-
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί θέλω να ζητήσω τη γνώμη όσων γνωρίζουν, μιας και αποφάσισα πως πρέπει να κάνω αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου μου. Έχουμε και λέμε :
Μοντέλο : Mazda 2 1.5
Μετατροπές : Καμμία
Λάστιχα : ΤΟΥΟ 195/45/16Γενικά το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται μια χαρά με καλό σε αίσθηση τιμόνι και συμμετοχικό πίσω μέρος. Το πρόβλημα είναι κυρίως στην είσοδο της στροφής, σε στροφές 2ας-3ης, που αν δοκιμάσεις να κλείσεις νωρίς προς το άπεξ ή να το γυρίσεις, το νιώθεις να κάθεται στον εξωτερικό μπροστά τροχό και να .... μένει εκεί. Οι κλίσεις γενικά δεν είναι μεγάλες, ειδικά για τον θεατή απ' έξω. Αν ανοίξω τις γραμμές και δοκιμάσω πιο αργή είσοδο ή λιγότερο τιμόνι, βολεύεται καλύτερα (δεν βολεύομαι εγώ όμως ) αλλά κάποιες φορές έχω υποστροφή στη μέση της στροφής.
Επίσης σε απότομες αλλαγές πορείας (πχ εσάκια που δεν κόβονται ευθεία) καθυστερεί πολύ να αλλάξει κατεύθυνση, ειδικά τη 2η φορά. Εκεί νιώθω σαν να σκληραίνει κάπου στα μισά της διαδρομής η ανάρτηση.Σε ανοιχτές καμπές με μεγαλύτερη ταχύτητα το αυτοκίνητο είναι σταθερό (εντάξει γέρνει λίγο αλλά τίποτα τραγικό). Επίσης πρέπει να είναι πιο σκληρό πίσω ή φαίνεται έτσι γιατί εκεί έχει λιγότερο βάρος . Να συμπληρώσω επίσης πως στην έξοδο της στροφής δεν έχει πρόβλημα να βάλει τη δύναμη κάτω (φαντάζομαι λόγω μεγάλων για την ιπποδύναμή του ελαστικών).
Ρωτάω λοιπόν που πρέπει να επέμβω για να διορθώσω τα παραπάνω. Αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές ; Όλα τα παράπανω ;
Προσπάθησα όσο καλύτερα μπορούσα να περιγράψω το πρόβλημα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
-
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί θέλω να ζητήσω τη γνώμη όσων γνωρίζουν, μιας και αποφάσισα πως πρέπει να κάνω αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου μου. Έχουμε και λέμε :
Μοντέλο : Mazda 2 1.5
Μετατροπές : Καμμία
Λάστιχα : ΤΟΥΟ 195/45/16Γενικά το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται μια χαρά με καλό σε αίσθηση τιμόνι και συμμετοχικό πίσω μέρος. Το πρόβλημα είναι κυρίως στην είσοδο της στροφής, σε στροφές 2ας-3ης, που αν δοκιμάσεις να κλείσεις νωρίς προς το άπεξ ή να το γυρίσεις, το νιώθεις να κάθεται στον εξωτερικό μπροστά τροχό και να .... μένει εκεί. Οι κλίσεις γενικά δεν είναι μεγάλες, ειδικά για τον θεατή απ' έξω. Αν ανοίξω τις γραμμές και δοκιμάσω πιο αργή είσοδο ή λιγότερο τιμόνι, βολεύεται καλύτερα (δεν βολεύομαι εγώ όμως ) αλλά κάποιες φορές έχω υποστροφή στη μέση της στροφής.
Επίσης σε απότομες αλλαγές πορείας (πχ εσάκια που δεν κόβονται ευθεία) καθυστερεί πολύ να αλλάξει κατεύθυνση, ειδικά τη 2η φορά. Εκεί νιώθω σαν να σκληραίνει κάπου στα μισά της διαδρομής η ανάρτηση.Σε ανοιχτές καμπές με μεγαλύτερη ταχύτητα το αυτοκίνητο είναι σταθερό (εντάξει γέρνει λίγο αλλά τίποτα τραγικό). Επίσης πρέπει να είναι πιο σκληρό πίσω ή φαίνεται έτσι γιατί εκεί έχει λιγότερο βάρος . Να συμπληρώσω επίσης πως στην έξοδο της στροφής δεν έχει πρόβλημα να βάλει τη δύναμη κάτω (φαντάζομαι λόγω μεγάλων για την ιπποδύναμή του ελαστικών).
