια απο τις καλυτερες μερες της ζωης μου ηταν στην Αγγλια
            CASTLE COMBE gr B action day..

            ηταν απλα εξωκοσμη εμπειρια..
            το engineering που ειχαν αυτα τα αυτοκινητα για εκεινη την εποχη
            ηταν απλα ονειρικο. Καλα τα ηλεκτρονικα αλλα..
            Επισης ενδιαμεσος σε ενα τοπικο ραλλυ στην Ουαλια ειδα πλοηγο ενα quattro κοντο οδηγημενο απο ενα γερουλι λυσαλεα και επαθα ΣΟΚ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rallye40 last edited by

              Για να θυμηθούν οι παλιότεροι (αν έχουν ξεχάσει) και για να δουν οι νέοι τι έχουν χάσει

              Youtube Video

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vlasis-b last edited by

                να και ενα θεμα που αξιζει, αυτες ηταν εποχες ,αυτα ηταν αγωνιστικα αυτοκινητα ,τι να πω the golden era of rallying
                μακαρι να ειχα προλαβει το group b μακαρι να μπορουσα να δω απο κοντα αυτα τα αυτοκινητα τερατα που ηταν κατι σαν formula 1για τα βουνα .
                δεν ξερω αν συμφωνειτε μαζι μου αλλα το wrc ειναι για παιδακια και για βλακες πχ ken block απο την αλλη το group b ηταν για αντρες τα αμαξια του γκρουπ ηταν 20+ χρονια μπροστα απο την εποχη τους και αν το σκεφτητε την τεχνολογια απο το group χρησιμοποιουν και τα σημερινα wrc, ακομη οι οδηγοι του γκρουπ ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ οδηγοι οχι σαν τα τσουτσεκια του wrc πχ ken block .
                θα μπορουσα να γραφω μερες για το group b, μπορω να πω το εχω σπουδασει γιατι το group b ειναι ο λογος που λατρευω τα αυτοκινητα και να ξερετε το ολο concept του group b δεν σταματησε απο τον αδικο χαμο του henri toivonen, αλλα απο το γεγονος οτι τα αυτοκινητα ηταν ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ too fast to race, αυτο και μονο τα λεει ολα

                ΜΑΚΑΡΙ ΤΟ GROYP B ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΞΑΝΑ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cmarin last edited by

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sarantis-l last edited by

                    O Rohrl με το Audi S1 στις μέρες μας...

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Lancia S4 σε rally show

                      http://monzarace.tv/it/APan1lW/History/ ... rally-show

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yugo_para_siempre last edited by

                        Φανταστικο το βιντεο με τον Andreucci και την S4.

                        Οσα χρονια και αν παιρνουν αυτο το αμαξι καθε φορα καθηλωνει το βλεμμα. Εντυπωσιακα ασχημο-ομορφο, εντυπωσιακα κακο, εντυπωσιακα σκοτεινο... Αμαξαρα απο καθε αποψη.

                        https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          thanosziozias last edited by

                          ...δυστυχώς όχι 'Campione del Mondo rally 1986' όμως...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Y
                            yugo_para_siempre last edited by

                            Αλλη αμαξαρα, κουκλα ονειρικη... Εδω φορωντας ασφαλτινες ζαντες με 'πιατα' στο ιστορικο Rally San Remo 2012. Νομιζω οτι οι εργοστατιακες 037 πρεπει να τις φορεσαν ελαχιστες φορες, σιγουρα εχω δει πλανα απο το San Remo 1985, αλλα δε θυμαμαι αλλου.

                            http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=83051

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanosziozias last edited by

                              αν θυμάμαι καλά τα 'τάσια' τα φόρεσε πρώτα η integrale το'88 και πριν λίγο η s4

                              Προσπαθώ να θυμηθώ την 037 άλλα δεν...
                              Σίγουρα η φωτογραφία δεν είναι από san remo του 85.

                              Για ανέβασε τίποτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dim8 last edited by

                                Ο χρήστης thanosziozias έγραψε:
                                αν θυμάμαι καλά τα 'τάσια' τα φόρεσε πρώτα η integrale το'88 και πριν λίγο η s4

                                Προσπαθώ να θυμηθώ την 037 άλλα δεν...
                                Σίγουρα η φωτογραφία δεν είναι από san remo του 85.

                                Για ανέβασε τίποτα.

