-
Οι εκδηλώσεις του είδους θα είναι πριβέ φαίνεται....
-
Έτσι κατάλαβα και εγώ....μεταξύ μας να χαιρόμαστε,μην μας πάρει και κανά μάτι και χρειαστούμε το Χορταρέα για ξεμάτιασμα!
-
και οι σημερινοι οδηγοι παραπονιουνταν για ελειψη δυναμης...
θυμαμαι o carlos και ο mcrae να το λενε συχνα πυκνα σε δηλωσεις τους για μεγαλυτερη διαμετρο στον περιοριστη ισχυος .
αλλα και σημερα που ολα παιζονται στο δευτερολεπτο τα πραγματα ειναι εξισου δυσκολα οσο αφορα τον ανταγωνισμο..τοτε αν ειχες καλο μοτερ ησουν πρωτος..επισης τα εργοστασια ειχαν χαοτικες διαφορες οσο αφορα το τμημα ερευνας και αναπτυξης...
επισης μην νομιζετε οτι το να οδηγεις ενα peugeot 306 maxi στα 290 αλογα με κινηση σε δυο τροχους ειναι λιγοτερο κουραστικο και επικινδυνο απο ενα τετρακινητο των 500+ αλογων...αλλο πραγμα η τετρακινηση και το ζυγισμα (ειχαν μεγαλη υστερηση lag,και αυτο ηταν το προβλημα τους),και αλλο πραγμα να φρεναρεις οπως ειπε ο delecour οταν τον ρωτησε η Παπαμιχαηλ σε συνεντευξη με ενα maxi...καθε φορα ειπε ολο το πισω μερος πηγαινε δεξια αριστερα οταν παταγε φρενο...το maxi ειχε μεγαλα πισω φρενα και δυνατα οποτε ειχε ενα νεκρο πισω μερος συνεχεια..η συγκριση ηταν μεταξη WRC FORD ΕSCORT και maxi 306...
στην ασφαλτο ενα σημερινο WRC ειναι αιωνες μπροστα σε στριψιμο και καλυτερο χρονο ειδικης...ενα δυνατο μοτερ δεν ειναι το παν σε ενα αγωνιστικο αυτοκινητο...
μια formula 1 χρειαζεται πακετο πολλων πραγματων για να παει καλα,αναρτηση,λαστιχα,οδηγος,αεροδυναμικη,αξιοπιστια,και μοτερ...ranioti for ever...το θεαμα που προσφερε ο τυπος με τα clio ειναι φανταστικο!!!ενας gentleman των αγωνων!
-
Οτι και να λεμε για τα σημερινα WRC
μια απο τις καλυτερες μερες της ζωης μου ηταν στην Αγγλια
CASTLE COMBE gr B action day..ηταν απλα εξωκοσμη εμπειρια..
το engineering που ειχαν αυτα τα αυτοκινητα για εκεινη την εποχη
ηταν απλα ονειρικο. Καλα τα ηλεκτρονικα αλλα..
Επισης ενδιαμεσος σε ενα τοπικο ραλλυ στην Ουαλια ειδα πλοηγο ενα quattro κοντο οδηγημενο απο ενα γερουλι λυσαλεα και επαθα ΣΟΚ. -
Για να θυμηθούν οι παλιότεροι (αν έχουν ξεχάσει) και για να δουν οι νέοι τι έχουν χάσει
-
να και ενα θεμα που αξιζει, αυτες ηταν εποχες ,αυτα ηταν αγωνιστικα αυτοκινητα ,τι να πω the golden era of rallying
μακαρι να ειχα προλαβει το group b μακαρι να μπορουσα να δω απο κοντα αυτα τα αυτοκινητα τερατα που ηταν κατι σαν formula 1για τα βουνα .
δεν ξερω αν συμφωνειτε μαζι μου αλλα το wrc ειναι για παιδακια και για βλακες πχ ken block απο την αλλη το group b ηταν για αντρες τα αμαξια του γκρουπ ηταν 20+ χρονια μπροστα απο την εποχη τους και αν το σκεφτητε την τεχνολογια απο το group χρησιμοποιουν και τα σημερινα wrc, ακομη οι οδηγοι του γκρουπ ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ οδηγοι οχι σαν τα τσουτσεκια του wrc πχ ken block .
θα μπορουσα να γραφω μερες για το group b, μπορω να πω το εχω σπουδασει γιατι το group b ειναι ο λογος που λατρευω τα αυτοκινητα και να ξερετε το ολο concept του group b δεν σταματησε απο τον αδικο χαμο του henri toivonen, αλλα απο το γεγονος οτι τα αυτοκινητα ηταν ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ too fast to race, αυτο και μονο τα λεει ολαΜΑΚΑΡΙ ΤΟ GROYP B ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΞΑΝΑ
-
-
-
Lancia S4 σε rally show
http://monzarace.tv/it/APan1lW/History/ ... rally-show
-
Φανταστικο το βιντεο με τον Andreucci και την S4.