Ρωτάω λοιπόν που πρέπει να επέμβω για να διορθώσω τα παραπάνω. Αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές ; Όλα τα παράπανω ;
Προσπάθησα όσο καλύτερα μπορούσα να περιγράψω το πρόβλημα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
-
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί θέλω να ζητήσω τη γνώμη όσων γνωρίζουν, μιας και αποφάσισα πως πρέπει να κάνω αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου μου. Έχουμε και λέμε :
Μοντέλο : Mazda 2 1.5
Μετατροπές : Καμμία
Λάστιχα : ΤΟΥΟ 195/45/16Γενικά το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται μια χαρά με καλό σε αίσθηση τιμόνι και συμμετοχικό πίσω μέρος. Το πρόβλημα είναι κυρίως στην είσοδο της στροφής, σε στροφές 2ας-3ης, που αν δοκιμάσεις να κλείσεις νωρίς προς το άπεξ ή να το γυρίσεις, το νιώθεις να κάθεται στον εξωτερικό μπροστά τροχό και να .... μένει εκεί. Οι κλίσεις γενικά δεν είναι μεγάλες, ειδικά για τον θεατή απ' έξω. Αν ανοίξω τις γραμμές και δοκιμάσω πιο αργή είσοδο ή λιγότερο τιμόνι, βολεύεται καλύτερα (δεν βολεύομαι εγώ όμως ) αλλά κάποιες φορές έχω υποστροφή στη μέση της στροφής.
Επίσης σε απότομες αλλαγές πορείας (πχ εσάκια που δεν κόβονται ευθεία) καθυστερεί πολύ να αλλάξει κατεύθυνση, ειδικά τη 2η φορά. Εκεί νιώθω σαν να σκληραίνει κάπου στα μισά της διαδρομής η ανάρτηση.Σε ανοιχτές καμπές με μεγαλύτερη ταχύτητα το αυτοκίνητο είναι σταθερό (εντάξει γέρνει λίγο αλλά τίποτα τραγικό). Επίσης πρέπει να είναι πιο σκληρό πίσω ή φαίνεται έτσι γιατί εκεί έχει λιγότερο βάρος . Να συμπληρώσω επίσης πως στην έξοδο της στροφής δεν έχει πρόβλημα να βάλει τη δύναμη κάτω (φαντάζομαι λόγω μεγάλων για την ιπποδύναμή του ελαστικών).
Ρωτάω λοιπόν που πρέπει να επέμβω για να διορθώσω τα παραπάνω. Αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές ; Όλα τα παράπανω ;
Προσπάθησα όσο καλύτερα μπορούσα να περιγράψω το πρόβλημα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
-
Γενικά θεωρείται καλό πράμα να κάθεται εκεί, να είναι δηλαδή σταθερό και να αισθάνεσαι ότι μπορείς να πατήσεις επάνω του.
Αν το πίσω σου φαίνεται σκληρό και το μαλακώσεις θα γίνει λιγότερο συμμετοχικό....
Υπάρχει και η περίπτωση ο αδύναμος κρίκος να είσαι εσύ! Ίσως θα πρέπει εσύ να οδηγήσεις πιο σωστά το καλά ρυθμισμένο αυτοκίνητο παρά να πειράξεις το αυτοκίνητο.
Πάντως δηλώνω ότι όλα αυτά είναι υποθέσεις μια και δεν έχω ούτε τις γνώσεις ούτε την εμπειρία για να σε βοηθήσω.
Σίγουρα μπορείς να βελτιώσεις το αυτοκίνητο με κοϊλόβερ με ρυθμιζόμενα πιατέλα κλπ αλλά μόνο αν κάποιος μπορεί να τα ρυθμίσει καταλλήλως. Οπότε καλύτερα νομίζω να ξεκινήσεις από αλλαγές στην ευθυγράμμιση και αν δεν σου φτάσουν προχωράς παραπέρα.
Γενικά προσπάθησε να κάνεις μία μόνο τροποποίηση τη φορά ώστε να ξέρεις τι επέφερε ποια αλλαγή συμπεριφοράς. -
Δεν μιλάω για σταθερότητα, μιλάω για ...καθυστέρηση. Επίσης το πίσω δεν μ ενοχλεί όπως είναι.