                                και εγω δεν θυμαμαι ποτε εργοστασιακη 037 με τασια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • Y
                                  yugo_para_siempre last edited by

                                  Lancia 037, Toivonen-Piironen, Σαν Ρεμο 1985.

                                  http://1.bp.blogspot.com/-LZV6_lmyq0E/T ... 812%29.jpg

                                  Να και τα 'πιατα'... Επισης μπορειτε να τα δειτε και σε πλανα απο τα ασφαλτινα μερη του ραλυ στο youtube.

                                  Καλα οσο για την S4 τα ειχε σχεδον ξεσκισει, σε Μοντε, Κορσικη και Σαν Ρεμο 1986 σχεδον ολα τα 'καθαρα' ασφαλτινα πλανα ειναι με 'πιατα' που την εκαναν ακομα πιο κακια-αγρια-σκοτεινη-τρομακτικη.

                                  Κατι αλλο, ειχα δει σε ενα site για την 037 οτι εκαναν μετρησεις επιδοσεων και οι πετυχε 0-100: 4.8 κ' 0-160: 10.1 . Οι αντιστοιχοι χρονοι για μια F430 F1 που εχουν ιδια κιλα/ιππο (960/325 περιπου= 1450/490 περιπου= 2.95) ειναι 0-100: 4 κ' 0-160: 8.5 .

                                  Αν λαβουμε ως δεδομενα οτι η F430 κανει πιο καλη εκκινηση, εχει πιο σωστη κλιμακωση-κανει λιγοτερες αλλαγες, το κιβωτιο F1 κανει τις τελευταιες αστραπιαια και οτι λογικα δεν ταλαιπωρησαν παρα πολυ τη 037 τοτε η διαφορα των 8 δεκατων στο 0-100 φανταζει εως ενoς βαθμου λογικη. Πιστευω ομως οτι η αυξηση της στα 1.6 δευτερα για το 0-160 ειναι αρκετη και δε νομιζω οτι δικαιολογειται μονο απο τους παραπανω λογους ουτε απο το γεγονος οτι οσο αυξανονται τα χιλιομετρα μετραει πιο πολυ η καθαρη ιπποδυναμη και οχι τα κιλα/ιππο. Μαλλον ηταν ιδιαιτερα χαλαροι οι δοκιμαστες και πιστευω πως με πιο μακρια κλιμακωση, οριακες εκκινησεις και αλλαγες η καλλιγραμμη γηραια ιταλιδα θα εκανα χρονους 0-100: 4.5 και 0-160: 9.3 περιπου.

                                  Η ερωτηση λοιπον ειναι η εξης, ασκοπη και καθαρα υποθετικη, αλλα τροφη για κουβεντα. Εφοσον οι επιδοσεις τους ειναι κοντινες και μιλαμε για δυο κεντρομηχανα πισωκινητα κουπε, πιστευετε οτι σε μια κλασικη ασφαλτινη ειδικη Μοντε-Κορσικης-Σαν Ρεμο η γιαγια θα μπορουσε να κοντραρει ή και να ξεπερασει τη σχετικα νεα F430 με τα δυο αυτοκινητα να φορανε ιδια λαστιχα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    thanosziozias last edited by

                                    Σωστός!!
                                    Πολύ ωραία παρατήρηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tryphon last edited by

                                      Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:

                                      Κατι αλλο, ειχα δει σε ενα site για την 037 οτι εκαναν μετρησεις επιδοσεων και οι πετυχε 0-100: 4.8 κ' 0-160: 10.1 . Οι αντιστοιχοι χρονοι για μια F430 F1 που εχουν ιδια κιλα/ιππο (960/325 περιπου= 1450/490 περιπου= 2.95) ειναι 0-100: 4 κ' 0-160: 8.5 .

                                      Αν λαβουμε ως δεδομενα οτι η F430 κανει πιο καλη εκκινηση, εχει πιο σωστη κλιμακωση-κανει λιγοτερες αλλαγες, το κιβωτιο F1 κανει τις τελευταιες αστραπιαια και οτι λογικα δεν ταλαιπωρησαν παρα πολυ τη 037 τοτε η διαφορα των 8 δεκατων στο 0-100 φανταζει εως ενoς βαθμου λογικη. Πιστευω ομως οτι η αυξηση της στα 1.6 δευτερα για το 0-160 ειναι αρκετη και δε νομιζω οτι δικαιολογειται μονο απο τους παραπανω λογους ουτε απο το γεγονος οτι οσο αυξανονται τα χιλιομετρα μετραει πιο πολυ η καθαρη ιπποδυναμη και οχι τα κιλα/ιππο. Μαλλον ηταν ιδιαιτερα χαλαροι οι δοκιμαστες και πιστευω πως με πιο μακρια κλιμακωση, οριακες εκκινησεις και αλλαγες η καλλιγραμμη γηραια ιταλιδα θα εκανα χρονους 0-100: 4.5 και 0-160: 9.3 περιπου.