Οσα χρονια και αν παιρνουν αυτο το αμαξι καθε φορα καθηλωνει το βλεμμα. Εντυπωσιακα ασχημο-ομορφο, εντυπωσιακα κακο, εντυπωσιακα σκοτεινο... Αμαξαρα απο καθε αποψη.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
-
...δυστυχώς όχι 'Campione del Mondo rally 1986' όμως...
-
Αλλη αμαξαρα, κουκλα ονειρικη... Εδω φορωντας ασφαλτινες ζαντες με 'πιατα' στο ιστορικο Rally San Remo 2012. Νομιζω οτι οι εργοστατιακες 037 πρεπει να τις φορεσαν ελαχιστες φορες, σιγουρα εχω δει πλανα απο το San Remo 1985, αλλα δε θυμαμαι αλλου.
-
αν θυμάμαι καλά τα 'τάσια' τα φόρεσε πρώτα η integrale το'88 και πριν λίγο η s4
Προσπαθώ να θυμηθώ την 037 άλλα δεν...
Σίγουρα η φωτογραφία δεν είναι από san remo του 85.Για ανέβασε τίποτα.
-
Ο χρήστης thanosziozias έγραψε:
αν θυμάμαι καλά τα 'τάσια' τα φόρεσε πρώτα η integrale το'88 και πριν λίγο η s4Προσπαθώ να θυμηθώ την 037 άλλα δεν...
Σίγουρα η φωτογραφία δεν είναι από san remo του 85.Για ανέβασε τίποτα.
και εγω δεν θυμαμαι ποτε εργοστασιακη 037 με τασια.
-
Lancia 037, Toivonen-Piironen, Σαν Ρεμο 1985.
http://1.bp.blogspot.com/-LZV6_lmyq0E/T ... 812%29.jpg
Να και τα 'πιατα'... Επισης μπορειτε να τα δειτε και σε πλανα απο τα ασφαλτινα μερη του ραλυ στο youtube.
Καλα οσο για την S4 τα ειχε σχεδον ξεσκισει, σε Μοντε, Κορσικη και Σαν Ρεμο 1986 σχεδον ολα τα 'καθαρα' ασφαλτινα πλανα ειναι με 'πιατα' που την εκαναν ακομα πιο κακια-αγρια-σκοτεινη-τρομακτικη.
Κατι αλλο, ειχα δει σε ενα site για την 037 οτι εκαναν μετρησεις επιδοσεων και οι πετυχε 0-100: 4.8 κ' 0-160: 10.1 . Οι αντιστοιχοι χρονοι για μια F430 F1 που εχουν ιδια κιλα/ιππο (960/325 περιπου= 1450/490 περιπου= 2.95) ειναι 0-100: 4 κ' 0-160: 8.5 .
Αν λαβουμε ως δεδομενα οτι η F430 κανει πιο καλη εκκινηση, εχει πιο σωστη κλιμακωση-κανει λιγοτερες αλλαγες, το κιβωτιο F1 κανει τις τελευταιες αστραπιαια και οτι λογικα δεν ταλαιπωρησαν παρα πολυ τη 037 τοτε η διαφορα των 8 δεκατων στο 0-100 φανταζει εως ενoς βαθμου λογικη. Πιστευω ομως οτι η αυξηση της στα 1.6 δευτερα για το 0-160 ειναι αρκετη και δε νομιζω οτι δικαιολογειται μονο απο τους παραπανω λογους ουτε απο το γεγονος οτι οσο αυξανονται τα χιλιομετρα μετραει πιο πολυ η καθαρη ιπποδυναμη και οχι τα κιλα/ιππο. Μαλλον ηταν ιδιαιτερα χαλαροι οι δοκιμαστες και πιστευω πως με πιο μακρια κλιμακωση, οριακες εκκινησεις και αλλαγες η καλλιγραμμη γηραια ιταλιδα θα εκανα χρονους 0-100: 4.5 και 0-160: 9.3 περιπου.
Η ερωτηση λοιπον ειναι η εξης, ασκοπη και καθαρα υποθετικη, αλλα τροφη για κουβεντα. Εφοσον οι επιδοσεις τους ειναι κοντινες και μιλαμε για δυο κεντρομηχανα πισωκινητα κουπε, πιστευετε οτι σε μια κλασικη ασφαλτινη ειδικη Μοντε-Κορσικης-Σαν Ρεμο η γιαγια θα μπορουσε να κοντραρει ή και να ξεπερασει τη σχετικα νεα F430 με τα δυο αυτοκινητα να φορανε ιδια λαστιχα;
-
Σωστός!!
Πολύ ωραία παρατήρηση. -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Κατι αλλο, ειχα δει σε ενα site για την 037 οτι εκαναν μετρησεις επιδοσεων και οι πετυχε 0-100: 4.8 κ' 0-160: 10.1 . Οι αντιστοιχοι χρονοι για μια F430 F1 που εχουν ιδια κιλα/ιππο (960/325 περιπου= 1450/490 περιπου= 2.95) ειναι 0-100: 4 κ' 0-160: 8.5 .
Αν λαβουμε ως δεδομενα οτι η F430 κανει πιο καλη εκκινηση, εχει πιο σωστη κλιμακωση-κανει λιγοτερες αλλαγες, το κιβωτιο F1 κανει τις τελευταιες αστραπιαια και οτι λογικα δεν ταλαιπωρησαν παρα πολυ τη 037 τοτε η διαφορα των 8 δεκατων στο 0-100 φανταζει εως ενoς βαθμου λογικη. Πιστευω ομως οτι η αυξηση της στα 1.6 δευτερα για το 0-160 ειναι αρκετη και δε νομιζω οτι δικαιολογειται μονο απο τους παραπανω λογους ουτε απο το γεγονος οτι οσο αυξανονται τα χιλιομετρα μετραει πιο πολυ η καθαρη ιπποδυναμη και οχι τα κιλα/ιππο. Μαλλον ηταν ιδιαιτερα χαλαροι οι δοκιμαστες και πιστευω πως με πιο μακρια κλιμακωση, οριακες εκκινησεις και αλλαγες η καλλιγραμμη γηραια ιταλιδα θα εκανα χρονους 0-100: 4.5 και 0-160: 9.3 περιπου.
Η ερωτηση λοιπον ειναι η εξης, ασκοπη και καθαρα υποθετικη, αλλα τροφη για κουβεντα. Εφοσον οι επιδοσεις τους ειναι κοντινες και μιλαμε για δυο κεντρομηχανα πισωκινητα κουπε, πιστευετε οτι σε μια κλασικη ασφαλτινη ειδικη Μοντε-Κορσικης-Σαν Ρεμο η γιαγια θα μπορουσε να κοντραρει ή και να ξεπερασει τη σχετικα νεα F430 με τα δυο αυτοκινητα να φορανε ιδια λαστιχα;
Όχι να κοντράρει η και να ξεπεράσει, να την αφήσει χιλιόμετρα πίσω. Το βάρος κυρίως (τουλάχιστον 600 κιλά λιγότερα) και οι αγωνιστικές αναρτήσεις δεν αφήνουν καμία ελπίδα στην F430.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Κατι αλλο, ειχα δει σε ενα site για την 037 οτι εκαναν μετρησεις επιδοσεων και οι πετυχε 0-100: 4.8 κ' 0-160: 10.1 . Οι αντιστοιχοι χρονοι για μια F430 F1 που εχουν ιδια κιλα/ιππο (960/325 περιπου= 1450/490 περιπου= 2.95) ειναι 0-100: 4 κ' 0-160: 8.5 .
Αν λαβουμε ως δεδομενα οτι η F430 κανει πιο καλη εκκινηση, εχει πιο σωστη κλιμακωση-κανει λιγοτερες αλλαγες, το κιβωτιο F1 κανει τις τελευταιες αστραπιαια και οτι λογικα δεν ταλαιπωρησαν παρα πολυ τη 037 τοτε η διαφορα των 8 δεκατων στο 0-100 φανταζει εως ενoς βαθμου λογικη. Πιστευω ομως οτι η αυξηση της στα 1.6 δευτερα για το 0-160 ειναι αρκετη και δε νομιζω οτι δικαιολογειται μονο απο τους παραπανω λογους ουτε απο το γεγονος οτι οσο αυξανονται τα χιλιομετρα μετραει πιο πολυ η καθαρη ιπποδυναμη και οχι τα κιλα/ιππο. Μαλλον ηταν ιδιαιτερα χαλαροι οι δοκιμαστες και πιστευω πως με πιο μακρια κλιμακωση, οριακες εκκινησεις και αλλαγες η καλλιγραμμη γηραια ιταλιδα θα εκανα χρονους 0-100: 4.5 και 0-160: 9.3 περιπου.
Η ερωτηση λοιπον ειναι η εξης, ασκοπη και καθαρα υποθετικη, αλλα τροφη για κουβεντα. Εφοσον οι επιδοσεις τους ειναι κοντινες και μιλαμε για δυο κεντρομηχανα πισωκινητα κουπε, πιστευετε οτι σε μια κλασικη ασφαλτινη ειδικη Μοντε-Κορσικης-Σαν Ρεμο η γιαγια θα μπορουσε να κοντραρει ή και να ξεπερασει τη σχετικα νεα F430 με τα δυο αυτοκινητα να φορανε ιδια λαστιχα;
Όχι να κοντράρει η και να ξεπεράσει, να την αφήσει χιλιόμετρα πίσω. Το βάρος κυρίως (τουλάχιστον 600 κιλά λιγότερα) και οι αγωνιστικές αναρτήσεις δεν αφήνουν καμία ελπίδα στην F430.
πως εισαι τοσο σιγουρος? για αναλυσε μας τον ισχυρισμο σου.
-
600 κιλά λιγότερα + κοντό κιβώτιο + ανάρτηση σε uniball = Θάνατος F430 σε δρόμους του Montecarlo.
Η πίστα είναι άλλο πράγμα. -
μπσαγμενη αναλυση.
Group B - Τότε και τώρα!