Αυτό για την μια αλλαγή τη φορά το ήξερα. -
Γιατί δεν ακολουθείς το set-up του MPS ? Δεν σου αρέσει όπως είναι στημένο ?
Όπως το περιγράφεις χρειάζεσαι μπλοκέ διαφορικό, μετά οπωσδήποτε coilover και στα 4 σημεία, ( τρέχα να βρείς τη ρύθμιση τους ) γίνεται βέβαια αλλά είναι παίδεμα μεγάλο, και cornering balance, σίγουρα μπάρες θόλων εμπρός - πίσω κλπ
Τα φρένα σου θα χρειαστούν στη συνέχεια αναβάθμιση αφού θα φτάνεις στις στροφές με περισσότερα γιατί θα εμπιστεύεσαι το στήσιμο.
Aυτά σαν γενικότητες, για πιο ακριβείς λεπτομέρειες πρέπει να ψάξεις σε Αμερική μεριά, και στις γνωστές Ιαπωνικές βελτιωτικές, Custo, Tomei, HKS, κλπ.
Εσύ ξέρεις τι ακριβώς χρειάζεσαι, και τι χρήματα είσαι αποφασισμένος να διαθέσεις.
Όσο για το πίσω μέρος, τα παλαιότερα Mazda είχαν πίσω ανάρτηση σε στύλ τραπέζιο με μεγάλες ράβδους, αυτό το στήσιμο τους προσέδιδε χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης οπότε ναι, έμενε εκεί και δεν κουνιώτανε, αυτό σε άλλους άρεσε σε άλλους όχι, για τα καινούργια όπως το δικό σου δεν ξέρω, δεν έχω ασχοληθεί πως τα έχουν στήσει.
-
Το να μην 'στραμπουλάς' το αυτοκίνητο και να το οδηγείς με γραμμές το σκέφτηκες Γιάννη;
Προσωπικά έχω υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια στυλ 'Jenson Button'. Ίσα που κουνάω το τιμόνι. Μ' αρέσει πολύ σε σύγκριση με την ελληνορωμαϊκή που έριχνα παλιότερα.
-
Θελω να πιστεύω οτι δεν προσεξες οτι εχει το 2 και οχι το 3
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Θελω να πιστεύω οτι δεν προσεξες οτι εχει το 2 και οχι το 3Σε εμένα αναφέρεσαι ?
-
Ναι, υπάρχει 2 mps?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Ναι, υπάρχει 2 mps?Aδελφέ έχεις χάσει τεύχη με το συμπάθειο
http://autocarnet.blogspot.gr/2009/12/m ... mazda.html
-
Δεν ήξερα την ύπαρξη του. Ευχαριστώ για την Ενημέρωση. Ηρθε Ευρώπη;
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Γιατί δεν ακολουθείς το set-up του MPS ? Δεν σου αρέσει όπως είναι στημένο ?Όπως το περιγράφεις χρειάζεσαι μπλοκέ διαφορικό, μετά οπωσδήποτε coilover και στα 4 σημεία, ( τρέχα να βρείς τη ρύθμιση τους ) γίνεται βέβαια αλλά είναι παίδεμα μεγάλο, και cornering balance, σίγουρα μπάρες θόλων εμπρός - πίσω κλπ
Τα φρένα σου θα χρειαστούν στη συνέχεια αναβάθμιση αφού θα φτάνεις στις στροφές με περισσότερα γιατί θα εμπιστεύεσαι το στήσιμο.
Aυτά σαν γενικότητες, για πιο ακριβείς λεπτομέρειες πρέπει να ψάξεις σε Αμερική μεριά, και στις γνωστές Ιαπωνικές βελτιωτικές, Custo, Tomei, HKS, κλπ.
Εσύ ξέρεις τι ακριβώς χρειάζεσαι, και τι χρήματα είσαι αποφασισμένος να διαθέσεις.
Μάστορα, 2άρι έχω. MPS μόνο 6άρι και 3άρι υπάρχει. Αυτό που πόσταρες είναι προσπάθεια ιδιωτών, απ΄οσο ξέρω.
Αυτό που με απασχολεί είναι αν το πρόβλημα προέρχεται από τα αμορτισέρ, τα ελατήρια ή τον συνδυασμό τους. Η coilover είναι η καλύτερη λύση σίγουρα (θα με βόλευε και για άλλες ρυθμίσεις, χειμωνιάτικες μιας και περπατάω και χιόνια) αλλά λέω πρώτα να δοκιμάσω την μέθοδο που είχα εφαρμόσει και στο 106 παλιότερα με φτιαχτά αμορτισέρ. Για αυτό και προσπαθώ να καταλάβω τι φταίει έτσι ώστε να ξέρω τι να ζητήσω.
Τα φρένα που αναφέρεις είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το να μην 'στραμπουλάς' το αυτοκίνητο και να το οδηγείς με γραμμές το σκέφτηκες Γιάννη;Προσωπικά έχω υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια στυλ 'Jenson Button'. Ίσα που κουνάω το τιμόνι. Μ' αρέσει πολύ σε σύγκριση με την ελληνορωμαϊκή που έριχνα παλιότερα.
Άλεξ το είπα, δεν με βολεύει. Το ξέρω πως το γεγονός πως με λένε Γιάννη και έχω μεγάλη μύτη , δεν με κάνει Ρανιοττί αλλά θέλω να το φέρω λίγο πιο κοντά σε αυτά που μ αρέσουν.
-
και αυτό προσπάθεια ιδιωτών είναι ?
Youtube VideoΑυτό ?
http://www.autoblog.com/2008/04/30/mazd ... their-way/
-
συμφωνα με τα λεγομενα σου παντως , προσωπικα το προβλημα το εστιαζω καθαρα στην οδηγηση σου και οχι στο αυτοκινητο.
προσπαθησε να οδηγεις πιο στρωτα και πιο καθαρα.μου ειναι πολυ δυσκολο να πιστεψω οτι το αμαξι υποστρεφει....
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
και αυτό προσπάθεια ιδιωτών είναι ?
Youtube VideoΠροφανώς και μιλάμε για κάγκουρα με ΜαστροΜητσος Racing Mazda 2...
Επισήμως η Mazda δεν έβγαλε ποτέ 2 MPS! http://www.carfolio.com/specifications/models/?man=3808
θέλω να το φέρω λίγο πιο κοντά σε αυτά που μ αρέσουν.
Χωρίς πλάκα η καλύτερη λύση είναι στενότερα λάστιχα πίσω. Θα γίνει πιο ασταθές, όπως σου αρέσει.
-
Nομίζω ότι ξέρει τι θέλει, αναφορά του στις λεπτομέρειες δείχνουν εμπειρία οδηγική, αφού πέρασε και από το σχολείο 106 με φτιαχτά αμορτισέρ, είναι γνώστης για μένα. όσο για τα φρένα...υπάρχουν λύσεις πολύ οικονομικές.
free image hosting[/quote] -
Γιατι σου ειναι δυσκολο ποπολαρε;
Οταν κλεινεται νωρις τι περιμενεις να κανει;Φιλε μου με το Μαζντα,το καθε αμαξι θελει τον δικο του τροπο οδηγησης .
Ισως να το εβαζες σε μια ευθυγραμμιση για ελεγχο. -
Καταρχάς δεν είναι το θέμα μας ο τρόπος που οδηγώ. Δεν λέω πως είμαι σωστός ή πως δεν δέχομαι απόψεις, απλά πως δεν είναι το θέμα που θέλω να συζητηθεί εδώ. Αν θέλετε το συζητάμε σε άλλο θέμα.
Δεν περιμένω το Μαζντάκι να γίνει 106 σε συμπεριφορά. Απλά θέλω να το 'διορθώσω' σε 1-2 σημεία που κατά τη γνώμη μου πονάει.
Με τα λίγα πράγματα που κατέχω , νομίζω πως θέλω σκληρότερο σετάπ μπροστά. Το θέμα είναι που . Σε αμορτισέρ ;Αν ναι σκληρότερα ως προς το bound ή ως προς το rebound ; Σε ελατήρια ; Αν ναι μόνο ως προς σκληρότητα ή και ως προς το μήκος; Και στα δύο ; Η μπάρα θόλων και και η σκληρότερη ζαμφόρ θα βοηθήσουν ;
@21 quadra,
Αν δεν σου είναι κόπος στείλε μου ένα πμ με μια τιμή για 2 φτιαχτούς δίσκους με αλουμινένια καμπάνα.
Βέβαια πρώτα πρέπει να βρούμε ένα σοβαρό τακάκι...
Περί στησίματος