                                      Η ερωτηση λοιπον ειναι η εξης, ασκοπη και καθαρα υποθετικη, αλλα τροφη για κουβεντα. Εφοσον οι επιδοσεις τους ειναι κοντινες και μιλαμε για δυο κεντρομηχανα πισωκινητα κουπε, πιστευετε οτι σε μια κλασικη ασφαλτινη ειδικη Μοντε-Κορσικης-Σαν Ρεμο η γιαγια θα μπορουσε να κοντραρει ή και να ξεπερασει τη σχετικα νεα F430 με τα δυο αυτοκινητα να φορανε ιδια λαστιχα;

                                      Όχι να κοντράρει η και να ξεπεράσει, να την αφήσει χιλιόμετρα πίσω. Το βάρος κυρίως (τουλάχιστον 600 κιλά λιγότερα) και οι αγωνιστικές αναρτήσεις δεν αφήνουν καμία ελπίδα στην F430.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dim8 last edited by

                                        Ο χρήστης tryphon έγραψε:

                                        Κατι αλλο, ειχα δει σε ενα site για την 037 οτι εκαναν μετρησεις επιδοσεων και οι πετυχε 0-100: 4.8 κ' 0-160: 10.1 . Οι αντιστοιχοι χρονοι για μια F430 F1 που εχουν ιδια κιλα/ιππο (960/325 περιπου= 1450/490 περιπου= 2.95) ειναι 0-100: 4 κ' 0-160: 8.5 .

                                        Αν λαβουμε ως δεδομενα οτι η F430 κανει πιο καλη εκκινηση, εχει πιο σωστη κλιμακωση-κανει λιγοτερες αλλαγες, το κιβωτιο F1 κανει τις τελευταιες αστραπιαια και οτι λογικα δεν ταλαιπωρησαν παρα πολυ τη 037 τοτε η διαφορα των 8 δεκατων στο 0-100 φανταζει εως ενoς βαθμου λογικη. Πιστευω ομως οτι η αυξηση της στα 1.6 δευτερα για το 0-160 ειναι αρκετη και δε νομιζω οτι δικαιολογειται μονο απο τους παραπανω λογους ουτε απο το γεγονος οτι οσο αυξανονται τα χιλιομετρα μετραει πιο πολυ η καθαρη ιπποδυναμη και οχι τα κιλα/ιππο. Μαλλον ηταν ιδιαιτερα χαλαροι οι δοκιμαστες και πιστευω πως με πιο μακρια κλιμακωση, οριακες εκκινησεις και αλλαγες η καλλιγραμμη γηραια ιταλιδα θα εκανα χρονους 0-100: 4.5 και 0-160: 9.3 περιπου.

                                        Η ερωτηση λοιπον ειναι η εξης, ασκοπη και καθαρα υποθετικη, αλλα τροφη για κουβεντα. Εφοσον οι επιδοσεις τους ειναι κοντινες και μιλαμε για δυο κεντρομηχανα πισωκινητα κουπε, πιστευετε οτι σε μια κλασικη ασφαλτινη ειδικη Μοντε-Κορσικης-Σαν Ρεμο η γιαγια θα μπορουσε να κοντραρει ή και να ξεπερασει τη σχετικα νεα F430 με τα δυο αυτοκινητα να φορανε ιδια λαστιχα;

                                        Όχι να κοντράρει η και να ξεπεράσει, να την αφήσει χιλιόμετρα πίσω. Το βάρος κυρίως (τουλάχιστον 600 κιλά λιγότερα) και οι αγωνιστικές αναρτήσεις δεν αφήνουν καμία ελπίδα στην F430.

                                        πως εισαι τοσο σιγουρος? για αναλυσε μας τον ισχυρισμο σου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tryphon last edited by

                                          600 κιλά λιγότερα + κοντό κιβώτιο + ανάρτηση σε uniball = Θάνατος F430 σε δρόμους του Montecarlo.
                                          Η πίστα είναι άλλο πράγμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dim8 last edited by

                                            μπσαγμενη αναλυση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr